Christian Horner je u službenom F1 podcastu otkrio detalje vezane za prošlogodišnju Veliku nagradu Velike Britanije na kojoj je Lewis Hamilton izbacio iz utrke Maxa Verstappena, te nakon toga ponosno proslavio svoju pobjedu paradirajući sa zastavom pred domaćom publikom.
Sudar u Copse zavoju ponukao je Tota Wolffa da otvori komunikaciju s trkaćim direktorom Michaelom Masijem, a pamtimo legendarni team-radio:
“Michael, upravo sam ti poslao e-mail. U njemu su dijagrami gdje se bolidi trebaju pozicionirati. Jesi li ga primio?”
“Ne, Toto, ne otvaram e-mail tijekom utrke.”
Wolff je nakon toga pošao u Masijev ured, a Horner je osjetio da i on mora reagirati:
“Situacija se zahuktala u Silverstoneu gdje je odjednom došlo do jako puno razgovora između Tota i Michaela.”
“Toto mu je u jednom trenutku rekao da mu dolazi u ured, a ja sam pomislio da onda i ja trebam učiniti isto.”
“Smatrao sam da nije u redu da jedan šef ima toliki utjecaj i da samo tako može lobirati prema trkaćem direktoru. Gledajući sad na tu situaciju – sjećam se da smo Toto i ja imali užarenu raspravu u Michaelovom uredu.”
“Toto je tvrdio da njegov vozač ne treba dobiti kaznu, a s moje strane – imao sam vozača koji je u bolnici i bolid koji je u barijerama. Naravno, to me prilično uzrujalo.”
Horner je priznao da je on bio jedan od većih zagovornika otvaranja direktne komunikacije između ekipa i FIA-e, ali kaže da je zažalio zbog toga.
“U Barceloni sam čuo da se Toto obraća Michaelu, što mi je bilo malo čudno. Nikad nisam imao direktan kanal, uvijek se komuniciralo preko menadžera ekipe [Jonathana Wheatleya].”
“U Abu Dhabiju je Toto nekoliko puta tijekom utrke komunicirao s Michaelom, pokušao je lobirati da se ne izvodi sigurnosni automobil na stazu.”
Sam finiš utrke je komentirao:
“Nakon sudara Latifija bilo je prilično jasno da će izići sigurnosni automobil, a s tako malo krugova do kraja – bilo je jasno da trebamo čim prije nastaviti utrkivanje. Jedina pogreška je bila ta što nisu propustili još dva vozača da se vrate u isti krug. To ne bi činilo nikakvu razliku, ishod bi bio isti kao što se i dogodio.”
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.
Kontaktiraj nasSve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
“Jedina pogreška je bila ta što nisu propustili još dva vozača da se vrate u isti krug. To ne bi činilo nikakvu razliku, ishod bi bio isti kao što se i dogodio.”
S obzirom da ne bi stigli propustiti još bolida, završilo bi pod SC i onda ishod nikako ne bi bio isti.
14
12
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Koliko se sjećam općenito su zakasnili krug-dva s propuštanjem zaostalih bolida, pa su na kraju propustili koliko su mogli kad su shvatili da su pogriješili.
17
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Tocno tako, dva kruga se vozilo iza SC, a sklonili su Latifijev bolid i krhotine sa staze. Medutim iz nekog razloga nisu propustali ove koji kasne cijeli krug.
10
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Nisu ni morali.
Prema odredbama pravilnika koje su tada važile. Sad više ne važe.
To je ona priča “any lapped cars” vs. “all lapped cars”.
7
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Krajem 56. kruga (od njih 58) su još uvijek bili redari s metlama na stazi u zavoju gdje je Latifi izletio. Bolidi se stoga nisu mogli sigurno propustiti prije 57. kruga.
4
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
@dave
sad opet gledam sve.
redari su se povukli prije kraja 56. kruga, taman je kolona prolazila kraj njih kad su zadnji pošli iza ograde.
bilo je vremena (ne puno, ali dovoljno za nekoga ko zna što radi – dakle ne masija) ) da se obavijest pošalje prije kraja 56. kruga.
