Izdvojeno

Horner: Novi razgovori s Hondom su logični

Piše: Luka Softić

Prije 7 dana, 2 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 3 minuta

Nakon što su pregovori Red Bulla i Porschea glede proizvodnje motora od sezone 2026. nadalje završili bez uspjeha, trenutno vodeća momčad na gridu istražuje ostale opcije za partnerstvo u sljedećoj eri najbrže kategorije utrkivanja.

Dok je Red Bull priželjkivao dogovor s Porscheom koji bi bio sličan onome kakav su imali s Hondom do kraja 2021. a prema kojem bi Porsche isključivo bio dobavljač pogonskih jedinica, njemački proizvođač luksuznih i sportskih automobila u sastavu Volkswagen koncerna htio je ući u vlasničku strukturu austrijske momčadi.

Rezultat Porscheovih ambicija za kupnjom dionica Red Bull Racinga su propali pregovori o suradnji s Red Bullom, a za koju šef momčadi Christian Horner ipak priznaje da bi eliminirala “očiti rizik” manjka kompetitivnosti od 2026.

Honda, koja se iz Formule 1 službeno povukla na kraju 2021. je trenutno u tranzicijskom dogovoru s Red Bullom, prvom momčadi koja je Hondi donijela naslov svjetskog prvaka još od Ayrtona Senne – Honda Red Bullu prepušta intelektualno vlasništvo pogonske jedinice, koje proizvodi i pakira u Japanu, a za održavanje pogonske jedinice zadužen je novoosnovani unutarmomčadski odjel Red Bull Powertrains. Zanimljivo je da su većina zaposlenika istog došla iz Honde i de facto nastavili posao kojim se bave od 2019.

“Kad je Honda najavila izlazak iz Formule 1, promijenili smo pristup i odlučili samostalno proizvoditi motor. Ta odluka je povezana s očitim rizikom, tako da bi partnerstvo s fantastičnom tvrtkom kao što je Porsche imalo savršenog smisla.”

“Ali istovremeno smo za naš projekt proizvodnje motora uspjeli privući visokokvalificirane inžinjere koji su među najboljima u Formuli 1. Upogonili smo postrojenje unutar 55 tjedana i već imamo naš prvi V6 na testnom postolju. Razvili smo ga potpuno samostalno, mislim da imamo vještinu i znanje da budemo samostalni.”

Glede suradnje s Porscheom, Horner ističe da je njegova želja da Red Bull ostane momčad kakva je od 2005. s iznimkom da postanu potpuno samodovoljni.

“Porsche bi imao smisla, ali njihov dolazak bi u potpunosti promijenio identitet i integritet naše ekipe. U budućnosti ćemo biti jedina momčad izuzev Ferrarija koja razvija i sastavlja bolid i motor na istom mjestu. To je sljedeće poglavlje u našoj F1 povijesti.”

Ipak, čelnici Red Bulla trenutno razmatraju obnovu suradnje s Hondom, a do F1 javnosti dopire i glasina da će dr. Helmut Marko nakon VN Singapura odletjeti do Japana na čašicu razgovora s ondašnjim glavešinama.

“S novim pravilima za 2026. imamo potpuno novu situaciju. Honda je svoj odlazak opravdala prelaskom na razvoj isključivo električno pogonjenih automobila, a sad kako je u novim pravilima raspodjela pogona s unutarnjim izgaranjem i električnog pogona 50-50, imamo zanimljivu situaciju.”

“Bilo bi logično i interesantno prodiskutirati novosti s Hondom, ali nema hitnosti.”

Christian Horner

Komentiraj

2 komentara

  1. Sebastian Vettel
    The Best F1 Driver Prikaži

    Sad će Rimac da se ubaci sa svojim super motorom i baterijama…



    5

    1
  2. U svakom slucaju bilo bi lijepo vidjet povratak Honde(mada nisu izasli u potpunosti)ali da ostanu konstantno a ne malo bi malo nebi ali budemo vidjeli



    3

    1

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Italija: Radio komunikacija Sainz-Ferrari

Radio transkript // Ante Vetma

Riccardo AdamiFive minutes, five minutes Three minutes All on medium apart from five starters on softs, included Verstappen at the front Closest soft starter is Ocon on soft, Ocon on soft, P14 Carlos SainzWho is on softs, Charles, Max, Ocon… George as well And De Vries Pit-limiter on, and focus on the lights Last car is on the grid Utrka kreće Checo 0,2s behind You are doing a good job, DRS...

Per Enzo

Oktanski koktel // Ante Maras

14081988, datum koji je duboko urezan u Ferrari i koji označava kraj jedne ere Ferrarija i početak jedne nove To je datum smrti Il Commendatorea, dan kad je ovaj svijet napustio Enzo Ferrari, jedan od najvećih ljudi svijeta autoindustrije i motosporta, a možda i najveći Sukladno njegovim željama, vijest o njegovoj smrti je objavljena dva dana poslije, kako bi "nadoknadio" zakašnjenje koje je nastalo prilikom prijave datuma njegovog...

Treba li mijenjati pravila za dobivanje superlicence?

Lociranje // Lovro Andraka

Kompleksna i poprilično stroga pravila za dobivanje superlicence stigla su u središte pozornosti tijekom posljednjih nekoliko dana zahvaljujući velikom interesu Red Bulla za već dosta razvikanim američkim vozačem Coltonom Hertom koji ne ispunjava sve kriterije za natjecanje u Formuli 1 iduće sezone Unatoč tome, 22-godišnji Herta nikako nije bezveznjak u svijetu utrkivanja - s 18 godina, 11 mjeseci i 25 dana postao je najmlađi...

Još kolumni