Lewis Hamilton smatra da bi vodstvo Formule 1 trebalo razmisliti o produljivanju utrka u slučajevima poput današnjeg kad je izvjesno da će sigurnosni automobil biti na stazi do posljednjeg kruga.
Sigurnosni automobil je izišao na stazu šest krugova prije kraja kad je Daniel Ricciardo stao na stazi, a s obzirom da su se suci mučili s guranjem njegovog McLarena – do kraja više nismo vidjeli utrkivanje.
“Koja je šteta ako se utrka produlji? Naravno, kao trkač želite što više vremena.”
Unatoč toj sugestiji, Lewis je svjestan da bi u slučaju dulje utrke došao u opasnost od napada vozača iza sebe:
“Htio sam napasti Ferrari ispred sebe i vidjeti mogu li osvojiti još jednu poziciju. No, gledajući sad – čini mi se da je ovo vjerojatno bio dobar završetak. Zahvalan sam na napretku kojeg sam ostvario iz zadnjeg startnog reda.”
Hamilton nije išao po nove gume jer kaže da je bio zadovoljan trenutnim setom:
“Gume nisu bile loše. Osjetio sam da mogu zadržati radnu temperaturu.”
“Rekli su mi da ću izgubiti dvije pozicije ako odem po nove gume tako da nisam htio riskirati i ostali smo na stazi.”
Hamilton je u posljednjem dijelu utrke lijepo pretekao Landa Norrisa i Pierrea Gaslyja:
“Zaista sam uživao u svim bitkama, polako sam napredovao s ovim bolidom. Definitivno je bilo izazovno. To pretjecanje je bilo ključno jer mislim da bih bio dva mjesta lošije plasiran da nisam to uspio.”
“Ključan je tajming. To ne možete uvijek pogoditi, ali sam vidio Landa kako dolazi iz boksa i pomislio sam da je to jedan od trenutaka kad se stvorila prilika. Srećom, on je imao posla s nekim drugim s vanjske strane pa je bio dobar osjećaj kad sam se pozicionirao pokraj njega.”
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.
Kontaktiraj nasSve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
ajde da se u jednom i složim s njim… ovo stvarno nema smisla
13
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Zanimljivo je da vam takav prijedlog nije pao na pamet u Abu Dhabiju, nego upravo suprotno, ali u redu. Iskreno jako dobar prijedlog, čak da se uvede da se utrka produlji za onoliko krugova koliko je trajao SC, nešto slično kao i u nogometu.
22
6
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Slučajno dao minus
2
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Dodavanje još jedne varijable u jednadžbu stvara drugačije riješenje. Tako da bi i ponašanje mercedesa u tom trenutku bilo drugačije. Ili recimo da se samo fia držala protokola , ne bi bilo nikakvih kontroverzi. Unutar godine dana već treća kontroverza vezana za utrku u kojoj pobjeđuje Verstapen. Spa, Abu Dhabi i sada Monza.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Što ćemo sa gorivom?
35
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Možda da onda izađu iz bolida pa da trče tih nekoliko krugova…
26
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Hahahahahaha kralju
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
svi u box tankat i onda nakon toga formation lap pa standing start s pozicija na kojima su bili pod safetyjem… i nakon toga klanje tih 4-5 krugova do kraja…mljac
1
5
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ne treba ti gorivo kad si #blessed
9
4
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Vratiti tankanje goriva. Različite strategije sa različtim gumama i količinama goriva. Možda bi ferrari imao veće šanse protiv ovakvog rb-a.
0
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Moze se dodati malo vise goriva na startu. Par lit goriva ne bi napravila razliku u perfomansama + bolidi iza SC trose manje goriva nego kad su na full gasu, a i mogu se ubaciti modovi gdje se moze ekstra smanjiti potrosnja goriva dok se voze iza SC. Uglavnom ima dosta opcija..
5
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ima opcija svakakvih ali ako striktno ne propises koliko goriva moraju imati timovi gledaju da sto manje nose sa sobom jer je svaki gram bitan.
U ovom konkretnom primjeru su russelu oko 30og kruga rekli da mora radit lift and coast da ustedi gorivo i da su produzili za jos 1, 2, 3 kruga sigurno bi ostao bez goriva.
Ista se hajka vodila za poskakivanje, ako poskakujes digni bolid ali onda gubis vrijeme.
Uvijek netko profitira a netko ispusi tako da je sve to kako te spopadne.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Kada se usporedi “problem” u ovoj utrci sa SC i neodržavanje VN Belgije prošle godine za ovo danas je nepotrebno trošit energiju. Neke stvari su takve kakve jesu i tu nema potrebe izmišljat. Ovakvih situacija će biti bezbroj.
9
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Da nisam pretekao Landa i Gaslya bio bi dva mjesta lošije plasiran.
Ovaj kao da je iz Alan Forda ispao
19
3
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ako želiš pobjediti, nesmiješ izgubiti..😅
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Samo zato što su u pitanju zadnji krugovi utrke ne znači da su bitniji od ostalih 50. Zašto ne nadoknađujemo svaki krug pod SC-om? Jest, ovakvi krajevi su jako antiklimaktični, al eto tako je ispalo, eksplodirao motor par krugova prije utrke, a ne u 18. krugu.
Svi su danas htjeli vidjeti restart i borbe pri ulasku u cilj, ali realno do tog nije trebalo doći.
