Izdvojeno

Sainz najbrži na drugom treningu u Monzi

Piše: Luka Softić

Prije 7 mjeseci, 6 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 3 minuta

Najbrže vrijeme drugog treninga postavio je Carlos Sainz s 1:21:664. Drugo mjesto zavrijedio je Verstappen kasneći desetinku i pol, a treće Leclerc sa zaostatkom manjim od 2 desetinke. Četvrto mjesto zaslužio je Norris, ali s puno većim zaostatkom za vodećim – 7 desetinki. Peto i sedmo mjesto zauzeli su Mercedesi Russella i Hamiltona, a razdvojio ih je Sergio Perez. Top 10 zaokružili su Ocon, Alonso i Albon.

Prvo kompetitivno vrijeme drugog treninga postavio je Carlos Sainz na medium gumama. Verstappen i Perez su se ubrzo pridružili vrhu poretka, a Leclerc se potom izmijenjivao s Verstappenom na prvom mjestu. Intrigantno je da je Red Bull postavio prilično visoko stražnje krilo, ali je i dalje imao pristojnu brzinu na pravcu. Ferrari je primijenio drugačio filozofiju, s malo stražnjeg krila, što bi im trebalo dati više brzine na pravcu, ali i umanjiti downforce što bi ih u teoriji trebalo kompromitirati u zavojitim dijelovima staze. Privikavanje na low downforce setup vidjeli smo kod Sainza koji je promašio ulazak u prvu šikanu te ju je morao prerezati, a sličan potez vidjeli smo i kod Leclerca koji je ponovio radnju u drugoj šikani.

Prvi vozač koji je testirao soft gume na drugom treningu bio je Valtteri Bottas, a postavio je vrijeme u tom momentu vrijedno četvrtog mjesta. Na primjeru Haasa smo vidjeli da vozači uvježbavaju davanje zavjetrine svojim momčadskim kolegama – s obzirom da Micka Schumachera čeka kazna za promjenu komponente mjenjača, vjerojatno ćemo vidjeti pomaganje Magnussenu.

Carlos Sainz je izgubio nekoliko minuta treninga zbog problema s elektronikom, a vratio se na stazu s 31 minutom do kraja treninga. Verstappen je u međuvremenu nastavio s popravljanjem (svog) najbržeg vremena, a Mick Schumacher osjetio je gubitak snage u drugom sektoru te je dobio naredbu iz boksa da se zaustavi na stazi kako ne bi pogoršao problem na bolidu. Uslijedili su uvjeti crvene zastave.

Nakon restarta sesije uslijedili su probni kvalifikacijski krugovi na soft gumama. Sainz je popravio Verstappenovo vrijeme, a Lando Norris odvozio je četvrto najbrže vrijeme sa zaostatkom od gotovo 7 desetinki za vodećim.

Lewis Hamilton prijavio je na momčadski radio da je bolid vrlo nestabilan, a na prijenos snage požalio se i George Russell. Do kraja treninga vidjeli smo veliki lockup Sergia Pereza na medium gumama, a Bottas je podupravio u šljunak na izlasku iz drugog Lezma čak dva puta. Tsunoda je završio pod sudačkom istragom zbog nedovoljnog usporavanja u zoni žutih zastava.

Treći trening na rasporedu je sutra u 13 sati, a kvalifikacije u 16.

PVozačMomčadVrijeme+Krugovi
1Carlos Sainz Ferrari1:21.66423
2Max Verstappen Red Bull Racing1:21.807+0.143s26
3Charles Leclerc Ferrari1:21.857+0.193s23
4Lando Norris McLaren1:22.338+0.674s29
5George Russell Mercedes1:22.386+0.722s24
6Sergio Perez Red Bull Racing1:22.394+0.730s25
7Lewis Hamilton Mercedes1:22.503+0.839s24
8Esteban Ocon Alpine1:22.728+1.064s28
9Fernando Alonso Alpine1:22.752+1.088s28
10Alexander Albon Williams1:22.835+1.171s24
11Daniel Ricciardo McLaren1:22.911+1.247s26
12Zhou Guanyu Alfa Romeo1:22.938+1.274s29
13Valtteri Bottas Alfa Romeo1:22.993+1.329s25
14Pierre Gasly AlphaTauri1:23.135+1.471s25
15Yuki Tsunoda AlphaTauri1:23.217+1.553s30
16Kevin Magnussen Haas 1:23.557+1.893s24
17Sebastian Vettel Aston Martin1:23.731+2.067s25
18Lance Stroll Aston Martin 1:23.785+2.121s27
19Nicholas Latifi Williams1:23.982+2.318s22
20Mick Schumacher Haas1:24.586+2.922s9

Komentiraj

6 komentara

  1. Di smo svi? Šta smo svi otišli kraljici na žaljenje… Jel netko ponio kekse i kavu, ako nije da znam ponijeti ljudima. Šala… Čudno mi vidjet da tako dugo nema komentara



    5

    2
  2. prvenstvo se ne osvaja na treninzima



    2

    1

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Zatvori ❌

Kolumne

Što smo jučer naučili od Fernanda Alonsa i Maxa Verstappena

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

Ova kolumna sadrži reklamne elemente Da vam je netko na kraju prošle sezone rekao da ćemo nakon prve utrke sezone gledati pokisla lica u Ferrariju i Mercedesu, te Aston Martin s Fernandom Alonsom na pobjedničkom postolju - rekli biste da je ispred nas turbouzbudljiva sezona I dobro biste rekli Da, Red Bull je naprijed, ali nakon onog što smo danas vidjeli - preko toga možemo prijeći, zar ne Red Bull zaslužuje titule narednih 25...

Tko je najveće iznenađenje uoči nove sezone? Može li Ferrari uzvratiti udarac?

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

Ova kolumna sadrži reklamne elemente Devedeset osam dana duge zimske hibernacije je iza nas i uz lijepo zagrijavanje kroz protekla tri dana testiranja u Bahreinu - vrijeme je za novu, 74 sezonu Svjetskog prvenstva Formule 1! Za većinu nas fanatika nekad su i dva prazna vikenda tijekom sezone predugačka, stoga ne treba pojašnjavati kako sporo prolaze zimski dani dok se čeka predstavljanje bolida I što se onda dogodi - ekipe godinu po...

Red Five

Oktanski koktel // Ante Maras

Brojevi u F1 od samih početaka su označavali samo redni poredak vozača i momčadi te su mnoge momčadi godinama imale iste brojeve, osim broja 1 koji je označavao aktualnoga prvaka (osim u sezonama 1993 i 1994 kad su prvaci otišli u mirovinu) Od 1996 broj na bolidu označava položaj u poretku sezonu prije, a od 2014 vozači biraju broj koji će nositi do kraja F1 karijere kao znak raspoznavanja te svaki broj kojeg su vozači odabrali ima...

Još kolumni