Izdvojeno

Russell i Hamilton na vrhu poretka prvog treninga u Nizozemskoj, Verstappen propustio većinu sesije radi problema s mjenjačem

Piše: Luka Softić

Prije 4 tjedana, 9 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 4 minuta

Na opće zadovoljstvo nizozemskog puka, Max Verstappen već je u prvim sekundama treninga započeo testiranje hard guma, a Christian Horner je ubrzo odradio javnu čestitku Verstappenu na primanju ordena časnika Orange-Nassau reda putem timskog radija. Osim Fernanda Alonsa koji je trening započeo na mediumu, vozači i njihove momčadi su odlučile najprije testirati hard komponentu guma.

Za prvi izlet u šljunak ovog vikenda zaslužan je Mick Schumacher, a Verstappen je nedugo potom zadao najbrže vrijeme treninga od 1:15:266. Na Vettelovom Aston Martinu mogli smo opaziti rešetke za testiranje aerodinamike, pričvršćene na bokove bolida što sugerira da Aston Martin isprobava nove nadogradnje u aerodinamičkom segmentu. Kevin Magnussen je potom u trećem sektoru odradio još jedan Haasov prelet kroz šljunak.

Zabrinutost domaćih fanova uzrokovalo je Verstappenovo zaustavljanje u prvom sektoru, uz poruku na timski radio da nešto nije u redu s mjenjačem. Vidljiv dim iz bolida mogao bi značiti da mjenjač nije jedini uzrok zaustavljanja, koje je prouzročilo crvenu zastavu s 46 minuta do kraja treninga.

Pod istragom završio je Mick Schumacher radi napuštanja pitlanea za vrijeme crvene zastave. Prilikom pregleda Mickovog onboarda može se vidjeti da je prešao izlaznu crtu taman kad su se pojavila crvena svijetla na semaforu stoga mladi Nijemac na koncu nije kažnjen.

Sesija se nastavila s 40 minuta do kraja. Na stazi smo uz Lewisa Hamiltona konačno vidjeli i Alfu Romeo. Fernando Alonso je trening nastavio na soft gumama, a na Španjolca se ugledao Sergio Perez s crvenim gumama na preostalom Red Bullu. Alonsov krug na soft gumama donio mu je najbrže vrijeme treninga, a Lando Norris je nedugo potom nadvisio Alonsov krug za čak 7 desetinki. Ubrzo smo vidjeli većinu grida na soft gumama, a da je i Ferrari došao u Zandvoort potvrdio je Sainz s novim najbržim vremenom.

Red Bull je potvrdio da se radi o problemu s mjenjačem na Verstappenovom bolidu. Ricciardo je nakon postavljanja trećeg vremena treninga zbog proklizavanja uništio korištene gume prilično agresivnim prolazom kroz šljunak.

Lewis Hamilton je sporom vožnjom na startnociljnom pravcu prateći trkaću liniju upropastio krugove ne samo Magnussenu nego i Leclercu, na što su se oba vozača požalila na timski radio. Ostaje vidjeti hoće li sedmerostrukom prvaku uslijediti kakve konzekvence.

Vrlo konkurentna vremena postavili su Norris i Ricciardo te bi se od McLarena ovaj vikend mogao očekivati puno bolji rezultat nego u Belgiji. Mercedes je prvi dio treninga posvetio prikupljanju podataka za početak utrke s punim rezervoarom na hard gumama, bez korištenja DRS-a. Russell je sa 17 minuta do kraja odradio krug na softu koji mu je donio treće vrijeme treninga, desetinku iza Landa Norrisa, a nedugo potom je postavio i najbrže vrijeme i to na istim gumama, a na vrhu mu se pridružio momčadski kolega Hamilton, koji je potom nastavio sa ludorijama u sporim krugovima, opasno zagradivši Sainza u zadnjem zavoju. Nakon toga je zasmetao i Micku Schumacheru. Hamilton se potom požalio na lošu radio-vezu s boxom.

U zadnjim trenucima treninga zamalo smo vidjeli sudar Norrisa i Vettela, situaciju sličnu onoj između Sainza i Hamiltona.

