Izdvojeno

Wolff: Verstappen je sad zaista u svojoj klasi

Piše: Ante Vetma

Prije 7 mjeseci, 8 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 1 minuta

Toto Wolff je pohvalio Maxa Verstappena rekavši da je Nizozemac sad zaista “u svojoj klasi”.

Verstappen je trenutno na sigurnom putu prema drugoj tituli svjetskog prvaka i trebalo bi se dogoditi čudo da se to ne dogodi već kroz narednih nekoliko utrka. Iako čisti tempo bolida nije sugerirao da bi mogli gledati dominaciju – Verstappen je pobijedio na 10 od 15 odvoženih utrka, te sedam utrka prije kraja sezone ima 109 bodova prednosti.

“Verstappen je zaista u svojoj klasi,” izjavio je Wolff za britanski SkySports.

Što se tiče Mercedesovog tempa, Toto kaže:

“Bili smo dobri na prvom treningu. Na drugom treningu smo odjednom potpuno izgubili balans.”

“Morali smo se boriti s gumama koje se pregrijavaju. Tempo je jednostavno nestao.”

“Koncept bolida ne pogoduje ovakvoj stazi. Nismo efikasni.”

Mercedes ove godine ima odličan bolid na stazama poput Hungaroringa ili Zandvoorta, ali je otpor zraka preizražen i to ih košta na stazama poput Monze ili Spa-Francorchamps:

“Ferrari je malo bolji, ali naš bolid jednostavno nije uštiman.”

Komentiraj

8 komentara

  1. Michael Schumacher
    ZJ11 Prikaži

    Pazi Toto sta pricas, povrijedit ces nekome osjecaje.



    14

    1
  2. Oduvjek je i bio klasa iznad sviđalo se to nekom ili ne.



    8

    6
    • Uvijek implicira na dugačko razdoblje. E moj DDDD gdje si ti bio kada je Maxonja vijugao po stazi, zabijao se u sve i svakoga (ponajviše Ferrarijeve vozače), kršio sva moguća pravila, ali kao zlatno dijete FIAe i Formule 1 nitko mu nije ništa rekao i sve se toleriralo. Ali da je danas veoma opasan i kompletan vozač – ISTINA.



      17

      1
      • Ima je i Lewis takve radove. Možeš pričat šta hočeš al Max je vanseriski talent.



        3

        0
      • Unwoken European… interesantno , kad neko pročita tvoj post zaključija bi da je max masovno razbija sve oko sebe ali pogled na “tablicu” njegovih odustajanja “govori” da je max zbog nesreća ili sudara odustaja 10 X u nepunih 8 sezona/156 trka = odustaja je svaku 15.6 trku , a pri tome nije valjda baš svaki put on bija kriv za nesreću ili sudar . primjer silverston 2021. ;) istina , max je kršija neka pravila ali djelom i zbog nedorečenosti istih ili razlučivanja šta je namjera , a šta vozački incident . osim toga neka sra*a max je radija ka neiskusni “balonja” npr MC 2015. kad je nagu*ija grosjeana ali možda bi trebalo uzet u obzir da je tada ima 18 , a MC mu je bila tek 6. trka u karijeri . npr russell je u nepune 4 sezone i 75 trka ( upola manje od maxa ) ima 7 odustajanja zbog nesreća ili sudara pa ga niko ne gleda ka “razbijača” na stazi iako mu se to dešava svaku 11. trku . isto toliko odustajanja zbog sudara , nesreća u (7) u nepunih 5 sezona/95 trka ima i leclecr ( svaku 13. trku odustaje zbog nesreća ili sudara ) pa ?
        velika j erazlika od onog maxa iz 2015. kad je ima nepunih 18 , bija bahata svađalica i ovoga danas koji objektivno gleda na događanja , ima čelične nerve i kojeg je zbog toga teško izbaciti iz takta … e da i rijerko griješi i pod pritiskom . primjer .. posli prve 3 trke ima je 46 bodova manje od CL ali nije forsiranjem radija greške nego je smireno vozija iako je ima 2 odustajanja u te prve 3 trke . za razliku od njega CL nastoji “forsiranjem” smanjit razliku pa dijelom zbog boxa , djelom zbog svog “forsiranja” sad ima zaostatak za maxom od čak 109 bodova . uz konkurentan RB ovo bi mogla bit dekada maxa jer pokazuje ono šta nismo vidili od doba npr MS , seba ili LH zadnjih 7 sezona …..



        4

        0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Zatvori ❌

Kolumne

Što smo jučer naučili od Fernanda Alonsa i Maxa Verstappena

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

Ova kolumna sadrži reklamne elemente Da vam je netko na kraju prošle sezone rekao da ćemo nakon prve utrke sezone gledati pokisla lica u Ferrariju i Mercedesu, te Aston Martin s Fernandom Alonsom na pobjedničkom postolju - rekli biste da je ispred nas turbouzbudljiva sezona I dobro biste rekli Da, Red Bull je naprijed, ali nakon onog što smo danas vidjeli - preko toga možemo prijeći, zar ne Red Bull zaslužuje titule narednih 25...

Tko je najveće iznenađenje uoči nove sezone? Može li Ferrari uzvratiti udarac?

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

Ova kolumna sadrži reklamne elemente Devedeset osam dana duge zimske hibernacije je iza nas i uz lijepo zagrijavanje kroz protekla tri dana testiranja u Bahreinu - vrijeme je za novu, 74 sezonu Svjetskog prvenstva Formule 1! Za većinu nas fanatika nekad su i dva prazna vikenda tijekom sezone predugačka, stoga ne treba pojašnjavati kako sporo prolaze zimski dani dok se čeka predstavljanje bolida I što se onda dogodi - ekipe godinu po...

Red Five

Oktanski koktel // Ante Maras

Brojevi u F1 od samih početaka su označavali samo redni poredak vozača i momčadi te su mnoge momčadi godinama imale iste brojeve, osim broja 1 koji je označavao aktualnoga prvaka (osim u sezonama 1993 i 1994 kad su prvaci otišli u mirovinu) Od 1996 broj na bolidu označava položaj u poretku sezonu prije, a od 2014 vozači biraju broj koji će nositi do kraja F1 karijere kao znak raspoznavanja te svaki broj kojeg su vozači odabrali ima...

Još kolumni