Iako je početak sezone obećavao da ćemo imati novu napetu sezonu – serija grešaka od strane Ferrarijevih stratega, vozača, ali i nepouzdanost pogonske jedinice dovela nas je u situaciju da već nakon 16 utrka imamo izvjesno tko će biti novi svjetski prvak.
Razmak između Maxa Verstappena i Charlesa Leclerca trenutno iznosi 116 bodova i sve nade Tifosa odavno su uništene. Petom pobjedom u Monzi Verstappen nam je olakšao kalkulacije za nadolazećih šest utrka.
Ispred nas su Singapur, Japan, SAD, Meksiko, Brazil i Abu Dhabi. Pet od šest spomenutih utrka nosit će maksimalno 26 bodova za pobjedu, a u Brazilu ćemo vidjeti sprint format tijekom kojeg se teoretski može osvojiti i 34 boda. Prema tome, Max bi u Singapuru slavio ako njegova prednost bude veća od 138 bodova. Odnosno, treba osvojiti 22 boda više od Leclerca koji bi prolongirao rješenje ako bude barem osmi. Ako završi na devetom, desetom mjestu ili ništa od toga – počet ćemo gledati što radi Sergio Perez koji će ostati jedini vozač koji u teoriji može zaustaviti Verstappena. Meksikancu će za to trebati barem četvrto mjesto.
Ipak, prema svemu dosad viđenom – vjerojatnije je da će se odluka donijeti u Suzuki samo tjedan dana nakon Singapura. Od tamo Verstappen treba otići sa 112 bodova prednosti.
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.
Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.
Na današnji dan prije 53 godine poginuo je Jochen Rindt Ime je to koje bi pratiteljima Formule 1 danas vrlo vjerojatno stanovalo u uhu baš kao što stanuju ona Jackieja Stewarta, Bernija Ecclestonea ili Helmuta Marka, da nije došlo do nesreće tog kobnog dana u Monzi Bilo je to na treningu za Veliku Nagradu Italije 1970 godine, netom prije Parabolice, gdje su bolidi tada kao i danas prilazili s brzinom većom od 300 km/h Rindt je u tada...
Nikad u povijesti Formule 1 nije se dogodilo da nema baš nijedne vozačke promjene između sezona, no čini se da bismo u 2024 mogli ući bez ijednog transfera Evo kakvo je stanje s postojećim ugovorima u svakoj momčadi i koje bi se promjene ipak mogle dogoditi naredne sezone Pored svakog vozača navedena je posljednja godina njihovog tekućeg ugovora, uz napomenu kako za mnoge vozače nije poznato točno trajanje jer su objavljeni samo...
Radio transkript // Ante Vetma
Radio komunikacija između Maxa Verstappena i ekipe Red Bulla otkriva kako su se u posljednja dva kruga odlučili na dodatno zaustavljanje po novi set soft guma i osvajanje dodatnog boda za najbrži krug: Krug 64/71 Lambiase Just make sure you have some tyres left for the end of the race Might decide to use them Verstappen Well you could also do a pit stop Lambiase That perhaps it’s slightly more risk but either way, just look...
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
To je odavno rijeseno jer je Ferrari nesposoban.
11
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Navijam za Verstappena, ali da, istina je. Bilo bi puno zanimljivije da je Ferrari konkurentan. I dalje bi Verstappen pobijedio :) ali bi bilo puno zanimljivije.
3
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Naslov na Suzuki..Zvuci fantasticno.. Skoro pa ne moze bolje…
23
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Još kad bi stavili onu bijelu livreju…
19
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Staza di je max odvozia prvi trening u f1 :D
9
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
I to godinu nakon službenog povlačenja Honde, na njihovom terenu…
Oni baš znaju kad se povući.
5
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
zasluženo
16
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Zasto se toliko naglasava nepouzdanost ferarija kad lekler i max imaju isti broj odustajanja zbog toga…
11
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Mislim da ovo nije potrebno. Matematika je zanimljiva kada postoji neka nesigurnost. U slučaju Maxa pitanje je samo hoće li pobjediti sve utrke do kraja ili će se smilovati.
10
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Znalo se jos od azerbajdzana
8
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Bilo gdje, bilo kada, bilo kako, Max verstaappen svakako :D
0
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
a sta je s ostalim momcadima? pa ne voze samo rb i ferari.. i druge momcadi se bore za prvenstvo, zasto je samo ferari kriv za losu sezonu?
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Imas pravo. Totalno sam zaboravio na npr. Landa. I njega bi volio vidjeti u utrci za naslov. Ili Albon.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Tko bi rekao nakon onakvog starta sezone da će prvak biti netko tko nije Ferrari i to možda u Singapuru. Kažem a da to nije Ferrari jer onda su imali oko 40 bodova ispred Maxa Lewisa itd.
0
1