Izdvojeno

Mercedes: Čini se da Red Bull trenutno ima najbolji koncept bočnih usisnika, ali iduće sezone imamo promjenu pravilnika

Piše: Ante Vetma

Prije 2 tjedana, 0 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Mercedesov inženjer Andrew Shovlin priznaje da unutar ekipe još nisu odlučili kojim će razvojnim putem krenuti u iduću sezonu po pitanju bočnih usisnika. Naravno, u svemu veliku ulogu igra i prividno mala promjena tehničkog pravilnika po pitanju podnice koja na snagu stupa s početkom iduće sezone.

Iako su na predsezonskim testiranjima šokirali medije “zero-pod” konceptom – on se nije pokazao kao briljantno rješenje i Mercedes je na prvih nekoliko utrka imao puno problema s nestabilnošću bolida. Kako su tjedni prolazili tako su pronalazili bolji tempo, ali su i dalje bez pobjede, 6 utrka prije kraja sezone.

Nekoliko preinaka pravila o podnici mogli bi ići njima u korist iduće sezone, ali oni još nisu sigurni da će nastaviti koristiti trenutni koncept:

“Mislim da se pravilnik mijenja za iduću godinu. To će promijeniti kako ljudi planiraju razvoj svog bolida.”

“Uvijek možete reći da je najbolji koncept na onom bolidu koji je najbrži, pa prema tome, možemo reći da je to danas Red Bull. Tko će biti iduće godine – to je teško za reći.”

“Mi kao ekipa još nismo odlučili kako će nam bolid izgledati. Još uvijek istražujemo različite koncepte.”

“Taj proces će još malo potrajati. Istražujemo koji bi nam razvojni put dao najbolju perspektivu za budućnost pod ovim novim pravilima.”

Istovremeno, Red Bullov tehnički direktor Pierre Wache nije sklon lovorikama oko filozofije, nego kaže da se radi o cjelokupnom paketu:

“Nisam siguran je li naš koncept [sidepoda] najbolji ili najgori. Mislim da je to jedan dio slagalice.”

“Naravno, ako razvijete bolid oko određenog koncepta – teško će biti pronaći benefit ako to promijenite.”

“Mislim da morate držati sve opcije otvorenima po pitanju razvoja za budućnost. Kao što je Andrew već rekao – pravilnik se mijenja iduće godine.”

“Nisam siguran da će svi usvojiti istu ideju. Pitanje je kako vidite nova pravila, kako to pokušavate srediti i što pokušavate dobiti.”

“To je samo jedan dio priče.”

Red Bull je trenutno vodeći u konstruktorskom poretku s 545 bodova, što je 139 više od Ferrarija i još 35 više od Mercedesa.

Komentiraj

Trenutno nema komentara.
Budi prvi koji će napisati komentar!

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Italija: Radio komunikacija Sainz-Ferrari

Radio transkript // Ante Vetma

Riccardo AdamiFive minutes, five minutes Three minutes All on medium apart from five starters on softs, included Verstappen at the front Closest soft starter is Ocon on soft, Ocon on soft, P14 Carlos SainzWho is on softs, Charles, Max, Ocon… George as well And De Vries Pit-limiter on, and focus on the lights Last car is on the grid Utrka kreće Checo 0,2s behind You are doing a good job, DRS...

Per Enzo

Oktanski koktel // Ante Maras

14081988, datum koji je duboko urezan u Ferrari i koji označava kraj jedne ere Ferrarija i početak jedne nove To je datum smrti Il Commendatorea, dan kad je ovaj svijet napustio Enzo Ferrari, jedan od najvećih ljudi svijeta autoindustrije i motosporta, a možda i najveći Sukladno njegovim željama, vijest o njegovoj smrti je objavljena dva dana poslije, kako bi "nadoknadio" zakašnjenje koje je nastalo prilikom prijave datuma njegovog...

Treba li mijenjati pravila za dobivanje superlicence?

Lociranje // Lovro Andraka

Kompleksna i poprilično stroga pravila za dobivanje superlicence stigla su u središte pozornosti tijekom posljednjih nekoliko dana zahvaljujući velikom interesu Red Bulla za već dosta razvikanim američkim vozačem Coltonom Hertom koji ne ispunjava sve kriterije za natjecanje u Formuli 1 iduće sezone Unatoč tome, 22-godišnji Herta nikako nije bezveznjak u svijetu utrkivanja - s 18 godina, 11 mjeseci i 25 dana postao je najmlađi...

Još kolumni