17
3
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Moglo bi se definirati da utrka mora završiti barem jednim slobodnim krugom…
Ali onda je pitanje goriva, pa bi trebalo imati neku procjenu koliko goriva troše iz Safeta u odnosu na normalan trkaći krug…. pa bi onda to značilo da ako je incident u zadnjih 5 krugova da onda mora biti red flag…. Ili da svaki SC koji traje 3. krug i ne završava, na kraju tog kruga znači red flag i slaganje bolida u startni poredak…
Bilo bi poželjno da RD ima malo brži mozak u odlučivanju umjesto da to traje krugovima…
Bilo bi poželjno da vozači i momčadi nauče signalizaciju SCa pa da se nepotrebno ne voze iza Safeta kad ga smiju i trebaju preteći. Malo je blesavo da dete iz Mercedesa nema pojma što znači zeleno svjetlo na krovu Safeta. Malo je previše plaćen za takav amaterizam.
16
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Uvijek fali taj jedan krug, ta posljednja prilika koja mozda uopce i ne dode, ali opet sama pomisao na nju podigne razinu adrenalina na ekstremnu razinu…Eh da je bio jos samo taj jedan krug onog kisnog poslijepodneva u Sao Paulu 2012. godine pa da se cudo dogodi i Ferrari pobjedi. Naravno, nemojte mastu i snove mijesati s realnoscu koje sam potpuno svjestan. Drugacije situacije u potpunosti, a danas se postavlja samo jedno pitanje, a to je je li bilo moguce odvesti posljednji krug bez safety cara? Sa sigurnosnim protokolima i ostatkom pravila i mogucnosti nisam poblize upoznat kada su ovakve situacije u pitanju. Meni kao dugogodisnjem pratitelju, ipak, nisu jasne neke druge stvari. Malo sam zacuden brzinom kojom se pospremio proslogodisnji razbijeni Williams u trecem sektoru Yas Marine i izvrtanjem pravila o propustanju bolida samo kako bismo dobili taj jedan vatreni krug i priliku za cudo. S druge strane sam iznenaden i kolicinom ljudi koja se u ovakvim situacijama zalaze za postavljanje crvene zastave. Zar su svi zaboravili proslogodisnji umjetni “shitshow” koji se napravio u Azerbajdanu ne bi li dobili kaotican zavrsetak utrke iako je bilo logicno voziti tri posljednja kruga pod safety carom kroz pit lane (barem po tadasnjem iskustvu i pravilima). Ono sto je poanta svega je ovo nezadovoljstvo fanova sa svakom odlukom vodecih u sportu. Takav odnos puno govori o nesposobnosti, dvostrukih standarda i budalastinama s kojima se sam vrh sporta bavio proteklih godina. Da je Ferrariju bilo 2012., krug vise, Mercedesu 2021. krug manje mozda bismo danas imali potpuno drugaciju povijest. S obzirom da su to price za malu djecu onda smo barem kao pratitelji sporta zasluzili cvrsta i jasna pravila kojih ce se doticne osobe drzati u svakoj situaciji. Ocito, to nekim vaznim ljudima ne ide u korist pa imamo ovakve dane u godini.
7
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Slažem se sa Hamdijom.
4
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Trebale su biti samo žute zastave Riciardov auto nije smetao. Za svaki k izlazi SC.
5
3
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Procedura je da marshali ne smiju izaci na stazu dok nije SC ili VSC. A ne smije se voziti utrka dok bolid nije uklonjen
3
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Mislim da je jednostavnije izbacit crvene zastave u slucaju da se desi nesto ovako slicno pred kraj utrke.
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
crvene zastave i rolling start, po meni najbolje rjesenje
8
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Slažem se.
I bez mijenjanja guma, krila i drugih “radova” na bolidu.
Ako hoćeš (moraš) da mijenjaš gume ili moraš da mijenjaš krilo, start iz boxa.
8
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Tako je, evo rijesili problem u manje od jednog dana. FIA zovite nas za posao
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Mudrac 21.stoljeća
3
4
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
To brate rodjeni,da je bar 1 krug bia pa bi moglo nesto se desit vako jbg,al neka se vi merc zalite sada a u abu dhabi ste tili da se zavrsi ko danas “hehe” ,no mickey no no mickey that was so not right” ❤❤ forza ferrari iako nam je tim bufff
2
3
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ma na stranu to što Ricciardov bolid nisu mogli maknuti i što je predugo trajalo. Ono što ne smije predugo trajati je vijećanje o izlasku SC-a, i onda da ga izvedu negdje na stazu gdje ne treba. Samo to treba riješiti. Da se SC zove u najviše pola minute od incidenta, koji je očito bio za SC. Da isti odmah izađe gdje treba, i da se odmah počne slagati grid za nastavak utrkivanja. A onda, čim se staza očisti i spremi za utrkivanje, da se utrka nastavi. Nem potrebe da se u ovakvoj situaciji zaostali ne puste odmah da se vrate u isti krug. Pa nebi letili punom brzinom pored mjesta incidenta. Tu i dalje važe VSC pravila. A nije bilo dijelova po stazi, tako da nije bilo nikakve opasnosti. Tu treba reforma SC-a. Da se jednostavno kompletan proces brže odvija.
Iako je uklanjanje bolida išlo sporo, opet je bilo vremena da se barem jedan krug odveze. Samo da su u međuvremenu sa SC-om odradili posao na vrijeme.
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
ako ste gledali F2 utrku, tamo je bolid ostao u ascariu, doduse ostetio i zastitnu ogradu, ali je relativno brzo bio SC pa prekid utrke..
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
No, Lewie, no!!! This is so not right!!!
Trebali su pustiti taj jedan krug… trebali su biti dosljedni i napraviti show do kraja. Svi smo cekali napeti ko tregeri.
1
4
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
U ovakvoj situaciji pred kraj utrke, najbolje je momentalno prekinuti utrku i startati s grida pa odvoziti tih nekoliko zadnjih krugova. Jedino posteno rjesenje je to. Ovakvi raspleti kao ovdje i u Abu Dhabiju lani izazivaju samo kontroverze.
4
0