-ovo pišem po tome što se vidi. ako su redaru opet izašli na stazu nakon što je prošla kolona, onda nije bilo vremena. nažalost (da ne kažem goru riječ) , masi ne smije govorit o ovom događaju, pa nam svima fali informacija iz prve ruke. :)
1
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
@dave
ipak nisam u pravu, nije dovoljno bilo samo objaviti ‘LAPPED CARS MAY NOW OVERTAKE’, trebalo je i da svi zaostali preteknu vodeće i sc, pa tek od tog trenutka još jedan krug. po normalnoj proceduri., jel’te. ni u bakuu iste godine se nije to poštivalo, ali nije se niko bunio. :)
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ma cijela ta situacija je odrađena tramplavo.
Samo sam htio reći da ne bi sve isto završilo da su odlučili još bolida propustiti to je to.
@yura
Da vozilo se jer su vjerojatno vijećali da li ići na Netflix finish ili završiti pod SC genijalci. I onda na kraju najgore su napravili, bi vrit ni mimo.
6
5
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ili su vodili raspravu s Wollfom koji je pokusao opet lobirati da se trka zavrsi pod SC-om
6
3
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Da Wolff nije lobirao, svi bi bili propušteni par krugova prije i nebi bilo ništa sporno…
6
3
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Nakon, skoro godinu dana razmišljanja i razglabanja, još uvijek ne znamo koja odluka bi u ovom slučaju bila 100% ispravna. Masi je odluku morao donijeti u svega nekoliko minuta uz sve moguće pritiske s obje strane. Kako god odlučio, za jednu stranu bi ta odluka bila pogrešna. Tako se možemo vrtjeti u nedogled. Odluka je bila takva kakva jest i ishod je bio takav kakav jest. Odluke sudaca su cijelu prošlu sezonu bile kontroverzne i često pogrešne. Da su neke situacije bile pravednije dosuđene, ta zadnja utrka ne bi imala nikakav značaj u kontekstu osvajanja titule. Na kraju je titula pripala, po meni, vozaču koji je ipak te godine napravio manje grešaka, koji je imao više peha i u većini utrka sporiji bolid, tako da, koliko god ta odluka bila kontroverzna, titula je otišla na pravu adresu.
50
4
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Problem je što je F1 Anglo-centricna, da je odluka donesena na štetu Maxa, danas bi o tome pričali samo neslužbeni/fan kanali u F1.
A ovako malo malo imamo neko aludiranje na to od strane komentatora i ostalih službenika F1.
20
4
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ne nego da je donesena kontra Maxa bila bi manje kontroverzna jer bi utrka završila pod SC kao i 100x dosad.
Ovako jer je napravljeno nešto što dotad nije viđeno je po meni više doprinijela nego engleski mediji. Iako je i to pomoglo naravno.
9
15
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Čuj neviđeno da se utrka nastavi po očišćenoj stazi. 🤣
5
4
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
@pastor
Ja se ne sjećam da je ikad napravljen restart tako da se propusti samo nekoliko “laped” bolida, a ne svi. Na taj dio mislim kao neviđen.
4
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Kako god bilo o tome ce se pisat i ubuduce i Maxu ce to biti prvi naslov i nikad se nece promijeniti da Lewisu bude osmi.
Da se to ide promijenit kad bi moglo tj da utrka bude neregularna i racuna se kao nevozena Max je opet prvak ali tada bi slijedom svih kontroverznih rezultata koje bi trebalo revidirat Lewis pao na sest naslova jer je singapur 2008 isto neregularan i tu on gubi 6 bodova i naslov. Cak i da mu se vrati pobjeda u Belgiji te godine zbog isto po mnogima neregularne kazne gubi opet naslov jer bi imao opet bod manje od Masse umjesto 5 bez singapura.
Mogu englezi pricat, sto se dogodilo dogodilo se i idemo dalje.
6
3
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ne znam meni je taj Toto Wolff zlo u elementarnom obliku.
Jako je dobar za Mercedes, ali je jako loš za F1.
23
4
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Nije on dzaba vuk :D
2
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Vukk da zvuči malo više fancy
3
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Zašto jako loš za F1?
