Izdvojeno

Verstappenu u Italiji peta pobjeda u nizu, Leclerc i Russell na podiju

Piše: Ante Vetma

Prije 2 tjedana, 140 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 3 minuta

Max Verstappen je pobjednik 16. ovosezonske utrke – Velike nagrade Italije.

Start utrke prošao je neobično mirno za uski prvi zavoj Monze, a Lando Norris je nakon inicijalnog pokreta odjednom stao i zbog toga imao jako loš start. Međutim, nije izgubio puno pozicija i uspio se zadržati unutar top 6. Max Verstappen se držao izvan nevolje i već je do petog kruga bio na drugoj poziciji, iza Charlesa Leclerca.

U osmom krugu vidjeli smo malu dramu u Red Bullu. Sergio Perez je otišao na promjenu guma, a iz prednje desne se vidio dim i pokoji plamičak vatre. Svejedno, Meksikanac je nastavio voziti i problem je nestao kad su se kočnice ohladile.

Istovremeno, u poretku je napredovao i Carlos Sainz koji je krenuo sa začelja, a do 9. kruga je već bio na osmoj poziciji.

Mirnih par krugova prekinuo je virtualni sigurnosni automobil koji je aktiviran nakon što se pokraj staze zaustavio Sebastian Vettel. Njegovom Aston Martinu je otkazao sustav za obnovu energije, a na to su odmah reagirali u Ferrariju. Leclerc je otišao po medium gume i prebacio se na plan s dva zaustavljanja – soft / medium / soft. Iza njega ubrzo se pojavio Carlos Sainz koji je na starijim gumama prošao Daniela Ricciarda koji se dugo držao na čelu DRS vlakića.

Leclerc je na mediumu počeo hvatati vodećeg Verstappena i u trenutku kad je Red Bull pozvao svog vozača da soft zamijeni medium gumama – Leclerc je zaostajao 14 sekundi. Međutim, Verstappenov medium imao je puno više tempa i po krugu je dostizao Leclerca za 8 do 10 desetinki sekunde.

Kad je zaostatak došao na pet sekundi u 33. krugu – Ferrari je svog vodećeg vozača ponovo pozvao u boks, opet na najmekšu komponentu guma. Iako je u teoriji trebao dostizati Maxa, njegov tempo nije bio dovoljan da se približi na manje od 15 sekundi.

Odustajanje Daniela Ricciarda u 47. krugu izazvalo je sigurnosni automobil, a bolid je ostao u brzini pa ga suci nisu mogli dovoljno brzo maknuti sa staze. Zbog toga je utrka završila pod sigurnosnim automobilom.

Carlos Sainz popeo se do sjajnog 4. mjesta, a Lewis Hamilton je ostao na petom. Sergio Perez bio je šesti, a Lando Norris nije imao sreće sa završnicom utrke jer je otišao po nove gume koje nije mogao iskoristiti jer je utrka završena pod SC.

Osmi je bio Pierre Gasly, a deveti odlični Nyck de Vries. Jedan bod osvojio je Guanyu Zhou.

Osim Vettela i Ricciarda, zbog tehničkog problema su odustali i Lance Stroll i Fernando Alonso.

Rezultati

P#VozačEkipa+
11M.VERSTAPPENRed Bull/
216C.LECLERCFerrari2.446
363G.RUSSELLMercedes3.405
455C.SAINZFerrari5.061
544L.HAMILTONMercedes5.380
611S.PEREZRed Bull6.091
74L.NORRISMcLaren6.207
810P.GASLYAlphaTauri6.396
945N.DE VRIESWilliams7.122
1024G.ZHOUAlfa Romeo7.910
1131E.OCONAlpine8.323
1247M.SCHUMACHERHaas8.549
1377V.BOTTASAlfa Romeo1 krug
1422Y.TSUNODAAlphaTauri1 krug
156N.LATIFIWilliams1 krug
1620K.MAGNUSSENHaas1 krug
3D.RICCIARDOMcLaren
18L.STROLLAston Martin
14F.ALONSOAlpine
5S.VETTELAston Martin

Komentiraj

140 komentara

  1. Tko će ove godine oboriti rekord – Verstappen po broju osvojenih pobjeda ili Ferrari po broju izgubljenih pobjeda u sezoni?

    Zazivam ulične nerede u Maranellu, samo će seljačka buna skinuti nesposobnu vlast. Vai.



