Izdvojeno

Binotto: Max je bio najbrži, ali FIA je trebala drukčije reagirati

Piše: Ante Vetma

Prije 2 tjedana, 13 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 3 minuta

Šef Ferrarija kaže da je njegova ekipa jučer učinila sve u svojoj moći da odrade najbolju moguću utrku s alatom kojeg imaju u rukama. Pohvalio je vozače i stratege, a primjećuje i napredak po pitanju brzine bolida.

“Iskreno, ne vidim što smo mogli drukčije napraviti. Dali smo sve od sebe. Max je odradio fantastičnu utrku, bio je jako brz, imali su manju degradaciju i zaslužili su pobijediti.”

“Malo smo razočarani zbog završetka jer smo utrku mogli drukčije završiti. Nikad nije lijepo završiti uz sigurnosni automobil. Ne radi se o nama nego o Formuli 1, o showu. Mislim da je bilo dovoljno vremena da FIA drukčije reagira.”

Binotto je pojasnio što misli da se trebalo drukčije odraditi:

“Sigurnosni automobil je došao ispred Georgea [Russella], ali bez obzira na sve – nema razloga da se ne propusti bolide dok ne dođe vodeći vozač. Ako čekaju zbog sigurnosti – sad se zna da svi bolidi slijede minimalno vrijeme. Potpuno je sigurno voziti po stazi u to vrijeme. Pogrešno je što su toliko čekali.”

“Nakon Abu Dhabija prošle godine smo dugo raspravljali kako se poboljšati. Krajnji cilj uvijek je nastaviti utrku čim prije moguće ako su zadovoljeni svi sigurnosni uvjeti.”

“Čini se da se to moglo odraditi. FIA je dosta toga promijenila, ali svejedno mislim da su mogli odraditi bolji posao. Formula 1 zaslužuje bolje.”

Ferrarijevi su stratezi za mišljenje ponovo pitali vozače, a Binotto ne vidi problem u tome jer vozači voze bolid i najbolje znaju u kakvom su stanju gume:

“Kao što sam rekao, Max je bio jednostavno brži od nas. U tom trenutku dok smo vodili utrku osjetili smo da imamo malo veću degradaciju guma nego što je imao Max. Naša strategija je trebala biti jedno zaustavljanje, ali kad se aktivirao VSC – mislim da smo ispravno odabrali da promijenimo strategiju i razlikujemo se od Maxa.”

“U Red Bullu su bili spremni pa vjerujem da bi oni mijenjali gume da mi to nismo učinili.”

“Pit-wall donosi odluke. Pokušavamo imati jasnu i transparentnu komunikaciju s vozačima. Oni voze bolide i daju nam povratne informacije. Vjerujemo da je to ispravno i pridonosi odlukama. To je jednostavna i transparentna odluka kako bismo došli do najbolje moguće odluke.”

Binotto je priznao da u zadnje vrijeme Ferrari ne izgleda sjajno, te da su iz ruku ispustili prednost koju smo znali viđati u prvoj polovici sezone.

“U posljednjih nekoliko utrka nismo bili dovoljno dobri. Nismo imali tempo i nismo čuvali gume. Ovdje u Monzi smo malo napredovali, to je jasno ako pogledamo bolide iza nas. Jučer smo napredovali u kvalifikacijama jer su oba vozača imali sjajnu subotu.”

“U utrci smo malo više trošili gume od Maxa, ali u usporedbi s drugim bolidima smo imali dobre performanse. Carlos je odradio sjajan posao, vozio je izvrsno, na kraju je bio brz na soft gumama. Da je sigurnosni automobil ranije otišao – mislim da bi mogao nastaviti s napadima.”


Komentiraj

13 komentara

  1. Ferrari
    nelinjo Prikaži

    Kad pogledaš ove slike, vidiš koliko je to veliki tim, brend, tradicija, kultura… I dodje proizvodjac energetskih pića (uz dužno poštovanje) i pomete ih ko tornado! 😀 a onda se sjetiš koliko nesposobnih ljudi danas ima u tom timu, i znaš da je to sasvim normalna stvar!



    11

    3
    • Max Verstappen
      MV33rbr Prikaži

      Da, slazem se u potpunosti. Ne mogu tvrditi, ali gotovo sam siguran da svaki vozac masta o tome da jednog dana vozi taj crveni bolid bez obzira u kakvoj su formi. Jedina paralela mi je Real Madrid. Mislim da nema vozaca/nogometasa koji bi odbio mogucnost sjesti u Ferrari ili nositi bijeli dres.



      11

      2
    • Bernie Ecclestone
      Dani Donator Prikaži

      Da, ali taj proizvođač pića ima love koliko i oni. Možda čak i više. Doveli su najboljeg dizajnera trkaćih automobila u zadnjih 30 godina i ulagali ogromna sredstva u tim. Imaju odličnog vozača i taktičare .Nije ništa čudno da su ovako jaki. Pogotovo kada imaju dva tima, nešto što ne bi smjelo biti moguće.



      11

      0
    • Spominjete tog proizvodjaca energetskog pica ko da su ti ljudi koji miksaju red bull dosli u odjel F1 i rasturili konkurenciju…
      Trebalo bi prestat..



