Ferrarijev dvojac bio je najbrži na prvom slobodnom treningu za Veliku nagradu Italije u Monzi. Charles Leclerc postavio je vrijeme 1:22.410, što je bilo samo 77 tisućinki brže od Carlosa Sainza.
Iza njih smjestio se Mercedesov dvojac, a među njima brži je bio George Russell koji je kasnio dvije desetinke za Leclercom, dok je Lewis Hamilton kasnio četiri desetinke.
Max Verstappen, za kojeg smo tijekom treninga saznali da će imati pet mjesta kazne zbog promjene motora, bio je tek peti, no u brzom krugu na softu zasmetao mu je Lando Norris i nismo vidjeli njegov puni potencijal na najmekšoj komponenti.
Još jedan par timskih kolega zauzeo je uzastopna mjesta na tablici – Alpineovi Esteban Ocon i Fernando Alonso završili su na šestom i sedmom mjestu s dvije stotinke razmaka između sebe. Yuki Tsunoda bio je osmi ispred Valtterija Bottasa i prošlogodišnjeg pobjednika ove utrke, Daniela Ricciarda.
Alex Albon pokazao je solidan tempo postavljanjem 11. vremena u Williamsu ispred Guanyua Zhoua i Pierrea Gaslyja koji je jučer zbog neodređenih, ali očito manjih zdravstvenih problema bio odsutan sa staze. Sergio Perez imao je problema s DRS-om, pomični dio njegovog stražnjeg krila bio je vrlo nestabilan i Meksikanac nije uspio postaviti bolje vrijeme od četrnaestog.
Na treningu smo vidjeli dvojicu nestandardnih vozača – Antonio Giovinazzi vozio je pred domaćom publikom za Haas umjesto Micka Schumachera, dok je Nyck de Vries upisao treći ovosezonski nastup na prvom treningu s trećom različitom momčadi; nakon Williamsa i Mercedesa, Nizozemac je dobio priliku isprobati Aston Martinov bolid, zamijenivši pritom Sebastiana Vettela. Oni su zauzeli 18. i 19. mjesto, Giovinazzi četiri desetinke iza timskog kolege, a de Vries čak 1.1 sekundu.
Trening je prošao bez većih incidenata, a najveća izlijetanja bila su de Vriesov i Sainzov posjet šljunku u Ascariju. Sva najbrža vremena postavljena su na softu, a na početku treninga svi osim Haasova i Tsunode vozili su na mediumu ili hardu te je tada Verstappen bio uvjerljivo najbrži na hardu, 1.1 sekundu ispred Tsunode na softu i Alonsa na hardu.
Drugi trening počinje u 17 sati.
# | Vozač | Bolid | Zaostatak | Krugovi | |
---|---|---|---|---|---|
1 | 16 | Charles Leclerc | FERRARI | 1:22.410 | 24 |
2 | 55 | Carlos Sainz | FERRARI | +0.077s | 22 |
3 | 63 | George Russell | MERCEDES | +0.279s | 26 |
4 | 44 | Lewis Hamilton | MERCEDES | +0.421s | 23 |
5 | 1 | Max Verstappen | RED BULL RACING RBPT | +0.430s | 26 |
6 | 31 | Esteban Ocon | ALPINE RENAULT | +0.665s | 27 |
7 | 14 | Fernando Alonso | ALPINE RENAULT | +0.689s | 25 |
8 | 22 | Yuki Tsunoda | ALPHATAURI RBPT | +0.850s | 25 |
9 | 77 | Valtteri Bottas | ALFA ROMEO FERRARI | +0.984s | 26 |
10 | 3 | Daniel Ricciardo | MCLAREN MERCEDES | +1.101s | 25 |
11 | 23 | Alexander Albon | WILLIAMS MERCEDES | +1.119s | 23 |
12 | 24 | Zhou Guanyu | ALFA ROMEO FERRARI | +1.160s | 27 |
13 | 10 | Pierre Gasly | ALPHATAURI RBPT | +1.230s | 26 |
14 | 11 | Sergio Perez | RED BULL RACING RBPT | +1.251s | 20 |
15 | 18 | Lance Stroll | ASTON MARTIN ARAMCO MERCEDES | +1.278s | 27 |
16 | 4 | Lando Norris | MCLAREN MERCEDES | +1.446s | 26 |
17 | 20 | Kevin Magnussen | HAAS FERRARI | +1.596s | 23 |
18 | 99 | Antonio Giovinazzi | HAAS FERRARI | +1.907s | 24 |
19 | 34 | Nyck De Vries | ASTON MARTIN ARAMCO MERCEDES | +2.321s | 22 |
20 | 6 | Nicholas Latifi | WILLIAMS MERCEDES | +2.531s | 23 |
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.
Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.
Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma
Ova kolumna sadrži reklamne elemente Da vam je netko na kraju prošle sezone rekao da ćemo nakon prve utrke sezone gledati pokisla lica u Ferrariju i Mercedesu, te Aston Martin s Fernandom Alonsom na pobjedničkom postolju - rekli biste da je ispred nas turbouzbudljiva sezona I dobro biste rekli Da, Red Bull je naprijed, ali nakon onog što smo danas vidjeli - preko toga možemo prijeći, zar ne Red Bull zaslužuje titule narednih 25...
Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma
Ova kolumna sadrži reklamne elemente Devedeset osam dana duge zimske hibernacije je iza nas i uz lijepo zagrijavanje kroz protekla tri dana testiranja u Bahreinu - vrijeme je za novu, 74 sezonu Svjetskog prvenstva Formule 1! Za većinu nas fanatika nekad su i dva prazna vikenda tijekom sezone predugačka, stoga ne treba pojašnjavati kako sporo prolaze zimski dani dok se čeka predstavljanje bolida I što se onda dogodi - ekipe godinu po...
Brojevi u F1 od samih početaka su označavali samo redni poredak vozača i momčadi te su mnoge momčadi godinama imale iste brojeve, osim broja 1 koji je označavao aktualnoga prvaka (osim u sezonama 1993 i 1994 kad su prvaci otišli u mirovinu) Od 1996 broj na bolidu označava položaj u poretku sezonu prije, a od 2014 vozači biraju broj koji će nositi do kraja F1 karijere kao znak raspoznavanja te svaki broj kojeg su vozači odabrali ima...
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Question?
0
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Max je nedavno mijenjao motor.
vidli da sa novim motorima mogu otvorit snagu, pa to sad koriste, a nema neki efekt da ne pobjede
0
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Mozda i testiraju nesto za iducu sezonu?
Ovu su i onako vec osvojili pa ih nista ne kosta…
4
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
A možda ganjanu 9 pobjeda za redom da skinu Vetelov rekord.ili rekord najviše pobjeda u sezoni a možda oboje.
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
U Belgiji. Vidjeli smo kako je tamo prošao s uzimanjem novih komponenti tako da je za očekivati da i ovdje neće imati prevelikih problema, a startati će u najgorem slučaju 9. Očekujem da će još poneko od boljeplasiranih vozača napraviti isto jer ne znam bolje mjesto za to napraviti od Belgije i Monze
0
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Brazil. Monza čak nekad zna bit problematična za pretjecanje, iako sam uvjeren da max neće imati problema.
0
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Vidit ćemo s novim bolidima koliki je efekt zavjetrine, a koliki drs traina.
Zanima me oće opet bit cirkusa u kvalama ko prijašnjih godina.
0
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
S ovim bolidima bi trebalo biti lakše praćenje pa samim time i preticanje. A do Brazila treba preživjeti…
0
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Nakon Mađarske i Belgije me ne bi čudilo da Max pobijedi sa zadnjeg mjesta. Ferrari ce već nešto usrati, Perez ionako nije ta klasa, Sainz i Ham ce takoder dobiti kazne. Jedino je upitan Rusel. Kombinacija RB Max je trenutno klasa za sebe.
3
1