Izdvojeno

Ricciardo ne isključuje mogućnost godine pauze ako će to značiti da će 2024. napraviti “dva koraka unaprijed”

Piše: Ante Vetma

Prije 2 mjeseci, 14 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Daniel Ricciardo će na kraju trenutne sezone otići iz McLarena, a kako trenutno stvari stoje – još uvijek nema ozbiljnu ponudu nastavak karijere. To bi moglo dovesti do situacije da pauzira 2023., a onda se vrati 2024.

“Mogu samo reći da nemam ugovor za iduću sezonu. Može li se to još uvijek promijeniti? Možda. Ne opterećujem se previše idućom godinom. Naravno da se želim utrkivati, želim biti u F1, želim se natjecati. Međutim, ne gledam na to kao na sve ili ništa. Svjestan sam važnosti 2024. godine i gledam prema njoj.”

“Trenutno tako razmišljam. Ako moram napraviti jedan korak unatrag da bi napravio dva unaprijed – to ćemo probati shvatiti, ja i moja ekipa. To bi moglo značiti da uzimam godinu pauze.”

Slobodnih mjesta za iduću sezonu još uvijek ima u Alpineu, Alfi Romeo, Williamsu i Haasu. Međutim, nije sasvim jasno tko bi od njih bio zainteresiran za Danielove usluge. Alpine navodno želi Gaslyja, a u igru je od Monze upao i Nyck de Vries koji je impresionirao unatoč pozivu u posljednji trenutak.

Alfa Romeo će vjerojatno zadržati Guanyua Zhoua uz Valtterija Bottasa, a u Haasu razmišljaju između Antonija Giovinazzija i Nice Hulkenberga.

Za Ricciarda bi mogla ostati uloga rezervnog vozača Mercedesa, iako to i nije pretjerano privlačno s obzirom na to da je Lewis Hamilton izjavio da ne planira tako skoro u mirovinu.

Komentiraj

14 komentara

  1. Super naslovna slika 🤣



    9

    0
  2. ti sto si isao naprijed isao si.



    21

    0
  3. Ekipa u Formuli 1 uvijek pokušava nešto shvatiti.
    Glavna PR rečenica za sve.



    15

    1
  4. Shvatiti će i on prije ili poslije da mu je ovo kraj i neka, nije vise za gledat sta radi u tom McLarenu zadnje dvije godine



    5

    1
  5. Sergio Perez
    CrispyKevin78 Prikaži

    Odi doma i pokri se usima. Mogao si jos uvijek biti u Alpine-u i mozda i imati neke rezultate. Bio si moj favorit, ali nakon toga nikako. Ovo je tvoj kraj i pomiri se s time.



    4

    1
  6. Tesko mi je povjerovati da je jedan od najdrazih mi vozaca ( i izuzetno atraktivnih za gledanje, pogotovo kasna kocenja i pretjecanja) uspio postati ovakva dvorska luda i da se dvije godine nikako ne moze naci sa bolidom te ga momcadski kolega bas onako elegantno ponizava…
    Da ode u neki Williams, Haas, tek to mi je dno. Odi lijepo u penziju, drugu trkacu seriju, snimaj te stvari koje si ionako planirao i ne blamiraj se, Ricci. Stvarno si bio velik, a ovo sada je tuga za gledati.



    13

    0
  7. Mclaren
    raca Prikaži

    Nakon jednog koraka unazad, čeka te još pet u istom smjeru



    10

    0
  8. Sebastian Vettel 5
    Vettel-Ferrari Donator Prikaži

    Ricciardovu epizoda u McLarenu najbolje opisuje refren ove pjesme:
    https://www.youtube.com/watch?v=lTHCwU9rUdY&ab_channel=folsom90

    Mislim da je to to što se tiče Ricciardove karijere i da je zakašnjelim prelaskom u McLaren i zatvaranja vrata Renaultu, s kojim mu je u godini odlaska odlično išlo, poništen sav progres koji je gradio još od 2014. Šteta tih godina i potencijala kojeg je pokazivao, ali F1 publika u konačnici nema za čim žaliti, jer je sam sebi presudio.



