Binotto: Ispravit ćemo ove pogreške, ali mene više brine nedostatak brzine bolida

Izdvojeno

Ante Vetma

Prije 2 godina 2 min 29 komentara

x1

Mattia Binotto ne može biti zadovoljan nakon Velike nagrade Nizozemske jer se njegova ekipa još jednom pokazala kao skupina amatera koji se natječu u najvišem rangu motosporta.

“Mislim da je najbitnija stvar danas ta da nismo bili dovoljno brzi. Ako pogledate tempo u kvalifikacijama jučer – danas smo se nadali boljem rezultatu. Međutim, brzina i performanse bolida nisu bili dobri cijele utrke, pogotovo na medium i hard gumama.”

“Možda nismo baš imali sreće sa zaustavljanjem u boksu za Charlesa koji je to obavio baš prije sigurnosnog automobila. Svejedno mislim da to ne bi bilo dovoljno. Jednostavno – nismo bili dobri, ovo je već treća utrka u nizu – Mađarska, Belgija i Nizozemska. Možda ne izvlačimo puni potencijal bolida ili nešto drugo nije u redu što tek moramo shvatiti.”

Na sugestiju da se možda radi o tehničkoj direktivi koja je stupila na snagu na Velikoj nagradi Belgije, Binotto odgovara:

“Podnica nema veze s time, već u Mađarskoj nismo bili dovoljno brzi. Možda to ima veze s paketom kojeg smo donijeli ili s balansom bolida danas. Mislim da je potencijal bolida bio visok početkom sezone, ali sad ne izgleda tako.”

Carlos Sainz danas nije imao sreće sa zaustavljanjima u boksu. Najprije je stajao 13 sekundi jer gume nisu bile spremne, a drugom prilikom je pušten u putanju Fernanda Alonsa za što je zaradio kaznu od 5 sekundi.

“Mislim da je poziv u boks odrađen prekasno i nije bilo vremena da se mehaničari pripreme. Te stvari se moraju popraviti, ali to je među najlakšim stvarima za popraviti. To se ne smije događati i ispravit ćemo to za dalje, ali ja sam više zabrinut zbog brzine bolida.”

Mattia Binotto

Odgovor

29 komentara

  1. Ferrari
    bore1989 Prikaži

    bome sam se i ja nadao, ali nada je …


    0
    0

    0
  2. Dan Gurney
    Crash Donator Prikaži

    Sreca onda da ste usredotoceni na performanse bolida a ne pouzdanost ili uigranost…



    8
    8

    0
  3. Flavio Briatore
    Unwoken European Prikaži

    Matija moj, za super ekipu svi detalji su bitni. Kada se svi sitni detalji slože onda si dominantan. Ako te boli briga za 90% malih stvari onda si amater.



    11
    11

    0
  4. Formula 1
    Ayla7 Prikaži

    Kakav klaun više, svaku utrku priča priču o ispravljanju grešaka. DJELA A NE RIJEČI



    13
    13

    0
  5. Alfa Romeo
    limitmaker1 Donator Prikaži

    …next year this time will be millionaires…



    9
    9

    0
  6. Monisha Kaltenborn
    monkeyseat Donator Prikaži

    Mislim da je najbitnija stvar danas ta da nismo bili dovoljno brzi.

    Najbitnija stvar je da ste i dalje hrpa klauna i kao što sam već napisao na forumu, još jedino da vam klavir padne na glavu u boksu i to je to (a je to).
    Primjeni na momčad ono što trubiš vozačima skoro svaku utrku (keep your head down), zasučite rukave i ublažite status klaun momčadi tqko da za promjenu počnete radit kako i to doliči najtrofejnijoj momčadi jer trebat će vam godine da isti operete.



