Izdvojeno

Kad i kako Verstappen može postati dvostruki svjetski prvak?

Piše: Ante Vetma

Prije 2 tjedana, 14 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Iako je početak sezone obećavao da ćemo imati novu napetu sezonu – serija grešaka od strane Ferrarijevih stratega, vozača, ali i nepouzdanost pogonske jedinice dovela nas je u situaciju da već nakon 16 utrka imamo izvjesno tko će biti novi svjetski prvak.

Razmak između Maxa Verstappena i Charlesa Leclerca trenutno iznosi 116 bodova i sve nade Tifosa odavno su uništene. Petom pobjedom u Monzi Verstappen nam je olakšao kalkulacije za nadolazećih šest utrka.

Ispred nas su Singapur, Japan, SAD, Meksiko, Brazil i Abu Dhabi. Pet od šest spomenutih utrka nosit će maksimalno 26 bodova za pobjedu, a u Brazilu ćemo vidjeti sprint format tijekom kojeg se teoretski može osvojiti i 34 boda. Prema tome, Max bi u Singapuru slavio ako njegova prednost bude veća od 138 bodova. Odnosno, treba osvojiti 22 boda više od Leclerca koji bi prolongirao rješenje ako bude barem osmi. Ako završi na devetom, desetom mjestu ili ništa od toga – počet ćemo gledati što radi Sergio Perez koji će ostati jedini vozač koji u teoriji može zaustaviti Verstappena. Meksikancu će za to trebati barem četvrto mjesto.

Ipak, prema svemu dosad viđenom – vjerojatnije je da će se odluka donijeti u Suzuki samo tjedan dana nakon Singapura. Od tamo Verstappen treba otići sa 112 bodova prednosti.

Komentiraj

14 komentara

  1. Narain Karthikeyan
    Narain Karthikeyan Prikaži

    To je odavno rijeseno jer je Ferrari nesposoban.



    11

    2
  2. Naslov na Suzuki..Zvuci fantasticno.. Skoro pa ne moze bolje…



    23

    1
  3. Max Verstappen 1
    Wlad55 Prikaži

    Zasto se toliko naglasava nepouzdanost ferarija kad lekler i max imaju isti broj odustajanja zbog toga…



    11

    1
  4. Michael Schumacher
    Unwoken European Prikaži

    Mislim da ovo nije potrebno. Matematika je zanimljiva kada postoji neka nesigurnost. U slučaju Maxa pitanje je samo hoće li pobjediti sve utrke do kraja ili će se smilovati.



    10

    0
  5. Charles Leclerc 16
    Disorder Prikaži

    Znalo se jos od azerbajdzana



    8

    0
  6. Tricolore Gorila
    Zendo Prikaži

    Bilo gdje, bilo kada, bilo kako, Max verstaappen svakako :D


    0

    2
  7. a sta je s ostalim momcadima? pa ne voze samo rb i ferari.. i druge momcadi se bore za prvenstvo, zasto je samo ferari kriv za losu sezonu?



    1

    0
  8. Tko bi rekao nakon onakvog starta sezone da će prvak biti netko tko nije Ferrari i to možda u Singapuru. Kažem a da to nije Ferrari jer onda su imali oko 40 bodova ispred Maxa Lewisa itd.


    0

    1

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Italija: Radio komunikacija Sainz-Ferrari

Radio transkript // Ante Vetma

Riccardo AdamiFive minutes, five minutes Three minutes All on medium apart from five starters on softs, included Verstappen at the front Closest soft starter is Ocon on soft, Ocon on soft, P14 Carlos SainzWho is on softs, Charles, Max, Ocon… George as well And De Vries Pit-limiter on, and focus on the lights Last car is on the grid Utrka kreće Checo 0,2s behind You are doing a good job, DRS...

Per Enzo

Oktanski koktel // Ante Maras

14081988, datum koji je duboko urezan u Ferrari i koji označava kraj jedne ere Ferrarija i početak jedne nove To je datum smrti Il Commendatorea, dan kad je ovaj svijet napustio Enzo Ferrari, jedan od najvećih ljudi svijeta autoindustrije i motosporta, a možda i najveći Sukladno njegovim željama, vijest o njegovoj smrti je objavljena dva dana poslije, kako bi "nadoknadio" zakašnjenje koje je nastalo prilikom prijave datuma njegovog...

Treba li mijenjati pravila za dobivanje superlicence?

Lociranje // Lovro Andraka

Kompleksna i poprilično stroga pravila za dobivanje superlicence stigla su u središte pozornosti tijekom posljednjih nekoliko dana zahvaljujući velikom interesu Red Bulla za već dosta razvikanim američkim vozačem Coltonom Hertom koji ne ispunjava sve kriterije za natjecanje u Formuli 1 iduće sezone Unatoč tome, 22-godišnji Herta nikako nije bezveznjak u svijetu utrkivanja - s 18 godina, 11 mjeseci i 25 dana postao je najmlađi...

Još kolumni