      22

      1
    • Aston Martin
      tiptronic Prikaži

      ovakav komentar se ne ocekuje od nekog ko poznaje F1 ..RBR je OZBILJNA ekipa sa ponajboljim ljudima na svim pozicijama koje su bitne.
      Ko je bolji od Adriana i Maksa..
      Komentari ispod to potvrđuju.
      Ako “spuštaš” protivnika to isto ciniš i sebi.



      6

      4
      • Ferrari
        nelinjo Prikaži

        Nisi u pravu! A znaš zašto? Možda nisi shvatio moj post. Kad kažeš Red Bull, odmah pomislis na piće koje najcesce pominju noćni ili međunarodni taxsisti! 😀 a kad kažeš Ferrari… e tu već počinje neka druga, “skuplja” priča. Pominje se i neka brzina i neke “konjske snage”, strast, ljepota itd… ja u tom kontekstu govorim! Naravno, i napisao sam uz dužno poštovanje prema RB Raceingu!

        E sad… rekao sam i o seprtljavim talijanima u F1 timu! Sve realno! Ništa čudno! 😀



        4

        0
    • Michael Schumacher
      ZJ11 Prikaži

      Dosla je i Toyota od 2002-2009 kao najveci proizvodjac automobila pa se osim par PP i postolja nemaju s cim pohvaliti.
      I BMW i Jaguar (citaj Ford) su probali i Renault je dolazio i odlazio i Honda sama vec drugi put u 15 godina i na kraju jedina ekipa koja je osim Ferrarija imala duzi niz top rezultata je Mercedes gdje ljudi iz F1 tima nemaju skoro nikakve prijasnje veze sa samim Mercedesom u Stuttgartu.

      F1 je puno vise od samo baci pare na stol i ljudi naprave uspjeh.



      9

      0
  2. Michael Schumacher
    ZJ11 Prikaži

    Mlada je ekipa u FIAi, treba im dat vremena da se uigraju.



    2

    1
  3. Blue Flag
    dFixxx3r Prikaži

    lepe slikice. slobodno češće i više :)



    1

    0
  4. Elkann meni uopšte “ne ulijeva povjerenje” facom/izgledom/pojavom za “chairmana”.
    Još je i chairman u Stellantisu.
    Dobro, tamo mu je CEO Carlos Tavares, dokazana mustra.
    U Ferrariju mu je CEO Benedetto Vigna (ovaj što na drugoj slici drži zastavu na crvenoj boji). Lik je po vokaciji fizičar (??), uz to i izumitelj (svaka čast, ima preko 100 prijavljenih patenata), ali brate….

    Što se tiče našeg Mateka, za jučer im ništa ne zamjeram, probali su, nije išlo.
    Red Bull / Max kombinacija su brži i tjt.
    U svakom scenariu bi uzeli pobjedu.
    Situacija sa Safetom je debilana, ali ne vjerujem da bi Čarli išta uradio i da je bilo 1-2 kruga trkanja do kraja. Pitanje je da li bi uspio i napasti (a da to nije luđački/harakiri potez).

    Ono što me kopka je to da li TD usporila Ferrari (u tom slučaju Mate laže, kad kaže da nije, plus nesposobni su na političkom planu) ili su loše nadogradnje (u tom slučaju su Mate & Co. nesposobni na tehničkom planu).



    15

    0
  5. Mclaren
    raca Prikaži

    Napokon nešto suvislo od Matije



    3

    0
  6. Dobro, juče stvarno vjerujem da nisu mogli vise od ovog rezultata napraviti, ulazak u box tokom VSC je i po meni bilo opravdano al jednostavno RB dominira trenutno i to je to.



    4

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Italija: Radio komunikacija Sainz-Ferrari

Radio transkript // Ante Vetma

Riccardo AdamiFive minutes, five minutes Three minutes All on medium apart from five starters on softs, included Verstappen at the front Closest soft starter is Ocon on soft, Ocon on soft, P14 Carlos SainzWho is on softs, Charles, Max, Ocon… George as well And De Vries Pit-limiter on, and focus on the lights Last car is on the grid Utrka kreće Checo 0,2s behind You are doing a good job, DRS...

Per Enzo

Oktanski koktel // Ante Maras

14081988, datum koji je duboko urezan u Ferrari i koji označava kraj jedne ere Ferrarija i početak jedne nove To je datum smrti Il Commendatorea, dan kad je ovaj svijet napustio Enzo Ferrari, jedan od najvećih ljudi svijeta autoindustrije i motosporta, a možda i najveći Sukladno njegovim željama, vijest o njegovoj smrti je objavljena dva dana poslije, kako bi "nadoknadio" zakašnjenje koje je nastalo prilikom prijave datuma njegovog...

Treba li mijenjati pravila za dobivanje superlicence?

Lociranje // Lovro Andraka

Kompleksna i poprilično stroga pravila za dobivanje superlicence stigla su u središte pozornosti tijekom posljednjih nekoliko dana zahvaljujući velikom interesu Red Bulla za već dosta razvikanim američkim vozačem Coltonom Hertom koji ne ispunjava sve kriterije za natjecanje u Formuli 1 iduće sezone Unatoč tome, 22-godišnji Herta nikako nije bezveznjak u svijetu utrkivanja - s 18 godina, 11 mjeseci i 25 dana postao je najmlađi...

Još kolumni