Izdvojeno

Objavljen kalendar za 2023. s 24 utrke

Piše: Lovro Andraka

Prije 1 tjedan, 33 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

FIA-jino Svjetsko vijeće za motosport odobrilo je kalendar za iduću sezonu Formule 1 koji sadrži rekordan broj od 24 utrke.

U kalendaru su prisutne sve ovogodišnje utrke osim Velike nagrade Francuske, a dodane su VN Kine koja se zbog pandemije koronavirusa nije vozila od 2019. i upitno je hoće li u travnju 2023. tamošnje mjere dopustiti utrku, VN Katara koja se prvi put vozila prošle godine i VN Las Vegasa koja prvi put stiže u kalendar u ovom ruhu.

Raspored prvih triju utrka ostao je nepromijenjen u odnosu na 2022., a zatim je ubačena Kina. Nakon nje slijedi Azerbajdžan koji je ove godine bio u kasnijem terminu u lipnju, a utrka u Imoli pomaknuta je iza Miamija. Španjolska i Monako te Velika Britanija i Austrija zamijenili su svoja mjesta, a Belgija, za koju je dugo bilo neizvjesno hoće li je uopće biti u kalendaru, dobila je novi termin – umjesto prve utrke nakon ljetne stanke bit će posljednja utrka prije nje.

Ostatak kalendara nije se mijenjao po pitanju rasporeda utrka, jedino je Katar ubačen između Japana i Austina, a Las Vegas je stavljen na mjesto pretposljednje utrke između Brazila i Abu Dhabija. Sve utrke osim te u Vegasu bit će vožene u nedjelju po lokalnom vremenu, dok će ona započeti u kasnom subotnjem terminu koji po našem vremenu pada u nedjeljno jutro, što će biti prva utrka Formule 1 održana na neki dan osim nedjelje nakon VN JAR-a 1985. godine.

Kalendar za 2023.

DatumUtrka
5. ožujkaBahrein
19. ožujkaSaudijska Arabija
2. travnjaAustralija
16. travnjaKina
30. travnjaAzerbajdžan
7. svibnjaMiami
21. svibnjaEmilia-Romagna (Imola)
28. svibnjaMonako
4. lipnjaŠpanjolska
18. lipnjaKanada
2. srpnjaAustrija
9. srpnjaVelika Britanija
23. srpnjaMađarska
30. srpnjaBelgija
27. kolovozaNizozemska
3. rujnaItalija
17. rujnaSingapur
24. rujnaJapan
8. listopadaKatar
22. listopadaSAD (Austin)
29. listopadaMeksiko
5. studenogBrazil
18. studenogLas Vegas
26. studenogAbu Dhabi

Komentiraj

33 komentara

  1. Ferrari
    TJ7 Prikaži

    Azerbajdžan, Miami, Imola.. džabe vi razvijate gorivo na kokice i fug masu.. #weflyasone



    20

    0
    • Da
      Mogu oni Baku pomjerat gore-dole po kalendaru, ali džaba kad neko ima fetiš ka stavljanju neke sjevernoameričke trke 7 dana nakon Bakua, a potom trku u Europi….
      Mislim, ide #weflyasone i da je Miami 14 dana nakon Bakua, a sa 7 dana je debilana na kvadrat.
      Las Vegas, šta reći, subota naveče

      Care, samo pare, samo biznis



      10

      1
      • Raspored je debilan maksimalno. Austrija pa Engleska, pa Mađarska – toj ekipi treba kupiti kartu svijeta i globus.

        Samo što nijedan novinar nije mudonja da im nacrta na karti svijeta njihova teturanja pa da ih pita nakon koje boce viskija su to radili.



        10

        1
  2. Mclaren
    raca Prikaži

    baš je dobro vidit da novo prvenstvo počinje početkom 3. mjeseca, a ne krajem. Dva tjedna skraćeno iščekivanje



    5

    0
  3. Brinu se koliko ce novi timovi “dilutirati” ili ti razvodniti sport (toto wolf) ali se zato ne boje da ce se sve razvodnit ovakvim kalendarom. Mislim prosjecnom gledatelju je jos bolje ali sve to poprima šmek nekog realitya. Prestiza nema, amerikanci zele povratit ulozeno, svi kimaju glavama i to je recept za ovo ludilo i.

