Izdvojeno

Mattia Binotto odgovorio na kritike Nice Rosberga

Piše: Ante Maras

Prije 3 tjedana, 42 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 3 minuta

Nakon VN Nizozemske Nico Rosberg, suradnik Sky Sports F1 i prvak F1 iz 2016. godine oštro je kritizirao Ferrari zbog već standardno loših strateških odluka i komičnih situacija u Ferrarijevom boksu te je pozvao na radikalne promjene jer po njegovim riječima i momčadi F2 i F3 imaju bolje strateške odluke od njih.

Inače, u 14. utrci sezone prožetoj strateškim pogreškama, Ferrari je Carlosa Sainza izložio 13-sekundnom zaustavljanju u boksu na početku utrke, a zatim nesigurno pustio Španjolca iz boksa u kasnijem dijelu utrke, što je dovelo do kazne od pet sekundi.

Mattia Binotto je uzvratio na te kritike i javno obznanio da neće doći do promjena u ljudstvu Ferrarija unatoč tome što je događaje na posljednjoj utrci nazvao “neredom”.

“Nećemo mijenjati ljude, to je izravan odgovor Rosbergu”, rekao je Binotto kada su mu rekli Rosbergove izjave.

“Ono što je važnije jednostavno je stabilnost i pobrinuti se da napredujete utrku po utrku. Imamo sjajnu momčad, ne sumnjam u to.”

Ferrari se nije činio spremnim za Sainzovo zaustavljanje u 12. krugu i Španjolac se zadržao u boksu mnogo duže nego što se očekivalo. Nakon toga, Sergio Perez je pregazio pištolj Ferrarijevog tima.

Na pitwallu, Binotto je za Sky Sports F1 rekao da je strategija bila “nered” i da se svela na “jako kasni poziv” u boks.

“Lewis (Hamilton) je pripremao undercut”, dodao je kasnije.

“Bio je to prekasni poziv pa nismo imali vremena reagirati. Prilično sam siguran da se možemo poboljšati u budućnosti. To me manje brine nego tempo bolida.”

Charles Leclerc je na kraju završio treći u utrci – ispred nesretnog Hamiltona zbog vlastitih strateških problema, dok je Sainz bio osmi nakon što ga je kazna koštala petog mjesta.

Sainz je rekao da smatra da je kazna bila stroga jer je bio samo blizu Alpinea Fernanda Alonsa nakon kočenja za obližnjeg McLarenovog mehaničara.

Ali nezadovoljni Španjolac je dodao:

“Stalno se koštamo bodova i moramo vidjeti zašto je to tako.”

“Ako želimo imati šansu [protiv Maxa Verstappena i Red Bulla] sljedeće godine, moramo nastaviti poboljšavati te stvari i ne činiti greške ove godine.”

Također, uz uspoređivanje strategije s F2 i F3 momčadima, Rosberg je rekao i sljedeće:

“U boksu ste i tamo nema guma, u normalnoj utrci. U jednom trenutku stvarno moraju početi raditi neke promjene.”

“Osim toga, njihov je bolid sad samo malo zaostao u tempu, posebice u utrci. Vidjeli smo to na Spa-Francorchampsu, vidjeli smo ponovno ovdje, počinju gubiti. Stoga se moraju pobrinuti da nastave razvoj tog automobila u pravom smjeru.”

“Jedna od stvari koje ljudi često govore je da je Binotto inženjer. Stoga ponekad možete predložiti da vam treba zajednički tim rukovoditelja od kojeg je jedan inženjer, a drugi poslovni menadžer i menadžer za ljude.”

“Ne poznajem dovoljno dobro Binotta, ali u svakom slučaju, on tamo mora napraviti neke kadrovske promjene, jer osjećam da jednostavno ide previše po zlu.”

“Kada komentiramo, u ovo trenutku samo čekamo da se dogodi pogreška Ferrarija jer jednostavno znamo da će Ferrari uskoro napraviti pogrešku, a to nije dobro, tako da moraju napraviti neke temeljne promjene u svom osoblju ili način kako ljudi tamo rade.”

