Izdvojeno

Leclerc i Sainz najbrži na prvom treningu u Monzi

Piše: Lovro Andraka

Prije 7 mjeseci, 9 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 3 minuta

Ferrarijev dvojac bio je najbrži na prvom slobodnom treningu za Veliku nagradu Italije u Monzi. Charles Leclerc postavio je vrijeme 1:22.410, što je bilo samo 77 tisućinki brže od Carlosa Sainza.

Iza njih smjestio se Mercedesov dvojac, a među njima brži je bio George Russell koji je kasnio dvije desetinke za Leclercom, dok je Lewis Hamilton kasnio četiri desetinke.

Max Verstappen, za kojeg smo tijekom treninga saznali da će imati pet mjesta kazne zbog promjene motora, bio je tek peti, no u brzom krugu na softu zasmetao mu je Lando Norris i nismo vidjeli njegov puni potencijal na najmekšoj komponenti.

Još jedan par timskih kolega zauzeo je uzastopna mjesta na tablici – Alpineovi Esteban Ocon i Fernando Alonso završili su na šestom i sedmom mjestu s dvije stotinke razmaka između sebe. Yuki Tsunoda bio je osmi ispred Valtterija Bottasa i prošlogodišnjeg pobjednika ove utrke, Daniela Ricciarda.

Alex Albon pokazao je solidan tempo postavljanjem 11. vremena u Williamsu ispred Guanyua Zhoua i Pierrea Gaslyja koji je jučer zbog neodređenih, ali očito manjih zdravstvenih problema bio odsutan sa staze. Sergio Perez imao je problema s DRS-om, pomični dio njegovog stražnjeg krila bio je vrlo nestabilan i Meksikanac nije uspio postaviti bolje vrijeme od četrnaestog.

Na treningu smo vidjeli dvojicu nestandardnih vozača – Antonio Giovinazzi vozio je pred domaćom publikom za Haas umjesto Micka Schumachera, dok je Nyck de Vries upisao treći ovosezonski nastup na prvom treningu s trećom različitom momčadi; nakon Williamsa i Mercedesa, Nizozemac je dobio priliku isprobati Aston Martinov bolid, zamijenivši pritom Sebastiana Vettela. Oni su zauzeli 18. i 19. mjesto, Giovinazzi četiri desetinke iza timskog kolege, a de Vries čak 1.1 sekundu.

Trening je prošao bez većih incidenata, a najveća izlijetanja bila su de Vriesov i Sainzov posjet šljunku u Ascariju. Sva najbrža vremena postavljena su na softu, a na početku treninga svi osim Haasova i Tsunode vozili su na mediumu ili hardu te je tada Verstappen bio uvjerljivo najbrži na hardu, 1.1 sekundu ispred Tsunode na softu i Alonsa na hardu.

Drugi trening počinje u 17 sati.

Rezultati

#VozačBolidZaostatakKrugovi
116Charles LeclercFERRARI1:22.41024
255Carlos SainzFERRARI+0.077s22
363George RussellMERCEDES+0.279s26
444Lewis HamiltonMERCEDES+0.421s23
51Max VerstappenRED BULL RACING RBPT+0.430s26
631Esteban OconALPINE RENAULT+0.665s27
714Fernando AlonsoALPINE RENAULT+0.689s25
822Yuki TsunodaALPHATAURI RBPT+0.850s25
977Valtteri BottasALFA ROMEO FERRARI+0.984s26
103Daniel RicciardoMCLAREN MERCEDES+1.101s25
1123Alexander AlbonWILLIAMS MERCEDES+1.119s23
1224Zhou GuanyuALFA ROMEO FERRARI+1.160s27
1310Pierre GaslyALPHATAURI RBPT+1.230s26
1411Sergio PerezRED BULL RACING RBPT+1.251s20
1518Lance StrollASTON MARTIN ARAMCO MERCEDES+1.278s27
164Lando NorrisMCLAREN MERCEDES+1.446s26
1720Kevin MagnussenHAAS FERRARI+1.596s23
1899Antonio GiovinazziHAAS FERRARI+1.907s24
1934Nyck De VriesASTON MARTIN ARAMCO MERCEDES+2.321s22
206Nicholas LatifiWILLIAMS MERCEDES+2.531s23

Komentiraj

9 komentara

  1. Fernando Alonso 14
    GP2Engine Prikaži

    Question?


    0

    1
  2. Formula1
    Zeko Prikaži

    Max je nedavno mijenjao motor.
    vidli da sa novim motorima mogu otvorit snagu, pa to sad koriste, a nema neki efekt da ne pobjede


    0

    1
  3. Nakon Mađarske i Belgije me ne bi čudilo da Max pobijedi sa zadnjeg mjesta. Ferrari ce već nešto usrati, Perez ionako nije ta klasa, Sainz i Ham ce takoder dobiti kazne. Jedino je upitan Rusel. Kombinacija RB Max je trenutno klasa za sebe.



    3

    1

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Zatvori ❌

Kolumne

Što smo jučer naučili od Fernanda Alonsa i Maxa Verstappena

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

Ova kolumna sadrži reklamne elemente Da vam je netko na kraju prošle sezone rekao da ćemo nakon prve utrke sezone gledati pokisla lica u Ferrariju i Mercedesu, te Aston Martin s Fernandom Alonsom na pobjedničkom postolju - rekli biste da je ispred nas turbouzbudljiva sezona I dobro biste rekli Da, Red Bull je naprijed, ali nakon onog što smo danas vidjeli - preko toga možemo prijeći, zar ne Red Bull zaslužuje titule narednih 25...

Tko je najveće iznenađenje uoči nove sezone? Može li Ferrari uzvratiti udarac?

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

Ova kolumna sadrži reklamne elemente Devedeset osam dana duge zimske hibernacije je iza nas i uz lijepo zagrijavanje kroz protekla tri dana testiranja u Bahreinu - vrijeme je za novu, 74 sezonu Svjetskog prvenstva Formule 1! Za većinu nas fanatika nekad su i dva prazna vikenda tijekom sezone predugačka, stoga ne treba pojašnjavati kako sporo prolaze zimski dani dok se čeka predstavljanje bolida I što se onda dogodi - ekipe godinu po...

Red Five

Oktanski koktel // Ante Maras

Brojevi u F1 od samih početaka su označavali samo redni poredak vozača i momčadi te su mnoge momčadi godinama imale iste brojeve, osim broja 1 koji je označavao aktualnoga prvaka (osim u sezonama 1993 i 1994 kad su prvaci otišli u mirovinu) Od 1996 broj na bolidu označava položaj u poretku sezonu prije, a od 2014 vozači biraju broj koji će nositi do kraja F1 karijere kao znak raspoznavanja te svaki broj kojeg su vozači odabrali ima...

Još kolumni