Izdvojeno

Tsunoda će voziti za AlphaTauri i 2023.

Piše: Luka Softić

Prije 6 dana, 2 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Japanski vozač Yuki Tsunoda potpisao je ugovor za još jednu sezonu s momčadi za koju trenutno vozi, Scuderiom AlphaTauri.

Usred prilično aktivne migracijske sezone vozača, vodstvo talijanske momčadi ustanovilo je da je za njih najbolje održati stabilnost u vidu vozačke postave, barem što se tiče Tsunode. Iako Pierre Gasly ima ugovor s AlphaTaurijem za 2023. nedavna kataklizma u Alpineu razgranala se i na mogućnost Alpineovog otkupa Francuževog ugovora koje bi dovelo do prvog francuskog vozačkog tandema još od Alesija i Prosta u Ferrariju u vidu Gaslya i Ocona.

“Želim zahvaliti Red Bullu, Hondi, i Scuderiji AlphaTauri na pružanju prilike da i dalje vozim u Formuli 1. Otkad sam se preselio u Italiju prošle godine, kako bih bio bliže tvornici, zaista sam se počeo osjećati dijelom momčadi i drago mi je što ću se nastaviti utrkivati za nju i u 2023.”

“Naša ovogodišnja sezona još nije gotova, i dalje se čvrsto borimo za poziciju u sredini poretka, stoga sam u potpunosti koncentriran na privođenje sezone kraju u visokom tonu, a onda ćemo se posvetiti idućoj sezoni.”

yuki tsunoda

“Kao što smo mogli primijetiti otkad nam se pridružio prošle godine: Yuki je veoma talentiran vozač, i jako je napredovao ove sezone. Brzina koju je dosad pokazao je očiti dokaz strme krivulje učenja, što dokazuje da zaslužuje mjesto u F1, s time da očekujemo dobre rezultate i u posljednjih 6 utrka ove sezone.”

“Kao i uvijek, vozaču su potrebne barem tri godine kako bi se u potpunosti prilagodio Formuli 1, stoga sam zadovoljan što je Yuki dobio vrijeme da ostvari svoj puni potencijal. Osim toga, testament je Dr. Helmutu Marku i njegovom programu za mlade vozače što možemo dovesti talente iz nižih kategorija i razvijati ih.”

“Pridružujem se Yukiju u zahvali Red Bullu i AlphaTauriju, kao i Hondi za njihovu kontinuiranu podršku i dopuštenju da zadržimo Yukija još jednu godinu.”

Franz tost, Šef momčadi scuderia AlphaTauri

Komentiraj

2 komentara

  1. Bas me zanima Gasly sad kad opet bude pod pritiskom rezultata…


    0

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Italija: Radio komunikacija Sainz-Ferrari

Radio transkript // Ante Vetma

Riccardo AdamiFive minutes, five minutes Three minutes All on medium apart from five starters on softs, included Verstappen at the front Closest soft starter is Ocon on soft, Ocon on soft, P14 Carlos SainzWho is on softs, Charles, Max, Ocon… George as well And De Vries Pit-limiter on, and focus on the lights Last car is on the grid Utrka kreće Checo 0,2s behind You are doing a good job, DRS...

Per Enzo

Oktanski koktel // Ante Maras

14081988, datum koji je duboko urezan u Ferrari i koji označava kraj jedne ere Ferrarija i početak jedne nove To je datum smrti Il Commendatorea, dan kad je ovaj svijet napustio Enzo Ferrari, jedan od najvećih ljudi svijeta autoindustrije i motosporta, a možda i najveći Sukladno njegovim željama, vijest o njegovoj smrti je objavljena dva dana poslije, kako bi "nadoknadio" zakašnjenje koje je nastalo prilikom prijave datuma njegovog...

Treba li mijenjati pravila za dobivanje superlicence?

Lociranje // Lovro Andraka

Kompleksna i poprilično stroga pravila za dobivanje superlicence stigla su u središte pozornosti tijekom posljednjih nekoliko dana zahvaljujući velikom interesu Red Bulla za već dosta razvikanim američkim vozačem Coltonom Hertom koji ne ispunjava sve kriterije za natjecanje u Formuli 1 iduće sezone Unatoč tome, 22-godišnji Herta nikako nije bezveznjak u svijetu utrkivanja - s 18 godina, 11 mjeseci i 25 dana postao je najmlađi...

Još kolumni