Izdvojeno

Ferrarijev predsjednik napokon prokomentirao greške unutar ekipe

Piše: Ante Vetma

Prije 7 mjeseci, 12 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Ferrarijev predsjednik John Elkann priznaje da ekipa “previše griješi” ove sezone, ali je potvrdio da i dalje vjeruje u šefa ekipe Mattiju Binotta.

U razgovoru za talijansku Gazzettu Dello Sport Elkann je napokon prokomentirao ono što cijeli svijet gleda skoro od početka sezone. Ferrari je u sezonu ušao sjajno, ali je tijekom vremena gubio važne bodove, što zbog tehničkih problema, što zbog strateških ili vozačkih pogrešaka. U Belgiji su po prvi put imali bolid koji nije bio ni blizu Red Bullu, a sve je izvjesnije da im je naškodila tehnička direktiva koja je tada stupila na snagu upravo tijekom tog vikenda.

“Vjerujemo u Mattiju Binotta i cijenimo sve što su on i naši inženjeri napravili.”

“Međutim, nema sumnje da se moramo poboljšati u garaži i na pit-wallu.”

“Moramo nastaviti s napretkom. To vrijedi za sve mehaničare, inženjere, vozače i očigledno za cijelu upravljačku strukturu, uključujući šefa ekipe.”

“Vidjeli smo da još uvijek prečesto griješimo kad je u pitanju pouzdanost, vožnja i strategija.”

“Isplatila se vjera u Binotta. Zahvaljujući njemu smo opet kompetitivni i pobjeđujemo.”

“No, nisam zadovoljan jer uvijek može biti bolje.”

Titula za 2022. godinu polako i sigurno odlazi u smjeru Red Bulla, iako se ekipa iz Milton Keynesa prošle godine do kraja sezone borila s Mercedesom, a Ferrari se već duže vrijeme sprema na ovu promjenu tehničkog pravilnika. Verstappen trenutno ima 109 bodova prednosti i naslov bi mogao osigurati već na idućoj utrci u Singapuru.

Unatoč svemu, Elkann nije nezadovoljan:

“Naš prvi cilj je bio da budemo kompetitivni. Ako niste kompetitivni – onda nemate perspektive. Na pouzdanosti se uvijek može raditi. Zato vjerujem da će Ferrari osvojiti naslove prije 2026. godine, s Charlesom Leclercom na pole positionu.”

“Sretni smo s naša dva sjajna vozača. Leclerc i Sainz su vjerojatno najjači vozački par u Formuli 1.”

Komentiraj

12 komentara

  1. znači sad se ne okrećemo prema slijedećoj sezoni već prema svim sezonama do 2026… divno



    21

    0
  2. Zato vjerujem da će Ferrari osvojiti naslove prije 2026. godine, s Charlesom Leclercom na pole positionu.”

    Ni PR im nije dobar.
    U Red Bullu barem lažu da je Perez h igri za naslov. A ovaj sasjekao Carslosa u korijenu.
    I priča kako će osvojiti naslov dogodine sada je evoluirala – osvojiti ćemo naslov do iduće ere.
    Drzte se Ferrari fanovi i skupa s vama se nadam pobjedi u Monzi



    16

    0
  3. Ne volim Hajduk, a Ferrari je čista kopija Hajduka.



    6

    0
  4. Ferrari
    nelinjo Prikaži

    Đe si Ellkane kućo stara!? Šta je, ne ide ni sa Ferrarijem, ni sa Juventusom!? 😀



    5

    0
  5. Alain Prost
    Alain Prost Prikaži

    Još malo pa ruše rekord, ko bi rekao da će uspijeti, Kimi će biti tužan.

    Motivirajuće za Carlosa, samo njega nije briga.

    Sutra je cijela velika obitelj na izletu u Monzi, bes pritiska, u doba Vettela i Alonsa bar su do jeseni koliko toliko izdržali.



    3

    0
  6. Fernando Alonso 14
    GP2Engine Prikaži

    Mission WinNextYear se nastavlja…



    1

    0
  7. Bernie Ecclestone
    Dani Donator Prikaži

    Baš pravi Talijan po imenu i prezimenu.


    0

    1
  8. Nelson Piquet
    graho Donator Prikaži

    Vjerujemo u Mattiju Binotta i cijenimo sve što su on i naši inženjeri napravili.

    🤡🤡🤡


    0

    0
  9. …ako ga i zamijene biti će osoba jednake razine nesposobnosti…agnelli-i žive u prošlosti i djeca su pomalo sve rasprodala a ionako ih nije baš ni briga jer su bankovni računi dovoljno debeli…



    2

    0
  10. Monisha Kaltenborn
    monkeyseat Prikaži

    “Vjerujemo u Mattiju Binotta“…Ommmmm🙏
    Dobro je. Mislio sam da će reć da sljedeće godine napadaju naslov. Ove su ga uspješno napali i još samo malo do titule klaunova godine.


    0

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Zatvori ❌

Kolumne

Što smo jučer naučili od Fernanda Alonsa i Maxa Verstappena

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

Ova kolumna sadrži reklamne elemente Da vam je netko na kraju prošle sezone rekao da ćemo nakon prve utrke sezone gledati pokisla lica u Ferrariju i Mercedesu, te Aston Martin s Fernandom Alonsom na pobjedničkom postolju - rekli biste da je ispred nas turbouzbudljiva sezona I dobro biste rekli Da, Red Bull je naprijed, ali nakon onog što smo danas vidjeli - preko toga možemo prijeći, zar ne Red Bull zaslužuje titule narednih 25...

Tko je najveće iznenađenje uoči nove sezone? Može li Ferrari uzvratiti udarac?

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

Ova kolumna sadrži reklamne elemente Devedeset osam dana duge zimske hibernacije je iza nas i uz lijepo zagrijavanje kroz protekla tri dana testiranja u Bahreinu - vrijeme je za novu, 74 sezonu Svjetskog prvenstva Formule 1! Za većinu nas fanatika nekad su i dva prazna vikenda tijekom sezone predugačka, stoga ne treba pojašnjavati kako sporo prolaze zimski dani dok se čeka predstavljanje bolida I što se onda dogodi - ekipe godinu po...

Red Five

Oktanski koktel // Ante Maras

Brojevi u F1 od samih početaka su označavali samo redni poredak vozača i momčadi te su mnoge momčadi godinama imale iste brojeve, osim broja 1 koji je označavao aktualnoga prvaka (osim u sezonama 1993 i 1994 kad su prvaci otišli u mirovinu) Od 1996 broj na bolidu označava položaj u poretku sezonu prije, a od 2014 vozači biraju broj koji će nositi do kraja F1 karijere kao znak raspoznavanja te svaki broj kojeg su vozači odabrali ima...

Još kolumni