Izdvojeno

Novi F2 prvak Drugovich postao član razvojnog programa Aston Martina

Piše: Lovro Andraka

Prije 2 tjedana, 6 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 3 minuta

Felipe Drugovich objavljen je kao prvi član Aston Martinovog programa za razvoj vozača, a uz to će biti i jedan od rezervnih vozača ekipe iz Silverstonea.

22-godišnji Brazilac prošlog je vikenda u Italiji osigurao naslov prvaka Formule 2, s tri utrke do kraja. To mu je bila treća sezona u F2, a dosad nije bio povezan ni s jednom F1 momčadi i spominjalo ga se samo kao kandidata za neko rezervno mjesto.

“Postati članom AMF1 programa za razvoj vozača je fantastična prilika za mene i samo je dodatak iznimno dobroj i uspješnoj sezoni 2022.”, rekao je Drugovich.

“Pobjeda u Formuli 2 dugo se smatrala najboljom mogućom odskočnom daskom za karijeru u Formuli 1 i smatram da mi uloga u AMF1 daje sve potrebne alate za idući veliki korak.”

“Za mene će 2023. biti godina učenja: radit ću s F1 momčadi, ali moj primarni cilj je učiti i razvijati se kao vozač. Nadam se da će mi to dati priliku da se u budućnosti utrkujem u Formuli 1.”

Ugovor s Aston Martinom potpisao je upravo na dan osvajanja F2 titule, a prvi nastup na trkaćem vikendu trebao bi imati na posljednjem vikendu sezone u Abu Dhabiju, kada bi na prvom treningu trebao uskočiti u bolid Lancea Strolla.

“Felipe je pokazao nevjerojatan talent, odlučnost i konzistentnost kako bi osvojio ovogodišnje FIA Formula 2 prvenstvo – posebice se sjećam njegovih fantastičnih pobjeda na sprint i glavnoj utrci u Barceloni u svibnju koje su bile iznimno impresivne”, izjavio je šef momčadi Mike Krack.

Drugovich će voziti i na testu mladih vozača na istoj stazi tjedan kasnije, a tijekom 2023. brusit će svoje vještine kroz “opsežni testni program” s prošlogodišnjim AMR21 bolidom i bit će prisutan s momčadi na odabranim utrkama.

“Iznimno sam ponosan što smo predstavili AMF1 program za razvoj vozača. Vjerujem u nagrađivanje mladih talenata i ovo je fantastičan način da se pomogne razvoju nove generacije trkaćih vozača”, dodao je predsjednik Aston Martina Lawrence Stroll.

“Pratili smo i divili se Felipeovom putu do uspjeha u Formuli 2 ove godine i cilj nam je omogućiti mu sve potrebne vještine i iskustvo kako bi mogao napraviti idući korak u svojoj karijeri.”

“U konačnici bi bila ultimativna validacija kada bi postao vozač Formule 1, čime bi se pridružio velikom panteonu brazilskih trkaćih vozača poput Emersona Fittipaldija i Ayrtona Senne.”

Komentiraj

6 komentara

  1. Max Verstappen 1
    Wlad55 Prikaži

    Bolji od strolovica



    5

    0
  2. Ah, baš se usrećio. No tko zna važno je doći do sjedala…



    4

    0
  3. Michael Schumacher
    Unwoken European Prikaži

    Alonso će biti veoma zanimljiv iduće godine kada se bude borio s Albonom za 18.-to mjesto. Team radio na vrhuncu.



    3

    2

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Italija: Radio komunikacija Sainz-Ferrari

Radio transkript // Ante Vetma

Riccardo AdamiFive minutes, five minutes Three minutes All on medium apart from five starters on softs, included Verstappen at the front Closest soft starter is Ocon on soft, Ocon on soft, P14 Carlos SainzWho is on softs, Charles, Max, Ocon… George as well And De Vries Pit-limiter on, and focus on the lights Last car is on the grid Utrka kreće Checo 0,2s behind You are doing a good job, DRS...

Per Enzo

Oktanski koktel // Ante Maras

14081988, datum koji je duboko urezan u Ferrari i koji označava kraj jedne ere Ferrarija i početak jedne nove To je datum smrti Il Commendatorea, dan kad je ovaj svijet napustio Enzo Ferrari, jedan od najvećih ljudi svijeta autoindustrije i motosporta, a možda i najveći Sukladno njegovim željama, vijest o njegovoj smrti je objavljena dva dana poslije, kako bi "nadoknadio" zakašnjenje koje je nastalo prilikom prijave datuma njegovog...

Treba li mijenjati pravila za dobivanje superlicence?

Lociranje // Lovro Andraka

Kompleksna i poprilično stroga pravila za dobivanje superlicence stigla su u središte pozornosti tijekom posljednjih nekoliko dana zahvaljujući velikom interesu Red Bulla za već dosta razvikanim američkim vozačem Coltonom Hertom koji ne ispunjava sve kriterije za natjecanje u Formuli 1 iduće sezone Unatoč tome, 22-godišnji Herta nikako nije bezveznjak u svijetu utrkivanja - s 18 godina, 11 mjeseci i 25 dana postao je najmlađi...

Još kolumni