Izdvojeno

Binotto: Ispravit ćemo ove pogreške, ali mene više brine nedostatak brzine bolida

Piše: Ante Vetma

Prije 3 tjedana, 29 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Mattia Binotto ne može biti zadovoljan nakon Velike nagrade Nizozemske jer se njegova ekipa još jednom pokazala kao skupina amatera koji se natječu u najvišem rangu motosporta.

“Mislim da je najbitnija stvar danas ta da nismo bili dovoljno brzi. Ako pogledate tempo u kvalifikacijama jučer – danas smo se nadali boljem rezultatu. Međutim, brzina i performanse bolida nisu bili dobri cijele utrke, pogotovo na medium i hard gumama.”

“Možda nismo baš imali sreće sa zaustavljanjem u boksu za Charlesa koji je to obavio baš prije sigurnosnog automobila. Svejedno mislim da to ne bi bilo dovoljno. Jednostavno – nismo bili dobri, ovo je već treća utrka u nizu – Mađarska, Belgija i Nizozemska. Možda ne izvlačimo puni potencijal bolida ili nešto drugo nije u redu što tek moramo shvatiti.”

Na sugestiju da se možda radi o tehničkoj direktivi koja je stupila na snagu na Velikoj nagradi Belgije, Binotto odgovara:

“Podnica nema veze s time, već u Mađarskoj nismo bili dovoljno brzi. Možda to ima veze s paketom kojeg smo donijeli ili s balansom bolida danas. Mislim da je potencijal bolida bio visok početkom sezone, ali sad ne izgleda tako.”

Carlos Sainz danas nije imao sreće sa zaustavljanjima u boksu. Najprije je stajao 13 sekundi jer gume nisu bile spremne, a drugom prilikom je pušten u putanju Fernanda Alonsa za što je zaradio kaznu od 5 sekundi.

“Mislim da je poziv u boks odrađen prekasno i nije bilo vremena da se mehaničari pripreme. Te stvari se moraju popraviti, ali to je među najlakšim stvarima za popraviti. To se ne smije događati i ispravit ćemo to za dalje, ali ja sam više zabrinut zbog brzine bolida.”

Mattia Binotto

Komentiraj

29 komentara

  1. bome sam se i ja nadao, ali nada je …


    0

    0
  2. Sreca onda da ste usredotoceni na performanse bolida a ne pouzdanost ili uigranost…



    8

    0
  3. Michael Schumacher
    Unwoken European Prikaži

    Matija moj, za super ekipu svi detalji su bitni. Kada se svi sitni detalji slože onda si dominantan. Ako te boli briga za 90% malih stvari onda si amater.



    11

    0
  4. Kakav klaun više, svaku utrku priča priču o ispravljanju grešaka. DJELA A NE RIJEČI



    13

    0
  5. …next year this time will be millionaires…



    9

    0
  6. Monisha Kaltenborn
    monkeyseat Prikaži

    Mislim da je najbitnija stvar danas ta da nismo bili dovoljno brzi.

    Najbitnija stvar je da ste i dalje hrpa klauna i kao što sam već napisao na forumu, još jedino da vam klavir padne na glavu u boksu i to je to (a je to).
    Primjeni na momčad ono što trubiš vozačima skoro svaku utrku (keep your head down), zasučite rukave i ublažite status klaun momčadi tqko da za promjenu počnete radit kako i to doliči najtrofejnijoj momčadi jer trebat će vam godine da isti operete.



    12

    0
  7. Ferrari
    jura718 Prikaži

    Na kraju svega, ostavimo po strani pitwall i šefa Binotta. Ali zamislite koliko si je Leclerc uništio karijeru što ima dugoročan ugovor s ovim konjima. Ok, on je njihov vozač od mladih dana, pa se može reći da bez njih nebi bio tu gdje je. Ali kad on vidi da od ovih ništa ni u budućnosti, jer do 2026 sumnjam da će ikada doći u poziciju da se bore za naslov, ima da se zapita što bi bilo da je vozač Red Bulla ili Merca. Merc je zaostajao skoro sekundu po race paceu na početku sezone za Ferrarijem, a sad su bolji u skoro svemu osim kvala, mislim da je onda jasno da će Ferkan od iduće sezone pasti i na treće mjesto konstruktora, a žalosno je što bi i do kraja ove sezone mogao tamo završiti. Jednostavno Ferrari ima samo ime, sve ostalo nije na razini tog imena.



