Izdvojeno

Tribina: F1puls podcast #14

Piše: Pulsmedia portal

Prije 2 tjedana, 27 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 1 minuta

Danas u 21 sat nas gledajte u četrnaestom Tribininom F1puls podcastu u kojem ćemo se osvrnuti na događanja na triple-headeru, tri utrke nakon ljetne pauze koje su definirale smjer drugog dijela sezone.

Iza nas je još jedna safety car kontroverza na Ferrarijevoj domaćoj utrci, otkaz Ricciardu, Ferrarijeve nove greške u Belgiji i Nizozemskoj, De Vriesov debitantski nastup, Alonsov duel s Hamiltonom i team radio u Belgiji, Maxov nevjerojatan niz….

Vaša pitanja za naš standardni trojac možete postaviti u komentarima ispod ovog teksta ili na našem Instagram računu.

Komentiraj

27 komentara

  1. David Croft
    Dome_Senna Prikaži

    Offtopic, ali moram kako bi možda netko kome treba vidio:

    Dakle ljudi, ako netko razmišlja o odlasku na utrku 2023., bilo F1 ili neka druga kategorija motorsporta poput Moto GP-a, WRC-a, Endurancea ili slično, imam voucher u vrijednosti 212€ kojeg prodajem za 190€ na stranici Motorsport Tickets. Da ne duljim tu više, napisao sam cijeli tekst na F1 Puls forumu pod rubrikom Tržnica pa ako nekoga zanima, ili znate nekoga koga zanima…



    1

    1
  2. Fernando Alonso 14
    AlonsoForever Prikaži

    Nemam pitanje, ali jedna lična konstatacija/mišljenje, pa ko hoće od vas trojice da prokomentariše.

    Pratim Formulu 1 od 2003 godine, i fan sam Alonsa. Znam da mnogi “Alonsovci” imaju tu “ideologiju” u sebi da misle da je Fernando Alonso najbolji vozač nakon Michaela Schumachera, mada je Fernando dokazao da se Schumija može pobjediti u istom ili bar maaalo slabijem bolidu 2006 godine. A svi znamo, koji duže pratimo sport, kako je Ferrari F248 PROCVJETAO u drugom dijelu sezone. Zatim, “Alonsovci” misle da je Fernando jedan od top 5 najboljih svih vremena, uz Schumija, Sennu, Prosta i Fangia, ali se uopšte nisam nadao da će doći u sport neko poput Verstappena i ovako se nametnuti, svima i svakome na stazi, u svakoj trci… On je Alonso, Schumacher, Senna, Prost i Fangio “new age” doba sigurno, mogao bi lako osvojiti titule narednih 5 godina, a Red Bull nije neko ko samo tako lako pusti vlast iz ruku. Imaju kompletno organizovan tim, inžinjere, mehaničare, pitwall, svi rade tako precizno do tančina, misle unaprijed, računaju unaprijed, skiciraju sve sebi unaprijed, šta ako se ovo desi, mi ćemo to, šta ako se ono desi mi ćemo ovo, ako se nešto treće desi, mi ćemo ono. Jednostavno su cijeli tim ove godine doveli do savršenstva, imaju vozača koji je poput najboljih 5, odličnog drugog vozača(Pereza) koji itekako ima iskustva, i zato sada dominiraju, i dominirat će još dugo.

    Pozdrav Tribini.



    10

    3
  3. Pozdrav Triju Fantastikus! Nemam pitanja jer mi se čini da je do kraja sezone prvak riješen, a ovo ostalo je što bi bilo kad bi bilo (i tko zna što će biti uz ovoliku pojavu amaterizma u raznim timovima). Vi ste mi melem za uši svaki put jer ste poprilično direktni i na zemlji. Da ste iz engleskog govornog područja vjerojatno bi bili među gledanijim podcastima u F1 svijetu. Keep up the good work



    3

    1
  4. Nakon 2 sezone Schumaher odlazi iz Ferrarijeva gnjezda. Kakve su vaše impresije vazačkim sposobnostima malog njemca. Kod ocjene njegovih vožnji koliki mu je uteg ili olakšanje to što se preziva Schumaher.



