Izdvojeno

Tsunoda će voziti za AlphaTauri i 2023.

Piše: Luka Softić

Prije 1 godinu, 2 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Japanski vozač Yuki Tsunoda potpisao je ugovor za još jednu sezonu s momčadi za koju trenutno vozi, Scuderiom AlphaTauri.

Usred prilično aktivne migracijske sezone vozača, vodstvo talijanske momčadi ustanovilo je da je za njih najbolje održati stabilnost u vidu vozačke postave, barem što se tiče Tsunode. Iako Pierre Gasly ima ugovor s AlphaTaurijem za 2023. nedavna kataklizma u Alpineu razgranala se i na mogućnost Alpineovog otkupa Francuževog ugovora koje bi dovelo do prvog francuskog vozačkog tandema još od Alesija i Prosta u Ferrariju u vidu Gaslya i Ocona.

“Želim zahvaliti Red Bullu, Hondi, i Scuderiji AlphaTauri na pružanju prilike da i dalje vozim u Formuli 1. Otkad sam se preselio u Italiju prošle godine, kako bih bio bliže tvornici, zaista sam se počeo osjećati dijelom momčadi i drago mi je što ću se nastaviti utrkivati za nju i u 2023.”

“Naša ovogodišnja sezona još nije gotova, i dalje se čvrsto borimo za poziciju u sredini poretka, stoga sam u potpunosti koncentriran na privođenje sezone kraju u visokom tonu, a onda ćemo se posvetiti idućoj sezoni.”

yuki tsunoda

“Kao što smo mogli primijetiti otkad nam se pridružio prošle godine: Yuki je veoma talentiran vozač, i jako je napredovao ove sezone. Brzina koju je dosad pokazao je očiti dokaz strme krivulje učenja, što dokazuje da zaslužuje mjesto u F1, s time da očekujemo dobre rezultate i u posljednjih 6 utrka ove sezone.”

“Kao i uvijek, vozaču su potrebne barem tri godine kako bi se u potpunosti prilagodio Formuli 1, stoga sam zadovoljan što je Yuki dobio vrijeme da ostvari svoj puni potencijal. Osim toga, testament je Dr. Helmutu Marku i njegovom programu za mlade vozače što možemo dovesti talente iz nižih kategorija i razvijati ih.”

“Pridružujem se Yukiju u zahvali Red Bullu i AlphaTauriju, kao i Hondi za njihovu kontinuiranu podršku i dopuštenju da zadržimo Yukija još jednu godinu.”

Franz tost, Šef momčadi scuderia AlphaTauri

🎯 Vaša reklama ovdje?

Nudite proizvod ili uslugu? Reklamirajte se na najposjećenijem specijaliziranom sportskom portalu u Hrvatskoj. Kontaktirajte nas na [email protected].

Komentiraj

2 komentara

  1. Bas me zanima Gasly sad kad opet bude pod pritiskom rezultata…


    0

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Zatvori ❌

Kolumne

Koliko je daleko bila Leclercova pobjeda?

Analiza // Andro Rak

Završila je pretposljednja utrka kalendara Formule 1 na ulicama Las Vegasa O samom događaju je napisano pregršt tekstova uz neviđenu pompu oko samog eventa pa ćemo se ovdje pokušati manje fokusirati na neke „cringe“ trenutke, a više na sami sportski događaj koji je sve u svemu donio zanimljivost i na samome vrhu Borba u vrhu se odvijala između Ferrarija i Red Bulla, točnije Verstappena i Leclerca, gdje se uz pomoć SC-a...

Alonsov masterclass

Analiza // Andro Rak

Nakon nekoliko prijašnjih analiza što momčadi tako i vozača došlo je vrijeme za podrobniju analizu najstarijeg od svih Nekima drag nekima mrzak, ali vjerojatno svima vozač koji plijeni pažnju svojim vožnjama (bome i karakterom) iz vikenda u vikend od ranih dvijetisućitih pa do Velike Nagrade Brazila prethodnog vikenda, a tko zna koliko još Stoga, uživajmo u ovakvim izvedbama dok traju kao i u ovakvim utrkama koje Interlagos...

Hamilton vs. Leclerc

Analiza // Andro Rak

Kroz prizmu taktike i odabira guma za završetak utrke u Meksiku sve se svelo na medium ili hard Što odabrati ovisi o postavkama bolida, pretpostavljenoj potrošnji guma i slično Svaka od ekipa ima simulacijski softver pomoću kojih provjerava ogromne količine podataka koje će na kraju dovesti do jedne konačne odluke Naravno, puno je parametara u igri, ali čini se da se u Ferrariju od hrpe podataka znaju pogubiti pa možemo izreći...

Još kolumni