    12
    12

    0
  7. Ferrari
    jura718 Prikaži

    Na kraju svega, ostavimo po strani pitwall i šefa Binotta. Ali zamislite koliko si je Leclerc uništio karijeru što ima dugoročan ugovor s ovim konjima. Ok, on je njihov vozač od mladih dana, pa se može reći da bez njih nebi bio tu gdje je. Ali kad on vidi da od ovih ništa ni u budućnosti, jer do 2026 sumnjam da će ikada doći u poziciju da se bore za naslov, ima da se zapita što bi bilo da je vozač Red Bulla ili Merca. Merc je zaostajao skoro sekundu po race paceu na početku sezone za Ferrarijem, a sad su bolji u skoro svemu osim kvala, mislim da je onda jasno da će Ferkan od iduće sezone pasti i na treće mjesto konstruktora, a žalosno je što bi i do kraja ove sezone mogao tamo završiti. Jednostavno Ferrari ima samo ime, sve ostalo nije na razini tog imena.



    14
    12

    2
  8. David Croft
    Frantic Donator Prikaži

    Mislim da je poziv u boks odrađen prekasno i nije bilo vremena da se mehaničari pripreme. Te stvari se moraju popraviti, ali to je među najlakšim stvarima za popraviti. To se ne smije događati i ispravit ćemo to za dalje……

    Pa što to ne popravite već jednom.
    Popravljate to čitavu sezonu, a iz trke u trku pravite sve veće i veće gluposti.

    ali ja sam više zabrinut zbog brzine bolida.

    Nije do podnice, kažeš.
    OK.
    Pa onda je do nadogradnji!?
    Imali ste u odnosu na Benz prije pola godine između 0,5s i 1s, sad ste u race paceu čak i sporiji.



    20
    19

    1
    • Ferrari
      bore1989 Prikaži

      mene to čudi, majke mi… kako unutar sezone možeš izgubiti pol sekunde ako ne i više race pace-a? netko je nešto gadno zabrljao ili lažu da nije do direktive… ili su jednostavno morali malo zavrnuti ventile zbog problema sa pouzdanošću motora? tko će ga znat



      9
      9

      0
  9. BL_11_F1 Prikaži

    Kao što je i rekao, najveći problem je u tome što je bolid puno lošiji od RB.. Al jbg Newey i Honda su druga dimenzija…


    0
    -3

    3
  10. Sebastian Vettel 5
    battery992 Prikaži

    Ovaj Mattia Trotter nije normalan… Izgube preko 100 poena samo za Leclerca zbog gluposti za koje tvrdi da ih je lako popraviti?
    Pa kad? Ne gledam kad idete u boks, jednostavno je previše stresno…



    4
    3

    1
  11. Marlboro
    MrDoomroom Prikaži

    Još 7 utrka pakla pod palicom Matije, a već idući vikend Italija ajmo vidjeti jel može gore od ovoga.



    2
    2

    0
  12. James Hunt
    herr_Mihael Prikaži

    Po mojem mišljenju namjerno ce izgubit drugu poziciju u prvenstvu da bi sljedece godine imali vise vremena u tunelu ako ti uvjeti jos uvijek postoje. Napravili su nekoliko gresaka sa strategijom i pouzdanoscu ali prva sezona pravila i pogledom u povijest to i nije toliko veliki problem. Bitno se izdignut iz situacije i zapet za sljedecu godinu.



    3
    1

    2
  13. Boris3004 Prikaži

    Ovaj i dalje tepe po svom…bože budale


    0
    0

    0
  14. Alain Prost
    Alain Prost Prikaži

    Dobro da nema dolijevanja goriva.



    15
    15

    0
  15. Juan Manuel Fangio
    veki66 Donator Prikaži

    Da je tu Luca di Montezemolo padale bi glave kao na traci….ovo je sad vec sramotno,a nitko nista ne poduzima….



    9
    9

    0
  16. Charles Leclerc 16
    ferarista Prikaži

    Ok da si ti kr*t*n to je jasno
    A kaj su o da oni koji tebe toleriraju u Ferrariju?



    5
    4

    1
  17. Fernando Alonso 14
    GP2Engine Prikaži

    Ujebala im je direktiva race pace fino.


    0
    -1

    1
  18. Mclaren
    Piro Prikaži

    Svaki put kada pomislim; ” nemre gore”, Ferarrievi inžinjeri me iznenade. Iz rupe u rupu. Pobogu.