    14

    2
  8. Mislim da je poziv u boks odrađen prekasno i nije bilo vremena da se mehaničari pripreme. Te stvari se moraju popraviti, ali to je među najlakšim stvarima za popraviti. To se ne smije događati i ispravit ćemo to za dalje……

    Pa što to ne popravite već jednom.
    Popravljate to čitavu sezonu, a iz trke u trku pravite sve veće i veće gluposti.

    ali ja sam više zabrinut zbog brzine bolida.

    Nije do podnice, kažeš.
    OK.
    Pa onda je do nadogradnji!?
    Imali ste u odnosu na Benz prije pola godine između 0,5s i 1s, sad ste u race paceu čak i sporiji.



    20

    1
    • mene to čudi, majke mi… kako unutar sezone možeš izgubiti pol sekunde ako ne i više race pace-a? netko je nešto gadno zabrljao ili lažu da nije do direktive… ili su jednostavno morali malo zavrnuti ventile zbog problema sa pouzdanošću motora? tko će ga znat



      9

      0
  9. Kao što je i rekao, najveći problem je u tome što je bolid puno lošiji od RB.. Al jbg Newey i Honda su druga dimenzija…


    0

    3
  10. Sebastian Vettel 5
    battery992 Prikaži

    Ovaj Mattia Trotter nije normalan… Izgube preko 100 poena samo za Leclerca zbog gluposti za koje tvrdi da ih je lako popraviti?
    Pa kad? Ne gledam kad idete u boks, jednostavno je previše stresno…



    4

    1
  11. Još 7 utrka pakla pod palicom Matije, a već idući vikend Italija ajmo vidjeti jel može gore od ovoga.



    2

    0
  12. James Hunt
    herr_Mihael Prikaži

    Po mojem mišljenju namjerno ce izgubit drugu poziciju u prvenstvu da bi sljedece godine imali vise vremena u tunelu ako ti uvjeti jos uvijek postoje. Napravili su nekoliko gresaka sa strategijom i pouzdanoscu ali prva sezona pravila i pogledom u povijest to i nije toliko veliki problem. Bitno se izdignut iz situacije i zapet za sljedecu godinu.



    3

    2
  13. Ovaj i dalje tepe po svom…bože budale


    0

    0
  14. Alain Prost
    Alain Prost Prikaži

    Dobro da nema dolijevanja goriva.



    15

    0
  15. Da je tu Luca di Montezemolo padale bi glave kao na traci….ovo je sad vec sramotno,a nitko nista ne poduzima….



    9

    0
  16. Charles Leclerc 16
    ferarista Prikaži

    Ok da si ti kr*t*n to je jasno
    A kaj su o da oni koji tebe toleriraju u Ferrariju?



    5

    1
  17. Sebastian Vettel 5
    GP2Engine Prikaži

    Ujebala im je direktiva race pace fino.


    0

    1
  18. Mclaren
    Piro Prikaži

    Svaki put kada pomislim; ” nemre gore”, Ferarrievi inžinjeri me iznenade. Iz rupe u rupu. Pobogu.



    2

    0
  19. Još ste dobro prošli. Ako vi ne userete onda useru vozači. Nikad na zelenu granu.


