Izdvojeno

Leclerc brži od Sainza za 4 tisućinke na drugom treningu. Mercedes blizu, Red Bull tek 8. i 12.

Piše: Luka Softić

Prije 4 tjedana, 7 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 3 minuta

Početak drugog treninga dočekali smo s viješću da je Oscar Piastri novi vozač McLarena za sezonu 2023.

Vijesti iz Red Bulla da je Verstappenov mjenjač zamijenjen olakšao je raspoloženje domaće publike, a Verstappen je brže-bolje požurio na stazu nadoknaditi propušteno vrijeme iz prvog treninga i odvozio krug za vrh tablice na soft gumama.

Većina grida je drugi trening odlučila započeti na medium gumama, najmanje korištenoj komponenti u prvom treningu. Fernando Alonso se opet izdvojio izborom guma, počevši trening na hardu. Ferrari je pokazao dobar tempo na medium gumama, zaposjevši drugo i treće mjesto, iza Verstappena, a svoju poziciju je ubrzo popravio Sainz, plasiravši se na vrh poretka.

U momentu kad je Albon ostao jedini bolid na stazi vidjeli smo peto prolazno vrijeme mladog britanskog Tajlanđanina na soft gumama. Ferrari je netom prije tog Leclercovim drugim po brzini prolaznim vremenom zauzeo prva dva mjesta u poretku.

Prvih pola sata treninga nije pružilo interesantnija zbivanja na stazi, a najveće uzbuđenje pružio je Mick Schumacher četvrtim prolaznim vremenom s 36 minuta do kraja.

Schumacherovo prolazno vrijeme na tablici su u međuvremenu spustili Alonso, Ocon i Stroll. Ono što ostaje nepoznanica je Perezov tempo koji, kao i na prvom treningu, kasni oko sekundu za rivalskim momčadima.

U nastavku se vrhuški poretka pridružio Mercedes, Russell, a zatim Hamilton su postavili drugo prolazno vrijeme. Je li Leclercu ponestalo brzine, Monegažanin je opovrgnuo najbržim krugom s 28 minuta do kraja.

U drugoj polovici treninga uslijedili su programi simulacije utrke koji zbog naravi nisu pružili krugove koji bi utjecali na konačni poredak. Daniel Ricciardo nije se vraćao na stazu zbog problema s curenjem tekućine iz bolida.

S 12 minuta do kraja vidjeli smo izlijetanje Yukija Tsunode koje je prouzrokovalo crvenu zastavu.

Jako dobra forma Ferrarija i Mercedesa stavlja u pitanje Red Bullovu potencijalnu dominaciju do kraja sezone, međutim ostaje vidjeti hoće li se okvirni rezultat treninga preliti i na kompetitivne uvjete u nadolazećim kvalifikacijama i utrci.

#VozačEkipaVrijeme+
1 Charles LeclercFerrari1’12.345 
2 Carlos SainzFerrari1’12.3490.004
3 Lewis HamiltonMercedes1’12.4170.072
4 Lando NorrisMcLaren1’12.4480.103
5 George RussellMercedes1’12.6550.310
6 Lance StrollAston Martin1’12.7460.401
7 Fernando AlonsoAlpine1’12.8480.503
8 Max VerstappenRed Bull1’13.0420.697
9 Esteban OconAlpine1’13.3050.960
10 Daniel RicciardoMcLaren1’13.3621.017
11 Yuki TsunodaAlphaTauri1’13.4191.074
12 Sergio PerezRed Bull1’13.4931.148
13 Mick SchumacherHaas1’13.6041.259
14 Sebastian VettelAston Martin1’13.6111.266
15 Zhou GuanyuAlfa Romeo1’13.6241.279
16 Pierre GaslyAlphaTauri1’13.6661.321
17 Alex AlbonWilliams1’13.8371.492
18 Valtteri BottasAlfa Romeo1’14.1671.822
19 Kevin MagnussenHaas1’14.2821.937
20 Nicholas LatifiWilliams1’14.7972.452

Komentiraj

7 komentara

  1. Pierre Gasly
    jenson Donator Prikaži

    Samo mala ispravka, Yuki je izazvao crvenu zastavu



    1

    1
  2. Lewis Hamilton
    smr201 Prikaži

    Ferrari i MB izgledaju jako blizu.
    McL isto izgleda odlično, RB ima sigurno još brzine za pokazati nema šanse da su sporiji od Astona.



    2

    1
  3. Fernando Alonso
    Brane FA14 Prikaži

    Ne znam zašto, ali veseli me vidjeti da Aston sve bolje izgleda, kako sezona odmiče :)



    8

    0
  4. Max Verstappen 1
    TheDutchLion Prikaži

    Long run simulacije su izgledale jako dobro za Maxa danas.
    Mislim da mu je samo Sainz bilo blizu po vremenima.

    Svakako ocekujem zanimljive kvale sutra jer ovakve staze odgovaraju Ferrariju i Mercu vise nego Red Bullu zbog konfiguracije samog bolida i bilo je jasno da ovaj vikend nece biti ni priblizno velika razlika kao prosli vikend u Belgiji..



    7

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Italija: Radio komunikacija Sainz-Ferrari

Radio transkript // Ante Vetma

Riccardo AdamiFive minutes, five minutes Three minutes All on medium apart from five starters on softs, included Verstappen at the front Closest soft starter is Ocon on soft, Ocon on soft, P14 Carlos SainzWho is on softs, Charles, Max, Ocon… George as well And De Vries Pit-limiter on, and focus on the lights Last car is on the grid Utrka kreće Checo 0,2s behind You are doing a good job, DRS...

Per Enzo

Oktanski koktel // Ante Maras

14081988, datum koji je duboko urezan u Ferrari i koji označava kraj jedne ere Ferrarija i početak jedne nove To je datum smrti Il Commendatorea, dan kad je ovaj svijet napustio Enzo Ferrari, jedan od najvećih ljudi svijeta autoindustrije i motosporta, a možda i najveći Sukladno njegovim željama, vijest o njegovoj smrti je objavljena dva dana poslije, kako bi "nadoknadio" zakašnjenje koje je nastalo prilikom prijave datuma njegovog...

Treba li mijenjati pravila za dobivanje superlicence?

Lociranje // Lovro Andraka

Kompleksna i poprilično stroga pravila za dobivanje superlicence stigla su u središte pozornosti tijekom posljednjih nekoliko dana zahvaljujući velikom interesu Red Bulla za već dosta razvikanim američkim vozačem Coltonom Hertom koji ne ispunjava sve kriterije za natjecanje u Formuli 1 iduće sezone Unatoč tome, 22-godišnji Herta nikako nije bezveznjak u svijetu utrkivanja - s 18 godina, 11 mjeseci i 25 dana postao je najmlađi...

Još kolumni