Izdvojeno

AlphaTauri se oglasio na insinuacije iz britanskih medija i s “društvenih mreža”: Uvijek smo se natjecali nezavisno i pošteno

Piše: Marko Litvić

Prije 3 tjedana, 24 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 3 minuta

Opće je poznato kako društvene mreže nemaju milosti nakon kontroverznih događaja na utrkama, a pogotovo kad mainstream mediji pokrenu cijelu priču. Tako je i nakon prošlotjedne VN Nizozemske bio velik broj burnih reakcija. Naime, ovaj put fokus je bio na virtualnom sigurnosnom automobilu koji je bio aktiviran kad je AlphaTaurijev Yuki Tsunoda zaustavio bolid zbog u tom trenutku nepoznatoga razloga.

Kasnije se otkrilo kako je Tsunoda nakon izlaska iz boksa imao osjećaj kako jedan od kotača nije bio dobro pričvršćen, te mu je trkaći inženjer rekao da stane kako ne bi došlo do nesreće u vožnji. Par trenutaka nakon što je stao i počeo izlaziti iz bolida, Tsunodi su javili kako je sve u redu i kako može nastaviti utrku. Tada je morao otići još jednom u boks jer mu sigurnosni pojas nije bio dovoljno jako zategnut.

Nakon povratka na stazu Tsunoda je ponovno prijavio isti problem, te rekao kako je vjerojatno problem s diferencijalom. Zatim su mu rekli da pronađe sigurno mjesto i tamo parkira bolid. U tom trenutku se aktivirao virtualni sigurnosni automobil.

Momčad Red Bulla je reagirala i u boks pozvala Maxa Verstappena. Nizozemac je tim prelaskom na svježe gume stekao prednost nad dvojcem iz Mercedesa – Lewisom Hamiltonom i Georgeom Russellom, koji su očekivati voziti do kraja utrke bez dodatnog zaustavljanja.

Iako je cijela situacija izgledala neobično u tom trenutku, kad se bolje pogleda očito je kako je samo došlo do toga da ni Tsunoda ni momčad Alpha Taurija nisu znali što se događa s njihovim bolidom i kako su postupali najbolje što su mogli u novonastaloj situaciji. Suci su kasnije pregledali cijelu situaciju i jedino što je Tsunoda dobio je prijekor za vožnju s labavim sigurnosnim pojasom.

Najviše zlostavljanja pokupila je Hannah Schmitz, koja je zadužena za strategiju u Red Bullu.

“Nevjerojatno koliko je rastužujuće čitanje komentara upućenih našoj momčadi i šefici strategije momčadi Red Bull Racing – Hannah Schmitz. Takvo ponašanje ne smije se tolerirati, a bavljenje optužbama za varanje je neprihvatljivo, neistinito i u potpunosti bezobrazno i prema Hannah i prema nama. Uvijek smo se natjecali nezavisno, pošteno i s najvećim mogućim poštovanjem za sport.”

“Yuki je imao problem koji momčad nije odmah prepoznala i zbog toga se zaustavio na stazi. Predlaganje bilo čega drugačijeg je uvredljivo i kategorički netočno.”

Alphatauri

Komentiraj

24 komentara

  1. Blue Flag
    dFixxx3r Prikaži

    mene isto malo iritiraju ovakve ideje, koje vrlo brzo dobe efekt snowball-a i ne ostaju na cudnim pojedincima nego ih masa olako prihvati



    9

    2
  2. Sergio Perez
    CrispyKevin78 Prikaži

    To sigurno Hamilton fanovi pljuvaju jer su ljubomorni. Žena odrađuje lavovski posao cijelo vrijeme, a ne samo na zadnjoj utrci. I da Juki nije stao, Red Bull bi rasturio.



    20

    4
  3. F1puls Portal
    Ante Vetma glavni urednik Prikaži

    Kad ekipe reagiraju na komentare s društvenih mreža dojam mi je isti kao da profesori u gimnaziji komentiraju poruke našarane na zidu u wc-u.



    26

    4
    • Mick Schumacher 47
      Sarma Donator Prikaži

      Da.
      Ali šta ćeš, žalosno je da se ovakve izjave moraju objavljivati zbog ‘glupog smeća’.
      Na Twitteru se nakotilo hrpetina botova s lažnim profilima koji samo spamaju i truju F1 zajednicu…



      7

      4
    • @Vetma
      Razumljiva perspektiva, no nije tako prosto. Još jednom, više i ne znam po koji put, Ted Kravitz u njegovoj emisiji “Ted’s notebook” u detalje je prenio “teoriju zavjere” o ciljanom uplivu Alpha Taurija na rasplet GP Nizozemske. Čak je tražio i od Van de Gardea o tome kaže nešto na tu temu.
      No, svakako imate pravo i toj “crnoj duši” ne treba davati pažnje iako radi za veoma moćan medij. Cilj komentara je bio da neozbiljne teorije ne prenose i ne proiciraju samo pijani teenageri nego i sami sudionici iz F1 ili iz svijeta koji prati/pokriva F1 događanja.



