Izdvojeno

Leclerc zadovoljan: U ovom bolidu je bilo potencijala za pole position

Piše: Ante Vetma

Prije 4 tjedana, 11 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Charles Leclerc će u sutrašnju utrku za Veliku nagradu Nizozemske krenuti s druge startne pozicije. Do pole positiona mu je nedostajala samo 21 tisućinka sekunde, odnosno, oko 180 centimetara.

“Znam točno gdje sam mogao pronaći vrijeme, ako pogledate snimku iz bolida vidjet ćete da sam pogriješio u 10. zavoju. Otišao sam jako široko. Mislim da sam izgubio malo više od jedne desetinke.”

“To je tako kad pritišćete do granice. Dobro je opet biti kompetitivan, mislim da je u ovom bolidu bilo potencijala za pole position. Samo što nisam sve spojio.”

“Svejedno sam zadovoljan. Sad već pet ili šest utrka nisam bio zadovoljan balansom bolida, barem u kvalifikacijama, u utrci mi je uvijek bilo bolje. Danas je bilo isto to, ali smo na kraju uspjeli složiti dobar krug. Idemo se usredotočiti na utrku – Carlos i ja krećemo točno iza Maxa i nadamo se da možemo ostvariti dobar rezultat.”

Kad je riječ o utrci, Leclerc smatra da bi mogli biti u dobroj formi, te da postoje načini za pobjedu:

“Pa, jednostavan scenarij bio bi preuzimanje vodstva u prvom zavoju. Ako se to ne dogodi – Carlos i ja smo pri vrhu i idemo vidjeti što možemo napraviti.”

“Kad ste u ovakvoj poziciji – uvijek morate surađivati. Nismo još odradili sastanak za strategiju, ali vidjet ćemo što se da učiniti.”

Komentiraj

11 komentara

  1. najbolje sto mozete odraditi je ne pojaviti se na sastanku za strategiju.



    25

    1
  2. Aston Martin
    tiptronic Prikaži

    Zadovoljan činjenicom da je imao bolid za pole ..koji nije ostvario svojom greškom.
    Ovaj Matia ce “zaraziti” sve u Ferrariu…svi zadovoljni a rezultati izostaju.



    4

    3
    • Koliko je puta uzeo pp a tamo mu realno nije bilo mjesto? Najbolje bi bilo da kao ne pogriješivi strpj svaki puta uzme pp? Ono RB je lanta za napucavanje pa je samo tako uzet im pp ili šta? Kako da Sainz nije uzeo pp a nije pogriješio? Dali je Max odvezao na maximumu svog bolida bez i jedne greške? Razlike su mizerne i jedna sitnica radi razliku a C.L nije stroj koji ne griješi. Smješno je očekivati da čovjek svaki puta uzme pp a bolidi su tu negdje, ako upće jesu jer zadnje dvije utrke ih je RB pomeo sa 10 i 14 mjesta.



      9

      1
  3. Glavu gore. Ova greška nista ne odlučuje.Bolid je loš. Setimo se Barcelone, Bahreina, Austrije, Australije. Momak je pokazao da zna isto sto i Max i Lewis, dovesti najbrži bolid na prvo mjesto. Ne znam zbog čega ga onda neki prozivaju..



    9

    2
  4. Keep your head down.



    1

    1
  5. Najbolje je od njih ne očekivati ništa. I onda te ugodno iznenade 2,3 puta u sezoni.


    0

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Italija: Radio komunikacija Sainz-Ferrari

Radio transkript // Ante Vetma

Riccardo AdamiFive minutes, five minutes Three minutes All on medium apart from five starters on softs, included Verstappen at the front Closest soft starter is Ocon on soft, Ocon on soft, P14 Carlos SainzWho is on softs, Charles, Max, Ocon… George as well And De Vries Pit-limiter on, and focus on the lights Last car is on the grid Utrka kreće Checo 0,2s behind You are doing a good job, DRS...

Per Enzo

Oktanski koktel // Ante Maras

14081988, datum koji je duboko urezan u Ferrari i koji označava kraj jedne ere Ferrarija i početak jedne nove To je datum smrti Il Commendatorea, dan kad je ovaj svijet napustio Enzo Ferrari, jedan od najvećih ljudi svijeta autoindustrije i motosporta, a možda i najveći Sukladno njegovim željama, vijest o njegovoj smrti je objavljena dva dana poslije, kako bi "nadoknadio" zakašnjenje koje je nastalo prilikom prijave datuma njegovog...

Treba li mijenjati pravila za dobivanje superlicence?

Lociranje // Lovro Andraka

Kompleksna i poprilično stroga pravila za dobivanje superlicence stigla su u središte pozornosti tijekom posljednjih nekoliko dana zahvaljujući velikom interesu Red Bulla za već dosta razvikanim američkim vozačem Coltonom Hertom koji ne ispunjava sve kriterije za natjecanje u Formuli 1 iduće sezone Unatoč tome, 22-godišnji Herta nikako nije bezveznjak u svijetu utrkivanja - s 18 godina, 11 mjeseci i 25 dana postao je najmlađi...

Još kolumni