Nepuna četiri sata su trebala FIA-i da izračuna gdje će koji vozač krenuti u sutrašnju utrku nakon što je čak devet vozača imalo kazne zbog novih elemenata pogonske jedinice.
U sistemu kojeg, kako se čini, ne poznaje apsolutno nitko – startni poredak izgledat će ovako:
1 LEC 2 RUS 3 NOR 4 RIC 5 GAS 6 ALO 7 VER 8 VRI 9 ZHO 10 LAT 11 VET 12 STR 13 PER 14 OCO 15 BOT 16 MAG 17 SCH 18 SAI 19 HAM 20 TSU
Tako smo dobili situaciju da, primjerice, Fernando Alonso kreće sa šeste pozicije, a Max Verstappen sa sedme, iako je Alonso kvalifikacije završio na 10. mjestu, a Verstappen na drugom i imao je pet mjesta kazne. Perez je završio na četvrtom mjestu, a uz +10 je završio na 13. poziciji. Ocon je završio na 11. mjestu, a uz +5 mjesta kazne krenut će s 14. pozicije.
Nagradna igraOnaj tko prvi u komentarima uspije demonstrirati korak po korak logičnu proceduru kako je FIA došla od kvalifikacijskog rezultata do ovog startnog poretka dobit će simbolični poklon Pulsmedia portala.
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.
Kontaktiraj nasSve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Očito su izvlačili brojeve iz šešira, a moguće da su gledali u grah…
Da se napušim ili uzmem LSD možda bih mogao objasniti…
21
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Hvala na ovome. Ranije sam postao zamolbu i uslišena je. Što se tiče poretka rekao bih da kao u računskim operacijama određene radnje imaju prednost pred drugima. Što se tiče Maxa, ako je završio drugi, onda se ide redom 3.-4.-5.-6.-7. (5 mjesta kazne dođe do 7. mjesta na gridu).
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
I lani je bio cirkus od ljetne pauze dalje, tako da nas ovo nažalost očekuje svaki trkaći vikend do kraja
2
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Za velike šefove ovo nije “šteta” nego cilj. Drugi dio sezone daje lutriju i probijanja kroz poredak. Znaju da to raja voli gledati.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ok, najčešće i bude zanimljivo al me živčira kad 3 ure nakon kvalifikacija još neznaš grid
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Pa valjda su prvo složili poredak od prvog nadalje za nekažnjene pa onda dodavali kažnjene. Mislim, logičnije mi je ovo nego da Max starta 4. To tek nema nikakvog smisla.
3
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Pa naravno, nije mi jasno što se svi čude. Max se kvalificirao drugi, dobio 5 mjesta kazne i startat će sedmi…skandal! Startali bi i perez i ocon niže da ovi iza njih nemaju još više kazni.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Klauni sa SK-a, ipak imaju neko veće znanje od klauna sa F1 TV.
5
3
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Hahaha, Ante. Mislim da sam nakon kvala cuo da se konacan grid kreira tek sutra dva sata pred utrku.
Hvala sto pravila pogoduju Netflix fanovima.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
1. Karlo, Hamdo i Yuki su poslani na 18., 19. i 20. mjesto
>> K-Mag i Mick posljedično idu na 16. i 17., i sve tako na niže do Checa, koji je nakon tog bio 3. (napomena, nisu se svi micali po 3 mjesta, neki za 2, neki za 1)
2. Valter je bačen na 15. mjesto (de Vries je sad već 10., npr)
3. Potom je došao red na Ocona, koji je u međuvremenu “sletio” na 9. mjesto, ali sa kaznom ide 5 mjesta gore i sada je 14.
>> poredak da Ocona, je Lec, Ver, Per, Rus, Nor, Ric, Gas, Alo, Vri, Zho, Lat, Vet, Str
4. Potom Checo ide 10. mjesta gore i završava na 13.
>> time se dobio i poredak od 8. do 12. mjesta (Vri Zho, Lat, vet, Str), Ferdo je 7.
5. Na kraju imamo kaznu za Maxa koji “leti” na 7. mjesto, Ferdo 6., Gas 5, Mclareni 4. i 3., Žorž 2. i Čarli 1.
Logika iza svega – “veličina” kazni, to sigurno (kazne su bile 3, 5, 10, 15 ili start sa začelja, vidjeti onaj dokument koji je Vetma linkao u vijesti o kvalama); vjerovatno i “tajming” kazni (kad je ko šta zamijenio).
