Izdvojeno

Wolff: Mi ne izdajemo priopćenje za javnost svaki put kad nam netko dođe iz druge ekipe

Piše: Ante Vetma

Prije 2 mjeseci, 4 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Nakon što je značajan broj ljudi iz Mercedesovog odjela za razvoj pogonske jedinice prešao u novoosnovani Red Bull Powertrains – novinari su upitali Tota Wolffa očekuje li isti scenarij i sad kad se Audi sprema za ulazak u F1 2026. godine.

Wolff kaže da se to ne događa, a i da se dogodi ne bi bilo strašno:

“Još nismo izgubili nijednog zaposlenika zbog Audija, ali sigurno će se to dogoditi. Neki zaposlenici ili bivši zaposlenici će otići tamo, nema sumnje. Tako funkcionira otvoreno tržište, ljudi se kreću među ekipama.”

Nije propustio indirektno bocnuti Red Bull:

“Imamo i mi ljude koji su došli iz drugih ekipa, ali mi zbog toga ne izdajemo svaki put priopćenja za javnost.”

“To je u potpunosti normalno.”

Kad uspoređuje ovaj fenomen s potencijalnim prelascima u Audi – ipak vidi nešto što bi moglo odgovoriti inženjere od tog poteza:

“Mislim da je naš najveći konkurent bio i ostao Red Bull jer su odmah tu blizu. Mislim da je puno veća prepreka kad se radnici moraju preseliti u Njemačku. To me ne brine previše.”

“Tu je i ograničenje budžeta, što znači da ne možete trošiti neograničene iznose. Mislim da je i to važno.”

Wolff je zaključio da je dolazak Audija odlična stvar, te da njihov skor iz Le Mansa pokazuje da će sigurno biti kompetitivni.

Komentiraj

4 komentara

  1. Mislim da je vrijeme da Toto i Horner uzmu hotelsku sobu i odrade to između sebe, dosadili su s ovim navodnim “bockanjima” jedno drugoga preko medija

    Niti je smiješno, niti je zabavno, niti je vrijedno prenošenja. Teška netflixzacija sporta



    15

    4
  2. Michael Schumacher
    Unwoken European Prikaži

    Zabavniji su bili Flavio i Eddie.



    11

    1
  3. Pohvalili bi se vi da mozete ikog pametnog dovest!!!! Pogotovo Vuk,stara kajla nit je ikad ista u zivotu osvojio sto se tice motosporta,Helmut je barem Le Mans uzeo,a ovaj samo trkelja,gori od politicara!!!!



    7

    15

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Meksiko: Radio komunikacija Verstappen-Red Bull

Radio transkript // Ante Vetma

Last car is now approaching the back of the grid Gianpiero LambiaseCar behind - Hamilton, Checo P3 Mode 10, Max, mode 10 When you can - display 8 Gap behind 13s Bias offset if you need it Gap 14s You are two tenths stronger in the final sector DRS is active Gap 16s Keep on top of the surface management, Max Gap 14s Okay, mode 6, and gap behind 13s Keep us updated on the tools requirements as well,...

Inventura: Vrhovi arhitekture timova

Radio transkript // Pulsmedia portal

Ukoliko ostavimo po strani vozače, ljudi koji su najizloženiji svjetlu pozornice jesu šefovi momčadi, osim ako se ne zovete Adrian Newey Osobe koje se nalaze na toj poziciji su različitih karaktera, načina pristupa stvarima i reakcijama u javnosti, ali jedna crta koja stvara konekciju između svih njih jeste liderska osobina Iako se stalno priča o liderima i razvoju liderskih karakteristika, u današnjem svijetu zapravo kronično...

Predobro da bi bilo dozvoljeno

Oktanski koktel // Ante Maras

Formula 1 se često smatra vrhuncem motosporta, poligonom za razvoj novih tehnologija koje prije ili kasnije pronađu put do cestovnih automobila, stoga i ne čudi da u potrazi za tom desetinkom prednosti mnogi inženjeri traže rupe u pravilniku te razmišljaju izvan okvira, što im nerijetko uspije, nekad toliko dobro da FIA i/ili druge momčadi moraju intervenirati kako prvenstvo ne bi izgubilo zanimljivost S druge strane, nekad rješenja ne...

Još kolumni