Izdvojeno

Hamilton se ispričao ekipi za komentar na radiju; Wolff: Strategija je bila riskantna, ali vrijedilo je pokušati

Piše: Ante Vetma

Prije 5 mjeseci, 12 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 3 minuta

Šef ekipe Mercedesa nije nezadovoljan nakon današnje utrke u Nizozemskoj, a iako je odmah nakon utrke dočekan s upitima o strategiji u posljednjem stintu – kaže da je vrijedilo riskirati i pokušati se boriti za pobjedu.

“Najprije, kao vozač naravno da ćete biti emotivan u takvom trenutku. Raspravljali smo hoćemo li riskirati za pobjedu, i da, riskirali smo. Imao je medium koji je bio 5 krugova stariji od softa. Bilo je ispravno osloniti se na poziciju na stazi. Na kraju se nije isplatilo, ali bih radije riskirao za pobjedu nego završio na drugom i trećem mjestu.”

“Lewis je ispred i on ima prioritet da odabere strategiju. Možete njega pozvati i ostaviti Georgea – to nije dobro. Možete obojicu pozvati – to također nije dobro. Prema tome, vrijedilo je riskirati.”

Na upit je li mogao ostaviti obojicu na stazi, Toto kaže:

“Da, ali ako se to ne isplati onda su oba vozača na starim gumama. To bi bilo garantirano drugo i treće mjesto.”

“Mislim da je Red Bull danas imao previše brzine na pravcu, ne bismo pobijedili da smo svi bili na istim gumama.”

Lewis Hamilton“I can’t believed you guys fucking screwed me, man. I can’t tell you how pissed I am right now.”

Lewis Hamilton se ispričao ekipi za komentar na team-radio:

“Mislim da je bolid bio dovoljno dobar za pobjedu. Ali, ako se uzmu u obzir okolnosti – bilo je puno izazova. Strategija i bolid su bili sjajni do tog trenutka, promjene guma također. Mislim da je to bilo najbolje od nas ove godine. To me motiviralo i imao sam dojam da svi radimo sjajan posao.”

“Nadao sam se da ćemo osvojiti dvostruku pobjedu. Nismo pobijedili još od Brazila. Sigurnosni automobil nije pomogao, a ja sam bio jako na rubu s emocijama. Ispričavam se ekipi na komentaru na team-radio, ne sjećam se ni što sam rekao, samo sam na trenutak izgubio kontrolu. Mislim da oni znaju koliko je tu bilo strasti.”

“Želim gledati na ovo pozitivno. Na prošloj utrci smo se mučili, a sad smo se borili s Red Bullovima. Tijekom nekih dijelova utrke smo bili i brži od njih. Bez sigurnosnog automobila bismo se borili s njima za pobjedu, čini mi se, s jednim zaustavljanjem u boksu. Ako ovako nastavimo – bit ćemo im blizu i nadam se da stiže ta pobjeda.”

Komentiraj

12 komentara

  1. Da ste riskirali onda bi Russell usporio Maxa i Hamiltonu bi stavili soft. Nakon toga Russell bi probao sto duze sacuvati ledja Hamiltonu, pa sto bude bit ce. Ovako je ispalo totalno nesposobno od strane Mercedesa, oni su blejali na pitwallu dok se Russell ocajnicki sam pozvao u boks, da pokusa spasiti sto se spasiti moze.



    23

    0
    • Fernando Alonso 14
      tapa-tapa Prikaži

      Da hamsta si je sam izbio možda ne pobjedu ali 2 mjesto sigurno.

      Vezano za TR od lunje-to bi trebali komentirati znalci koji su Alonsa razapeli prošli tjedan.



      5

      11
    • Toro Rosso
      25_321 Prikaži

      Pa bila je ta situacija, samo obrnute uloge. Hamilton je usporavao Maxa, a Russelu su stavii soft. Kako je to zavrsilo – neuspjesno.
      Ako misle uhvatiti Ferrari, moraju zvijezdu spustiti na zemlju i uzimati sigurne bodove, a manje se kockati zbog te mitske pobjede.