    2

    1
  5. Michael Schumacher
    27Ferrari28 Donator Prikaži

    Mozda je vec netko postavio pitana, ali evo ih:
    1. Ukoliko Mercedes napravi konkurentan bolid, hoće li George igrati drugu violinu.
    2. Kimi-po meni vozač koji je trebao puno puno više napraviti. Od priča da jedino njega nisu morali korigirati u stilu vožnje, pa da te nezainteresiranosti za rad na bolidu. Mislite li da je proćardo scoj ogroman talent. Tjm danas se priča o ledenom fincu koji je kul i voli popit, a ne o recimo 3,4 WDC vozaču. Zapravo je postao meme vozač.



    1

    0
  6. Vraćaju li se grid-djevojke? :)



    9

    0
  7. Pirelli Intermedium
    crofessional Donator Prikaži

    Je li u planu iduće sezone više podcast-ova. Npr nakon svake utrke, ili barem nakon serije utrka zaredom kako smo imali sada. Ili previše tražim? Meni osobno, nikad previše razgovora o F1.



    1

    0
  8. Što mislite o Hamiltonovom prijedlogu da se utrka produži ako je SC na stazi?
    Odnosno da ja malo proširim prijedlog, ako imamo okvir u kojemu utrka mora završiti – i vremenski i kilometarski, smatrate li da bi bilo korisno da se utrka produži za makar 50% krugova voženih pod SC ili VSC, ono tipa, 10 krugova je bio SC na stazi, utrka je duža za 5 krugova.



    1

    0
  9. Aston Martin
    tiptronic Prikaži

    Da li Mercedes svojim taktickim pozezima u toku trke pokazuje da Lewis više nije neprikosnoveni br. 1



    1

    1
  10. Stefan Bellof
    BandoBoris Prikaži

    S obzirom da trojac prati i voli F1, vjerojatno ko i nas vecina ovdje voli i sportske cestovne automobile. Moje pitanje glasi: koje aute voze te koji su njihovi “dream” automobil?



    1

    1
  11. Pirelli Wet
    r2d2 Donator Prikaži

    Koliko je (po vašem mišljenju) nova tehnička direktiva usporila Ferrari i ako je zašto Binotto to umanjuje?

    Da li vidite napredak Mercedesa (smanjivanje zaostatka u jednom krugu i ‘race pace-u’) ili bi se to moglo pripisati padu Ferrarija, tj. u kolikoj mjeri u Mercedesu ‘razumiju’ svoj bolid i uspjevaju ga unaprijediti? Isto pitanje za Ferrari :)



    2

    0
  12. Antonio Giovinazzi
    Osella Prikaži

    Koji bi po vama bio optimalan broj momčadi na gridu?

    Osobno sam mišljenja da bi još koji konstruktor dobro došao u igru, no bojim se da – gledajući primjer Andrettija – u F1 ne razmišljaju baš u tom smjeru…



    3

    0
  13. Jedno pitanje od mr. Serator.
    Da li vas ova dominacija Maxa podsjeca na dominaciju Michaela Scumacher, s kojeg kod mjesta krene na startu, dolazi s lakocom do prvog mjesta. Imam dojam da je krenuo sa zadnjeg mjesta u posljednje tri utrke pobijedio bi bez problema. Izgleda kao da on i Perez ne voze isti bolid, sto jos vise pokazuje podize njegovu kvalitetu.



    1

    0
  14. Jedno pitanje od mr. Serator.
    Da li vas ova dominacija Maxa podsjeca na dominaciju Michaela Scumacher, s kojeg kod mjesta krene na startu, dolazi s lakocom do prvog mjesta. Imam dojam da je krenuo sa zadnjeg mjesta u posljednje tri utrke pobijedio bi bez problema. Izgleda kao da on i Perez ne voze isti bolid, sto jos vise pokazuje podize njegovu kvalitetu


    0

    0
  15. Mercedes u 2022. godini ima drugačiji koncept auta sa veoma malim side-podovima. Takav koncept se pokazao problematičnim i manjavim i neke timovi su ga već napustili (Williams).
    Vaše mišljenje na pitanje:
    Da li Mercedesovo istrajavanje na “promašenom” konceptu više šteti ili koristi za razvoj njihovog bolida za 2023. godinu? Ako promjene koncept imaju godinu zaostatka za RB, a ako ne promjene možda ostanu tu gdje jesu ……
    Problem je složeniji od puke promjene bodyworka? Riječ je prepotetnosti i nepremnosti da se prizna greška ….? Troškovi? Što je sa prvom verzijom bolida?


