Izdvojeno

Red Bull: Bolid više odgovara Maxu, ali to nije bila namjera razvoja

Piše: Lovro Andraka

Prije 1 tjedan, 4 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Tehnički direktor Red Bulla Pierre Wache komentirao je razvoj njihovog bolida i razloge zbog kojih Sergio Perez ne uspijeva konkurirati Maxu Verstappenu.

Verstappen bi na idućoj utrci u Singapuru mogao osigurati obranu titule s još pet utrka do kraja, dok je Perez u prvenstvu treći, 125 bodova iza timskog kolege i devet bodova iza Ferrarijevog Charlesa Leclerca, a vrlo blizu je i četvrtoplasirani George Russell iz Mercedesa, sedam bodova iza Meksikanca.

Perez je tijekom čitave sezone uvjerljivo gubio od Verstappena, no dojam je da je u ranijim utrkama bio bliži Nizozemcu. Wache je iznio svoje objašnjenje:

“Mislim da se radi o više faktora, ali glavni faktor su očito balans bolida i povjerenje u bolid u usporedbi s početkom godine, kada je bolid bio bolje balansiran za njega, a nešto manje za Maxa.”

“Bolid se razvojem kroz sezonu odmaknuo od toga i nakon toga mu je teško pronaći prave postavke kojima bi bio maksimalno samouvjeren, da bi mogao nadmašiti ili se boriti s Maxom.”

Dodao je kako je teško izvući jednake performanse iz različitih postavki bolida:

“Teoretski je to teško kada razvijate bolid za performanse i onda ste zaglavljeni po pitanju mogućnosti rebalansa bolida postavkama. To onda znači da morate smanjiti performanse kako biste ostvarili pravi, željeni kontrabalans.”

Smanjena težina bolida koja je omogućila veći manevarski prostor u njezinoj raspodjeli igrala je veliku ulogu u razvoju bolida i posljedičnom povećanju razmaka između dvojice Red Bullovih vozača:

“Težina je zasigurno faktor, no ona je dio postavki bolida. Na početku sezone nismo imali mogućnost da pomičemo težinu”, rekao je Wache.

“Mislim da se radi o svemu tome zajedno, a nakon što negdje pronađete performanse, postaje nešto teže podesiti bolid. To je išlo u korist Maxu, mislim da on može voziti bilo koji bolid.”

“Sada moramo pronaći način da omogućimo Sergiju bolid s kojim može ostvarivati dobre rezultate i biti konkurentan.”

“Kada razvijamo bolid, ciljamo na izvlačenje najboljih performansi. Maxu odgovara bolje, ali to nije bila namjera razvoja.”

Komentiraj

4 komentara

  1. Kimi Raikkonen 7
    Pitstop Prikaži

    Potvrda da je ipak većina faktora do bolida, a ne vozača



    10

    0
    • Sergio Perez
      CrispyKevin78 Prikaži

      Naj bolji primjer Hamilton. Svi su govorili da je najbolji vozač i ovo i ono, a na kraju se vidi da je najvećim djelom bolid ustvari bio dobar. Biti će da je ustvari naj bitnije kako bolid odgovara tvom načinu vožnje.



      13

      1
  2. Ferrari
    nelinjo Prikaži

    Kad bolid ima neku falinku, desi se slučaj kao u Austriji ove sezone, trostruko preticanje! A kad je bolid kao u Belgiji, Holandiji, Monzi, onda je Max majstor! 😀



    2

    7
  3. Aston Martin
    tiptronic Prikaži

    Drago mi je da je iz RB potvrđeno da je bolid uzrok sve vece razlike izmedju Maksa i Pereza …to sam prije nekoliko dana slicno komentirao.
    A potaklo me to jer neki Pereza neopravdano nazivaju pogrdnim imenima jer ne postiže rezultate kao Maks.
    Ogroman je faktor bolid – Ricciardo je najbolji primjer, poslije RB je “blijeda sjena” nekadašnjeg vozaca..



    6

    1

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Italija: Radio komunikacija Sainz-Ferrari

Radio transkript // Ante Vetma

Riccardo AdamiFive minutes, five minutes Three minutes All on medium apart from five starters on softs, included Verstappen at the front Closest soft starter is Ocon on soft, Ocon on soft, P14 Carlos SainzWho is on softs, Charles, Max, Ocon… George as well And De Vries Pit-limiter on, and focus on the lights Last car is on the grid Utrka kreće Checo 0,2s behind You are doing a good job, DRS...

Per Enzo

Oktanski koktel // Ante Maras

14081988, datum koji je duboko urezan u Ferrari i koji označava kraj jedne ere Ferrarija i početak jedne nove To je datum smrti Il Commendatorea, dan kad je ovaj svijet napustio Enzo Ferrari, jedan od najvećih ljudi svijeta autoindustrije i motosporta, a možda i najveći Sukladno njegovim željama, vijest o njegovoj smrti je objavljena dva dana poslije, kako bi "nadoknadio" zakašnjenje koje je nastalo prilikom prijave datuma njegovog...

Treba li mijenjati pravila za dobivanje superlicence?

Lociranje // Lovro Andraka

Kompleksna i poprilično stroga pravila za dobivanje superlicence stigla su u središte pozornosti tijekom posljednjih nekoliko dana zahvaljujući velikom interesu Red Bulla za već dosta razvikanim američkim vozačem Coltonom Hertom koji ne ispunjava sve kriterije za natjecanje u Formuli 1 iduće sezone Unatoč tome, 22-godišnji Herta nikako nije bezveznjak u svijetu utrkivanja - s 18 godina, 11 mjeseci i 25 dana postao je najmlađi...

Još kolumni