    31

    3
    • Michael Schumacher
      ZJ11 Prikaži

      Ferrari nazalost ovdje ni s jednom taktikom nije mogao nista, Max je jednostavno bio brzi.



      33

      0
      • Mogli su da su bili na taktici RB.


        0

        0
        • Michael Schumacher
          ZJ11 Prikaži

          Ne bi nikako mogli. Max je prije VSCa skidao 2 desetinke, Charles bi morao ranije u box svejedno jer su vise trosili gume. Na mediumu je Charles bio 2 desetinke brzi protiv starog softa, Max na novom Mediumu sekundu brzi, sve u svemu oko 40tog kruga bi ga Max vjv obisao jer treba jos dodati da je Charles kroz vsc profitirao za oko 6-7 sekundi a u trenutku drugog ulaska u box je u 35 krugu bio 4 sekunde ispred i onda u 12 krugova skinuo 3 sekunde na novom softu. Max je jednostavno bio brzi.



          1

          0
        • Blue Flag
          dFixxx3r Prikaži

          mala digresija. ako je max toliko brži od lec, koji k je općenito gledajući s perezom ? čisto se pitam…


          0

          0
        • Michael Schumacher
          ZJ11 Prikaži

          Checo navodno ima stariju podnicu zbog cost capa jer su se u RB odlucili sve bacit na Maxa, plus ostale nadogradnje su isle u smjeru Maxovog stila voznje.
          Perez je i inace osrednji vozac u kvalama pa i to ima efekta jer se mora vise probijat i na kraju Max je klasa za njega i ne mogu u istu recenicu. Ovo zadnje je moje subjektivno misljenje



          1

          0
    • Fernando Alonso
      Lovro Andraka urednik Prikaži

      Danas nisu ništa izgubili, nisu imali šanse protiv Maxa, kao što očito nitko ni neće imati do kraja sezone ako on ne upiše DNF.



      26

      0
    • Sebastian Vettel 5
      Vettel-Ferrari Donator Prikaži

      Dobro pitanje, moguće da je Ferrari već oborio rekord po broju neiskorištenih PP-a u utrkama.



      5

      1
    • Verstapen na rabljenom mediumu je imao isti ili malo losiji tempo od leclerca na novom softu…tu svaka prica o strategijama staje…red bull je 20% brzi bolid u svim uvjetima



      32

      0
    • Svi znamo da je Max strašan vozač ali Red Bull ,hahaaaa Red Bull svaka čast ,tu su ,godinama su u vrhu F1 ,ove godine su pomeli sve ,nema veze ako i jesu radili bolid po Max a po kome bi se trebali ravnati
      Red Bull & Max svaka čast !!!
      VRH !!!
      Sve su zaslužili ,nažalost ekipa za koju navijam preko 45 godina imala je sve šanse nakon toliko godina vratili su nam nadu i veselje da mogu ,tu su
      No ,nažalost razočarali su i to ne bolid i vozaći nego ovi blentoni
      Ma nemam nikakv problem da ferrari bude 3 ,5 ,7 ili 15 ,imam problem što volim f1 a sada nema ničegq ,sve se zna
      Sjetite se prošle sezone ,e o tome dećki ,gospodo govorim
      To je f1 ,to je utrkivanje ,zadnja utrka odlučuje ,a sada je Max i Red Bull odlučio davno tako da ostaje samo naklon i čestitke !



      5

      0
  2. Iskreno, nisam očekivao ovako laganu pobjedu Maxa, ali opet, trebao sam.

    Čestitke De Vriesu! Prva trka na prepad u Williamsu = 2 boda. Čovjek mora na grid za stalno.

    SC do kraja – katastrofa.



    31

    0
  3. Charles Leclerc 16
    ferarista Prikaži

    Bil je bolji i brži,ali kaj ova FIA radi, ovo je smesno



    3

    1
  4. Voze li on i Perez isti bolid? 😂
    A sad ozbiljno, svaka čast, lipo odvoženo, ove godine će past Vettelov rekord.
    Sainz vozač dana, svaka čast.
    Hamilton dobar damage limitation, čak i ispred Pereza na kraju.
    Landa dvaput box zaje*e.
    De Vries prvi put sjedne u bolid i opere Latifija, ne znam ko tog lika još forsira.

