Izdvojeno

Russell: Nije isključeno da nam se vrati dupinjanje, ali možda to jednostavno moramo prihvatiti

Piše: Ante Vetma

Prije 2 tjedana, 14 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 1 minuta

George Russell smatra da se Mercedes možda malo zanio zbog boljih performansi na utrkama poput Barcelone i Silverstonea u prvom dijelu sezone.

U Španjolskoj su bili na pobjedničkom postolju upravo s Russellom, a u Silverstoneu s Lewisom Hamiltonom. Međutim, nakon obje spomenute utrke bi ponovo malo zaostali za Red Bullom i Ferrarijem.

“Puno naučite od takvih situacija. Shvatite zašto su se dogodile i kad se osvrnete sad na to – jasno je da su za to postojali razlozi.”

“Možda smo se malo zanijeli nakon Silverstonea i Barcelone jer su to staze na kojima je Mercedes tradicionalno vrlo jak.”

“No, kako utrke prolazi – nakon svake sve bolje razumijemo što se događa.”

Zanimljivo, sad uoči Velike nagrade Singapura Russell kaže da nije isključen povratak dupinjanja, iako se u zadnje vrijeme sve manje priča o tome:

“Puno smo napredovali u tom pogledu, ali također znamo da smo zbog rješenja izgubili puno brzine.”

“Naravno, opet ćemo pritisnuti do granice i nećemo se zavaravati – dupinjanje se možda vrati.”

“Ovo je kompetitivan sport i moramo prihvatiti da se možda moramo naviknuti na to.”

Komentiraj

14 komentara

  1. Hoce li vam leđa izdrzat??



    24

    5
  2. Sebastian Vettel 5
    battery992 Prikaži

    A, znači kad se ganjaju postolja i možda pobjede onda nije dupinjanje opasno i pogubno za vozača?



    22

    4
  3. Formula1
    Zeko Prikaži

    toto im obečao kupiti naj bolja invalidska kolica



    7

    5
  4. Michael Schumacher
    ZJ11 Prikaži

    Cijele sezone im ne pasu kratki ostri zavoji pa su ovo i pripreme za losiji rezultat.
    A s obzirom da svi vise poskakuju na gradskim stazama imamo vec izgovor.



    8

    4
  5. Michele Alboreto
    Drkso Prikaži

    najave za singapur njivu.



    3

    1
  6. Michael Schumacher
    Unwoken European Prikaži

    Skakati, poskakivati…. Po slavonskim ravnicima nisam vidio tih dupina kroz povijest da bi ta riječ ušla u naš jezik.



    3

    2

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Italija: Radio komunikacija Sainz-Ferrari

Radio transkript // Ante Vetma

Riccardo AdamiFive minutes, five minutes Three minutes All on medium apart from five starters on softs, included Verstappen at the front Closest soft starter is Ocon on soft, Ocon on soft, P14 Carlos SainzWho is on softs, Charles, Max, Ocon… George as well And De Vries Pit-limiter on, and focus on the lights Last car is on the grid Utrka kreće Checo 0,2s behind You are doing a good job, DRS...

Per Enzo

Oktanski koktel // Ante Maras

14081988, datum koji je duboko urezan u Ferrari i koji označava kraj jedne ere Ferrarija i početak jedne nove To je datum smrti Il Commendatorea, dan kad je ovaj svijet napustio Enzo Ferrari, jedan od najvećih ljudi svijeta autoindustrije i motosporta, a možda i najveći Sukladno njegovim željama, vijest o njegovoj smrti je objavljena dva dana poslije, kako bi "nadoknadio" zakašnjenje koje je nastalo prilikom prijave datuma njegovog...

Treba li mijenjati pravila za dobivanje superlicence?

Lociranje // Lovro Andraka

Kompleksna i poprilično stroga pravila za dobivanje superlicence stigla su u središte pozornosti tijekom posljednjih nekoliko dana zahvaljujući velikom interesu Red Bulla za već dosta razvikanim američkim vozačem Coltonom Hertom koji ne ispunjava sve kriterije za natjecanje u Formuli 1 iduće sezone Unatoč tome, 22-godišnji Herta nikako nije bezveznjak u svijetu utrkivanja - s 18 godina, 11 mjeseci i 25 dana postao je najmlađi...

Još kolumni