Izdvojeno

Kad i kako Verstappen može postati dvostruki svjetski prvak?

Piše: Ante Vetma

Prije 1 godinu, 14 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Iako je početak sezone obećavao da ćemo imati novu napetu sezonu – serija grešaka od strane Ferrarijevih stratega, vozača, ali i nepouzdanost pogonske jedinice dovela nas je u situaciju da već nakon 16 utrka imamo izvjesno tko će biti novi svjetski prvak.

Razmak između Maxa Verstappena i Charlesa Leclerca trenutno iznosi 116 bodova i sve nade Tifosa odavno su uništene. Petom pobjedom u Monzi Verstappen nam je olakšao kalkulacije za nadolazećih šest utrka.

Ispred nas su Singapur, Japan, SAD, Meksiko, Brazil i Abu Dhabi. Pet od šest spomenutih utrka nosit će maksimalno 26 bodova za pobjedu, a u Brazilu ćemo vidjeti sprint format tijekom kojeg se teoretski može osvojiti i 34 boda. Prema tome, Max bi u Singapuru slavio ako njegova prednost bude veća od 138 bodova. Odnosno, treba osvojiti 22 boda više od Leclerca koji bi prolongirao rješenje ako bude barem osmi. Ako završi na devetom, desetom mjestu ili ništa od toga – počet ćemo gledati što radi Sergio Perez koji će ostati jedini vozač koji u teoriji može zaustaviti Verstappena. Meksikancu će za to trebati barem četvrto mjesto.

Ipak, prema svemu dosad viđenom – vjerojatnije je da će se odluka donijeti u Suzuki samo tjedan dana nakon Singapura. Od tamo Verstappen treba otići sa 112 bodova prednosti.

Komentiraj

14 komentara

  1. Narain Karthikeyan
    Narain Karthikeyan Prikaži

    To je odavno rijeseno jer je Ferrari nesposoban.



    11

    2
  2. Naslov na Suzuki..Zvuci fantasticno.. Skoro pa ne moze bolje…



    23

    1
  3. Max Verstappen 1
    Wlad55 Prikaži

    Zasto se toliko naglasava nepouzdanost ferarija kad lekler i max imaju isti broj odustajanja zbog toga…



    11

    1
  4. Flavio Briatore
    Unwoken European Prikaži

    Mislim da ovo nije potrebno. Matematika je zanimljiva kada postoji neka nesigurnost. U slučaju Maxa pitanje je samo hoće li pobjediti sve utrke do kraja ili će se smilovati.



    10

    0
  5. Charles Leclerc 16
    Disorder Prikaži

    Znalo se jos od azerbajdzana



    8

    0
  6. Tricolore Gorila
    Zendo Prikaži

    Bilo gdje, bilo kada, bilo kako, Max verstaappen svakako :D


    0

    2
  7. Kimi Raikkonen
    drstrain Prikaži

    a sta je s ostalim momcadima? pa ne voze samo rb i ferari.. i druge momcadi se bore za prvenstvo, zasto je samo ferari kriv za losu sezonu?



    1

    0
  8. Tko bi rekao nakon onakvog starta sezone da će prvak biti netko tko nije Ferrari i to možda u Singapuru. Kažem a da to nije Ferrari jer onda su imali oko 40 bodova ispred Maxa Lewisa itd.


    0

    1

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Zatvori ❌

Kolumne

Jochen Rindt – kratak podsjetnik na jedinog posthumno okrunjenog prvaka Formule 1

Kolumna // Luka Gregorić

Na današnji dan prije 53 godine poginuo je Jochen Rindt Ime je to koje bi pratiteljima Formule 1 danas vrlo vjerojatno stanovalo u uhu baš kao što stanuju ona Jackieja Stewarta, Bernija Ecclestonea ili Helmuta Marka, da nije došlo do nesreće tog kobnog dana u Monzi Bilo je to na treningu za Veliku Nagradu Italije 1970 godine, netom prije Parabolice, gdje su bolidi tada kao i danas prilazili s brzinom većom od 300 km/h Rindt je u tada...

Tržište vozača za 2024. – hoće li svi zadržati iste postave?

Lociranje // Lovro Andraka

Nikad u povijesti Formule 1 nije se dogodilo da nema baš nijedne vozačke promjene između sezona, no čini se da bismo u 2024 mogli ući bez ijednog transfera Evo kakvo je stanje s postojećim ugovorima u svakoj momčadi i koje bi se promjene ipak mogle dogoditi naredne sezone Pored svakog vozača navedena je posljednja godina njihovog tekućeg ugovora, uz napomenu kako za mnoge vozače nije poznato točno trajanje jer su objavljeni samo...

Radio komunikacija između Verstappena i Red Bulla u završnici utrke u Austriji

Radio transkript // Ante Vetma

Radio komunikacija između Maxa Verstappena i ekipe Red Bulla otkriva kako su se u posljednja dva kruga odlučili na dodatno zaustavljanje po novi set soft guma i osvajanje dodatnog boda za najbrži krug: Krug 64/71 Lambiase Just make sure you have some tyres left for the end of the race Might decide to use them Verstappen Well you could also do a pit stop Lambiase That perhaps it’s slightly more risk but either way, just look...

Još kolumni