Izdvojeno

Ferrari predstavio posebnu livreju za VN Italije

Piše: Lovro Andraka

Prije 4 tjedana, 11 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 1 minuta

Ferrari će na domaćoj utrci u Monzi nastupiti s posebnom livrejom s dodatkom žute u sklopu proslave 100. obljetnice staze te 75. godišnjice proizvodnje prvog Ferrarijevog automobila.

Žuta boja dodana je na prednje krilo, halo, pokrov motora i stražnje krilo, a bit će prisutna na kombinezonima vozača te njihovim kacigama. Brojevi na bolidima također će biti žuti.

“Od Scuderijinih početaka 1929. i kasnije, kada je prije 75 godina osnovana kompanija za proizvodnju automobila, Enzo Ferrari odabrao je žutu, koja je pored plave jedna od boja grba Modene, da bude na grbu kompanije – propetom konju s trobojnicom na vrhu.”

“Žuta boja zapravo je uvijek bila dio DNK marke iz Maranella pored neophodne Ferrarijeve crvene. U ranim godinama 20. stoljeća, tadašnja Međunarodna udruga priznatih automobilskih klubova odredila je crvenu kao službenu boju talijanskih trkaćih automobila, stoga je Enzo Ferrari morao prihvatiti to kada je osnovao Scuderiju, pod čijim je nazivom nastupao s Alfa Romeovim automobilima.”

“Žuta je stoga druga boja marke iz Maranella koju je osnivač odmah odabrao da bude dio grba koji je dizajnirao, nakon što je zamoljen da nosi motiv obitelji slavnog talijanskog ratnog heroja Francesca Baracce – propetog konja.”

Komentiraj

11 komentara

  1. kada sam prije par minuta gledao njihovu objavu, pomalo sam očekivao potpuno žuti bolid…. ali nema veze, bolje neka pobjede 🤣



    10

    0
  2. Prekrasno,trebalo bi nešto slično drugu sezonu da iskombiniraju,makar im to ne nosi uspjeh nažalost



    3

    0
  3. Malo da je vise zute bilo bi ok!



    4

    0
  4. pokrov motora bzvz, za razliku od natpisa ferrari na stražnjem spojleru.



    7

    0
  5. Kombinezoni bacaju na Jordan.



    2

    0
  6. Ferrari
    Spoilt Prikaži

    Žele istaknuti žutu boju na bolidu i onda stave podlogu žute boje na fotografije 🤦‍♂️



    4

    0
  7. a ništa, sad se još trebaju pošteno osramotit i u toj livreji i održat tu konstantu… neće im bit problem


    0

    0
  8. Svaki muto nosi zuto…..to je ta kombinacija Matia :-)



    3

    0
  9. Slova na zadnjem krilu su top.. sve ostalo onako, nedorečeno (u najmanju ruku). Mogli su nešto upečatljivije. Valjda im je bilo žao stavit više žute jer su već dovoljni žutokljunci ovi u boxu…



    6

    0
  10. Blue Flag
    dFixxx3r Prikaži

    Ove prve 3 slike obrađene koma, ko da sam ih ja u paintu rezao.



    1

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Italija: Radio komunikacija Sainz-Ferrari

Radio transkript // Ante Vetma

Riccardo AdamiFive minutes, five minutes Three minutes All on medium apart from five starters on softs, included Verstappen at the front Closest soft starter is Ocon on soft, Ocon on soft, P14 Carlos SainzWho is on softs, Charles, Max, Ocon… George as well And De Vries Pit-limiter on, and focus on the lights Last car is on the grid Utrka kreće Checo 0,2s behind You are doing a good job, DRS...

Per Enzo

Oktanski koktel // Ante Maras

14081988, datum koji je duboko urezan u Ferrari i koji označava kraj jedne ere Ferrarija i početak jedne nove To je datum smrti Il Commendatorea, dan kad je ovaj svijet napustio Enzo Ferrari, jedan od najvećih ljudi svijeta autoindustrije i motosporta, a možda i najveći Sukladno njegovim željama, vijest o njegovoj smrti je objavljena dva dana poslije, kako bi "nadoknadio" zakašnjenje koje je nastalo prilikom prijave datuma njegovog...

Treba li mijenjati pravila za dobivanje superlicence?

Lociranje // Lovro Andraka

Kompleksna i poprilično stroga pravila za dobivanje superlicence stigla su u središte pozornosti tijekom posljednjih nekoliko dana zahvaljujući velikom interesu Red Bulla za već dosta razvikanim američkim vozačem Coltonom Hertom koji ne ispunjava sve kriterije za natjecanje u Formuli 1 iduće sezone Unatoč tome, 22-godišnji Herta nikako nije bezveznjak u svijetu utrkivanja - s 18 godina, 11 mjeseci i 25 dana postao je najmlađi...

Još kolumni