    P. S. mogla je i u Abu Dhabiju utrka završit iza SC 😂



    28

    0
  5. Felipe Massa 19
    mrgud88 Prikaži

    Koji antiklimaktican kraj. Uzasna forma Ferrarija i ovaj kraj su unistili utrku. Gdje je Masi kad ga trebas hehe



    11

    1
  6. Kakva sramota. Ovo je očigledno namješteno. Mafijaša Helmuta Marka izbaciti iz ovog sporta, isto napraviti i sa ovom energetsko piće ekipom.



    8

    30
  7. najzanimljiviji dio utrke latifi vs mick za 36. mjesto



    29

    1
  8. Pirelli Hypersoft
    MarkoCro33 Prikaži

    NYCK DE VRIES!🙌



    29

    0
  9. Lewis Hamilton
    smr201 Prikaži

    Max i RB laganini, odlični Sainza, Ham i De Vriesa. McL super.
    Kako je krenulo trebati će se pomučiti uzeti pobjedu bilo kome do kraja sezone.



    6

    0
  10. Tačno mi F1 i ovaj Safety car više ide na k…. sa svojim pravilima, prođe 5 krugova da se ukloni bolid pa de još i propusti ostala vozila, napravi red i pusti da se momci trkaju, što je i poenta ovog sporta a ne sve u zadnji krug pa na kraju ispade kao prosle godine zadnja utrka zadnji krug!!!!
    Baj d vej. svaka čast RB!



    10

    1
    • Robert Kubica
      Yura Prikaži

      Predugo im treba da proglase SC. Bila je idealna prilika nedugo nakon sto su proglasene zute zastave, taman kad je Max bio u parabolici da uhvati SC. Medutim on je taj j**** Safety Car uhvatio dva kruga nakon u Ascariju… Totalno blesava direkcija. vec nekoliko puta tako sporo proglasuju SC



      7

      1
    • Npr. što se neistaknu crvene zastave ako je ostalo mali broj krugova, ovo stavrno počinje ići na živce



      2

      1
  11. Majki samo 1 krug utrkivanja, samo jedan krug. Kako je ova FIA protiv Maxa, a on unatoč svemu pobjeđuje u slabijem bolidu.



    10

    6
  12. Mick Schumacher 47
    toky13 Donator Prikaži

    Profesorski Max !!!!
    Bravo De Vries !!!



    9

    2
  13. James Hunt
    Jozuka Prikaži

    Latifi se treba crvenit od srama.



    27

    1
  14. Lewis Hamilton 44
    NRteamLH44 Prikaži

    Gdje sada Abu Dhabi pravilo da gledamo američki šou time? Zašto se nisu Bottas i Tsunoda sklonili i SF ušao u Box da gledamo zadnji krug šou? Evo sad ja hoću to da gledam , da bude šou trka do zadnjeg kruga.

    Ili ipak tako nikad nije ni bilo? Samo je izmišljeno jednom za Maxa?

    Ajde samo još jednom da čujem da Hamiltonu nije oteta titula od strane sudija i izmišljanja pravila koje niko nikad nije vidio.



    21

    37
  15. Michael Schumacher
    ZJ11 Prikaži

    Cestitke Maxu na jos jednoj pobjedi, covjek je nedodirljiv trenutno.

    Bravo De Vries na super debiju.

    Kako je moguce da treba 3 kruga da se Max nadje iza SC, ovi u FIAi su hrpa idiota i da stave 6 trkacih direktora, na razini Ferrari taktike ove godine.
    Nebi se nista promijenilo izmedju prva 2 ali trebaloje zavrsit pod racing uvjetima ane 6 krugova SC. Uzas



    14

    1
    • Zato jer su jako dugo čekali sa SC koji je trebao bit odmah! Znaci vise nego ocito je to bio Sc a ovi se premišljaju puno previse.



      6

      1
      • Robert Kubica
        Yura Prikaži

        Jos jednom su istu gresku napravili kao i u Zandvoortu. Treba ima cijeli krug da proglase SC



        5

        1
      • Michael Schumacher
        ZJ11 Prikaži

        Ma OK kad su ga pozvali ali Maxu je trebalo 3 kruga da ga stigne jer su zaboravili pustit ovih 10-12 izmedju Maxa i SC, pa inace je cekao SC negdje sa strane a ovdje lola opalio po gasu a ovi imaju Deltu sve dok lidee ne stigne SC. To ne mogu shvatit koji k direkcija utrke radi. Max bi svejedno dobio ali bo se barem jos malo utrkivali.