Komentiraj

42 komentara

  1. dobro kaj nema nitko iznad binotta tko može lupit šakom o stol i reći dosta je? 🤦



    11

    1
    • Ferrari
      Peky03 Prikaži

      Nekome izgleda ovo odgovora, nemoguće je da nakon ovoliko kikseva propusta i čega već ne ne dođe do bar neke promjene.



      17

      0
    • Iznad njega je frajer koji je na toj poziciji samo zbog svojih gena, inače nikad ne bi dospio tamo. Potrošili su dobrog tehničkog direktora za ulogu koja nije za njega i sad nema natrag. Mogu mu jedino dati otkaz jer kaj će Matiji mamica reć ako prihvati povratak samo na CTO ulogu :)



      17

      0
    • Vec sam to bio objasnio u jednom duzem komentaru. Ukratko, problem je sto je on inzenjer,zna manje vise sve o bolidu i motoru jer je aktivno sudjelovao u razvoju i svemu, nije obican sef momcadi koji ima zadacu samo posloziti ljude na pravo mjesto. Kako otpustiti tu osobu koja zna sve s tehnicke strane o bolidu i motoru?



      12

      0
      • onda ako zna sve o motoru, neka se drži motora,a nekom drugom prepusti preslagivanje momčadi odnosno vođenje iste 🤷



        9

        1
        • Kimi Raikkonen
          zoka Prikaži

          Ali on to ne zeli, dosao je na celo ekipe i svaka druga pozicija je degradacija trenutne.
          Isto kao sto bi npr Vettel bio dobar mehanicar ili race engineer, ali on ako nece da vozi, nece nista drugo



          5

          0
        • @ zoka
          i sad npr nitko nije zadovoljan s njim, pa tko će ga smijeniti osim ako sam ne ode? tko je prijašnje smijenio? arivabenea itd


          0

          0
        • Ma šta zna o motoru ,pa kako onda nazvati dečke iz Red Bulla ili do nedavno Mercedesa
          Nagodinu će ih i Mclaren prešišati ,biti će 4 ekipa ako i to budu uspijeli
          Živi bili i svjedočili !


          0

          0
  2. Ono što je važnije jednostavno je stabilnost i pobrinuti se da napredujete utrku po utrku.

    O čemu priča on? Mate ako si otet trepni dva puta..



    27

    2
  3. De čovječe radi svoj posao,mani se tračanja….


    0

    1
  4. Ferrari
    TJ7 Prikaži

    Meni je ovo ludilo. Nakon Mađarske sam se pomirio da Ferarri nema teoretske šanse za naslov. Ostatak sezone je samo dobar sitcom i uvijek s ekipom smišljam scenarije na koji će način Ferrari zajebat utrku 😂😂



    14

    0
  5. Krenuo sam pisat komentar…

    Ali ovaj tip kao vođa ekipe nije vrijedan i dostojan da nešto diskutiram sa drugim fanovima ovog sporta!!



    6

    0
  6. U potpunosti se slažem s Matijom ipak je riječ o nuklearnoj fuziji. Lako je nam iz naslonjača donositi odluke.



    5

    0
  7. Aston Martin
    tiptronic Prikaži

    Binotta brine što bolid nema tempo koji je imao na pocetku sezone …ima ga ..ali isti kao na pocetku. Za to vrijeme RB i Merc su znatno unaprijedili svoje bolide.
    Ako je u pocetku Binottovo razmišljanje da nece donositi unaprijeđenja dok ne shvate bolid i imalo smisla ovo kašnjenje u napretku je kriticno.
    A Ako ga brine tempo trebalo bi mu reci da ako Sainzu u 2 pitstopa “uništiš” 15 sekundi to je 0,2 sekunde po krugu.Koliko košta novaca i truda da “ubrzaš” bolid 0,2 sec , oni to bace u vjetar.
    I koliko je takvih pitstopova u uvoj sezoni imao Sainz …neko je napisao da je sreca što nema dosipanja goriva ..slažem se