      8

      0
    • Max Verstappen 1
      vlado Pretplatnik Prikaži

      Vec je zaboravljeno kako su se engleski novinari ucutali kada se Alfa pokvarila. Mislim da izbora imali nisu posebno sto su na prodaju.



      2

      0
    • Nije ovdje toliko problem u dm, to je ona nogometizacija f1, nego je problem u komentatorima na svjetskom feedu f1tv.



      1

      0
  4. Hannah Schmitz je odradila ono za što je plaćena. Žalosno je da više nema pravog utrkivanja, već je sve postala politika (prevare, laži, izvrtanje pravila),. Glavonje naložile, ona izvršila.



    6

    6
  5. Robert Kubica
    Yura Prikaži

    Jos jedna bizarna situacija koju su pokrenuli Britanski mediji. Iz petnih zila se trude da umanje uspjeh Verstappena i Red Bulla. Sky sports si kao glavni broadcaster F1 ne smije dozvoliti takvo ponasanje, pogotovo “strucnih” komentatora. Kad je Russel s novim gumama i DRS-om u Belgiji pretekao Leclerca, Crofty se derao kao da ga je pretekao u sikani 360 driftanjem. Iduci krug Max pretekne Sainza za vodstvo (ista situacija), ovaj samo komentira: “Max Verstappen leads thr Belgian GP”…

    Zato uvijek govorim da u raspravama o Britanskim vozacima treba uzeti rezerve, jer ispadnu onakvi kakve ih portretiraju njihovi domaci mediji, a imaju najjaci utjecaj od svih



    29

    2
    • Carlos Sainz 55
      Tudum Donator Prikaži

      Sky je neslušljiv. Dobijem nagon za povraćanjem čim čujem Croftyja. Imam osjećaj kao da su svi na Totovoj platnoj listi.



      17

      3
    • Stefan Bellof
      BandoBoris Prikaži

      Sve potpisujem. Engleze jako muci to sto su dva najbolja njihova vozaca u povijesti ustvari skoti (Stewart i Clark) te ih oni uopce zapravo ne smatraju pod svoje prvake. Iz tog razloga imaju potrebu dizati u neba svakog britanca koji je englez. Hunt i Mansell su najbolji primjeri. Makar su i jedan i drugi vrhunski vozaci, nisu ni blizu na toj razini na kojoj ih engleska PR masinerija pokusava prezentirati.

      I sad dolazimo do primjera Hamiltona. Nedvojbeno vrhunskog vozaca koji je zasluzio bar 2-3 naslova, ali objektivno tu prica staje. Upravo ovo sto Skyevci i svi ostali englezi pokusavaju prezentirati cijelom svijetu da se jadan Lewis svaku utrku sam bori protiv cijelog grida i paddocka i sve to uspjeva svojim nadljuskim vjestinama je totalan bullshit. Jako ih smeta to sto je statisticki najbolji u povijesti bio nijemac u talijanskom bolidu i to su sada uspjeli promjeniti. Makar te lazne napuhane brojke jako malo ljudi pusi. 3 naslova Ayrtona Senne vrijede puno vise nego 7. I to ne mislim na Schumacherovih 7. koji nisu bili ni blizu tako lagani. Sezone 2002 i 2004 stvarno jesu bila dominacija Ferrarija, ostalo je konkurencija bila na visokom nivou.

      Ham od prve sezone kada je usao u F1 ima podrsku sudaca i komplentu podrsku ekipe Mclarena koja je otvoreno rekla da se bore protiv Alonsa koji vozi u njihovoj ekipi. Smjesno je i to sto je doticnom uzor Senna koji se cijelu karijeru borio protiv politike u F1, dok su njemu svi isli uz dlaku pocevsi od glavnog suca Warwicka koji otvoreno prije utrke govori kako se nada da ce “njihov decko” Hamilton pobjediti. O ostalim kaznama koje je kroz karijeru trebao pokupiti necu ni komentirati ima ih previse za nabrojati.

      Ali nista cudno da englezi toliko u nebo dizu svoje. Takva je situacija i u nogometu i njihovo dobro poznata pjesma “Its coming home” i slicne pizdarije. Upravo iz tog razloga i Harry Maguire vrijedi 80 milijuna eura 🤣



      17

      3
  6. Helmut vas savjetuje onda zaboravi da postojite pa savjetuje RB i tako u krug. Neovisni ste.