        4

        1
        • Robert Kubica
          Yura Prikaži

          Slazem se, predugo je trebalo da se oformi red iza SC… Cak i nakon toliko krugova opet nisu uspjeli rijesiti lapped bolide, smijesno stvarno



          4

          1
  16. Mclaren
    raca Prikaži

    a baš sam se pitao kad će McLaren zamijeniti Ferrari sa glupostima.



    1

    0
  17. Robert Kubica
    Yura Prikaži

    Totalno bespotrebno zvizdanje Tifosija, Verstappen potpuno zasluzeno do pobjede…



    32

    5
  18. Mogli su i u Abu Dhabiju završiti utrku iza Safety Cara😁😁😁



    12

    7
  19. kad je zadnji put utrka zavrsila iza SC?


    0

    1
  20. Ma komedija od F1. Max je nadnaravan vozač jel da? Najkompletniji sve naj. Sa zadnjeg mjesta pobjeđuje. Ma pobijedio bi i da je iz Spa vozio do Monze. Ova F1 je cirkus i nema smisla to gledati dok se stvari ne izjednače. U Ferrariju su debili i pojma o strategiji nemaju.



    3

    20
    • Michael Schumacher
      ZJ11 Prikaži

      F1 je natjecanje konstruktora i nikad nece postati F2 ili Indy car pa da se izjednace i uvijek je osim par rijetkih situacija pobjedjivala najbolja kombinacija vozaca i bolida.



      8

      1
      • Sebastian Vettel 5
        Pastor Prikaži

        Tako nekako. Pobjeđuje, uglavnom, najbolji bolid i bolji vozač od dvojice u tom najboljem bolidu. Rijedak je izuzetak kao lani, kada je bolji vozač u nešto slabijem bolidu pobijedio slabijeg vozača u najboljem bolidu…


        0

        0
  21. Fernando Alonso
    Lovro Andraka urednik Prikaži

    Jedino dosadnije od čitave utrke bio je njezin kraj. Ne bi bilo loše da se razmotri ideja da u zadnjih pet ili otprilike toliko krugova jedini prekid utrke može biti crvena zastava.



    23

    3
  22. Michael Schumacher
    Slavenowsky Donator Prikaži

    Do VN Belgije se moglo nesto uraditi, nakon Balgije vise nista. RBR sa Maxom je klasa za sebe, doslovno su lezerni u svim utrkama.

    Samo steta sto je Sainz startao sa zacelja, danas ako nista bar P2 i P3 bi popravilo gorak ukus.

    Nekada SC se jedva cekao, da se malo uzdrma utrka. Danas, samo sto ih iz bolida ne izvade i u separe stave dok se pokvareni bolidi ne sklone sa staze.



    7

    2
  23. -koji antiklimaktični kraj. koji debili u direkciji utrke… 13 krugova pod sc-om do kraja. niti sam vidio sc u kadru barem dva kruga. pa nisu pustili overlappane. ima još toga…red flag bi isto bila ok opcija za utrku. blaženi masi. :D
    -čestitke de vriesu na prvim bodovima.
    -max rutinski, sergio penzionerski.
    -at opet u bodovima.
    -3 powered by merc bolida odustala. poprilično.



    9

    1
  24. Michael Schumacher
    27Ferrari28 Donator Prikaži

    Meni je utrka bila super. Trnci od himne do podija.
    Pružili smo dobar otpor, ali Max plus RB paket je trenutno nedostižan.
    Ovo što radi Williams sa Latifijem je sadomazo iz godine u godinu.
    Jedino mi je išlo na onu stvar te posvete kraljici jedne kolonijalističke zemlje. Kakve minute šutnje. Jedoni mi se Lando činio da ga boli kuki za nju.



    15

    1
  25. ovo je prvi put u mojih 20 godina praćenja F1 da vidim znak za safety car, a njega nigdje na vidiku par krugova…koja lakrdija od završetka… čak i nemam zamjerku neku na strategiju danas, ali očekivao sam da će Leclerc biti dosta brži na novim soft gumama… Ferrari je očito morao reagirati na VSC, mada zašto nekad ne probaju produžit stint kao red bull pa da kasnije imaju čim brže gume? a opet, red bull mi se čini dosta nježniji prema gumama pa je zbog toga možda to i nemoguće… osjećam se prazno, nikakav užitak nakon gledanja ove utrke



    17

    1
    • Monisha Kaltenborn
      monkeyseat Prikaži

      zašto nekad ne probaju produžit stint kao red bull

      Bilo bi još gore jer očito bolid ždere gume. Max je mogao pola utrke vozit na softu i imat konkurentna vremena. Na starom softu je vozio oko 1:25, a Čarli je na novom mediumu jedva vozio slična vremena. Džabe ti brzina u jednom krugu kad si u utrci sitting duck jer pojedeš gume prije vremena.