    0

    0
  16. Aston Martin
    tiptronic Prikaži

    zašto ne mislite da je zaostazak Pereza zbog razvoja u Maksovom pravcu


    0

    0
    • Nema razvoja u Maksovom pravcu. Ima razvoja samo jednog bolida, to je vjerojatnije. Moguće da zbog ograničenja budžeta napraviš nešto samo u jednom umjesto dva primjerka (iako mi je to čudno, glavni trošak je mozak, a ne željezo).



      2

      0
      • Sebastian Vettel 5
        Pastor Prikaži

        Ne bih rekao da je to. Nadogradnje na jednom bolidu su zbog želje da se što prije isprobaju, pa se uvedu kada se prve proizvedu i nema ih dovoljno za oba bolida. Ali to traje uglavnom do sljedeće utrke. Nisam primjetio da je Perez vječno ostao na bolidu sa starta sezone…

        Po meni, razlog je da se bolid razvija da bude što brži, a ne isključivo po Maxovim željama. Samo što se Max puno bolje prilagođava od Pereza.


        0

        0
        • Carlos Sainz 55
          2CV6 Prikaži

          “Sirovi” bolid – tj. bolid koji nije imao još nijednu trku i koji je nastao na cistom listu papira je podjednako odgovarao i jednom i drugom i bili su izjednaceni, to je trajalo 5 – 6 trka .
          Nije ga Maks ništa bolje vozio od Pereza.
          Moglo se primjetiti Maksovo nezadovoljstvo pojedinim karakteristikama koje su vremenom korigovane u skladu sa tim primjedbama.
          Za prošlogodišnji bolid Adrian je rekao da je bio jako težak za voziti ali da je odgovarao Maksu.
          Nijedan Maksov suvozac nije mu bio bliži od Pereza na pocetku ove sezone, jer su uvijek sjedali u bolid po Maksovom “kroju”.
          Ne pada mi na pamet da izjednacavam Maksov i Perezov talenat ( nisam njegov fan) – ali razlika
          nije tako drasticna kao što to bodovi pokazuju.
          Od Monaca se Perez “muci” u tom bolidu, naravno to ne sekira RB jer je Maks u potpunosti to zaslužio i iako ga nikad nisam volio ( to je zaslužio svojim ranijim postupcima) cijenim njegovu vožnju koja je besprijekorna, zbog toga je veoma dobro što je u F1.
          Iznenadio me je sinoc Vetma kad se “cudio” otkud je Perez prvih 5-6 trka tako izjednacen sa Maksom po meni je to tako ocigledno – presudno je da li ti bolid “leži” ili ne.



          2

          0
  17. @Vetma, kakav je problem sa koncertom Tool-a (ako sam dobro razumio)? 😁
    Like za priču (stavove) od 1:42:30 pa do kraja! 🍻
    A Italian Stallion (Sly) i Megan Thee Stallion ne mogu u istu rečenicu.
    BTW, pamtim da je ovaj još 1994. bio na utrci u Monzi.



    1

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Italija: Radio komunikacija Sainz-Ferrari

Radio transkript // Ante Vetma

Riccardo AdamiFive minutes, five minutes Three minutes All on medium apart from five starters on softs, included Verstappen at the front Closest soft starter is Ocon on soft, Ocon on soft, P14 Carlos SainzWho is on softs, Charles, Max, Ocon… George as well And De Vries Pit-limiter on, and focus on the lights Last car is on the grid Utrka kreće Checo 0,2s behind You are doing a good job, DRS...

Per Enzo

Oktanski koktel // Ante Maras

14081988, datum koji je duboko urezan u Ferrari i koji označava kraj jedne ere Ferrarija i početak jedne nove To je datum smrti Il Commendatorea, dan kad je ovaj svijet napustio Enzo Ferrari, jedan od najvećih ljudi svijeta autoindustrije i motosporta, a možda i najveći Sukladno njegovim željama, vijest o njegovoj smrti je objavljena dva dana poslije, kako bi "nadoknadio" zakašnjenje koje je nastalo prilikom prijave datuma njegovog...

Treba li mijenjati pravila za dobivanje superlicence?

Lociranje // Lovro Andraka

Kompleksna i poprilično stroga pravila za dobivanje superlicence stigla su u središte pozornosti tijekom posljednjih nekoliko dana zahvaljujući velikom interesu Red Bulla za već dosta razvikanim američkim vozačem Coltonom Hertom koji ne ispunjava sve kriterije za natjecanje u Formuli 1 iduće sezone Unatoč tome, 22-godišnji Herta nikako nije bezveznjak u svijetu utrkivanja - s 18 godina, 11 mjeseci i 25 dana postao je najmlađi...

Još kolumni