Izdvojeno

De Vries umjesto Albona u Williamsu do kraja vikenda

Piše: Lovro Andraka

Prije 7 mjeseci, 5 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Nakon što je na jučerašnjem prvom treningu vozio za Aston Martin, Nizozemac Nyck de Vries preuzeo je Williams Alexandera Albona uoči trećeg slobodnog treninga za Veliku nagradu Italije i tamo će ostati do kraja vikenda.

“Williams Racing može potvrditi kako je Alex Albon trenutno na liječenju upale slijepog crijeva nakon što se jutros osjećao loše i zatražio liječnički savjet FIA-je i lokalne bolnice.”

“S obzirom na to možemo potvrditi da će rezervni vozač ekipe Nyck de Vries voziti na Alexovom mjestu u ostatku vikenda Velike nagrade Italije.”

“Alex je dobre volje i momčad mu želi brz oporavak.”

De Vries je ove sezone debitirao na službenom dijelu F1 vikenda upravo za Williams na prvom treningu za VN Španjolske, a zatim je u Francuskoj vozio za Mercedes. Jučer je vozio za Aston Martin, a razlog tome je to što Mercedes dijeli svoje rezervne vozače sa svojim kupcima motora.

27-godišnjem Nizozemcu ovo će biti debi u F1, a u svom životopisu otprije se može pohvaliti naslovima u Formuli 2 2019. te Formuli E u sezoni 2020./21. Po nekim glasinama još uvijek je kandidat za mjesto u Williamsu za 2023., stoga mu ovo otvara sjajnu priliku da se iskaže protiv Nicholasa Latifija.

Komentiraj

5 komentara

  1. Okrene li Goatiffi switch svog talenta s 1% na 2% ode Nicku karijera niz odvod



    10

    0
  2. Nelson Piquet
    Frantic Donator Prikaži

    Nije da mi smeta, ali mi je ovo baš cirkus.
    Mercedesov rezervni vozač, vozio jednom na FP1 za Williams, pa vozio nekad na FP1 za Mercedes, pa sada na jednom te istom vikendu vozi FP1 za Aston Martin, a od FP3 pa nadalje za Williams. 😳



    9

    0
    • Antonio Giovinazzi
      Osella Prikaži

      Slažem se, mislim da bi to trebali malo regulirati. Možda da svaka momčad ima svog rezervnog ili trećeg vozača. Mislim da je takva praksa bila davnih dana. Sad nekim konstruktorima znaš tko im je treći vozač, a nekima ne.

      Ja bih uveo i za ove ‘rookie’ vozače – koji moraju odvoziti dva slobodna treninga – da svaka momčad da priliku nekom drugom. Ne da se, kao u ovom slučaju, u timovima jednog proizvođača motora vrti isti vozač.



      3

      0
  3. Williams
    Davor13 Prikaži

    FW44 bas je dobro izgledo u Albonovim rukama na oba treninga i mogao je opet osvojiti bod ili dva u nedjelju. Albon zelimo ti brz oporavak.



    6

    0
  4. Williams
    Montoya Prikaži

    Da li je ovo prvi puta da netko u istom vikendu vozi za dvije momčadi ili je već bilo ovakvih slučajeva ?


    0

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Zatvori ❌

Kolumne

Što smo jučer naučili od Fernanda Alonsa i Maxa Verstappena

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

Ova kolumna sadrži reklamne elemente Da vam je netko na kraju prošle sezone rekao da ćemo nakon prve utrke sezone gledati pokisla lica u Ferrariju i Mercedesu, te Aston Martin s Fernandom Alonsom na pobjedničkom postolju - rekli biste da je ispred nas turbouzbudljiva sezona I dobro biste rekli Da, Red Bull je naprijed, ali nakon onog što smo danas vidjeli - preko toga možemo prijeći, zar ne Red Bull zaslužuje titule narednih 25...

Tko je najveće iznenađenje uoči nove sezone? Može li Ferrari uzvratiti udarac?

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

Ova kolumna sadrži reklamne elemente Devedeset osam dana duge zimske hibernacije je iza nas i uz lijepo zagrijavanje kroz protekla tri dana testiranja u Bahreinu - vrijeme je za novu, 74 sezonu Svjetskog prvenstva Formule 1! Za većinu nas fanatika nekad su i dva prazna vikenda tijekom sezone predugačka, stoga ne treba pojašnjavati kako sporo prolaze zimski dani dok se čeka predstavljanje bolida I što se onda dogodi - ekipe godinu po...

Red Five

Oktanski koktel // Ante Maras

Brojevi u F1 od samih početaka su označavali samo redni poredak vozača i momčadi te su mnoge momčadi godinama imale iste brojeve, osim broja 1 koji je označavao aktualnoga prvaka (osim u sezonama 1993 i 1994 kad su prvaci otišli u mirovinu) Od 1996 broj na bolidu označava položaj u poretku sezonu prije, a od 2014 vozači biraju broj koji će nositi do kraja F1 karijere kao znak raspoznavanja te svaki broj kojeg su vozači odabrali ima...

Još kolumni