Izdvojeno

Hamilton se ispričao ekipi za komentar na radiju; Wolff: Strategija je bila riskantna, ali vrijedilo je pokušati

Piše: Ante Vetma

Prije 3 tjedana, 12 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 3 minuta

Šef ekipe Mercedesa nije nezadovoljan nakon današnje utrke u Nizozemskoj, a iako je odmah nakon utrke dočekan s upitima o strategiji u posljednjem stintu – kaže da je vrijedilo riskirati i pokušati se boriti za pobjedu.

“Najprije, kao vozač naravno da ćete biti emotivan u takvom trenutku. Raspravljali smo hoćemo li riskirati za pobjedu, i da, riskirali smo. Imao je medium koji je bio 5 krugova stariji od softa. Bilo je ispravno osloniti se na poziciju na stazi. Na kraju se nije isplatilo, ali bih radije riskirao za pobjedu nego završio na drugom i trećem mjestu.”

“Lewis je ispred i on ima prioritet da odabere strategiju. Možete njega pozvati i ostaviti Georgea – to nije dobro. Možete obojicu pozvati – to također nije dobro. Prema tome, vrijedilo je riskirati.”

Na upit je li mogao ostaviti obojicu na stazi, Toto kaže:

“Da, ali ako se to ne isplati onda su oba vozača na starim gumama. To bi bilo garantirano drugo i treće mjesto.”

“Mislim da je Red Bull danas imao previše brzine na pravcu, ne bismo pobijedili da smo svi bili na istim gumama.”

Lewis Hamilton“I can’t believed you guys fucking screwed me, man. I can’t tell you how pissed I am right now.”

Lewis Hamilton se ispričao ekipi za komentar na team-radio:

“Mislim da je bolid bio dovoljno dobar za pobjedu. Ali, ako se uzmu u obzir okolnosti – bilo je puno izazova. Strategija i bolid su bili sjajni do tog trenutka, promjene guma također. Mislim da je to bilo najbolje od nas ove godine. To me motiviralo i imao sam dojam da svi radimo sjajan posao.”

“Nadao sam se da ćemo osvojiti dvostruku pobjedu. Nismo pobijedili još od Brazila. Sigurnosni automobil nije pomogao, a ja sam bio jako na rubu s emocijama. Ispričavam se ekipi na komentaru na team-radio, ne sjećam se ni što sam rekao, samo sam na trenutak izgubio kontrolu. Mislim da oni znaju koliko je tu bilo strasti.”

“Želim gledati na ovo pozitivno. Na prošloj utrci smo se mučili, a sad smo se borili s Red Bullovima. Tijekom nekih dijelova utrke smo bili i brži od njih. Bez sigurnosnog automobila bismo se borili s njima za pobjedu, čini mi se, s jednim zaustavljanjem u boksu. Ako ovako nastavimo – bit ćemo im blizu i nadam se da stiže ta pobjeda.”

Komentiraj

12 komentara

  1. Da ste riskirali onda bi Russell usporio Maxa i Hamiltonu bi stavili soft. Nakon toga Russell bi probao sto duze sacuvati ledja Hamiltonu, pa sto bude bit ce. Ovako je ispalo totalno nesposobno od strane Mercedesa, oni su blejali na pitwallu dok se Russell ocajnicki sam pozvao u boks, da pokusa spasiti sto se spasiti moze.



    23

    0
    • Fernando Alonso 14
      tapa-tapa Prikaži

      Da hamsta si je sam izbio možda ne pobjedu ali 2 mjesto sigurno.

      Vezano za TR od lunje-to bi trebali komentirati znalci koji su Alonsa razapeli prošli tjedan.



      5

      11
    • Toro Rosso
      25_321 Prikaži

      Pa bila je ta situacija, samo obrnute uloge. Hamilton je usporavao Maxa, a Russelu su stavii soft. Kako je to zavrsilo – neuspjesno.
      Ako misle uhvatiti Ferrari, moraju zvijezdu spustiti na zemlju i uzimati sigurne bodove, a manje se kockati zbog te mitske pobjede.



