Izdvojeno

Piastri je ugovor s McLarenom potpisao 4. srpnja, Ricciardo tvrdi da nije znao

Piše: Lovro Andraka

Prije 4 tjedana, 15 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Daniel Ricciardo izjavio je kako nije znao kada je McLaren potpisao ugovor s Oscarom Piastrijem, dok šef ekipe Andreas Seidl tvrdi da je Ricciardo bio informiran o svemu.

Osim što je otkrila da Alpine nije imao valjan ugovor s Piastrijem za 2023., odluka Odbora za priznavanje ugovora sadržavala je i datum potpisa Piastrijevog ugovora s McLarenom, 4. srpnja.

Podsjetimo, Ricciardo je 13. srpnja na društvenim mrežama demantirao da odlazi iz McLarena prije isteka ugovora.

“Iskreno, za datum prvi put čujem. Nisam upućen u kronologiju svega niti pregovore ekipe”, komentirao je Ricciardo za Sky Sports.

“Iskreno, već i prije tog datuma, mjesecima, raspravljali smo – ne o mojoj budućnosti – nego o tome gdje bismo se mogli poboljšati kako bih imao bolju budućnost s momčadi.”

“Stoga sam bio svjestan da će biti razgovora. Ono o čemu momčad razgovara s Oscarom nije moja stvar, kao ni dan kad su razgovarali.”

“Ako je tako, neka je, ionako odluka nije na meni.”

Seidl kaže suprotno:

“Neću ići u detalje razgovora s Danielom, ali tijekom prošlog mjeseca, uvijek smo imali otvoren i transparentan dijalog s njim o našim stajalištima u vezi suradnje i to mi je bilo bitno. To je bilo dobro.”

Piastrijev ugovor s McLarenom obuhvaća naredne dvije sezone, dok je Ricciardova budućnost i dalje nepoznata.

Komentiraj

15 komentara

  1. Ovo kao Televisa Presenta…
    Ispast će na kraju da je RICC tata od PIA, ali ga ne priznaje…
    Ma gluposti



    15

    2
  2. Sebastian Vettel 5
    GP2Engine Prikaži

    Otmar je najveći klaun u paddocku zajedno uz naše Šlamparose i Matu iz Italije



    5

    1
  3. Još malo kronologije. Alpine treba platit i sudske troškove. :D
    po njihovoj izjavi sumnjam da će akademija tražit kompenzaciju od piastrija za uložena sredstva na civilnom sudu.
    https://racingnews365.com/crb-ruling-details-alpine-failings-in-handling-piastri-contract



    7

    0
    • Citiram: Alpine mora platiti troškove postupka

      CRB je također presudio da je Alpine odgovoran za pravne troškove svih strana uključenih u slučaj, uključujući McLaren, samog Piastrija i članove odbora.

      Tim mora platiti 229.965,00 funti McLarenu, 120.086,14 funti Piastriju s naknadama arbitara u rasponu od 34.000 do 74.400 funti.

      Dodatnih £16,000 potrebno je platiti za pokrivanje kamata CRB-a, što znači da je Alpine odgovoran za ukupno £530, 467,14 GBP u pravnim troškovima, povrh vlastitih troškova.

      Haha toliko o tome da će McLaren platiti “veliku odštetu ” za Piastria kako su neki ovdje pisali. Ne da nisu platili još su i zaradili.



      14

      0
    • no otmar, no!
      My decision was made well in advance [of Alonso’s departure], which made Alpine’s announcement probably even more confusing and upsetting because we had told the team that I wasn’t going to continue,” he said. “It was quite upsetting as the announcement was false and it also denied me the opportunity to properly say goodbye to everyone at Enstone.



      2

      0
      • A zašto su se Hondini navijači ovako napalili na tu presudu da je McL u pravu?

        Netko je u komentarima napisao da će ova presuda utjecati na buduće ugovore s vozačkim akademijama. Slažem se. Mislim da će momčadi postati puno opreznije s ugovaranjima i na koji način troše novce na mlade talente. Siguran sam da su nekome u pravnoj službi Alpinea izrasle magareće uši. Spiskali su na frajera milijune, a on im zbrisao.



        5

        0
        • situacija s alpineom nema veze s hondom, tako da sve komentiram s pozicije pasivnog promatrača./f1 fana.
          ali zanimljiva mi je tema, tako da sam se potrudio saznat što više.



          8

          0
      • Očito je imao otvorena vrata da ode. I iz tog intervjua koji si prenio još ima jedna stvar. Piastri je izjavio kako je najavio svoj odlazak da bi nakon nekog vremena Otmar, pred nekim zaposlenicima, dok je Piastri bio u simulatoru, objavio kako će Piastri voziti za Alpine. Ovome je bilo neugodno i samo se smješkao da bi nakon toga objavio demantij na Otmarovu izjavu na mrežama. Dramaaaaaaa



        2

        0
  4. Monisha Kaltenborn
    monkeyseat Prikaži

    Nije ni RB znao da si sve dogovorio s Renaultom. Prodavao si im priču kako je sve ok i kako su samo još neke sitnice u pitanju, a onda si ˇpreko noćiˇ završio kod Ćirila.
    U F1 se svi prave mutavi i onda se kasnije čude ko pura dreku. Razlika je samo što to isčuđavanje u F1 neke skupo košta.



    14

    1
    • Ricci je profitirao. Ugovor s Renaultom mu je bio prvi vrhuhski što se iznosa tiče. Zatim je isto tako s vrhunskim ugovorom prešao u McLaren. Da je ostao u RBu bio bi vodonoša Maxu za male novce.


      0

      0
  5. Kimi Raikkonen
    zoka Prikaži

    Zanimljiv rasplet, pa Piastri je bio pod ugovorim za alpinu. Kako je moguce da to sad odjednom ne vazi?



    1

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Italija: Radio komunikacija Sainz-Ferrari

Radio transkript // Ante Vetma

Riccardo AdamiFive minutes, five minutes Three minutes All on medium apart from five starters on softs, included Verstappen at the front Closest soft starter is Ocon on soft, Ocon on soft, P14 Carlos SainzWho is on softs, Charles, Max, Ocon… George as well And De Vries Pit-limiter on, and focus on the lights Last car is on the grid Utrka kreće Checo 0,2s behind You are doing a good job, DRS...

Per Enzo

Oktanski koktel // Ante Maras

14081988, datum koji je duboko urezan u Ferrari i koji označava kraj jedne ere Ferrarija i početak jedne nove To je datum smrti Il Commendatorea, dan kad je ovaj svijet napustio Enzo Ferrari, jedan od najvećih ljudi svijeta autoindustrije i motosporta, a možda i najveći Sukladno njegovim željama, vijest o njegovoj smrti je objavljena dva dana poslije, kako bi "nadoknadio" zakašnjenje koje je nastalo prilikom prijave datuma njegovog...

Treba li mijenjati pravila za dobivanje superlicence?

Lociranje // Lovro Andraka

Kompleksna i poprilično stroga pravila za dobivanje superlicence stigla su u središte pozornosti tijekom posljednjih nekoliko dana zahvaljujući velikom interesu Red Bulla za već dosta razvikanim američkim vozačem Coltonom Hertom koji ne ispunjava sve kriterije za natjecanje u Formuli 1 iduće sezone Unatoč tome, 22-godišnji Herta nikako nije bezveznjak u svijetu utrkivanja - s 18 godina, 11 mjeseci i 25 dana postao je najmlađi...

Još kolumni