Izdvojeno

Laurent Rossi: Piastrija je čekalo mjesto u Williamsu, ali on smatra da zaslužuje bolje od toga

Piše: Ante Vetma

Prije 2 tjedana, 25 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 3 minuta

Alpineov izvršni direktor Laurent Rossi kaže da su Oscaru Piastriju osigurali mjesto u Williamsu, ali da je mladi Australac zaključio da zaslužuje više do toga.

Bio u pravu ili ne, McLaren je došao do istog zaključka i angažirao ga za 2023. godinu umjesto Daniela Ricciarda. Svejedno, Rossi je iznenađen takvim ponašanjem:

“Krajem travnja smo mu osigurali mjesto u Williamsu.”

“Došli smo do perioda kad je trebao ići na mjerenja za sjedalo u Williamsovom bolidu, a kad se to trebalo konkretizirati – njegov menadžment nam je poručio da im se možda otvorila prilika u McLarenu.”

“To je bilo pomalo razočaravajuće. Mislili smo da je neobično jer smo očekivali malo lojalnosti od vozača u kojeg smo toliko uložili. Nije rekao da ide u McLaren, samo je rekao da se stvorila prilika.”

“Početkom srpnja smo vidjeli da je Ricciardo potvrdio da je vezan za McLaren i iduće sezone. Mislili smo da postoji interes, ali da neće biti slobodnog mjesta.”

“Možda je u McLarenu bilo prilike, ali činilo se da ta priča završava i da je Oscar još u igri s nama. Zato smo ga odlučili promovirati. Bio je rezervni vozač i odlučili smo ga promovirati na mjesto redovnog vozača.”

“Otmar ga je vidio i rekao mu da smo objavili vijest. Nismo znali da je potpisao za McLaren. Nije nam rekao.”

“Vjerovali smo da je mjesto u Williamsu bilo izvrsno. Prilika da nauči nešto bez previše pritiska. To je vrlo dobra ekipa, etablirana i sposobna njegovati talente poput Georgea Russella.”

“No, shvaćamo da ga je privukla prilika u boljoj ekipi, sportski gledano.”

“Mi smo djelovali logično. Gledano iz naše perspektive – to je vrlo jednostavna priča. Toliko smo bili vezani uz njega. Mislim da nismo mogli pružiti ništa više bilo kojem drugom vozaču, iskreno.”

Rossi je dao primjere drugih vozača:

“Prije njega je taj put iskusio George Russell. Bio je u Williamsu prije povratka u Mercedes. Charles Leclerc je bio u Sauberu prije povratka u Ferrari. Max Verstappen i Sebastian Vettel su obojica bili u Toro Rossu prije nego su došli u Red Bull. Svi su oni imali ‘juniorsku’ ekipu prije promocije. Malo sam iznenađen što je Oscar zaključio da je predobar za Williams.”

Svejedno, priznao je i greške u koracima:

“Tako ja vidim našu stranu priče. Naravno, griješili smo i to je jasno. U protivnom ne bismo bili tu i razgovarali o ovoj temi. Međutim, ostali smo vjerni našoj posvećenosti Oscaru, našim vrijednostima i riječima koje smo izrekli.”

“No, rekao bih da se stvari događaju s razlogom. Ne dijelimo iste koncepcije, a možda ni iste vrijednosti. Možda je ovo najbolje za obje strane, da krenemo drugim putem.”

Laurent Rossi

Komentiraj

25 komentara

  1. Koji je ovo komad budale :D
    Zaslužili su sve što im se desilo.



    20

    1
  2. Kimi Raikkonen
    zoka Prikaži

    Sposobni ste drzati i “talente” poput Latifija npr..
    Svako realan bi potpisao za mcl nista cudno
    Ni Russell da je znao da ga ne ceka merc za koju godinu ne bi ostao tu, isao bi dalje



    4

    0
  3. Fernando Alonso
    Brane FA14 Prikaži

    Meni se čini da se malo previše hypea oko malog diže i da bi to sve moglo završiti po onoj staroj: tko visoko leti, nisko pada….malo skromnosti mu ne bi škodilo, iako se slažem da su ovi jazavci u Alpinu dobrano zeznuli



    17

    1
  4. Dete misli da može izvest Hamiltona.

    No, bude shvatio uskoro….



    9

    9
  5. Ovaj Rossi je baš teški klaun. Ako već mladi vozač ima priliku da sjedne u bolji bolid, zašto je nebi iskoristio? Leclerc, Verstappen i društvo nisu imali tu priliku. Da jesu, nebi sigurno išli vozit za Sauber/ToroRosso.. I sigurno nebi mislili da su ekipe kao Ferrari i RedBull pre dobre za njih.. Kakav glupan majko mila.