    28

    0
  8. Mogao bi Nico zavrsit na Ferrarijevoj ban list kad Ferrari napravi novog LaFerraria,ne mogu da vjerujem ,da toliko cuvaju do svog brenda sto se meni osobno svida,zabranili su vec dosta poznati ljudima da saraju po svojim autima i cuvaju taj imidz,i onda sloze auto za utrke i brukaju se po 22 razlicite drzave i 5 kontinenata,pa jbm ko da se boje sporta u kojem su od pocetka,nikakve krvi ne pokazuju nikakvu strast,pa daj j***ni ste propeti konjic! Trgnite se malo!!!



    12

    0
  9. Bio je to prekasni poziv pa nismo imali vremena reagirati

    Neki ljudi stignu sve priredit kad u prijenosu vide svoj bolid na ulasku u boks a vi sami sebe prekasno zovete u boks pa nemate vremena za munjevitu reakciju..
    Ali bitno da covjek zna da imaju sjajnu momcad…
    Keep up the good work…



    9

    0
  10. Max Verstappen
    MV33rbr Prikaži

    Mislim da je ipak kljucni problem u tome sto je Red Bull unaprijedio svoj bolid u odnosu na Ferarri. Greske se uvijek dogadaju, ali u zadnjih nekoliko utrka cak i da je Ferrari pogodio sa svime, opet bi Max pobjedio. Takav je barem moj dojam. Tu je onda i pritisak jer ako znas da ti je jedini nacin da imas sansu za pobjedu cista perfekcija u egzekuciji strategije, biranja guma ili odlaska u box onda je i mogucnost pogreske puno veca. Mislim da se upravo to dogada na zadnjih nekoliko utrka. Nije prirodno da na Spa Max krece 14. i da svi znamo da je prvi favorit za pobjedu dok Sainz u utrku krece s pole pozicije i realno nema nikakve sanse za obraniti prvo mjesto. Dakle, napredak u performansama, razvoj Red Bullovog bolida kroz cijelu sezonu i moram reci, nevjerojatna Maxova forma su najveci Ferraririjev problem u ovom trenutku. Sve ostalo se moze svesti na manji broj gresaka, ali kad je protivnik u ovakvoj zoni samopouzdanja i moci, tesko mozes parirati.



    24

    0
  11. Fernando Alonso
    Brane FA14 Prikaži

    “Bio je to prekasni poziv pa nismo imali vremena reagirati. Prilično sam siguran da se možemo poboljšati u budućnosti. To me manje brine nego tempo bolida.”…dakle, ovaj čovjek je shizofrenija sigurno, ali je još luđi onaj koji ga drži tu…jedino, kao što je netko rekao, a i meni se čini, ako nekome odgovara ovakvo rasulo…ne znam, prestrašno je kako god



    7

    0
  12. Premalo se vjeruje Binotto-u…
    Sarkazam, naravno



    4

    0
  13. …to je tako kad je šef na papiru ali nije u stvarnosti…tako funkcionira mnoštvo firmi i to je zamka u kojoj je ferrari od odlaska di montezemola i dok ne dođe opet netko s načinom razmišljanja kao on stvari se neće promijeniti…obitelj agnelli def neće jer su oni i doveli do ove situacije koja im odgovara jer onda ostali ne vide da su uništili svoju firmu do temelja i pokrali je do te mjere da je prodana i da je tal autoindustrija pod njihovim vodstvom od ravnopravnog trendsetera i lidera s kraja 70-tih postala seoska prćija…



    1

    0
  14. Marlboro
    Keke Prikaži

    Boli me mozak od čitanja ovih prijevoda



    1

    1
  15. Ayrton Senna
    FerrariF1 Prikaži

    Prekasan poziv u boks pa nisu imali vremena reagirati… hmmmmm… Ali 3 mehaničara su izašli na vrijeme i na vrijeme obavili 3 kotača.. Kasnio je samo zadnji lijevi.. Gdje je on bio.. Drkao u WC-u..