      3

      0
      • Staviti Russella na soft i iza Maxa nema nikakvog smisla, Russell je sam donio odluku da udje u box i na kraju pogodio. Da je ekipa isla na pobjedu jedino logicno sto su mogli napraviti je ovo sto sam gore i napisao. Hamilton nije nista krivo napravio na ovoj utrci, ne razumijem zasto bi ga morali spustati na zemlju. U kcalifikacijama je bio odlican, mozda bi bio i bolje plasiran da se Perez nije izvrtio, a u utrci je konstantno bio bolji od Russella i vozio konkurntna vremena, pa mozda cak imao i neku minimalnu sansu za pobjedu ako se sve poklopi kako im pase.



        7

        1
  2. Trebalo bi tu dodati i Tota na radiju prema Hamiltonu nakon utrke kada mu je rekao da će sve raspraviti u četiri zida bez javnosti. Hamilton je prije toga vikao da su ga zaje****, a nakon ovog radija da su najbolja momčad na svijetu i da ga boli što nisu imali 1-2 za momčad.

    Mislim, svi mi razmišljamo i djelujemo na dva načina, srcem i glavom. I oba slučaja su u pravu. I ja sam često komentiram subjektivno i pretjerano, samo kod njega je to toliko ekstremno da se eto, ne mogu suzdržati da ne prokomentiram.



    7

    5
  3. Stefan Bellof
    Znalac krivina Prikaži

    Situacija kao sa Leclercom u Silverstoneu s tim da je ovaj put Lujo bio u ulozi glinenog goluba.



    9

    1
  4. Onda se pajdo nemoj ljutit na Alonsa kad nešto reče u žaru borbe.



    10

    2
  5. Michael Schumacher
    karte_m0lim Donator Prikaži

    Hamilton, Toto i team radio.. što reći, koju posluku porati ..
    djeluje laksativno ..
    a tek onaj MiniMe pored Tota…



    5

    2
  6. I da su napravili drugačije opet ne bi pobijedili, a onda bi se nakon utrke raspravljalo kako su prokockali pobjedu zbog krive strategije. Nije se dogodilo ništa dramatično, uhvatili su 2. mjesto samo očito s “krivim” vozačem.



    3

    1

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Zatvori ❌

Kolumne

Što bi bilo kad bi bilo… 3. dio

Oktanski koktel // Ante Maras

Prije gotovo 3 godine napisao sam 2 članka koji su prikazali nekakve drugačije ishode nekih od najpoznatijih događaja u povijesti najdražeg nam sporta koji su pokazali koliko bi drugačija bila F1 tijekom svoga postojanja do dana današnjeg U ovome posljednjem nastavku ću se više bazirati na određene događaje u Formuli 1 u posljednjih 30 godina, točnije neću zadirati toliko u prošlost, iako F1 prije 30 godina lagano ulazi u daleku...

Što je novo u novoj sezoni

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

S obzirom na to da smo se u ovo vrijeme prošle godine pripremali za najveću promjenu tehničkog pravilnika u zadnjih 30 godina - lako bi bilo zaključiti da nas od ožujka čeka "još malo ovog istog" Međutim, to je prilično daleko od stvarnog stanja Čekaju nas nova vozačka imena, rošade među ekipama, promjene šefova ekipa, promjene u kalendaru i određena "usavršavanja" tehničkog, financijskog i sportskog...

Poredak vozača: 5-1

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

Pročitajte najprije:Poredak vozača: Pozicije 20-16Poredak vozača: Pozicije 15-11Poredak vozača: Pozicije 10-6 5 Lando Norris Kako je McLaren krenuo u sezonu bili smo prilično uvjereni da će ovo biti neobično loša godina za Landa Norrisa i Daniela Ricciarda Bahrein je bolje ne spominjati, a na drugoj utrci sezone, u Saudijskoj Arabiji, je zapeo u Q2 Cijele prošle sezone se nije dogodilo da na dva uzastopna GP vikenda ostane...

Još kolumni