Uglavnom, volio bih detaljno obrazloženje zašto je poredak ovakav.
Na tragu onoga što su napisali @Tudum i @Scuderia, iznad.
5
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ako te dobro čitam – kazne se onda dijele redoslijedom po veličini kazne? 🤨 Po tome su MAG i SCH napredovali 3 mjesta iako imaju +15 kaznu, Bottas je pao 3 mjesta iako ima +15. Zapravo je jedini Verstappen pao onoliko koliko mu piše, iako je najbolje plasiran u kvalifikacijama od svih kažnjenih.
Ali, bitnije, po kojem pravilu su to računali?
6
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ovi redni brojevi nisu redoslijed od sudaca, već redoslijed koji sam ja napisao, radi lakšeg pojašnjenja. Sorry ako sam doveo do zbunjole zbog toga.
U principu svodi se na ovo (copy paste mog komentara sa foruma)
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Jednostavno je, obračunavaju kazne onim redom kako su dobivene ali ne odjednom kako to mnogi misle nego nakon svake kazne se napravi kompletan grid kako trenutno izgleda. Pa se obračunava kazna alijedećeg vozača i opet napravi kako izgleda grid nakon te kazne. Dok je Max došao na red grid je izgledao 1. LEC 2. MAX 3. RUS 4. NOR 5.RIC 6.GAS 7.ALO . Nakon toga tek Max dobiva kaznu i zato je tu gdje je. Da su u RB u najavili kaznu prvi odnosno ono sto mijenjaju onda bi njegova kazna bila obračunata prva pa bi nakon kazni Hama Sainza i Pereza startao 4.
3
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Kazne se dodijeljuju po redu kada je tko dobio kaznu. Znači npr za Hamiltona je Mercedes rekao prvi da uzima novi motor i onda se njegova kazna odraduje prva i nakon te kazne se svi pomaknu naprijed koji su profitirali istom. Pa se kazni Sainz pa se pomaknu svi koji su profitirali time. I dok dođemo do Verstapena u tom trenutku iza njega više nisu Ham Sain i Perez nego Russel,Noris,Rici,Gasly i Alonso i kad se primjeni kazna na Maxa onda on pada tih 5 mjesta.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Redoslijed kazni je nekad bio kriterij sad je plasman u kvalifikacijama (dakle ako završavaju na istom mjestu onda plasman u Q odlučuje njihov poredak). To je ovdje primijenjeno na “back of the grid” kaznama.
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ja mislim da su prije par godina rekli da ide prebacivanje vozača onim redom kako au dobili kazne. Znači Ham prvi pa dalje redom kako su dobivali kazne a ne po plasmanu. Tako da ispada da su svi promjenili poziciju pa tek zadnji Verstapen a u tom trenutku su vec Ham Sainz i Perez pali na svoje pozicije a na njihove došli drugi. Nakon toga kada se primjeni kazna Verstapenu pada 5 mjesta ali iza onih koji su već zamjenili Hama Sainza Pereza….
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Dobro, ovo i nije baš nešto novo u F1. Postoji prioritet izricanja kazni, kao i što ulogu igra i vrijeme izricanja kazne.
Ako je vozač A završio kvale na 5. mjestu, a vozač B na 4., s tim da je B već u petak promijenio motor, a A-u u subotu crkao mjenjač, onda se prvo B pomjeri sa četvrtog na (primjera radi) začelje. Sada je A na 4. mjestu i onda mu se uračuna pet dodatnih i onda je on deveti.
Izgleda to kao cirkus, ali i nije. Problem je pto u vikendu sa puno kazni treba to poredati hronološki i po prioritetima i onda ispadne da je nastao kršlus, a u stvari nije.
1
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Tocan odgovor je: izvlacili su iz sesira
2
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Evo da se i ja okušam u nagradnoj igri :)
Imamo poredak nakon kvalifikacija. Svi koji imaju kazne maknu se s liste. Dobijemo novu listu onih koji nemaju kaznu.
1. Lec
2. Rus
3. Nor
4. Ric
5. Gas
6. Alo
7. DeV
8. Zho
9. Lat
10. Vet
11. Str
Onda se svakom vozaču na njegovu kvalifikacijsku poziciju doda kazna i kreira se ldruga lista.
Tako Max s 2. pozicije dobiva 5 mjesta kazne i dolazi na 7. poziciju. Perez s 4. pozicije dobiva 10 mjesta kazne i dolazi na 14. poziciju. Uzeti ću još samo Ocona u primjer koja s 11. pozicije dobiva 5 mjesta kazne i dolazi na 16. poziciju
Dakle , lista broj 2 ide ovako
1. Max +7
2. Perez +14
3. Ocon +16
i onda ostali.