    18

    2
    • Pierre Gasly
      jenson Donator Prikaži

      Osim toga, ta nabrojana ekipa je čekala mjesto u već dokazanoj top ekipi (RB, Ferrari, Mercedes). Lako je Russellu bilo gledati Norrisa u McLarenu dok je on u Williamsu, kad je znao da ga čeka bolje mjesto od McLarena. A od Piastrija su očekivali da odbije McLaren da bi u Williamsu pričekao mjesto u Alpineu? I još ga u medijima opisuju kao nelojalnog i nezahvalnog.
      Također, Piastri je izjavio da nikakvog ugovora s Alpineom on nije imao, te da je bio slobodan vozač ove godine, a očito je i sud tako procjenio



      10

      0
      • Čekao je Wehrlein mjesto i Ocon, pa se izjalovilo. Nije Russelu bilo baš tako sigurno što će biti. Da su Seb i Kimi bolje vozili pitanje je kad bi Lec došao u Ferrari ili bi ga prije skupio Mercedes i Russel izvisio…

        McLaren je potpisom Piastrija podigao neke obrve i u odnosu prema ostalim momčadima nije si napravio uslugu. Marko je nedavno izjavio da ne razmatra Schumachera sve dok je on dio Ferrari akademije. Iz toga bi se moglo pročitati da postoji ili je postojao neki sporazum o ne diranju mladih vozača. Moj feeling je da je Zak Brown to prekršio, da su si ostali zabilježili slučaj, a advokati su dobili hitan zadatak da zadihtaju…



        12

        1
        • Pierre Gasly
          jenson Donator Prikaži

          Istina, ništa nije sigurno ako se šefovima ne dokažeš dovoljno. Baš još jedan razlog više da odbije Williams. Možda ne bi ni dočekao Alpine.
          Ali s razlogom su Russell i Leclerc sjeli u jake bolide, a Wehrlein i Ocon (koji je ipak u Renaultu završio) nisu. Bilo je očito da je Leclerc bolji od Kimija još 2018., a pokazalo se i Vettela. Za Wehrleina npr. ne bih rekao da je bio ikad bolji od Bottasa, još manje od Rosberga za kojeg su tražili zamjenu.
          A Zaka očito ne brine to što će naljutiti Otmara i Rossija. Vidjet ćemo je li Piastri vrijedan toga, bit će na njemu velik pritisak



          2

          0
        • McLaren nije više top ekipa, Piastri nije crn nego bijel. Zak Brown nema težinu kao Ron Dennis.
          Dakle, bit će tu negdje s Landom. Ako si McL ne nabavi primarno svojeg motordžiju, Piastri će tavoriti u midfieldu i čekati eventualno priliku da ga primijete u Mercu, RBu ili Ferrariju. Ne vidim zapravo da je Lando u nekoj super poziciji. Čeka da McL napravi bolid ili da ga netko drugi zatreba. Koliko vidim slabe su šanse da zatreba nekom drugom. Nije da je Alpine neka sreća, ali iz Williamsa ima skretanje koje vodi u Merc, a tamo će uskoro biti mjesto… Ali ako će dobiti više para nego u Alpineu, tko ga može kriviti.



          4

          3
        • Wapi, ne razumijem zašto gledaš ovu situaciju kroz prizmu Hamiltonovog ulaska u F1. Dečko je u rookie sezoni osvojio F3 i F2 titule. što je inače dovoljno da sve momčadi na gridu obrate pozornost. Samo zato što želi najbolje za sebe ne znači da je digao nos i rekao da ostale ekipe nisu dovoljno dobre za njega. Piastri se čini sasvim normalan, a sigurno će opravdati svoje mjesto u McLarenu, vjerojatno već u prvoj sezoni. Uostalom, ako McLaren ne napravi bolid koji konkurira za postolja, to ne znači da ga druge top momčadi neće razmotriti kao opciju, ako je ostvario dobre rezultate s paketom koji je imao I ako mu to ugovorna obaveza dozvoljava. Eto RedBull nije znao koga stavit pored Maxa pa su se dogovorili s Perezom, a svi jako dobro znamo da preferiraju mlade vozače. Da je Piastri tada bio na pragu F1 misliš da dr. Marko nebi omastio brk?



          3

          0
        • Kao da je Browna briga sta druge ekipe misle o njemu.
          Kao da je bitno bilo kojem vođi ekipe sta druge ekipe misle o njemu. Apsolutno nebitna stvar sta je nekoga “naljutio”.
          Na kraju krajeva , da su napravili nesto nelegalno znalo bi se. A receno je da je sve u redu sta se ove situacije tice.
          A sad dali je Piastri zeznuo sta je otisao u McLaren ili ne , to cemo vidjeti. To aspsolutno nitko nemoze znati.