    0

    0
  20. Mislim da je krajnje vrijeme da prihvatimo realnost. Ferrari odavno nije prvoklasna momčad koja je kadra se boriti za naslove. Ferrari je ekipa koja preko zime ponekad nešto dobro napravi i ako je bolid dovoljno dobar, pitwall (ovo ne valja skoro pa nikad) vozač itd možda budu u igri za naslov do Monze ili Singapura ( mogli bi i bolje ali ne znaju koga da guraju kao npr 17 i 18 ..možda Kimija) isl. Ako je bolid podjednak snovi o naslovu se rasprsnu u Monte Carlu. Nadogradnje bolida su rijetko kada pokazale kroz sezonu nekakav znacajan skok kroz sezonu. Čak nisu kadri ni za stolom da se izbore za nesto jer sve što im nije išlo u korist kod svih izmjena su uvijek šutili kao da ih se ne tiče. Nekada su mogli testirati koliko su htjeli pa su možda zbog toga bili u vrhu. Sada kada je budget relativno mali ja ne vidim kako oni mogu u istom trošku pobijediti momcadi kao Mercedes ili RB. Sjetimo se gdje je Mercedes bio početkom godine a gdje Ferrari. Sada nakon malo više od pola sezone Mercedes puše za vrat i redovito završava ispred pa čak i kada je bolid Ferrarija brži. Rekao sam prije par dana, najbolje je od njih ne očelivati nista pa te ugodno iznenade par puta u sezoni ako i toliko. Leclerc je za neke stvari još uvijek zelen, dok Sainz nekada previše zaostaje kao npr jučer bez obzira na kiks u boksu. Ja ih jednostavno već duže vrijeme ne vidim kao ozbiljnu ekipu i to je to. Imali su bolid do prije Mađarske da su jednostavno morali biti u egalu do tada u oba prvesntva a nisu blizu nikoga. Ovaj bolid će biti bolid i za iduću godinu i kako završe ovu sezonu tako će vjerovatno ući i u iduću osim ako preko zime ne naprave neko čudo u što sumnjam. Nažalost po nas tifose sumnjam da će Ferrari nešto posebno positići u narednim godinama jer izgledaju kao hrpa amatera. Motor nije ni blizu najboljeg kako mu se tepalo početkom sezone. Ono što su pripremili za početak ove godine je bilo za svaku pohvalu a sve nakon toga je više manje jedna velika sramota.



    15

    0
  21. Bernie Ecclestone
    Dani Donator Prikaži

    Stali su sa razvojem ( ili barem usporili u odnosu na druge). Već viđeni scenarij. Oni su svoje prokockali odavno.



    3

    0
  22. Blue Flag
    dFixxx3r Prikaži

    mene zanima što radi osoba koja je odgovorna za rad matije binota ?!



    6

    0
  23. Da ekipa radi kako treba Leclerc bi se danas barem relativno realno borio s Maxom za naslov. Ovako se kolje s Perezom za drugo mjesto koje ovaj apsolutno ne zaslužuje svojim ovogodišnjim vožnjama.
    I Ferrari bi trebao imati barem sigurno drugo mjesto u ekipnom poretku, a ovako možda završe iza Mercedesa



    3

    0
  24. Ja bi iduću trku svakom mehaničaru stolac ispred stalka za gume…Kakav poziv prekasno, ako su 3.ica istrčala, a 4. treba još 10 s onda on spava



    1

    0
  25. Sebastian Vettel 5
    Pastor Prikaži

    Možda to ima veze s paketom kojeg smo donijeli

    Izgleda da će se Ferrari opet morati vraćati na raniji paket kad imaju bolid za titulu. Opet su ga uspjeli zajebati kroz sezonu.


    0

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Italija: Radio komunikacija Sainz-Ferrari

Radio transkript // Ante Vetma

Riccardo AdamiFive minutes, five minutes Three minutes All on medium apart from five starters on softs, included Verstappen at the front Closest soft starter is Ocon on soft, Ocon on soft, P14 Carlos SainzWho is on softs, Charles, Max, Ocon… George as well And De Vries Pit-limiter on, and focus on the lights Last car is on the grid Utrka kreće Checo 0,2s behind You are doing a good job, DRS...

Per Enzo

Oktanski koktel // Ante Maras

14081988, datum koji je duboko urezan u Ferrari i koji označava kraj jedne ere Ferrarija i početak jedne nove To je datum smrti Il Commendatorea, dan kad je ovaj svijet napustio Enzo Ferrari, jedan od najvećih ljudi svijeta autoindustrije i motosporta, a možda i najveći Sukladno njegovim željama, vijest o njegovoj smrti je objavljena dva dana poslije, kako bi "nadoknadio" zakašnjenje koje je nastalo prilikom prijave datuma njegovog...

Treba li mijenjati pravila za dobivanje superlicence?

Lociranje // Lovro Andraka

Kompleksna i poprilično stroga pravila za dobivanje superlicence stigla su u središte pozornosti tijekom posljednjih nekoliko dana zahvaljujući velikom interesu Red Bulla za već dosta razvikanim američkim vozačem Coltonom Hertom koji ne ispunjava sve kriterije za natjecanje u Formuli 1 iduće sezone Unatoč tome, 22-godišnji Herta nikako nije bezveznjak u svijetu utrkivanja - s 18 godina, 11 mjeseci i 25 dana postao je najmlađi...

Još kolumni