Zatim se te dvije liste miješaju počevši s onim koji ima najmanji zbroj pozicije i kazne, a to je Max sa 7.
Max dolazi na 7. mjesto s tim da se onda na prvoj list počevši od DeV svi pomiču za +1 mjesto. Zatim ide sljedeći na drugoj listi to je Perez. Perez ide na 16. mjesto. Kako na toj listi u ovom trenutku ima samo 12 vozača Perez ide na posljednje mjesto tj. 13. mjesto. Sljedeći je Ocon koji ide na 16. mjesto. Kako sada na prvoj listi ima samo 13 vozača Ocon ide n 14. mjesto.
Ok Ante? ;)
2
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ne ide to tako, gore sam objasnio.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Stigne se ovo još promjeniti do sutra 10 puta.
MAX ima +5, Q se 2. Znači ide na 7.
Sainz ima back od the grid (ne zna egzaktno koliko mjesta) Q se 3. starta zadnji.
Perez ima +10, Q se 4. Zbog prethodnog obračuna Sainza ide na 3. te mu se dodaje +10 za 13. mjesto
Ocon ima + 5 Q se 11. Zbog Sainza i Ham napreduje 2 mjesta naprijed na 9. Pa obračun njegove kazne +5 starta 14. (PEREZA ne preskače zato jer je ovome već obračunato i on je na 13.>
Bottas ima +15, te ide ispred ovih back of the grid ispred Sainza
Magnusen također ispred Sainza
Schumacher također ispred Sainza.
Poredak ova trojice za takav tko je imao bolje Q zavrsio je ispred.
Sada dolazim do Yuki zato jer on valjda ima egzaktan broj kazni mislim da ima +15+5 sto jednostavnom matematičkom operacijom dolazi da ima +20 sto je valjda back of the grid. A od navedenih back of the grid najsporiji je bio u Q
0
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Sad kad čitam opet objavu obračun je pogrešan totalno. Ali nema veze, pomočio sam se napisati pa neka stoji.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Evo ga: https://streamable.com/bubl2f
12
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ma ja, to je to.
Malo je drugačiji “redoslijed operacija” u odnosu na ono što smo gore već pisali, ali rezultat je isti.
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
E baš to, ja natipkao knjigu i onda vidim ovo, najljepše objašnjeno u animaciji ;)
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Znači kako sam i napisao?
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Dovoljno blizu. Javi se na [email protected] s punim imenom i adresom. 👍
1
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Mislim da je u potpunosti točno. Ne treba mi nagrada. Pokloni je nekom od donatora (ja to još uvijek nisam). Samo da je bilo zabavno malo mozgati bilo je :)
7
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Koliko sam ja shvatio, od 2022. se ne računa tko je kada prijavio promjenu tj. dobio kaznu, nego po tome kako je završio kvale. Dakle ako su Sainz, Hamilton i Tsunoda dobili začelje, biti će na začelju po poretku koji su osvojili u kvalama (Sainz je imao najviše mjesto od trojice, Hamilton drugi i tako dalje..) svi ostali idu unazad kolika im je kazna, s tim da se prazna mjesta popunjavaju prvo sa vozačima bez kazni (idu na višu poziciju) a ako nema vozača bez kazni onda se na praznu poziciju pomiču vozači sa kaznama (tako su neki sa kaznama profitirali)..
Dakle od 2. mjesta do 7. svi idu gore i popunjavaju (u ovom slučaju Russel i Noris), Max ide na 7. Mjesto, sve od 8.mjesta na dolje (bez kazni) se pomiče gore i popunjava sve između 3. I 7. Mjesta i tako dalje, kada nema više vozača bez kazni onda se popunjava vozačima sa kaznama po redu ovisno o veličini kazne a ako imaju istu količinu kazne onda po redu tko je bolje završio u kvalama..
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Nikad nikome ne želim loše, samo blebećem o mogućem scenariju.
Pazi.
Leclerc i Russell ispadnu u prvom zavoju, Norris ih izbjegava i Ricciardo dođe na P1 i pobjedi opet u Monzi. I sporedni slučaj. Alonsa uvijek zeznu kada ima dobru poziciju na startu, a iza njega je neiskusni DeVries kojem bolid tu i tamo pobjegne… 🤔🙃.