          2

          0
        • @wapi mislim da Landa čeka mjesto u Mercu kad se Hamsta umirovi, ali da McLaren nije momčad u kojoj će se kroz idućih par godina moći boriti za postolja i pobjede


          0

          0
        • @BNL_McLaren
          Lewisov dolazak u F1 je jedan slučaj koji svi mladi vozači gledaju i misle si mogu ja odmah u šampionski bolid – vidi Lewisa njemu je to dobro prošlo. Zato to uspoređujem, a ono što previđaju je da oni nisu Lewis i da okolnosti u F1 nisu kakve su bile 2007.



          1

          1
        • jenson … koji je to razlog šta su russell i leclerc sjeli u konkurentne bolide , a wehrlein i ocon nisu ? OK , russell i leclerc su pokazali da imaju talent , georg je sa lošim williamsom uspija čak osvajat bodove , 3 boda 2020. , čak 19 u 2021. ali onih 9 iz komične trke u belgiji su bili “dar s neba”. da je trka bila “regularna” osvojia bi 0 bodova i po učinku bi bija na nivou kolege , ismijavanog latifija tj oba bi završili sezonu sa po 7 bodova ;) leclerc je odvozija vrlo solidnu sezonu u sauberu 2018. i već ta JEDNA sezona mu je bila dovoljna da dođe u ferrari . šta je “kumovalo” tome ne znam . za tebe sudeći po komentaru je bilo očito da je CL bija bolji od kimija . po čemu je očito još 2018. da je leclerc bolji od kimija s obzirom da je kimi završija prvenstvo na 3. mistu , a od njega su bili bolji tek lewis i seb ?
          zanimalo bi me i objašnjenje/mišljenje zašto wehrlein i ocon nisu sjeli u jake bolide . wehrlein je po mom mišljenju u rookie sezoni u lošem manoru pokaza talent , više nego russell u svojoj rookie sezoni u jednako lošem willimamsu . pascal je čak u toj rookie sezoni osvojio bod za manor i to je jedini bod koji je ovaj tim osvojio u F 1 možda je čak williams bio za nijansu boli od manora ali
          wehrlein je 2 X ulazija u Q 2 i 3 X bija na “pragu” da uđe . russell NIJEDNOM nije uša u Q 2 i tek jednom je bija na “pragu” da to postigne . u svojoj drugoj sezoni wehrlein je u sauberu 2 X osvaja bodove , russell sa williamsom 0 bodova , a ona 3 te sezone je osvojia sa mercedesom ka zamjena lewisa . dakle očito je da je wehrlein u 2 sezone pokaza više od russella ali jbga pascal je nijemac , georg englez pa je možda i zbog toga pascal izgubija angažman u F 1 iako je pokaza više potencijala od georga .
          ocon … u manoru ( 9 trka) bez šanse da išta pokaže ALI već u drugoj sezono u FI ocon je završija 8. sa 87 bodova . iskusni perez ( 2017. mu je bila 7. , oconu 2. sezona u F 1 ) ga nije bodovno “uništija” iako su mnogi to očekivali . razlika je n akraju bila 13 bodova . 2018. esteban je završija 12. sa 13 bodova manje od sergia ALI ocon je te sezone ima 5 , sergio 2 odustajanja . kad spominjem odustajanja carlos je završija 10 . sa 4 , magnussen 9. sa 7 bodova više od ocona ali obojica su imala 3 odustajanja manje od njega . nisam spomenija alonsa koji je završija 11. sa bodom ispred ocona ali fernando je ima čak 8 odustajanja .
          je li ocon pokaza potencijal komparirano sa GR i CL ? mislim da je ali umisto angažmana za 2019. on je osta bez mista u kokpitu . opet po mom mišljenju , a s obzirom na sezonu pauze i tek 2 sezone iza sebe povratak 2020. je bija više nego solidan … 12. sa 62 boda . je li moga francuz ocon postat kolega lewisu pokraj engleza russella bez obzira na pokazano ?
          izgleda da katkad “izvedbe” nekih vozača ne znače puno za napredovanje u karijeri ili dolasku u bolji tim , katkad je to pitanje sriće , starosti vozača . npr iako je kimi jako dobro odvozija 2018. , a CL tek pokaza talent angažirali su ga jer nije baš bilo pametno gradit budućnost ferraria na kimiju sa 39 godina , zanemarit vrlo talentiranog leclerca sa 21 godinu . da je kimi umisto 39 ima 29 možda bi CL i 2019. vozija alfa sauber umisto ferraria . katkad može biti u pitanju i nacionalnost povezana sa sujetom koja englezima nije dozvoljavala da umisto “svog” angažiraju francuza šta je dijelom i zasluga lewisa koji je “prisvojia” mercedes pa ka da je tim engleski :) a wehrlein ? ista stvar , možda nacionalnost jer ipak je sauber “vozi” sa motorom ferraria od 2011. , a giovinazzi je talijan i “ferrarievac” za razliku od nijemca wehrleina . ništa nije baš crno – bijelo pa ni podjela vozačkig mista , njihov angažman zar ne ? mislim … ako se malo pažljivije pogleda , analizira .