    2

    0
  9. Jebote koji klaun je Steiner, vidi se da surađuje s Ferrarijem. On si razmišlja između Gio i Hulka. Onda može i Kimija uzet u obzir…



    2

    4
    • Antonio Giovinazzi
      Osella Prikaži

      Treba gledati i sa neke druge strane. Zašto bi Steiner razmišljao o Ricciardu na primjer? Prima plaću koja je među najvećima na gridu, a rezultati zadnje dvije sezone su mu nikakvi. Doslovno osim one pobjede u Monzi ja, osobno, ne mogu navesti jedan njegov svijetli trenutak u McLarenu. I što je onda bolje, riskirati s Ricom, dati mu ogromnu plaću i nadati se da će ovaj biti raspoložen ili dovesti Hulkenberga, Gia ili bilo kojeg trećeg vozača sličnog ovoj dvojici. S ovim potonjim riješenjem dobija vozača koji nije rookie, ima određeno iskustvo u F1, a plaća među manjima na gridu.

      Opet postoji mogućnost angažiranja i Ferrarijevog vozača (navodno ne vrijedi od iduće sezone onaj Ferrarijev dogovor s Haasom oko vozačkog mjesta), ali sigurno ako dovedu njihovog vozača – bio to Gio, Švarcman ili bilo tko – će imati kakav popust na motor ili štogod slično.

      Osobno bih volio vidjeti Micka sljedeće sezone na gridu, bilo u Haasu ili nekoj drugoj momčadi. Uzimajući u obzir razna ograničenja, budget cap i slično, meni uopće nije toliko nelogično ovo razmišljanje Steinera.



      2

      0
      • Ne mislim da treba uzeti DRa. Ali koja je prednost HUlka ili Gioa u odnosu na ono kaj ima?

        Ako već ne želi Micka jer mu je nekako stao na žulj onda mi je logičnije da uzme neko novo mlado ime, npr. Švarcmana nego ovu dvojicu ocvalih mladića.



        1

        0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Meksiko: Radio komunikacija Verstappen-Red Bull

Radio transkript // Ante Vetma

Last car is now approaching the back of the grid Gianpiero LambiaseCar behind - Hamilton, Checo P3 Mode 10, Max, mode 10 When you can - display 8 Gap behind 13s Bias offset if you need it Gap 14s You are two tenths stronger in the final sector DRS is active Gap 16s Keep on top of the surface management, Max Gap 14s Okay, mode 6, and gap behind 13s Keep us updated on the tools requirements as well,...

Inventura: Vrhovi arhitekture timova

Radio transkript // Pulsmedia portal

Ukoliko ostavimo po strani vozače, ljudi koji su najizloženiji svjetlu pozornice jesu šefovi momčadi, osim ako se ne zovete Adrian Newey Osobe koje se nalaze na toj poziciji su različitih karaktera, načina pristupa stvarima i reakcijama u javnosti, ali jedna crta koja stvara konekciju između svih njih jeste liderska osobina Iako se stalno priča o liderima i razvoju liderskih karakteristika, u današnjem svijetu zapravo kronično...

Predobro da bi bilo dozvoljeno

Oktanski koktel // Ante Maras

Formula 1 se često smatra vrhuncem motosporta, poligonom za razvoj novih tehnologija koje prije ili kasnije pronađu put do cestovnih automobila, stoga i ne čudi da u potrazi za tom desetinkom prednosti mnogi inženjeri traže rupe u pravilniku te razmišljaju izvan okvira, što im nerijetko uspije, nekad toliko dobro da FIA i/ili druge momčadi moraju intervenirati kako prvenstvo ne bi izgubilo zanimljivost S druge strane, nekad rješenja ne...

Još kolumni