    Kako ce se ekipe stic pripremit na ovo, tu je i budget cap.
    Sve ide na neku neuroticnost, a amerikanci ce prestat pratit formulu cim dvije sezone zavrse u japanu ili katru a ne u zadnjem zavoju zadnjeg kruga.
    Mislim da ih vecina niti nema koncentraciju gledanja cijele utrke i sigurno bi htjeli mali timeout da svi bolidi stanu kako bi pogledali reklame.



    14

    1
  4. Vratite Njemačku i Maleziju, prepolovite bezdušne utrke u arapskim zemljama i onda imamo o čemu pričati



    18

    0
  5. Tamo 2026. idemo u NASCAR format.. 30 utrka u regularnom dijelu, a onda jedno 10ak u playoffu… Naravno, svi se bodovi izjednačavaju za zadnju utrku..pa ko živ, ko mrtav.
    Volim utrkivanje, ali ne umjetno



    10

    2
  6. Michael Schumacher
    Unwoken European Prikaži

    Rekao sam barem 1000 puta: Najbolji paket utrka je bio u sezonu 2001. To je ono što me zanima. Sve ostale trke na ovoj novoj listi su više manje smeće.



    4

    2
  7. Da li netko zna do kada je Sportklub zakupio prava prijenosa f1, jel slijedece godine isto oni imaju ekskluzivu?



    3

    0
  8. izgleda naporno.
    nek barem podignu broj pu po sezoni.
    kontam imolu dogodine.



    2

    0
  9. slabo je to, trebali su stavit 28 utrka



    4

    1
  10. Ferrari
    nelinjo Prikaži

    fale Malezija, Turska i Njemačka… i kalendar bi bio OK! :)



    3

    0
  11. kada bi karte mogle biti u Prodaji.!?.


    0

    0
  12. Možda netko zna koliko je karata moguće kupiti? Nas se skupilo 10 zainteresiranih za Mađarsku pa sada ne znam ako to sve mogu kupiti ja ili?


    0

    0
  13. Charles Leclerc 16
    Domach Prikaži

    6 puta će preletjet Atlantik jer im se može…točno da imamo 2 utrke na Mjesecu letjeli bi 2 put


    0

    1

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Italija: Radio komunikacija Sainz-Ferrari

Radio transkript // Ante Vetma

Riccardo AdamiFive minutes, five minutes Three minutes All on medium apart from five starters on softs, included Verstappen at the front Closest soft starter is Ocon on soft, Ocon on soft, P14 Carlos SainzWho is on softs, Charles, Max, Ocon… George as well And De Vries Pit-limiter on, and focus on the lights Last car is on the grid Utrka kreće Checo 0,2s behind You are doing a good job, DRS...

Per Enzo

Oktanski koktel // Ante Maras

14081988, datum koji je duboko urezan u Ferrari i koji označava kraj jedne ere Ferrarija i početak jedne nove To je datum smrti Il Commendatorea, dan kad je ovaj svijet napustio Enzo Ferrari, jedan od najvećih ljudi svijeta autoindustrije i motosporta, a možda i najveći Sukladno njegovim željama, vijest o njegovoj smrti je objavljena dva dana poslije, kako bi "nadoknadio" zakašnjenje koje je nastalo prilikom prijave datuma njegovog...

Treba li mijenjati pravila za dobivanje superlicence?

Lociranje // Lovro Andraka

Kompleksna i poprilično stroga pravila za dobivanje superlicence stigla su u središte pozornosti tijekom posljednjih nekoliko dana zahvaljujući velikom interesu Red Bulla za već dosta razvikanim američkim vozačem Coltonom Hertom koji ne ispunjava sve kriterije za natjecanje u Formuli 1 iduće sezone Unatoč tome, 22-godišnji Herta nikako nije bezveznjak u svijetu utrkivanja - s 18 godina, 11 mjeseci i 25 dana postao je najmlađi...

Još kolumni