      3

      0
      • Staviti Russella na soft i iza Maxa nema nikakvog smisla, Russell je sam donio odluku da udje u box i na kraju pogodio. Da je ekipa isla na pobjedu jedino logicno sto su mogli napraviti je ovo sto sam gore i napisao. Hamilton nije nista krivo napravio na ovoj utrci, ne razumijem zasto bi ga morali spustati na zemlju. U kcalifikacijama je bio odlican, mozda bi bio i bolje plasiran da se Perez nije izvrtio, a u utrci je konstantno bio bolji od Russella i vozio konkurntna vremena, pa mozda cak imao i neku minimalnu sansu za pobjedu ako se sve poklopi kako im pase.



        7

        1
  2. Trebalo bi tu dodati i Tota na radiju prema Hamiltonu nakon utrke kada mu je rekao da će sve raspraviti u četiri zida bez javnosti. Hamilton je prije toga vikao da su ga zaje****, a nakon ovog radija da su najbolja momčad na svijetu i da ga boli što nisu imali 1-2 za momčad.

    Mislim, svi mi razmišljamo i djelujemo na dva načina, srcem i glavom. I oba slučaja su u pravu. I ja sam često komentiram subjektivno i pretjerano, samo kod njega je to toliko ekstremno da se eto, ne mogu suzdržati da ne prokomentiram.



    7

    5
  3. Stefan Bellof
    Znalac krivina Prikaži

    Situacija kao sa Leclercom u Silverstoneu s tim da je ovaj put Lujo bio u ulozi glinenog goluba.



    9

    1
  4. Onda se pajdo nemoj ljutit na Alonsa kad nešto reče u žaru borbe.



    10

    2
  5. Michael Schumacher
    karte_m0lim Donator Prikaži

    Hamilton, Toto i team radio.. što reći, koju posluku porati ..
    djeluje laksativno ..
    a tek onaj MiniMe pored Tota…



    5

    2
  6. I da su napravili drugačije opet ne bi pobijedili, a onda bi se nakon utrke raspravljalo kako su prokockali pobjedu zbog krive strategije. Nije se dogodilo ništa dramatično, uhvatili su 2. mjesto samo očito s “krivim” vozačem.



    3

    1

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Italija: Radio komunikacija Sainz-Ferrari

Radio transkript // Ante Vetma

Riccardo AdamiFive minutes, five minutes Three minutes All on medium apart from five starters on softs, included Verstappen at the front Closest soft starter is Ocon on soft, Ocon on soft, P14 Carlos SainzWho is on softs, Charles, Max, Ocon… George as well And De Vries Pit-limiter on, and focus on the lights Last car is on the grid Utrka kreće Checo 0,2s behind You are doing a good job, DRS...

Per Enzo

Oktanski koktel // Ante Maras

14081988, datum koji je duboko urezan u Ferrari i koji označava kraj jedne ere Ferrarija i početak jedne nove To je datum smrti Il Commendatorea, dan kad je ovaj svijet napustio Enzo Ferrari, jedan od najvećih ljudi svijeta autoindustrije i motosporta, a možda i najveći Sukladno njegovim željama, vijest o njegovoj smrti je objavljena dva dana poslije, kako bi "nadoknadio" zakašnjenje koje je nastalo prilikom prijave datuma njegovog...

Treba li mijenjati pravila za dobivanje superlicence?

Lociranje // Lovro Andraka

Kompleksna i poprilično stroga pravila za dobivanje superlicence stigla su u središte pozornosti tijekom posljednjih nekoliko dana zahvaljujući velikom interesu Red Bulla za već dosta razvikanim američkim vozačem Coltonom Hertom koji ne ispunjava sve kriterije za natjecanje u Formuli 1 iduće sezone Unatoč tome, 22-godišnji Herta nikako nije bezveznjak u svijetu utrkivanja - s 18 godina, 11 mjeseci i 25 dana postao je najmlađi...

Još kolumni