Izdvojeno

2016. ćemo gledati ekipu Nissan-Renault?

Piše: Luka Maloić

Prije 7 godina, 2 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 3 minuta

Renault

Kao što smo pisali nedavno, očito se posao preuzimanja Lotusa polako bliži kraju. Čelnik Lotusa, Matthew Carter i čelnik Renaultovog F1 sportskog odjela, Cyril Abiteboul, rekli su da nema razloga da se posao ne završi do kraja ovih dana. Čeka se samo konačna odluka ključnog čovjeka u Renaultu – Catlosa Ghosna.

Abiteboul je bio jasan:

“Nema razloga da to ne bude gotovo i da se ne pojavimo 2016. godine na gridu. Nemamo razloga čekati. Znamo da će sljedeća godina u smislu performansi i tehničkih operacija biti tranzicijska i na to smo spremni.”

Jasno je da Abiteboul ne želi visoka očekivanja od starta i ne želi ponoviti Hondinu PR pogrešku koja je obećavala brda i doline od početka. Otkako se Renault priključio sportu Formule 1, njihovi motori pobijedili su u najviše utrka – više od svih ostalih proizvođača. Ukupno gledajući, treći su na vječnoj listi pobjeda u F1.

Ferrari                        225
Ford/Cosworth                  175
Renault                        168
Mercedes                       130
Honda                           72

Mnogo se polemike vodi i oko toga kako će točno nazvati Renault svoju tvorničku ekipu u 2016. godini. Renaultovi inženjeri vjeruju da povratak na stare staze slave neće trebati dugo čekati pa je i “branding” postao bitan.

Cyril Abiteboul prokomentirao je i ove glasine:

“Imamo jasnu strategiju što se tiče samog imena, jer znamo zašto ulazimo u F1 i koji brend ćemo promovirati. Renault je ključni brend, ali postoje i ostali brendovi s kojima smo povezani. Ali, ne želim ništa reći o tome jer će to sve biti izrečeno na konačnom predstavljanju ekipe.”

Renault i Nissan čine snažnu Francusko-Japansku alijansu koja u svijetu prodaje svaki 10 automobil. Kompanije su strateški partneri od 1999. godine, imaju preko 450 000 zaposlenika i kontroliraju 8 brendova: Infiniti, Renault Samsung Motors, Dacia, Datsun, Venucia, Lada, Renault i Nissan. Podaci iz listopada tekuće godine govore o tome kako je ova Alijansa svjetski lider u prodaji “plug-in” električnih automobila u svijetu sa 274,000 prodanih primjeraka od prosinca 2010.

Nissanov model – Leaf prodan je u čak 192,000 primjeraka. Leaf, na taj način, predstavlja najprodavaniji automobil u tom segmentu na planeti svih vremena. Jasno je zbog čega je svima interesantno progurati i Nissanovo ime u hibridnu F1. Infiniti – luksuzni brend Nissana koji je ekvivalent Toyotinom Lexsusu je, po svemu sudeći, ugovorno vezan kao sponzor još jednu godinu uz Red Bull. Ekipa iz Enstonea sljedeće godine bi se umjesto Lotusa mogla zvati “Nissan-Renault”, a neki govore da će 2017. dobiti konačno ime “Infiniti Nissan Renault”.

Sve ćemo, prema riječima glavnih aktera, saznati vrlo skoro – možda čak i u Abu Dhabiju.

Komentiraj

2 komentara

  1. Kao konzumator Nissanovih proizvoda bio bih vrlo zadovoljan ako bi došlo do ovakvog scenarija što se Lotusa tiče.


    0

    0
  2. Sebastian Vettel
    senja Prikaži

    Pa nije Nissan ni u sportskom smislu nimalo loš izbor. Možda i zvučnije ime nego sam Renault. Imaju 370Z, a tu je i GT-R vjerovatno najomiljeniji sportski auto. Nema auto igre koja ga nema.
    A kruže glasine da bi se mogli zvati i Dacia Renault :D

    S druge strane, kažu da Red Bull definitivno neće nastaviti sa Infinitijem. A umjesto njega bi mogla doći Lada. Što opet ima smisla, zbog Ruskog vozača. A Lada je bila i na prethodnom fabričkom Renaultu, kada je za njih vozio Petrov.


    0

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Italija: Radio komunikacija Sainz-Ferrari

Radio transkript // Ante Vetma

Riccardo AdamiFive minutes, five minutes Three minutes All on medium apart from five starters on softs, included Verstappen at the front Closest soft starter is Ocon on soft, Ocon on soft, P14 Carlos SainzWho is on softs, Charles, Max, Ocon… George as well And De Vries Pit-limiter on, and focus on the lights Last car is on the grid Utrka kreće Checo 0,2s behind You are doing a good job, DRS...

Per Enzo

Oktanski koktel // Ante Maras

14081988, datum koji je duboko urezan u Ferrari i koji označava kraj jedne ere Ferrarija i početak jedne nove To je datum smrti Il Commendatorea, dan kad je ovaj svijet napustio Enzo Ferrari, jedan od najvećih ljudi svijeta autoindustrije i motosporta, a možda i najveći Sukladno njegovim željama, vijest o njegovoj smrti je objavljena dva dana poslije, kako bi "nadoknadio" zakašnjenje koje je nastalo prilikom prijave datuma njegovog...

Treba li mijenjati pravila za dobivanje superlicence?

Lociranje // Lovro Andraka

Kompleksna i poprilično stroga pravila za dobivanje superlicence stigla su u središte pozornosti tijekom posljednjih nekoliko dana zahvaljujući velikom interesu Red Bulla za već dosta razvikanim američkim vozačem Coltonom Hertom koji ne ispunjava sve kriterije za natjecanje u Formuli 1 iduće sezone Unatoč tome, 22-godišnji Herta nikako nije bezveznjak u svijetu utrkivanja - s 18 godina, 11 mjeseci i 25 dana postao je najmlađi...

Još kolumni