Izdvojeno

Hamilton: Znamo gdje je problem, nadamo se da ćemo ga riješiti s novim bolidom

Piše: Ante Vetma

Prije 4 tjedana, 2 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 1 minuta

Lewis Hamilton će u sutrašnju utrku za Veliku nagradu Italije krenuti iz posljednjeg startnog reda. Dobra forma iz Nizozemske nije se prenijela u Monzu, a novi elementi pogonske jedinice otežat će mu sutrašnji zadatak.

Britanac kaže da je ekipa svjesna problema, te da se nadaju da će ga moći riješiti s novim bolidom za iduću godinu:

“Znamo što se događa, ali ove sezone ne možemo učiniti ništa po tom pitanju.”

“Znamo gdje je problem i radimo na tome da se riješi za iduću godinu. Imamo nevjerojatnu ekipu aerodinamičara i svi znamo da nismo napravili dobar posao ove sezone. Nije kriva jedna osoba više od druge, ali ova sezona je frustrirajuća.”

“Prošle utrke bolid je bio dobar i bili smo optimistični, a sad kad smo došli tu – u bolidu nije loš osjećaj, ali smo po čistom tempu daleko od konkurencije.”

“To je teško prihvatiti.”

Hamilton je kvalifikacije završio na 5. mjestu, 1,363s iza Charlesa Leclerca i 0,018s ispred svog timskog kolege Georgea Russella.

Komentiraj

2 komentara

  1. Cak i vjerujem u ovu izjavu, ostvarili su odličan napredak kroz sezonu i moguće je da sljedeću godine bolid bude pretendent za pobjede…
    Vozače imaju!



    19

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Italija: Radio komunikacija Sainz-Ferrari

Radio transkript // Ante Vetma

Riccardo AdamiFive minutes, five minutes Three minutes All on medium apart from five starters on softs, included Verstappen at the front Closest soft starter is Ocon on soft, Ocon on soft, P14 Carlos SainzWho is on softs, Charles, Max, Ocon… George as well And De Vries Pit-limiter on, and focus on the lights Last car is on the grid Utrka kreće Checo 0,2s behind You are doing a good job, DRS...

Per Enzo

Oktanski koktel // Ante Maras

14081988, datum koji je duboko urezan u Ferrari i koji označava kraj jedne ere Ferrarija i početak jedne nove To je datum smrti Il Commendatorea, dan kad je ovaj svijet napustio Enzo Ferrari, jedan od najvećih ljudi svijeta autoindustrije i motosporta, a možda i najveći Sukladno njegovim željama, vijest o njegovoj smrti je objavljena dva dana poslije, kako bi "nadoknadio" zakašnjenje koje je nastalo prilikom prijave datuma njegovog...

Treba li mijenjati pravila za dobivanje superlicence?

Lociranje // Lovro Andraka

Kompleksna i poprilično stroga pravila za dobivanje superlicence stigla su u središte pozornosti tijekom posljednjih nekoliko dana zahvaljujući velikom interesu Red Bulla za već dosta razvikanim američkim vozačem Coltonom Hertom koji ne ispunjava sve kriterije za natjecanje u Formuli 1 iduće sezone Unatoč tome, 22-godišnji Herta nikako nije bezveznjak u svijetu utrkivanja - s 18 godina, 11 mjeseci i 25 dana postao je najmlađi...

Još kolumni