          0

          0
  6. F1puls Portal
    Testarossa Prikaži

    Meni su sasvim jasni potezi i Meklarena i Piastrija. Meklaren dovodi za džabe vozača koji ima jači renome nego Lando kada je dolazio. A Piastrija kritikuju zbog toga što je izabrao Meklaren umjesto Vilijamsa, mislim dajte ono. Iako ja vjerujem u oporavak Vilijamsa zbog Jost Kapita, trenutno mu je mnogo bolje u Meklarenu i sigurniji je.

    E sad jedini koji mi nisu jasni je Alpin a pogotovo Rosi. Jedino što oni izgleda imaju j planu je da preotmu Ferariju titulu najvećih klaunova.

    Još jedna stvar. Rosi je malo nesmotreno uporedio situacije Rasela i Leklera u juniorskim timovima sa Piastrijem i kaljenjem. Da li bi se sada moglo iščitati izmedju redova da Vilijams ulazi u saradnju sa Renoom, odnosno Alpinom. Iskreno više sam vjerovao da će doći do saradnje sa nekim od VW brendova prvenstvo zbog Kapita.



    7

    0
  7. Alfa Romeo
    joja Prikaži

    U orginalu koliko sam vidio kaže i da su Alonsu ponudili ugovor na dvije godine,a Alonso navodno nije potpisao zato što je bila samo godina tako da teško im je išta povjerovati. Cijelo vrijeme priča Oscar godina posudbe pa Alpine a Alonso godina F1 pa LM i Dakar…sad odjednom dvije godine….



    3

    0
  8. Mclaren
    Piro Prikaži

    Lando i Oscar će činiti brutalnu postavu iduće godine. Ako je imalo dobar kao NdV. Lando od iduće godine definitivno nije više novak. Vrijeme je za iskorak. Hehe.



    3

    0
  9. Mclaren
    raca Prikaži

    Za ovu situaciju naj više je kriv Ricciardo. Da je samo jedan decilitar krvi “unio” u McLaren, nitko u Wokingu ne bi ni razmišljao o Piastriju. Ne pamtim, a pamtim dosta, koji je vozač više razočarao od njega.



    21

    0
  10. Uvijek su mi dobrodošli mladi vozači.



    1

    0
  11. Michael Schumacher
    27Ferrari28 Donator Prikaži

    Najtužnije u svemu tome je činjenica da se jedna pobjednička ekipa Williamsa sada smatra razvojnim timom iliti B timom McLarena ili općenito ima status Torro Rossa.



    5

    0
  12. Michael Schumacher
    Unwoken European Prikaži

    I ja bih odabrao Mclaren, ako je alternativa Williams ili Alpine. Zašto je to uopće tema razgovora ?



    1

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Italija: Radio komunikacija Sainz-Ferrari

Radio transkript // Ante Vetma

Riccardo AdamiFive minutes, five minutes Three minutes All on medium apart from five starters on softs, included Verstappen at the front Closest soft starter is Ocon on soft, Ocon on soft, P14 Carlos SainzWho is on softs, Charles, Max, Ocon… George as well And De Vries Pit-limiter on, and focus on the lights Last car is on the grid Utrka kreće Checo 0,2s behind You are doing a good job, DRS...

Per Enzo

Oktanski koktel // Ante Maras

14081988, datum koji je duboko urezan u Ferrari i koji označava kraj jedne ere Ferrarija i početak jedne nove To je datum smrti Il Commendatorea, dan kad je ovaj svijet napustio Enzo Ferrari, jedan od najvećih ljudi svijeta autoindustrije i motosporta, a možda i najveći Sukladno njegovim željama, vijest o njegovoj smrti je objavljena dva dana poslije, kako bi "nadoknadio" zakašnjenje koje je nastalo prilikom prijave datuma njegovog...

Treba li mijenjati pravila za dobivanje superlicence?

Lociranje // Lovro Andraka

Kompleksna i poprilično stroga pravila za dobivanje superlicence stigla su u središte pozornosti tijekom posljednjih nekoliko dana zahvaljujući velikom interesu Red Bulla za već dosta razvikanim američkim vozačem Coltonom Hertom koji ne ispunjava sve kriterije za natjecanje u Formuli 1 iduće sezone Unatoč tome, 22-godišnji Herta nikako nije bezveznjak u svijetu utrkivanja - s 18 godina, 11 mjeseci i 25 dana postao je najmlađi...

Još kolumni