PVozačMomčadVrijeme+Broj krugova
1George RussellMercedes1:12.45528
2Lewis HamiltonMercedes1:12.695+0.240s27
3Carlos SainzFerrari1:12.845+0.390s29
4Lando NorrisMcLaren1:12.929+0.474s31
5Daniel RicciardoMcLaren1:13.077+0.622s30
6Charles LeclercFerrari1:13.127+0.672s29
7Sergio PerezRed Bull Racing1:13.416+0.961s29
8Fernando AlonsoAlpine1:13.633+1.178s30
9Esteban OconAlpine1:13.963+1.508s32
10Alexander AlbonWilliams1:14.063+1.608s28
11Mick SchumacherHaas1:14.163+1.708s28
12Lance StrollAston Martin1:14.257+1.802s29
13Kevin MagnussenHaas1:14.405+1.950s30
14Pierre GaslyAlphaTauri1:14.474+2.019s27
15Sebastian VettelAston Martin1:14.500+2.045s27
16Zhou GuanyuAlfa Romeo1:14.534+2.079s17
17Yuki TsunodaAlphaTauri1:14.630+2.175s30
18Valtteri BottasAlfa Romeo1:14.695+2.240s21
19Max VerstappenRed Bull Racing1:14.714+2.259s7
20Nicholas LatifiWilliams1:15.122+2.667s32

Komentiraj

9 komentara

  1. Sir Max ili Officer Max?

    Kako ga sada ispravno oslovljavati?



    2

    2
    • Pirelli Wet
      r2d2 Donator Prikaži

      Pretpostavljam da je pitanje retoričko ali ipak:
      Red Orange-Nassau je nizozemski civilni i vojni viteški red otvoren “svakome tko je učinio djela od osobitih zasluga za društvo”. Niži stupnjevi reda usporedivi su s redovima Reda Britanskog Carstva (OBE). Red se dodjeljuje u šest razreda (Knight Grand Cross, Grand Officer, Commander, Officer, Knight, Member)
      Kako se titule, prefiksi ili postnominali (osim akademskih) ne koriste se u Nizozemskoj (jedina iznimka su članovi Vojnog Williamovog reda) možemo ga i dalje zvati Max.



      5

      1
  2. Sebastian Vettel 5
    GP2Engine Prikaži

    Ako Hamilton pobjedi (čitaj – neće), izbit će opći kaos.



    5

    2
  3. Opet žetva bodova za Mercedes… ne, čekaj, nisu to još uveli.
    Joj sorry ljudi, skroz sam se zbunio… prešlo sa Ferrarievog pitwalla na mene…



    2

    1
  4. Stefan Bellof
    pigmalion Prikaži

    Mercedes se konačno vratio?
    Hm…… vidjet’ ćemo…… na FP2, i sutra.
    U nedjelju,…… hm,….. kiša?

    Ako je sve tako, vuče na prvu Mercedesovu ovosezonsku pobjedu.
    Ali tko? Lewis? George?



    1

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Italija: Radio komunikacija Sainz-Ferrari

Radio transkript // Ante Vetma

Riccardo AdamiFive minutes, five minutes Three minutes All on medium apart from five starters on softs, included Verstappen at the front Closest soft starter is Ocon on soft, Ocon on soft, P14 Carlos SainzWho is on softs, Charles, Max, Ocon… George as well And De Vries Pit-limiter on, and focus on the lights Last car is on the grid Utrka kreće Checo 0,2s behind You are doing a good job, DRS...

Per Enzo

Oktanski koktel // Ante Maras

14081988, datum koji je duboko urezan u Ferrari i koji označava kraj jedne ere Ferrarija i početak jedne nove To je datum smrti Il Commendatorea, dan kad je ovaj svijet napustio Enzo Ferrari, jedan od najvećih ljudi svijeta autoindustrije i motosporta, a možda i najveći Sukladno njegovim željama, vijest o njegovoj smrti je objavljena dva dana poslije, kako bi "nadoknadio" zakašnjenje koje je nastalo prilikom prijave datuma njegovog...

Treba li mijenjati pravila za dobivanje superlicence?

Lociranje // Lovro Andraka

Kompleksna i poprilično stroga pravila za dobivanje superlicence stigla su u središte pozornosti tijekom posljednjih nekoliko dana zahvaljujući velikom interesu Red Bulla za već dosta razvikanim američkim vozačem Coltonom Hertom koji ne ispunjava sve kriterije za natjecanje u Formuli 1 iduće sezone Unatoč tome, 22-godišnji Herta nikako nije bezveznjak u svijetu utrkivanja - s 18 godina, 11 mjeseci i 25 dana postao je najmlađi...

Još kolumni