    1

    1
  7. Michael Schumacher
    ZJ11 Prikaži

    Britanci su uvijek bili i ostat ce imperijalisticki sljam bez obzira cime se bavili.
    Bas me zanima kako bi reagirali na sljedece 3 situacije da u njima Hamilton nije imao priliku profitirat i u sve 3 su isti akteri u igri, Hamilton i Ocon kojem je igrom slucaja Toto menadzer (dali je jos uvijek neznam ali bio je barem u prve dvije situacije).
    Te 3 situacije su propustanje Hamiltona u direktnoj borbi u Monacu, napucavanje Maxa s krugom zaostatka u Brazilu i stajanje na staroj ciljnoj ravnini u Silverstoneu gdje na kraju nije Hamilton profotirao ali je mogao. I sad zamislimo da je u tim situacijama profitirao neki rival koliku bi buku dignuli.
    A bas cudno kako nitko ne napada Bottasa.



    21

    4
    • Stoffel Vandoorne 2
      Superformula Prikaži

      Hahaaa kakve veze ima britanski imperijalizam s yukijem croftyem ili ted kravitzom te komentarima klinaca i trolova na fakin twiteru? Naravno retoricko pitanje ne zelim ni znat… Al bar sam se nasmijo lepo.


      0

      2
  8. Jedan je Flavio 😁
    Ostavite ljude (i ženu, naravno) na miru.



    9

    1
  9. Charles Leclerc 16
    Disorder Prikaži

    Koji apsurd,jest da je red bullu lipo dosa vsc al sad tu neke teorije da je alphatauri namjerno to napravia ajme,kolko se puta mercedesu u zivotu poklopia sc i vsc u istoj situaciji pa nije bilo ovakvih optuzba,neki fanovi znaju samo slavit pobjede a poraze ne prihvatit



    11

    3
  10. trebali su odustat nakon ulaska u boks. 3 kruga je zaostajao.
    ovako mi ostaje gorak okus.



    1

    0
  11. Neznam, ako nisikriv u životu, nisi kriv!!
    A svako pravdanje samo više pokazuje da si kriv!!

    Totalno glupa odluka od momčadi!
    Ajde da je to napravio Ferrari pa bi razumjeli…
    ___________________

    Jbt, di smo došli; da je Ferrari pojam nereda i zajebancije!!



    1

    1
  12. Treba zabraniti da neki imaju bratske momčadi za koje voze vozači glavne ekipe koji ih propuštaju po stazi a druge ako treba izbace iz utrke (npr kvjat-vettel) . Em imaju preenost jer u drugoj ekipi mogu testirati određene stvari em mogu sebi olakšati posao na stazi a drugima ga zakomplicirati. To nikako nije fer i takve ekipe ne bi smjele biti u istom natjecanju kao glavna ekipa. Ako ne može Castila od Real Madrida u la ligu ili Barcelona b tako bi trebalo doći do reda u F1 . Prije nekoliko godina su se Vettel i Bottas borili za P1 i sudarila su se dva Torro Rosa i naravno SC izađe i pobijedi Riciardo , a Max ko Max se spucao u Vettela dok ga je napadao pa bi vjerovatno i on debelo profitorao. Ima tu situacija o kojima se da raspravljati ali mislim da je glavni problem “sestrinska” momčad. Vlasnici istih ekipa ne bi smjeli imati više istih u istom natjecanju. The end



    1

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Italija: Radio komunikacija Sainz-Ferrari

Radio transkript // Ante Vetma

Riccardo AdamiFive minutes, five minutes Three minutes All on medium apart from five starters on softs, included Verstappen at the front Closest soft starter is Ocon on soft, Ocon on soft, P14 Carlos SainzWho is on softs, Charles, Max, Ocon… George as well And De Vries Pit-limiter on, and focus on the lights Last car is on the grid Utrka kreće Checo 0,2s behind You are doing a good job, DRS...

Per Enzo

Oktanski koktel // Ante Maras

14081988, datum koji je duboko urezan u Ferrari i koji označava kraj jedne ere Ferrarija i početak jedne nove To je datum smrti Il Commendatorea, dan kad je ovaj svijet napustio Enzo Ferrari, jedan od najvećih ljudi svijeta autoindustrije i motosporta, a možda i najveći Sukladno njegovim željama, vijest o njegovoj smrti je objavljena dva dana poslije, kako bi "nadoknadio" zakašnjenje koje je nastalo prilikom prijave datuma njegovog...

Treba li mijenjati pravila za dobivanje superlicence?

Lociranje // Lovro Andraka

Kompleksna i poprilično stroga pravila za dobivanje superlicence stigla su u središte pozornosti tijekom posljednjih nekoliko dana zahvaljujući velikom interesu Red Bulla za već dosta razvikanim američkim vozačem Coltonom Hertom koji ne ispunjava sve kriterije za natjecanje u Formuli 1 iduće sezone Unatoč tome, 22-godišnji Herta nikako nije bezveznjak u svijetu utrkivanja - s 18 godina, 11 mjeseci i 25 dana postao je najmlađi...

Još kolumni