Svaka franšiza mora imati svog super zločinca. On samo jer može koristi i medije za političke pritiske koje rade i drugi. Je da ti vrijeđa inteligenciju s izjavama poput “Nema ovdje više gospode” i sl. Je li u političkim igrama bolji od drugih teško mi je reći. Lik je uspješno održao osmogodišnju dominaciju (prednost motora) ali imao je dobro posloženu ekipu i malo sreće (npr. Red Bull nije imao motor 2017/18). Ako nitko ne pobijedi Red Bull do 2026, a još ispadne da oni pogode u novoj eri da li će onda Horner biti jako loš za F1 ili ipak Marko? Wolff i Lauda ‘masterplan’: Znamo da smo složili motor nedostižan x godina. Kako ćemo spriječiti FIAu da nam to promjenama pravila uzme? Lako, angažirat ćemo britanskog tamnoputog vozača koji je prilično mlad i dobar i time imati podršku medija i javnosti… Vukk je premazan svim mastima, ali ja se više bojim lkova poput Laude i Marka.
2
5
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
NIje problem u Mercedesovoj dominaciji nego u njegovom načinu funkcioniranja prema ostalim ekipama i FIA. Reci mi tko je prije njega bez poziva uletao sucima u ured za vrijeme utrke? Kome je padalo na pamet da sucima šalje mailove i pokušava utjecati na njihove odluke? Nitko to nije radio jer naravno nije primjereno. Nije bilo zabranjeno jer su se u F1 natjecala fina gospoda koja su znala što je primjereno, a što nije. A onda je došao oportunist i pitao “a gdje piše da ne smijem”….
Misliš da je to radio Ross Brawn ili Ron Dennis ili Colin Chapman ili Frank Williams? Naravno da nisu, zato su i legende ovog sporta, a Toto Wolff je skorojevićki prišt i zato nikad neće imati poštovanje onih koji razumiju tradiciju ovog sporta. Naravno, vremena su nova, tiktok je glavni i fora je razbiti slušalice, u redu je učiniti sve za uspjeh svoje momčadi, ali da li je u redu činiti baš sve ili postoje tu neke granice?
E, to je ono što ja mislim da je problem. Ali to je problem s potrganim društvom u kojem živimo, a F1 je samo jedna šarena perlica u kojoj se to ogleda.
13
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Kad je Wolff uletio sudijama bez poziva?
Ili sam ja nešto pogresno upamtio ili si ga ti zamijenio sa nekim?
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Malo citam komentare i svi vijecaju jesu trebali propustiti ranije lapped cars ili ne ili je ovo ili je ono. Nitko ni jednom rijecju da spomene jedini razlog zasto je Merc i Hamster popusio prvenstvo. A to je manjak jaja ilitiga kukavicluk ekipe.
Sve sto su oni trebali je pozvati Luju u Box po soft gume. Ako ga Max pratio popusio je. Ako ostane vani uzet ce prvo mjesto na used mediumu. Ilitiga popusio je. Jedinii slucaj u kojem Max dobija je da zavrsi pod safetom a jel mislite da bi ikad itko oprostio da finale onakve sezone u zadnjoj utrci zavrsi pod safetom?
Toliko od mene na tu temu jednom za vijeke vjekova. Odigrali su ko picke zadnje usrani ko grlice i popusili sve. I jos ispali placipicke moleci da zavrsi pod safetom.
22
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Nije bilo baš tako jasno da će se maknuti SC tako da nije bilo zicer odluka kako mi sad mislimo s odmakom.
Kad se vidjelo da se SC miče onda su prvo rekli da će laped cars ostati između Maxa i Hama, što bi mi bilo dosta za naslov.
Po meni je Mercedes više izgubio naslov na izgubljenim utrkama gdje su bili brži tipa Francuska. RB nije radio takve greške.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Nikog nije briga što Goatifi ide ća!
Tko će sada biti 21. od 20 vozača? A?
5
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
21 od 22
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ovome namještaju pravila 8 godina, jadnika pobijedi Rosberg u istom bolidu i onda se još njegovi fanovi idu žaliti na sudske odluke koje su većinom uvijek u korist Hamiltona, toliko licimjerno…. Jadnik koji cijelu karijeru vozi bolid za naslov, dok su se svi pravi prvaci kovali u sranjima od bolida on je prve sezone imao bolid za naslov. Max ga je lijepo prizemljio prošle godine i spasio F1 od Mercedesove umjetne dominacije. Odi u penziju i ti i Vettel za drugo niste… Jel netko vidio njegove revije? Ne znam kako nekome može takav “muškarac” biti uzor ili navijati za njega…
4
1