Danas u 21 sat nas gledajte u četrnaestom Tribininom F1puls podcastu u kojem ćemo se osvrnuti na događanja na triple-headeru, tri utrke nakon ljetne pauze koje su definirale smjer drugog dijela sezone.
Iza nas je još jedna safety car kontroverza na Ferrarijevoj domaćoj utrci, otkaz Ricciardu, Ferrarijeve nove greške u Belgiji i Nizozemskoj, De Vriesov debitantski nastup, Alonsov duel s Hamiltonom i team radio u Belgiji, Maxov nevjerojatan niz….
Vaša pitanja za naš standardni trojac možete postaviti u komentarima ispod ovog teksta ili na našem Instagram računu.
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Bok, internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.
Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.
Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.
Kontaktiraj nasSve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Offtopic, ali moram kako bi možda netko kome treba vidio:
Dakle ljudi, ako netko razmišlja o odlasku na utrku 2023., bilo F1 ili neka druga kategorija motorsporta poput Moto GP-a, WRC-a, Endurancea ili slično, imam voucher u vrijednosti 212€ kojeg prodajem za 190€ na stranici Motorsport Tickets. Da ne duljim tu više, napisao sam cijeli tekst na F1 Puls forumu pod rubrikom Tržnica pa ako nekoga zanima, ili znate nekoga koga zanima…
1
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
https://f1.pulsmedia.hr/forum/viewtopic.php?f=18&t=823
0
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Nemam pitanje, ali jedna lična konstatacija/mišljenje, pa ko hoće od vas trojice da prokomentariše.
Pratim Formulu 1 od 2003 godine, i fan sam Alonsa. Znam da mnogi “Alonsovci” imaju tu “ideologiju” u sebi da misle da je Fernando Alonso najbolji vozač nakon Michaela Schumachera, mada je Fernando dokazao da se Schumija može pobjediti u istom ili bar maaalo slabijem bolidu 2006 godine. A svi znamo, koji duže pratimo sport, kako je Ferrari F248 PROCVJETAO u drugom dijelu sezone. Zatim, “Alonsovci” misle da je Fernando jedan od top 5 najboljih svih vremena, uz Schumija, Sennu, Prosta i Fangia, ali se uopšte nisam nadao da će doći u sport neko poput Verstappena i ovako se nametnuti, svima i svakome na stazi, u svakoj trci… On je Alonso, Schumacher, Senna, Prost i Fangio “new age” doba sigurno, mogao bi lako osvojiti titule narednih 5 godina, a Red Bull nije neko ko samo tako lako pusti vlast iz ruku. Imaju kompletno organizovan tim, inžinjere, mehaničare, pitwall, svi rade tako precizno do tančina, misle unaprijed, računaju unaprijed, skiciraju sve sebi unaprijed, šta ako se ovo desi, mi ćemo to, šta ako se ono desi mi ćemo ovo, ako se nešto treće desi, mi ćemo ono. Jednostavno su cijeli tim ove godine doveli do savršenstva, imaju vozača koji je poput najboljih 5, odličnog drugog vozača(Pereza) koji itekako ima iskustva, i zato sada dominiraju, i dominirat će još dugo.
Pozdrav Tribini.
10
3
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Oprosti, poleti prst
0
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Pozdrav Triju Fantastikus! Nemam pitanja jer mi se čini da je do kraja sezone prvak riješen, a ovo ostalo je što bi bilo kad bi bilo (i tko zna što će biti uz ovoliku pojavu amaterizma u raznim timovima). Vi ste mi melem za uši svaki put jer ste poprilično direktni i na zemlji. Da ste iz engleskog govornog područja vjerojatno bi bili među gledanijim podcastima u F1 svijetu. Keep up the good work
3
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Nakon 2 sezone Schumaher odlazi iz Ferrarijeva gnjezda. Kakve su vaše impresije vazačkim sposobnostima malog njemca. Kod ocjene njegovih vožnji koliki mu je uteg ili olakšanje to što se preziva Schumaher.
2
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Mozda je vec netko postavio pitana, ali evo ih:
1. Ukoliko Mercedes napravi konkurentan bolid, hoće li George igrati drugu violinu.
2. Kimi-po meni vozač koji je trebao puno puno više napraviti. Od priča da jedino njega nisu morali korigirati u stilu vožnje, pa da te nezainteresiranosti za rad na bolidu. Mislite li da je proćardo scoj ogroman talent. Tjm danas se priča o ledenom fincu koji je kul i voli popit, a ne o recimo 3,4 WDC vozaču. Zapravo je postao meme vozač.
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Vraćaju li se grid-djevojke? :)
9
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Je li u planu iduće sezone više podcast-ova. Npr nakon svake utrke, ili barem nakon serije utrka zaredom kako smo imali sada. Ili previše tražim? Meni osobno, nikad previše razgovora o F1.
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Što mislite o Hamiltonovom prijedlogu da se utrka produži ako je SC na stazi?
Odnosno da ja malo proširim prijedlog, ako imamo okvir u kojemu utrka mora završiti – i vremenski i kilometarski, smatrate li da bi bilo korisno da se utrka produži za makar 50% krugova voženih pod SC ili VSC, ono tipa, 10 krugova je bio SC na stazi, utrka je duža za 5 krugova.
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Bilo bi interesantno gledati bolide koji staju na stazi jer nemaju goriva..
4
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Mislis da su svi u Ferrari mindestu i da se takvo pravilo uvede da ne bi razmisljali o tome?
Btw ako mislis da ne bi, mozda te ceka posao u Ferrariju ;)
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Mislis da se ne bi kockali ne ocekujuci SC radi brzine ..
