Nakon što je značajan broj ljudi iz Mercedesovog odjela za razvoj pogonske jedinice prešao u novoosnovani Red Bull Powertrains – novinari su upitali Tota Wolffa očekuje li isti scenarij i sad kad se Audi sprema za ulazak u F1 2026. godine.
Wolff kaže da se to ne događa, a i da se dogodi ne bi bilo strašno:
“Još nismo izgubili nijednog zaposlenika zbog Audija, ali sigurno će se to dogoditi. Neki zaposlenici ili bivši zaposlenici će otići tamo, nema sumnje. Tako funkcionira otvoreno tržište, ljudi se kreću među ekipama.”
Nije propustio indirektno bocnuti Red Bull:
“Imamo i mi ljude koji su došli iz drugih ekipa, ali mi zbog toga ne izdajemo svaki put priopćenja za javnost.”
“To je u potpunosti normalno.”
Kad uspoređuje ovaj fenomen s potencijalnim prelascima u Audi – ipak vidi nešto što bi moglo odgovoriti inženjere od tog poteza:
“Mislim da je naš najveći konkurent bio i ostao Red Bull jer su odmah tu blizu. Mislim da je puno veća prepreka kad se radnici moraju preseliti u Njemačku. To me ne brine previše.”
“Tu je i ograničenje budžeta, što znači da ne možete trošiti neograničene iznose. Mislim da je i to važno.”
Wolff je zaključio da je dolazak Audija odlična stvar, te da njihov skor iz Le Mansa pokazuje da će sigurno biti kompetitivni.
Nudite proizvod ili uslugu? Reklamirajte se na najposjećenijem specijaliziranom sportskom portalu u Hrvatskoj. Kontaktirajte nas na [email protected].
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.
Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.
Završila je pretposljednja utrka kalendara Formule 1 na ulicama Las Vegasa O samom događaju je napisano pregršt tekstova uz neviđenu pompu oko samog eventa pa ćemo se ovdje pokušati manje fokusirati na neke „cringe“ trenutke, a više na sami sportski događaj koji je sve u svemu donio zanimljivost i na samome vrhu Borba u vrhu se odvijala između Ferrarija i Red Bulla, točnije Verstappena i Leclerca, gdje se uz pomoć SC-a...
Nakon nekoliko prijašnjih analiza što momčadi tako i vozača došlo je vrijeme za podrobniju analizu najstarijeg od svih Nekima drag nekima mrzak, ali vjerojatno svima vozač koji plijeni pažnju svojim vožnjama (bome i karakterom) iz vikenda u vikend od ranih dvijetisućitih pa do Velike Nagrade Brazila prethodnog vikenda, a tko zna koliko još Stoga, uživajmo u ovakvim izvedbama dok traju kao i u ovakvim utrkama koje Interlagos...
Kroz prizmu taktike i odabira guma za završetak utrke u Meksiku sve se svelo na medium ili hard Što odabrati ovisi o postavkama bolida, pretpostavljenoj potrošnji guma i slično Svaka od ekipa ima simulacijski softver pomoću kojih provjerava ogromne količine podataka koje će na kraju dovesti do jedne konačne odluke Naravno, puno je parametara u igri, ali čini se da se u Ferrariju od hrpe podataka znaju pogubiti pa možemo izreći...
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Mislim da je vrijeme da Toto i Horner uzmu hotelsku sobu i odrade to između sebe, dosadili su s ovim navodnim “bockanjima” jedno drugoga preko medija
Niti je smiješno, niti je zabavno, niti je vrijedno prenošenja. Teška netflixzacija sporta
15
4
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Zabavniji su bili Flavio i Eddie.
11
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
No Majki NOOO
6
4
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Pohvalili bi se vi da mozete ikog pametnog dovest!!!! Pogotovo Vuk,stara kajla nit je ikad ista u zivotu osvojio sto se tice motosporta,Helmut je barem Le Mans uzeo,a ovaj samo trkelja,gori od politicara!!!!
7
15