Izdvojeno

Organizatori Silverstonea se ispričali zbog kaosa s cijenom karata

Piše: Ante Vetma

Prije 2 mjeseci, 5 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Organizatori Velike nagrade Velike Britanije su se ispričali i obećali da će poboljšati sustav prodaje karata nakon kaosa zbog “dinamičkog sustava određivanja cijena”.

Prodaja karata je otvorena 15. rujna, a s obzirom na ogromnu navalu – svi koji su htjeli kupiti karte čekali su i po nekoliko sati. Neki od njih morali su započeti proces iznova, a cijene su u međuvremenu dodatno porasle.

Jedan od navijača je izjavio:

“Čini se da je ovo samo još jedan način kako oni mogu zaraditi još više novca. Ne radi se tu o doživljaju za navijače. Čista mužnja novca. Ovo je na štetu onih koji nemaju izbora gledati F1 nigdje drugo u ovoj državi.”

Drugi kaže:

“Povisuju cijene do trenutka kad više nećemo kupiti karte. Ovo je posljednja godina da idemo na Silverstone. Nema smisla biti redoviti kupac i ovo je očita namjera da se zaradi maksimalan iznos.”

S druge strane, direktor Silverstonea odgovara:

“Ekstremno mi je žao zbog frustracija i nezadovoljstva koje je ovo prouzročilo. Sve ćemo proanalizirati od samog korijena. Ne mora se ovako raditi iduće godine, sve ćemo razmotriti. Nijedna opcija nije isključena. Puno smo toga naučili da se ovo ne ponovi.”

Kaže da nisu bili svjesni kolika će biti potražnja, te da su broj karata koje su ove godine prodali za dva dana prošle godine prodavali pet mjeseci.

“Ne tako davno pitanje je bilo hoćemo li naša utrka nastaviti biti održiva. Sad smo odjednom u situaciji da smo popularni kao Adele ili Coldplay, to je nevjerojatno.”

“Sjajno je da imamo ogromnu potražnju, ali nam je strašno žao da su naši navijači morali trpjeti ovakve stvari. Moramo to riješiti, i riješit ćemo to.”

Komentiraj

5 komentara

  1. Robert Kubica
    Yura Prikaži

    Taman me maloprije zvao direktor Silverstonea, bas mu je jako zao zbog cijena karata… Jadni previse su zaradili pa ne znaju di ce s novcima

    Bezobrazno su poskupile karte za F1, pred nekoliko godina karta za Monzu bila je 140e za tribinu kod parabolice. Sad za proslu sezonu cijena je bila 230e. Da ne govorim o tzv “general admission” kartama koje su cisto prodavanje magle (za npr Monzu su bile 105e ove godine). Imas pravo uci na stazu, ali ne na tribinu nego stajati sa strane, a zastitne ograde su visoke dovoljno da se staza uopce ne moze vidjeti. Meni je jasno da postoji velika potraznja, ali valjda bi se neke granice trebale postivati…



    5

    4
  2. Kako sada stvari stoje, pricekati dve godine da se spusti hype oko F1 pa da slika sa staze prestane donositi nove lajkove, subscribere, fanove, pratitelje itd. Tada ce se valjda na tribine vratiti navijaci koji prate ovaj sport duze vremena ili neki novi fanovi koji razvijaju ljubav prema sportu, a ne odlaze na evente zbog svoje vlastite promidzbe.
    Kada samo usporedim profil ljudi na utrkama Monza 2019 ili Hungaroring 2022 rijeci su onda suvisne…



    4

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Meksiko: Radio komunikacija Verstappen-Red Bull

Radio transkript // Ante Vetma

Last car is now approaching the back of the grid Gianpiero LambiaseCar behind - Hamilton, Checo P3 Mode 10, Max, mode 10 When you can - display 8 Gap behind 13s Bias offset if you need it Gap 14s You are two tenths stronger in the final sector DRS is active Gap 16s Keep on top of the surface management, Max Gap 14s Okay, mode 6, and gap behind 13s Keep us updated on the tools requirements as well,...

Inventura: Vrhovi arhitekture timova

Radio transkript // Pulsmedia portal

Ukoliko ostavimo po strani vozače, ljudi koji su najizloženiji svjetlu pozornice jesu šefovi momčadi, osim ako se ne zovete Adrian Newey Osobe koje se nalaze na toj poziciji su različitih karaktera, načina pristupa stvarima i reakcijama u javnosti, ali jedna crta koja stvara konekciju između svih njih jeste liderska osobina Iako se stalno priča o liderima i razvoju liderskih karakteristika, u današnjem svijetu zapravo kronično...

Predobro da bi bilo dozvoljeno

Oktanski koktel // Ante Maras

Formula 1 se često smatra vrhuncem motosporta, poligonom za razvoj novih tehnologija koje prije ili kasnije pronađu put do cestovnih automobila, stoga i ne čudi da u potrazi za tom desetinkom prednosti mnogi inženjeri traže rupe u pravilniku te razmišljaju izvan okvira, što im nerijetko uspije, nekad toliko dobro da FIA i/ili druge momčadi moraju intervenirati kako prvenstvo ne bi izgubilo zanimljivost S druge strane, nekad rješenja ne...

Još kolumni