Ferrarijev šef Mattia Binotto smatra da bi FIA trebala razmisliti što učiniti po pitanju prečestih kazni na startnom poretku i očigledno prestrogom ograničenju od tri motora po sezoni.
Velika nagrada Belgije i Velika nagrada Italije bile su posebno drastične po tom pitanju jer su staze koje nude mogućnost pretjecanja pa su ih brojne ekipe iskoristile baš za tu prigodu. Dodatan košmar nastao je kad se ispostavilo da pravilnik o dodjeljivanju kazni nije jasno napisan, pa dugo nakon završetka kvalifikacija nitko nije znao koji će biti pravi startni poredak.
“Objavu startnog poretka smo tako dugo čekali jer pravilnik nije jasno napisan, postoje definitivno različite interpretacije.”
“To moramo raspraviti za ubuduće. Ne mislim pritom samo na način dodjele kazni nego i na samu količinu kazni. Ovo je malo previše.”
“Navijačima je teško. Vide nekog da osvaja pole position, a onda ne kreće s prve pozicije jer ima kaznu. Možda tri motora po vozaču nisu najbolje rješenje, možda je to premalo u ovom trenutku. Možda bi se trebalo razmisliti o tome za nadolazeće sezone.”
Max Verstappen je u Belgiji osvojio pole, ali je krenuo s 14. startne pozicije. U Monzi je čak devetero vozača palo u poretku zbog kazni, a FIA-i su trebala četiri sata da izračuna kako će izgledati start utrke dan kasnije.
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.
Kontaktiraj nasSve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Pa dobar dan
9
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Pa naravno da su premalo.
To je forza, koju je netko ( pametan )…… isforsirao.
5
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ma neće to sad nitko mijenjati ni Amerikanci ni FIA. Ovako je F1 štedljiva jer se koriste “samo” 3 motora iako svi planiraju gdje će uzimati kazne.
A još je dodatan plus “show” jer kad netko od vodećih uzme novi pu onda kreće od iza i to je cool i bude vozač dana iako su to pretjecanja u značajno bržem autu protiv nemoćnih protivnika, kako ih je npr. Sainz nanizao.
16
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
…možda ima i previše utrka, sprint format je isto jedan pogodak ‘u ništa’…
14
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Đeš’ to reć’?
Sram te bilo. 😁
11
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
…nisam ja majke mi ukralo mi profil…. :D
10
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Već sam jednom napisao o tome, ali sad kad se direktno spominju motori moram ponoviti…
Nitko dosad uopće ne komentira ovu mjeru, ni timovi, ni fanovi, a meni se to čini teški promašaj. Ajde napokon da čujemo i nešto pametno od Binotta ove sezone.
Zbog te mjere su kvalifikacije u drugom dijelu sezone sprdnja. Kazne uništavaju bilo kakav poredak, a čak ni FIA ne zna tko je na kojem mjestu. I to je svima ok, tu i tamo koji vic i malo podsmjeha i to je to. Mjera kojoj je bila svrha smanjiti broj korištenih jedinica (bilo čega) je postala potpuno besmislena. Dakle, ideja je da kazna potiče timove da paze na korištenje tih jedinica, pa da samo najneuspješniji timovi završe sezonu sa ponekom kaznom. Ispalo je da je limit potpuno nedostižan i da svi timovi u svoju strategiju unaprijed ugrađuju veći broj kazni, pa je cijela druga polovica sezone opasno kompromitirana količinom kazni. A pri tom još nismo ni uzeli u obzir jedinice uništene u sudarima. Za ostvarivanje cilja ove mjere potreban je realističan limit koji bi kažnjavao samo ekstremne slučajeve, umjesto uništavanja koncepta kvalifikacija.
10
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Nije to samo do štednje, u obzir je uzet i show. Nitko ne misli da će timovi moći samo s 3 motora. U tome i je fora. Da kraj sezone bude što “zabavniji”.
4
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
da su v8 ili v10 motori kao nekada i 3 bi bila previše, a ne ovi mlinćeki
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Sa 4 ili 5 motora ništa se ne bi promijenilo, samo bi ih jače odvrnuli i opet našli utrku ili dvije gdje će si uzeti još jedan ili dva motora. Prošle godine je Merc imao inovaciju pa je na jednoj utrci natrpao zalihu motora. Nakon toga su tu rupu zatrpali, pa se to više ne smije.
Ja inače mislim da je to čista demagogija od štednje, otprilike kao političari na biciklu. Jer ne košta proizvodnja motora (barem ne značajno) u odnosu na trošak 500 ljudi koji su cijelu godinu zaposleni i bit će zaposleni bez obzira koliko motora isporučili godišnje, jer razvoj ide dalje stalno.
3
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Eee sa radošću se sjećam dana kada su montirali novi motor za svake kvalifikacije i utrku
1
0