      6

      1
      • max je odličan vozač, ali brate mili šta ga useru njegovi navijači kad kažu da Ferrari ima brži bolid… točno to što si napisao za stari soft i novi medium je pravi pokazatelj koji bolid je bolji… još ništa ne bi rekao da samo jedan vozač Ferrarija ima problema sa ubrzanom degradacijom, ali oba imaju pa je sve jasno



        6

        1
        • Michael Schumacher
          ZJ11 Prikaži

          Teoretski Ferrari i ima brzi bolid ako se pogleda peak brzine i postoji jednostavan razlog zasto, laksi je oko 15 kg i to im donosi 2-3 desetinke po krugu u kvalama gdje jest taj peak brzine. S druge strane kad se natankaju sa gorivom postotno se smanjuje ta razlika u kilazi, rb motor potencijalno trosi manje goriva, te definitivno rb bolje cuva gume i onda u race paceu rb ima oko 3-4 desetinke prednosti, a s obzirom da rb najlakse pretice, na kraju im je bitno samo da su blizu a max ima savrsenu egzekuciju i eto pobjednicke formule.



          7

          3
    • Daniel Ricciardo 3
      Kicker Prikaži

      Max bi uzeo nove gume, pretekao Lecerca na stazi pa bi svi rekli da je Ferrari usto motku jer nije uzeo jeftini pitstop. Što bi bilo kad bi bilo. RB i Max su bili brži i to je to.



      6

      1
  26. Sebastian Vettel 5
    GP2Engine Prikaži

    Ferrari standardno došao do kraja developmenta s bolidom i prostora za napredak više nema, dok Newey, Wache i njihova ekipa aerodinamičara svaki vikend doslovno nađu nešto što će im donijeti desetinku – dvije i tako malo,pomalo, Red Bull najbrži bolid.



    7

    1
  27. Carlos Sainz 55
    Tudum Donator Prikaži

    Mogao je i onaj retard Ricciardo parkirati bolid 200m prije pa bi sve bilo gotovo u jednom krugu. Ovako bezveze imamo antiklimaks za kraj.
    Čestitke Maksu. Čestitke De Vriesu. Ovom vožnjom si je vjerojatno kupio mjesto u Williamsu.



    11

    2
  28. Monisha Kaltenborn
    monkeyseat Prikaži

    Ovo je Ferrarijev maximum. Bar nisu zajebali u boksu. Koju god taktiku odabrali kombinacija Max – RB je jednostavno brža. Max je na starom softu vozio 1:25 dok je Čarli to jedva vozio na novom mediumu.
    Čestitke pobjedniku, a posebno De Vriesu. Đorđe standardno dobar i redovan na postolju ko HDZ-ovci u Crkvi.



    33

    1
  29. Robert Kubica
    Yura Prikaži

    Vjerujte mi kad kazem da je Masi nacelu s ostalima bila bolja kombinacija direktora utrke od ove godine…



    15

    3
    • Daniel Ricciardo 3
      Kicker Prikaži

      Klasika. Odlučili su uvesti “poboljšanja” nakon Masija, a to znači da su dodali još 5 menadžera u proces koji se moraju sinkronizirati, tako da su sad efikasni ko Ferrari.



      5

      1
  30. Williams
    Davor13 Prikaži

    Čestitke Maxu na još jednoj pobjedi, ali ovu utrku je definitivno obilježio Nyck de Vries, u prvoj F1 utrci osvojio je 2 boda i to još u nekonkurentnom Williamsu.



    24

    0
    • Sebastian Vettel 5
      battery992 Prikaži

      Momak je odvozio bogovski… Da ima ljudskosti kod Latifija sam bi se maknuo, jer ako ti netko ovako sjede u bolid na pola vikenda i deklasira te kao potpunog amatera pa valjda ti je jasno da sport nije za tebe…



      2

      0
  31. Mclaren
    Piro Prikaži

    Norris viječno 7. Nek se zna tko je najbolji od ostatka. Hahaha. Nažalost bolje od ove 6-orice ne može.



