Najbrže vrijeme drugog treninga postavio je Carlos Sainz s 1:21:664. Drugo mjesto zavrijedio je Verstappen kasneći desetinku i pol, a treće Leclerc sa zaostatkom manjim od 2 desetinke. Četvrto mjesto zaslužio je Norris, ali s puno većim zaostatkom za vodećim – 7 desetinki. Peto i sedmo mjesto zauzeli su Mercedesi Russella i Hamiltona, a razdvojio ih je Sergio Perez. Top 10 zaokružili su Ocon, Alonso i Albon.
Prvo kompetitivno vrijeme drugog treninga postavio je Carlos Sainz na medium gumama. Verstappen i Perez su se ubrzo pridružili vrhu poretka, a Leclerc se potom izmijenjivao s Verstappenom na prvom mjestu. Intrigantno je da je Red Bull postavio prilično visoko stražnje krilo, ali je i dalje imao pristojnu brzinu na pravcu. Ferrari je primijenio drugačio filozofiju, s malo stražnjeg krila, što bi im trebalo dati više brzine na pravcu, ali i umanjiti downforce što bi ih u teoriji trebalo kompromitirati u zavojitim dijelovima staze. Privikavanje na low downforce setup vidjeli smo kod Sainza koji je promašio ulazak u prvu šikanu te ju je morao prerezati, a sličan potez vidjeli smo i kod Leclerca koji je ponovio radnju u drugoj šikani.
Prvi vozač koji je testirao soft gume na drugom treningu bio je Valtteri Bottas, a postavio je vrijeme u tom momentu vrijedno četvrtog mjesta. Na primjeru Haasa smo vidjeli da vozači uvježbavaju davanje zavjetrine svojim momčadskim kolegama – s obzirom da Micka Schumachera čeka kazna za promjenu komponente mjenjača, vjerojatno ćemo vidjeti pomaganje Magnussenu.
Carlos Sainz je izgubio nekoliko minuta treninga zbog problema s elektronikom, a vratio se na stazu s 31 minutom do kraja treninga. Verstappen je u međuvremenu nastavio s popravljanjem (svog) najbržeg vremena, a Mick Schumacher osjetio je gubitak snage u drugom sektoru te je dobio naredbu iz boksa da se zaustavi na stazi kako ne bi pogoršao problem na bolidu. Uslijedili su uvjeti crvene zastave.
Nakon restarta sesije uslijedili su probni kvalifikacijski krugovi na soft gumama. Sainz je popravio Verstappenovo vrijeme, a Lando Norris odvozio je četvrto najbrže vrijeme sa zaostatkom od gotovo 7 desetinki za vodećim.
Lewis Hamilton prijavio je na momčadski radio da je bolid vrlo nestabilan, a na prijenos snage požalio se i George Russell. Do kraja treninga vidjeli smo veliki lockup Sergia Pereza na medium gumama, a Bottas je podupravio u šljunak na izlasku iz drugog Lezma čak dva puta. Tsunoda je završio pod sudačkom istragom zbog nedovoljnog usporavanja u zoni žutih zastava.
Treći trening na rasporedu je sutra u 13 sati, a kvalifikacije u 16.
P | Vozač | Momčad | Vrijeme | + | Krugovi |
---|---|---|---|---|---|
1 | Carlos Sainz | Ferrari | 1:21.664 | 23 | |
2 | Max Verstappen | Red Bull Racing | 1:21.807 | +0.143s | 26 |
3 | Charles Leclerc | Ferrari | 1:21.857 | +0.193s | 23 |
4 | Lando Norris | McLaren | 1:22.338 | +0.674s | 29 |
5 | George Russell | Mercedes | 1:22.386 | +0.722s | 24 |
6 | Sergio Perez | Red Bull Racing | 1:22.394 | +0.730s | 25 |
7 | Lewis Hamilton | Mercedes | 1:22.503 | +0.839s | 24 |
8 | Esteban Ocon | Alpine | 1:22.728 | +1.064s | 28 |
9 | Fernando Alonso | Alpine | 1:22.752 | +1.088s | 28 |
10 | Alexander Albon | Williams | 1:22.835 | +1.171s | 24 |
11 | Daniel Ricciardo | McLaren | 1:22.911 | +1.247s | 26 |
12 | Zhou Guanyu | Alfa Romeo | 1:22.938 | +1.274s | 29 |
13 | Valtteri Bottas | Alfa Romeo | 1:22.993 | +1.329s | 25 |
14 | Pierre Gasly | AlphaTauri | 1:23.135 | +1.471s | 25 |
15 | Yuki Tsunoda | AlphaTauri | 1:23.217 | +1.553s | 30 |
16 | Kevin Magnussen | Haas | 1:23.557 | +1.893s | 24 |
17 | Sebastian Vettel | Aston Martin | 1:23.731 | +2.067s | 25 |
18 | Lance Stroll | Aston Martin | 1:23.785 | +2.121s | 27 |
19 | Nicholas Latifi | Williams | 1:23.982 | +2.318s | 22 |
20 | Mick Schumacher | Haas | 1:24.586 | +2.922s | 9 |
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.
Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.
Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma
Ova kolumna sadrži reklamne elemente Da vam je netko na kraju prošle sezone rekao da ćemo nakon prve utrke sezone gledati pokisla lica u Ferrariju i Mercedesu, te Aston Martin s Fernandom Alonsom na pobjedničkom postolju - rekli biste da je ispred nas turbouzbudljiva sezona I dobro biste rekli Da, Red Bull je naprijed, ali nakon onog što smo danas vidjeli - preko toga možemo prijeći, zar ne Red Bull zaslužuje titule narednih 25...
Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma
Ova kolumna sadrži reklamne elemente Devedeset osam dana duge zimske hibernacije je iza nas i uz lijepo zagrijavanje kroz protekla tri dana testiranja u Bahreinu - vrijeme je za novu, 74 sezonu Svjetskog prvenstva Formule 1! Za većinu nas fanatika nekad su i dva prazna vikenda tijekom sezone predugačka, stoga ne treba pojašnjavati kako sporo prolaze zimski dani dok se čeka predstavljanje bolida I što se onda dogodi - ekipe godinu po...
Brojevi u F1 od samih početaka su označavali samo redni poredak vozača i momčadi te su mnoge momčadi godinama imale iste brojeve, osim broja 1 koji je označavao aktualnoga prvaka (osim u sezonama 1993 i 1994 kad su prvaci otišli u mirovinu) Od 1996 broj na bolidu označava položaj u poretku sezonu prije, a od 2014 vozači biraju broj koji će nositi do kraja F1 karijere kao znak raspoznavanja te svaki broj kojeg su vozači odabrali ima...
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Di smo svi? Šta smo svi otišli kraljici na žaljenje… Jel netko ponio kekse i kavu, ako nije da znam ponijeti ljudima. Šala… Čudno mi vidjet da tako dugo nema komentara
5
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Nitko više ne vjeruje Ferariju,riječi se istrošile😀
10
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Posle engleske, bice tuzno i u italiji kad ferkan odradi svoj masterclass u strategiji🤣
7
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Ma tužno je u Italiji od kad je gospođa na vlasti bila,čini mi se… Vječnost cijela..bar što se podviga Ferrarija i njihovog boxa tiče
3
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
prvenstvo se ne osvaja na treninzima
2
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Treba im netko javiti da još uvijek nije zaživjela ona Štefova inicijativa o bodovanju svakog izlaska na stazu.
3
1