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Da li Mercedes svojim taktickim pozezima u toku trke pokazuje da Lewis više nije neprikosnoveni br. 1
1
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
S obzirom da trojac prati i voli F1, vjerojatno ko i nas vecina ovdje voli i sportske cestovne automobile. Moje pitanje glasi: koje aute voze te koji su njihovi “dream” automobil?
1
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Koliko je (po vašem mišljenju) nova tehnička direktiva usporila Ferrari i ako je zašto Binotto to umanjuje?
Da li vidite napredak Mercedesa (smanjivanje zaostatka u jednom krugu i ‘race pace-u’) ili bi se to moglo pripisati padu Ferrarija, tj. u kolikoj mjeri u Mercedesu ‘razumiju’ svoj bolid i uspjevaju ga unaprijediti? Isto pitanje za Ferrari :)
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Koji bi po vama bio optimalan broj momčadi na gridu?
Osobno sam mišljenja da bi još koji konstruktor dobro došao u igru, no bojim se da – gledajući primjer Andrettija – u F1 ne razmišljaju baš u tom smjeru…
3
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Jedno pitanje od mr. Serator.
Da li vas ova dominacija Maxa podsjeca na dominaciju Michaela Scumacher, s kojeg kod mjesta krene na startu, dolazi s lakocom do prvog mjesta. Imam dojam da je krenuo sa zadnjeg mjesta u posljednje tri utrke pobijedio bi bez problema. Izgleda kao da on i Perez ne voze isti bolid, sto jos vise pokazuje podize njegovu kvalitetu.
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Jedno pitanje od mr. Serator.
Da li vas ova dominacija Maxa podsjeca na dominaciju Michaela Scumacher, s kojeg kod mjesta krene na startu, dolazi s lakocom do prvog mjesta. Imam dojam da je krenuo sa zadnjeg mjesta u posljednje tri utrke pobijedio bi bez problema. Izgleda kao da on i Perez ne voze isti bolid, sto jos vise pokazuje podize njegovu kvalitetu
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Mercedes u 2022. godini ima drugačiji koncept auta sa veoma malim side-podovima. Takav koncept se pokazao problematičnim i manjavim i neke timovi su ga već napustili (Williams).
Vaše mišljenje na pitanje:
Da li Mercedesovo istrajavanje na “promašenom” konceptu više šteti ili koristi za razvoj njihovog bolida za 2023. godinu? Ako promjene koncept imaju godinu zaostatka za RB, a ako ne promjene možda ostanu tu gdje jesu ……
Problem je složeniji od puke promjene bodyworka? Riječ je prepotetnosti i nepremnosti da se prizna greška ….? Troškovi? Što je sa prvom verzijom bolida?
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
zašto ne mislite da je zaostazak Pereza zbog razvoja u Maksovom pravcu
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Nema razvoja u Maksovom pravcu. Ima razvoja samo jednog bolida, to je vjerojatnije. Moguće da zbog ograničenja budžeta napraviš nešto samo u jednom umjesto dva primjerka (iako mi je to čudno, glavni trošak je mozak, a ne željezo).
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ne bih rekao da je to. Nadogradnje na jednom bolidu su zbog želje da se što prije isprobaju, pa se uvedu kada se prve proizvedu i nema ih dovoljno za oba bolida. Ali to traje uglavnom do sljedeće utrke. Nisam primjetio da je Perez vječno ostao na bolidu sa starta sezone…
Po meni, razlog je da se bolid razvija da bude što brži, a ne isključivo po Maxovim željama. Samo što se Max puno bolje prilagođava od Pereza.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
“Sirovi” bolid – tj. bolid koji nije imao još nijednu trku i koji je nastao na cistom listu papira je podjednako odgovarao i jednom i drugom i bili su izjednaceni, to je trajalo 5 – 6 trka .
Nije ga Maks ništa bolje vozio od Pereza.
Moglo se primjetiti Maksovo nezadovoljstvo pojedinim karakteristikama koje su vremenom korigovane u skladu sa tim primjedbama.
Za prošlogodišnji bolid Adrian je rekao da je bio jako težak za voziti ali da je odgovarao Maksu.
Nijedan Maksov suvozac nije mu bio bliži od Pereza na pocetku ove sezone, jer su uvijek sjedali u bolid po Maksovom “kroju”.
Ne pada mi na pamet da izjednacavam Maksov i Perezov talenat ( nisam njegov fan) – ali razlika
nije tako drasticna kao što to bodovi pokazuju.
Od Monaca se Perez “muci” u tom bolidu, naravno to ne sekira RB jer je Maks u potpunosti to zaslužio i iako ga nikad nisam volio ( to je zaslužio svojim ranijim postupcima) cijenim njegovu vožnju koja je besprijekorna, zbog toga je veoma dobro što je u F1.
Iznenadio me je sinoc Vetma kad se “cudio” otkud je Perez prvih 5-6 trka tako izjednacen sa Maksom po meni je to tako ocigledno – presudno je da li ti bolid “leži” ili ne.
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
@Vetma, kakav je problem sa koncertom Tool-a (ako sam dobro razumio)? 😁
Like za priču (stavove) od 1:42:30 pa do kraja! 🍻
A Italian Stallion (Sly) i Megan Thee Stallion ne mogu u istu rečenicu.
BTW, pamtim da je ovaj još 1994. bio na utrci u Monzi.
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Luka je veliki fan Toola, tako da je interna zajebancija :)
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Aha, ok
I ja sam takođe, zato mi je i “zapalo” za uho.
0
0