    5

    1
  32. Molim stručno objašnjenje. Kako se mercedesovi motori kvare svima osim mercedesu.



    14

    1
  33. Pirelli Intermedium
    crofessional Donator Prikaži

    Mislim da je vrijeme za red flag ako imamo SC u zadnjih 5 krugova (ali mozda bez promjene guma)
    Pamtit cu samo De Vriesa i kako je njegov interview za posao u Williamsu prošao odlično.



    15

    2
  34. Max Verstappen
    MV33rbr Prikaži

    Koliko god mi je drago vidjeti kako Max niže pobjede i lagano stavlja obje ruke na drugu titulu, toliko mi je i žao što nemamo barem priliku vidjeti utrkivanje kakvo je bilo na početku sezone jer prošlogodišnja sezona se neće tako brzo ponoviti.

    Red Bull je očito najbolje pogodio inicijalni koncept bolida, a svaka ga nadogradnja čini još bržim. U Maxovm rukama djeluju gotovo nepobjedivo, a sam Max je liga za sebe.

    Što reći za kraj utrke? Možda najbolje ništa… Nevjerojatno mi je da se toliko sporo donose odluke. Bolid stoji na stazi = SC ili crvene zastave i to momentalno, a ne nakon dva-tri kruga. Mogli smo imati zanimljiv kraj, a ovako smo dobili procesiju iza SC-a. Šteta…



    7

    1
  35. Idu senzori na RB bolid



    7

    0
  36. A dzaba sva ova buka se dize kad ionako bi pobijedio i bez sc…jednostavno imao je bolji tempo i dovoljnu prednost da zavrsi kako je i zvarsio…



    3

    0
  37. Michael Schumacher
    VRSV546 Prikaži

    Max je definitivno zasluzia pobjedit ovu triu, sad nije bitno jeli do vozaca ili bolida u to necemo ulazit, ali budimo realni, SC su morali zvat minut cilu prije i mora je izac isprid maxa a ne isprid Russela, i da su sve obavili kako treba ostalo bi 3 do 5 paprenih krugova



    3

    0
  38. Očito je da je izmjena pravilnika o podnici udaljila Ferrari iz bilo čega ove godine. Ovakva razlika u par gp vikenda nije nastala nikakve razvojem RBa. Nemojte biti smješni. Ferrari je do Mađarske konkurirao skoro svaki vikend za pobjedu. No Max sada ladno dobiva na kojoj god poziciji starta dok u početku sezone to nije bilo ni blizu tako. Sada u ovoj situaciji Maxa ne može zaustaviti nitko osim više sile. Kao što sam jučer najavio tako je i bilo. Ferrari ima bolid za hot lap što je odlično i znači da auto brzine ima ali je potrošnja guma očajna. Oni doslovno svaku utrku moraju jednom u boks vise od konkurencije. Ajde ako ništa drugo bar još uvijek drže p2. Danas Leclercu nikakva strategija ne bi donjela pobjedu, napravili su maxium sa oba bolida. Sainz je danas sa začelja došao do Russela koji je startao 2. Ima bolid potencijal no RB i Max su neka svoja liga. Jbg možemo se samo nadati da će nagodinu prvenstvo biti zanimljivije. Ja samo ne razumijem jednu stvar lani rade umjetni show i one ludorije u zadnjoj utrci a onda u izjednačenoj sezoni mjenjaju pravilnik koji ih dovede do dosadnih utrka. Zbog sigurnosti…. moš mislit!! Mišljenja sam da je trebalo utrku pusititi da se završi bez sc ali isto tako mislim da to nebi ništa promjenilo na kraju.



    16

    0
    • Michael Schumacher
      Slavenowsky Donator Prikaži

      Jbg kada imamo tulavu upravu koja je trebala protestirati vezano za regulaciju podnice. Mercedes, na celu sa Tottom su forsirali, pa na kraju moglo bi se reci dobro uradili po njih. Usporili su Ferrari, polako im se priblizavaju, isto tako udaljili isti od bilo kakve titule.

      Jednostavno bilo kakvo cackanje pravila u sred sezone ne treba dirati, pa makar im kukovi ispadali iz bolida. Ferrari mozda se sredi pred kraj, ali bice kasno. Od vrlo interesantne sezone, napravise jos jednu dominaciju I gdje gledamo sredinu poretka kako se bore za poziciju.