A sada zapravo. Ako sve prođe dobro. Leclerc bi mogao nabiti finu prednost dok Max dođe na P2. Stvarno ima dobre šanse za pobjedu sutra.
2
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Realno , prvo pitanje je dali će Leclerc biti prvi nakon starta, a druga još realnija stvar je da će Max vrli brzo biti p2 jer iza Leclerca nema Sainza ni Hamiltona koji bi ga mogli malo zadrzati. Moje mišljenje je da je Max u 5 krugova na P2 i onda kreće lov na Leclerca. Pace u utrci je već nekoliko utrka daleko lošiji kod Ferrarija nego tempo u kvalama. Imaju obojica nove motore ali Hondin sa drsom razvaljuje. Mislim da će Max relativno lako dobiti sutra utrku. Možda jedino ako Max bude imao kakav kontakt isl problem. U čistoj utrci nevjerujem da Leclerc ima sanse pogotovo na midium ili hard gumama. Kad tu dodas strategiju ferrarija upitno je i postolje.
7
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Nije sve tako crno! 😀
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Sainz, Hamilton i Tsunoda su odmah na začelju i poredani su po rezultatima kvalifikacija.
18. Sainz, 19. Hamilton, 20. Tsunoda
Verstappen ima +5, pa sa 2. ide na 7. mjesto.
Perez ima +10, pa sa 4. ide na 14; Ocon ima +5 pa sa 11. ide na 16. mjesto.
Bottas, Magnussen i Schumacher imaju +15. Tako bi bili 27. (Bottas), 34. (Magnussen) i 35. (Schumacher).
Budući da ih nema toliko na startu idu rednom na najniže moguće pozicije, ali ispred Sainza, Hamiltona i Tsunode (veća kazna je začelje, nego +15).
Pa imamo: 15. Bottas, 16. Magnussen, 17. Schumacher – to sad Ocona pomiče na 14. mjesto (ne može biti niže na startu od ovih kad je bio bolji u kvalifikacijama i ima manju kaznu). To sad Pereza dovodi na 13. mjesto.
I imamo poredak:
1. Leclerc,
2. Russel,
3. Norris,
4. Ricciardo,
5. Gasly,
6. Alonso
7. Verstappen
8. De Vries,
9. Zhou,
10. Latifi,
11. Vettel,
12. Stroll,
13. Perez
14. Ocon,
15. Bottas,
16. Magnussen,
17. Schumacher
18. Sainz,
19. Hamilton,
20. Tsunoda
8
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Kako je da je, na prvu mi djeluje dosta nedosljedno… Nek me ispravi netko ako se varam.
Zar nije pravilo bilo da se kazne dijele redom kojim su i “prijavljene” bez “fiksiranja” mjesta kažnjenoga?
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ovo je kao sudoku. I dva williamsa u prvih 10.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Prvo su uklonili sve vozače koji su dobili kazne, a ima ih puno: VER, PER, OCO, BOT, MAG, SCH, SAI, HAM, TSU.
Tako su došli do prvih 6 koji su se svi (osim LEC) pomakli za 4 mjesta. VER je dobio kaznu od 5 mjesta, pa je zato 7 (po rezultatu na kvalama!), zatim ide PER sa 10 mjesta kazne što ga sa 4 mjesta pomiče na 14 mjesto, ali kaznu od 5 mjesta je dobio OCO, pa je zato PER pomaknut za jedno mjesto, na 14 poziciju. a OCO na 17 mjesto, iza LAT(10), VET(11), STR(12), BOT(13), PER (14), MAG(15), SCH (16). No kako su kazne od 15 mjesta zaradili BOT, MAG i SCH, PER je završio na 13 mjestu, a OCO na 14. BOT (15), MAG (16) i SCH (17) su pomaknuti za dva mjesta nazad jer su najveće kazne zaradili SAI, HAM i TSU (najave su došle tim redoslijedom), a to je pad na začelje poretka na startnom gridu. Sve kazne su određivane prema najavi zamjene pojedinih zamjenskih dijelova.
Tako je kazna od 5 mjesta za zamjenu ICU, od 10 mjesta isto za ICU, od 15 mjesta za zamjenu ICU i mjenjača ili ICU ili mjenjača (vjerojatno vezano uz broj zamjena!), kazna od 20 mjesta za zamjenu ICU i/ili mjenjača, a pad na začelje poretka za zamjeni ICU i/ili mjenjača…
Nije baš atomska fizika, zar ne?
0
0