    7

    0
  16. Aj Rosbergu bavi se ti Neverom, ionak si zavrsio sa F1!



    3

    0
  17. vidjeh komentar na fb-u koji mi je otvorio oči:
    mehaničar sa zadnjom lijevom gumom je stajao kod prednje desne i kad je to shvatio da je na krivoj poziciji trebalo mu je vremena da se probije do svoje pozicije.
    znači, ne radi se o kasnom pozivu.
    https://www.formula1.com/en/latest/video.2022-dutch-grand-prix-ferrari-scramble-for-tyres-in-botched-sainz-pit-stop-branded-a-mess-by-team-boss-binotto.1743048052333006776.html



    1

    0
  18. Čim se jedan šef momčadi pravda preko društvenih mreža automatski mi gubi kredibilitet. Umijesto da kaze nek “babe laju šta hoće” on svaki put piše monologe opravdavajući se! Pa i daje u pravu odmah mi ne dijeluje uvjerljivo.



    2

    0
  19. Michael Schumacher
    Unwoken European Prikaži

    Nekoć su Todt-Brawn-MSC morali štititi tim od ekipe s kravatama i njihovih smicalica, danas nema niti jednog lika u kravati koji bi pozvao Binotta u ured i stisnuo mu 2-3 zidarske.



    3

    0
  20. Koji blesan ,cijeli svijet vidi što blento ne vidi
    Rosberg u pravu 100%
    Koji lik ima ego ,to još nisam vidio
    Nešto opasno ne štima u njegovoj glavi !



    1

    0
  21. Charles Leclerc 16
    ferarista Prikaži

    U redu nema otkaza do danas, iduća utrka iduća greška=otkaz,obznaniti to svima pa da se zna i vidimo hoće li tko zajebat.


    0

    0
  22. Bernie Ecclestone
    Dani Donator Prikaži

    Meni je neshvatljivo da je Jost Capito dobio šansu tek u Williamsu ( nakon neuspjeha Rona Dennisa da ga dovede u McLaren), a čovjek je vrhunski šef trkaćeg tima. Trebao je Ferrari uzeti njega kada su imali priliku.


    0

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Italija: Radio komunikacija Sainz-Ferrari

Radio transkript // Ante Vetma

Riccardo AdamiFive minutes, five minutes Three minutes All on medium apart from five starters on softs, included Verstappen at the front Closest soft starter is Ocon on soft, Ocon on soft, P14 Carlos SainzWho is on softs, Charles, Max, Ocon… George as well And De Vries Pit-limiter on, and focus on the lights Last car is on the grid Utrka kreće Checo 0,2s behind You are doing a good job, DRS...

Per Enzo

Oktanski koktel // Ante Maras

14081988, datum koji je duboko urezan u Ferrari i koji označava kraj jedne ere Ferrarija i početak jedne nove To je datum smrti Il Commendatorea, dan kad je ovaj svijet napustio Enzo Ferrari, jedan od najvećih ljudi svijeta autoindustrije i motosporta, a možda i najveći Sukladno njegovim željama, vijest o njegovoj smrti je objavljena dva dana poslije, kako bi "nadoknadio" zakašnjenje koje je nastalo prilikom prijave datuma njegovog...

Treba li mijenjati pravila za dobivanje superlicence?

Lociranje // Lovro Andraka

Kompleksna i poprilično stroga pravila za dobivanje superlicence stigla su u središte pozornosti tijekom posljednjih nekoliko dana zahvaljujući velikom interesu Red Bulla za već dosta razvikanim američkim vozačem Coltonom Hertom koji ne ispunjava sve kriterije za natjecanje u Formuli 1 iduće sezone Unatoč tome, 22-godišnji Herta nikako nije bezveznjak u svijetu utrkivanja - s 18 godina, 11 mjeseci i 25 dana postao je najmlađi...

Još kolumni