Izdvojeno

Wolff: Verstappen je sad zaista u svojoj klasi

Piše: Ante Vetma

Prije 3 tjedana, 8 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 1 minuta

Toto Wolff je pohvalio Maxa Verstappena rekavši da je Nizozemac sad zaista “u svojoj klasi”.

Verstappen je trenutno na sigurnom putu prema drugoj tituli svjetskog prvaka i trebalo bi se dogoditi čudo da se to ne dogodi već kroz narednih nekoliko utrka. Iako čisti tempo bolida nije sugerirao da bi mogli gledati dominaciju – Verstappen je pobijedio na 10 od 15 odvoženih utrka, te sedam utrka prije kraja sezone ima 109 bodova prednosti.

“Verstappen je zaista u svojoj klasi,” izjavio je Wolff za britanski SkySports.

Što se tiče Mercedesovog tempa, Toto kaže:

“Bili smo dobri na prvom treningu. Na drugom treningu smo odjednom potpuno izgubili balans.”

“Morali smo se boriti s gumama koje se pregrijavaju. Tempo je jednostavno nestao.”

“Koncept bolida ne pogoduje ovakvoj stazi. Nismo efikasni.”

Mercedes ove godine ima odličan bolid na stazama poput Hungaroringa ili Zandvoorta, ali je otpor zraka preizražen i to ih košta na stazama poput Monze ili Spa-Francorchamps:

“Ferrari je malo bolji, ali naš bolid jednostavno nije uštiman.”

Komentiraj

8 komentara

  1. Michael Schumacher
    ZJ11 Prikaži

    Pazi Toto sta pricas, povrijedit ces nekome osjecaje.



    14

    1
  2. Oduvjek je i bio klasa iznad sviđalo se to nekom ili ne.



    8

    6
    • Michael Schumacher
      Unwoken European Prikaži

      Uvijek implicira na dugačko razdoblje. E moj DDDD gdje si ti bio kada je Maxonja vijugao po stazi, zabijao se u sve i svakoga (ponajviše Ferrarijeve vozače), kršio sva moguća pravila, ali kao zlatno dijete FIAe i Formule 1 nitko mu nije ništa rekao i sve se toleriralo. Ali da je danas veoma opasan i kompletan vozač – ISTINA.



      17

      1
      • Ima je i Lewis takve radove. Možeš pričat šta hočeš al Max je vanseriski talent.



        3

        0
      • Unwoken European… interesantno , kad neko pročita tvoj post zaključija bi da je max masovno razbija sve oko sebe ali pogled na “tablicu” njegovih odustajanja “govori” da je max zbog nesreća ili sudara odustaja 10 X u nepunih 8 sezona/156 trka = odustaja je svaku 15.6 trku , a pri tome nije valjda baš svaki put on bija kriv za nesreću ili sudar . primjer silverston 2021. ;) istina , max je kršija neka pravila ali djelom i zbog nedorečenosti istih ili razlučivanja šta je namjera , a šta vozački incident . osim toga neka sra*a max je radija ka neiskusni “balonja” npr MC 2015. kad je nagu*ija grosjeana ali možda bi trebalo uzet u obzir da je tada ima 18 , a MC mu je bila tek 6. trka u karijeri . npr russell je u nepune 4 sezone i 75 trka ( upola manje od maxa ) ima 7 odustajanja zbog nesreća ili sudara pa ga niko ne gleda ka “razbijača” na stazi iako mu se to dešava svaku 11. trku . isto toliko odustajanja zbog sudara , nesreća u (7) u nepunih 5 sezona/95 trka ima i leclecr ( svaku 13. trku odustaje zbog nesreća ili sudara ) pa ?
        velika j erazlika od onog maxa iz 2015. kad je ima nepunih 18 , bija bahata svađalica i ovoga danas koji objektivno gleda na događanja , ima čelične nerve i kojeg je zbog toga teško izbaciti iz takta … e da i rijerko griješi i pod pritiskom . primjer .. posli prve 3 trke ima je 46 bodova manje od CL ali nije forsiranjem radija greške nego je smireno vozija iako je ima 2 odustajanja u te prve 3 trke . za razliku od njega CL nastoji “forsiranjem” smanjit razliku pa dijelom zbog boxa , djelom zbog svog “forsiranja” sad ima zaostatak za maxom od čak 109 bodova . uz konkurentan RB ovo bi mogla bit dekada maxa jer pokazuje ono šta nismo vidili od doba npr MS , seba ili LH zadnjih 7 sezona …..



        4

        0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Italija: Radio komunikacija Sainz-Ferrari

Radio transkript // Ante Vetma

Riccardo AdamiFive minutes, five minutes Three minutes All on medium apart from five starters on softs, included Verstappen at the front Closest soft starter is Ocon on soft, Ocon on soft, P14 Carlos SainzWho is on softs, Charles, Max, Ocon… George as well And De Vries Pit-limiter on, and focus on the lights Last car is on the grid Utrka kreće Checo 0,2s behind You are doing a good job, DRS...

Per Enzo

Oktanski koktel // Ante Maras

14081988, datum koji je duboko urezan u Ferrari i koji označava kraj jedne ere Ferrarija i početak jedne nove To je datum smrti Il Commendatorea, dan kad je ovaj svijet napustio Enzo Ferrari, jedan od najvećih ljudi svijeta autoindustrije i motosporta, a možda i najveći Sukladno njegovim željama, vijest o njegovoj smrti je objavljena dva dana poslije, kako bi "nadoknadio" zakašnjenje koje je nastalo prilikom prijave datuma njegovog...

Treba li mijenjati pravila za dobivanje superlicence?

Lociranje // Lovro Andraka

Kompleksna i poprilično stroga pravila za dobivanje superlicence stigla su u središte pozornosti tijekom posljednjih nekoliko dana zahvaljujući velikom interesu Red Bulla za već dosta razvikanim američkim vozačem Coltonom Hertom koji ne ispunjava sve kriterije za natjecanje u Formuli 1 iduće sezone Unatoč tome, 22-godišnji Herta nikako nije bezveznjak u svijetu utrkivanja - s 18 godina, 11 mjeseci i 25 dana postao je najmlađi...

Još kolumni