    2
    2

    0
  19. Dan Cooper Prikaži

    Još ste dobro prošli. Ako vi ne userete onda useru vozači. Nikad na zelenu granu.


    0
    0

    0
  20. Audi
    Alonso1983 Prikaži

    Mislim da je krajnje vrijeme da prihvatimo realnost. Ferrari odavno nije prvoklasna momčad koja je kadra se boriti za naslove. Ferrari je ekipa koja preko zime ponekad nešto dobro napravi i ako je bolid dovoljno dobar, pitwall (ovo ne valja skoro pa nikad) vozač itd možda budu u igri za naslov do Monze ili Singapura ( mogli bi i bolje ali ne znaju koga da guraju kao npr 17 i 18 ..možda Kimija) isl. Ako je bolid podjednak snovi o naslovu se rasprsnu u Monte Carlu. Nadogradnje bolida su rijetko kada pokazale kroz sezonu nekakav znacajan skok kroz sezonu. Čak nisu kadri ni za stolom da se izbore za nesto jer sve što im nije išlo u korist kod svih izmjena su uvijek šutili kao da ih se ne tiče. Nekada su mogli testirati koliko su htjeli pa su možda zbog toga bili u vrhu. Sada kada je budget relativno mali ja ne vidim kako oni mogu u istom trošku pobijediti momcadi kao Mercedes ili RB. Sjetimo se gdje je Mercedes bio početkom godine a gdje Ferrari. Sada nakon malo više od pola sezone Mercedes puše za vrat i redovito završava ispred pa čak i kada je bolid Ferrarija brži. Rekao sam prije par dana, najbolje je od njih ne očelivati nista pa te ugodno iznenade par puta u sezoni ako i toliko. Leclerc je za neke stvari još uvijek zelen, dok Sainz nekada previše zaostaje kao npr jučer bez obzira na kiks u boksu. Ja ih jednostavno već duže vrijeme ne vidim kao ozbiljnu ekipu i to je to. Imali su bolid do prije Mađarske da su jednostavno morali biti u egalu do tada u oba prvesntva a nisu blizu nikoga. Ovaj bolid će biti bolid i za iduću godinu i kako završe ovu sezonu tako će vjerovatno ući i u iduću osim ako preko zime ne naprave neko čudo u što sumnjam. Nažalost po nas tifose sumnjam da će Ferrari nešto posebno positići u narednim godinama jer izgledaju kao hrpa amatera. Motor nije ni blizu najboljeg kako mu se tepalo početkom sezone. Ono što su pripremili za početak ove godine je bilo za svaku pohvalu a sve nakon toga je više manje jedna velika sramota.



    15
    15

    0
  21. Bernie Ecclestone
    Dani Donator Prikaži

    Stali su sa razvojem ( ili barem usporili u odnosu na druge). Već viđeni scenarij. Oni su svoje prokockali odavno.



    3
    3

    0
  22. Blue Flag
    dFixxx3r Prikaži

    mene zanima što radi osoba koja je odgovorna za rad matije binota ?!



    6
    6

    0
  23. sennacher Prikaži

    Da ekipa radi kako treba Leclerc bi se danas barem relativno realno borio s Maxom za naslov. Ovako se kolje s Perezom za drugo mjesto koje ovaj apsolutno ne zaslužuje svojim ovogodišnjim vožnjama.
    I Ferrari bi trebao imati barem sigurno drugo mjesto u ekipnom poretku, a ovako možda završe iza Mercedesa



    3
    3

    0
  24. renato2107 Donator Prikaži

    Ja bi iduću trku svakom mehaničaru stolac ispred stalka za gume…Kakav poziv prekasno, ako su 3.ica istrčala, a 4. treba još 10 s onda on spava



    1
    1

    0
  25. Sebastian Vettel
    Pastor Prikaži

    Možda to ima veze s paketom kojeg smo donijeli

    Izgleda da će se Ferrari opet morati vraćati na raniji paket kad imaju bolid za titulu. Opet su ga uspjeli zajebati kroz sezonu.


    0
    0

    0

Stvaramo uspomene zajedno!

Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.

Kontaktiraj nas

Medijska prava

Sve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.

© Pulsmedia, guramo od 2015.