Izdvojeno

Herta ne želi u F1 kao iznimka, ali smatra da je IndyCar podcijenjen

Piše: Lovro Andraka

Prije 2 tjedana, 3 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 3 minuta

U F1 kuloarima dugo se pričalo o Coltonu Herti, no pravila za dobivanje superlicence spriječila su ga u ulasku u najvišu kategoriju motosporta, barem dogodine.

Amerikanac je testirao za McLaren, a kasnije je velik interes za njim iskazao Red Bull koji ga je želio smjestiti u AlphaTauri umjesto Pierrea Gaslyja. Oslanjali su se na FIA-jino dopuštanje iznimke, no kako nije bilo naznaka da će do toga doći, Red Bull je, prema više izvora, odustao od Herte.

“Razumijem FIA-jinu poziciju. Samo smatram da je IndyCar podcijenjen u sustavu bodovanja za superlicencu”, rekao je Herta za Motorsport.

“S obzirom na trenutni bodovni sustav, razumijem njihovo stajalište i ne želim ući kao iznimka.”

Herti nedostaje samo osam bodova za dobivanje superlicence, a jedna od ideja bilo je nastupanje u Azijskom regionalnom prvenstvu formula. Ono se vozi tijekom siječnja i veljače 2023., a Herti bi bilo dovoljno četvrto mjesto.

“Bilo je moguće odraditi nešto poput Azijske regionalne formule, ali smatram da ne bih trebao ići u juniorsku seriju nakon što sam četiri godine bio profesionalni vozač, stoga nisam najozbiljnije razmotrio to.”

Vozači mogu ostvariti i jedan bod za svaki slobodni trening koji odvoze, pod uvjetom da odvoze barem 100 km i ne dobiju nikakvu kaznu. Maksimalno 10 bodova može se osvojiti na taj način, no zainteresirani nisu na vrijeme dogovorili takav program za Hertu, koji je po pitanju truda nahvalio izvršnog direktora McLarena Zaka Browna.

“Zak Brown je rekao da bi bio zainteresiran za moju vožnju na prvim treninzima, ali ne bi me stavio u McLaren kada bih imao ugovor s AlphaTaurijem: time na neki način radite protiv svoje ekipe!”

“Cijenim sav Zakov trud kojeg je uložio u mene – bio je sjajan prema meni. Puno je stvari bilo u vijestima, ali on je bio potpuno transparentan prema meni cijelo vrijeme i bilo je sjajno raditi s njim.”

Herta je dodao kako ni on ni njegov šef u IndyCaru Michael Andretti nisu odustali od budućeg ulaska u F1 i iako ne bi bio razočaran da provede čitavu karijeru u IndyCaru, volio bi se okušati u raznolikim utrkama poput 24 sata Le Mansa, Daytone 500 ili neke NASCAR utrke na klasičnoj trkaćoj stazi. Povremeno je nastupao u IMSA prvenstvu otkako je u IndyCaru i već ima dvije pobjede u klasama na poznatoj američkoj utrci izdržljivosti koja se vozi u sklopu IMSA-e, 24 sata Daytone.

Komentiraj

3 komentara

  1. Jenson Button
    Maracos Prikaži

    Volim tu “skromnost”, sad kad se FIA oglasila i rekla da ne može preko reda, sad ide izjava kako ne želi biti iznimka. Da su kojim slučajem odobrili, sigurno bi isto rekao da ne želi, ne hvala. A da ne pričam kako su sigurno tražili iznimke za njega bez njegove suglasnosti. Taj PR je čudo od biznisa..



    3

    1
  2. Michael Schumacher
    ZJ11 Prikaži

    Realno on nije kalibar za F1, gledao sam dosta Indycar utrka u zadnke dvije godine i po nicemu nosam dobio dojam da je on nesto posebno, cak bi rekao u odnosu na neke vozace koji tamo voze cisti prosjek.
    Mnogi prvaci iz Indycara su dosli u F1 i nije ih bilo nigdje u odnosu na momcadske kolege tako da po meni on nije ni klasa za F1.
    Ima i u F1 njih koji bi mogli prepustit svoje mjesto drugima, ali svejedno se oko Herte pravi buka samo zbog Amerike.



    6

    0
    • Apsolutno se slažem! Nisam toliko detaljno pratio Indycar, ali ovih par utrka i sažetaka što jesam vidim da dečko nije ništa posebno, čak i u tim okvirima i konkurenciji u Indycaru. Umjetna mi je ta buka oko njega…


      0

      0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Italija: Radio komunikacija Sainz-Ferrari

Radio transkript // Ante Vetma

Riccardo AdamiFive minutes, five minutes Three minutes All on medium apart from five starters on softs, included Verstappen at the front Closest soft starter is Ocon on soft, Ocon on soft, P14 Carlos SainzWho is on softs, Charles, Max, Ocon… George as well And De Vries Pit-limiter on, and focus on the lights Last car is on the grid Utrka kreće Checo 0,2s behind You are doing a good job, DRS...

Per Enzo

Oktanski koktel // Ante Maras

14081988, datum koji je duboko urezan u Ferrari i koji označava kraj jedne ere Ferrarija i početak jedne nove To je datum smrti Il Commendatorea, dan kad je ovaj svijet napustio Enzo Ferrari, jedan od najvećih ljudi svijeta autoindustrije i motosporta, a možda i najveći Sukladno njegovim željama, vijest o njegovoj smrti je objavljena dva dana poslije, kako bi "nadoknadio" zakašnjenje koje je nastalo prilikom prijave datuma njegovog...

Treba li mijenjati pravila za dobivanje superlicence?

Lociranje // Lovro Andraka

Kompleksna i poprilično stroga pravila za dobivanje superlicence stigla su u središte pozornosti tijekom posljednjih nekoliko dana zahvaljujući velikom interesu Red Bulla za već dosta razvikanim američkim vozačem Coltonom Hertom koji ne ispunjava sve kriterije za natjecanje u Formuli 1 iduće sezone Unatoč tome, 22-godišnji Herta nikako nije bezveznjak u svijetu utrkivanja - s 18 godina, 11 mjeseci i 25 dana postao je najmlađi...

Još kolumni