Izdvojeno

Ferrari predstavio posebnu livreju za VN Italije

Piše: Lovro Andraka

Prije 7 mjeseci, 11 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 1 minuta

Ferrari će na domaćoj utrci u Monzi nastupiti s posebnom livrejom s dodatkom žute u sklopu proslave 100. obljetnice staze te 75. godišnjice proizvodnje prvog Ferrarijevog automobila.

Žuta boja dodana je na prednje krilo, halo, pokrov motora i stražnje krilo, a bit će prisutna na kombinezonima vozača te njihovim kacigama. Brojevi na bolidima također će biti žuti.

“Od Scuderijinih početaka 1929. i kasnije, kada je prije 75 godina osnovana kompanija za proizvodnju automobila, Enzo Ferrari odabrao je žutu, koja je pored plave jedna od boja grba Modene, da bude na grbu kompanije – propetom konju s trobojnicom na vrhu.”

“Žuta boja zapravo je uvijek bila dio DNK marke iz Maranella pored neophodne Ferrarijeve crvene. U ranim godinama 20. stoljeća, tadašnja Međunarodna udruga priznatih automobilskih klubova odredila je crvenu kao službenu boju talijanskih trkaćih automobila, stoga je Enzo Ferrari morao prihvatiti to kada je osnovao Scuderiju, pod čijim je nazivom nastupao s Alfa Romeovim automobilima.”

“Žuta je stoga druga boja marke iz Maranella koju je osnivač odmah odabrao da bude dio grba koji je dizajnirao, nakon što je zamoljen da nosi motiv obitelji slavnog talijanskog ratnog heroja Francesca Baracce – propetog konja.”

Komentiraj

11 komentara

  1. kada sam prije par minuta gledao njihovu objavu, pomalo sam očekivao potpuno žuti bolid…. ali nema veze, bolje neka pobjede 🤣



    10

    0
  2. Prekrasno,trebalo bi nešto slično drugu sezonu da iskombiniraju,makar im to ne nosi uspjeh nažalost



    3

    0
  3. Malo da je vise zute bilo bi ok!



    4

    0
  4. pokrov motora bzvz, za razliku od natpisa ferrari na stražnjem spojleru.



    7

    0
  5. Kombinezoni bacaju na Jordan.



    2

    0
  6. Ferrari
    Spoilt Prikaži

    Žele istaknuti žutu boju na bolidu i onda stave podlogu žute boje na fotografije 🤦‍♂️



    4

    0
  7. a ništa, sad se još trebaju pošteno osramotit i u toj livreji i održat tu konstantu… neće im bit problem


    0

    0
  8. Svaki muto nosi zuto…..to je ta kombinacija Matia :-)



    3

    0
  9. Slova na zadnjem krilu su top.. sve ostalo onako, nedorečeno (u najmanju ruku). Mogli su nešto upečatljivije. Valjda im je bilo žao stavit više žute jer su već dovoljni žutokljunci ovi u boxu…



    6

    0
  10. Blue Flag
    dFixxx3r Prikaži

    Ove prve 3 slike obrađene koma, ko da sam ih ja u paintu rezao.



    1

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Zatvori ❌

Kolumne

Što smo jučer naučili od Fernanda Alonsa i Maxa Verstappena

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

Ova kolumna sadrži reklamne elemente Da vam je netko na kraju prošle sezone rekao da ćemo nakon prve utrke sezone gledati pokisla lica u Ferrariju i Mercedesu, te Aston Martin s Fernandom Alonsom na pobjedničkom postolju - rekli biste da je ispred nas turbouzbudljiva sezona I dobro biste rekli Da, Red Bull je naprijed, ali nakon onog što smo danas vidjeli - preko toga možemo prijeći, zar ne Red Bull zaslužuje titule narednih 25...

Tko je najveće iznenađenje uoči nove sezone? Može li Ferrari uzvratiti udarac?

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

Ova kolumna sadrži reklamne elemente Devedeset osam dana duge zimske hibernacije je iza nas i uz lijepo zagrijavanje kroz protekla tri dana testiranja u Bahreinu - vrijeme je za novu, 74 sezonu Svjetskog prvenstva Formule 1! Za većinu nas fanatika nekad su i dva prazna vikenda tijekom sezone predugačka, stoga ne treba pojašnjavati kako sporo prolaze zimski dani dok se čeka predstavljanje bolida I što se onda dogodi - ekipe godinu po...

Red Five

Oktanski koktel // Ante Maras

Brojevi u F1 od samih početaka su označavali samo redni poredak vozača i momčadi te su mnoge momčadi godinama imale iste brojeve, osim broja 1 koji je označavao aktualnoga prvaka (osim u sezonama 1993 i 1994 kad su prvaci otišli u mirovinu) Od 1996 broj na bolidu označava položaj u poretku sezonu prije, a od 2014 vozači biraju broj koji će nositi do kraja F1 karijere kao znak raspoznavanja te svaki broj kojeg su vozači odabrali ima...

Još kolumni