      1

      1
    • zar ne misliš da bi Ferrari već glasno protestirao na sve strane da ih je ta regulativa sje*ala? i meni je to palo na pamet, ali je sam binitto izjavio da to nema veze s tim… tko će ga više znat… kome vjerovati itd… meni se čak čini da se Ferrarijevo dupinjanje povećalo nakon regulative…i da, nema smisla mijenjati pravila u sezoni, jadno bi bilo da je ta regulativa poništila sav trud inžinjera u tvornici



      3

      0
  39. Robert Kubica
    Yura Prikaži

    Prijedlog za voditelje stranice: Postavite anketu, koja race director postava radi gori posao, ovogodisnja ili Masi s proslogodisnjom. Svasta se ima tu za reci



    1

    1
  40. Alfa Romeo
    joja Prikaži

    De Vries kod sudaca. Možda ostane bez bodova



    1

    0
  41. Lewis Hamilton 44
    LH1985 Prikaži

    Max jako izviždan na kraju….kako se rulja okrene brzo, jbg to je cijena dominacije.
    Nego nešto mi poznata ova priča sa SC-om tih par krugova do kraja, ček šta nema trke zadnji krug…a da, sada nije zanimljivo… Lol



    6

    14
  42. Latifi opet na kraju sezone 21. od 20 vozača (2020-e prvi put). 😀



    9

    0
  43. Ne mogu sakriti razočaranje u performanse Ferrarijevog F1-75 (posebno nakon ljetne stanke). Uvjerljivo su izgubili obje utrke u Italiji na dvije kompletno drugačije staze. Mislio sam da će barem na jednoj pogoditi balans i imati neku prirodnu prednost. Kao netko tko zagovara i treću utrku u Mugellu, sad vidim da bi im još jedan poraz na domaćem terenu uništio moral do kraja. Gorak okus u ustima nakon obećavajuće sezone i nekoliko dobrih borbi Leclerca i Verstappena na početku. Dogodine (valjda lol).



    3

    0
  44. Charles Leclerc 16
    Disorder Prikaži

    Sasvim zasluzena pobjeda, bravo max,steta za nas tifose na kraju i dobra strategija (konacno) ali max je jednostavno bia brzi,3 tuzna tjedna do singapura,poz svima budite dobro 😃



    3

    0
  45. Williams
    Sinek Prikaži

    rbr dominacija neizbjezna, neutralni fanovi sljedecih par sezona proklinjat ce nizozemca i bikove



    1

    0
  46. Za sve ljubitelje, prigodno F1 Monza 1981 u 25. minuta. Što se sve nije izdogađalo do 20 kruga. Godinu prije sam počeo gledati F1
    https://youtu.be/-2s7ImMZbwU


    0

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Italija: Radio komunikacija Sainz-Ferrari

Radio transkript // Ante Vetma

Riccardo AdamiFive minutes, five minutes Three minutes All on medium apart from five starters on softs, included Verstappen at the front Closest soft starter is Ocon on soft, Ocon on soft, P14 Carlos SainzWho is on softs, Charles, Max, Ocon… George as well And De Vries Pit-limiter on, and focus on the lights Last car is on the grid Utrka kreće Checo 0,2s behind You are doing a good job, DRS...

Per Enzo

Oktanski koktel // Ante Maras

14081988, datum koji je duboko urezan u Ferrari i koji označava kraj jedne ere Ferrarija i početak jedne nove To je datum smrti Il Commendatorea, dan kad je ovaj svijet napustio Enzo Ferrari, jedan od najvećih ljudi svijeta autoindustrije i motosporta, a možda i najveći Sukladno njegovim željama, vijest o njegovoj smrti je objavljena dva dana poslije, kako bi "nadoknadio" zakašnjenje koje je nastalo prilikom prijave datuma njegovog...

Treba li mijenjati pravila za dobivanje superlicence?

Lociranje // Lovro Andraka

Kompleksna i poprilično stroga pravila za dobivanje superlicence stigla su u središte pozornosti tijekom posljednjih nekoliko dana zahvaljujući velikom interesu Red Bulla za već dosta razvikanim američkim vozačem Coltonom Hertom koji ne ispunjava sve kriterije za natjecanje u Formuli 1 iduće sezone Unatoč tome, 22-godišnji Herta nikako nije bezveznjak u svijetu utrkivanja - s 18 godina, 11 mjeseci i 25 dana postao je najmlađi...

Još kolumni