Izdvojeno

Leclerc želi drukčije rješenje za bacanje folija s vizira

Piše: Lovro Andraka

Prije 4 tjedana, 20 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Charles Leclerc smatra kako bi se trebalo pronaći drukčije rješenje za bacanje iskorištenih folija s vizira od trenutnog, odnosno njihovog bacanja na stazu.

Leclercu je na prošlotjednoj VN Belgije bačena folija kompromitirala utrku već u prvom krugu – zaglavila se u prednjem desnom kočionom kanalu, što je dovelo do pregrijavanja kočnica i potrebe za zaustavljanjem u boksu kako bi se folija uklonila. Kasnije se ispostavilo da je to bila folija Maxa Verstappena.

“Naravno da nisam ljut na Maxa i naravno da nisu vozači krivi, ali mogli bismo pokušati pronaći način da zadržimo folije negdje u bolidu”, rekao je Leclerc na današnjoj konferenciji za medije.

“U ovoj konkretnoj situaciji, mislim da je nekome curilo ulje ili nešto. Nisam vidio ništa kroz vizir, kao što nisu ni vozači ispred mene, stoga smo prvom prilikom morali skinuti foliju, a to je bilo na pravcu.”

“Našao sam se u situaciji u kojoj su folije letjele posvuda, a u tom slučaju ne možete puno napraviti kao vozač.”

FIA-jin Međunarodni sportski kodeks ima članak koji navodi kako se folije s vizira ne smiju nepotrebno bacati na stazu ili pitlane, no u F1 se koristi drukčija praksa nakon što je 2016., u pokušaju da se bacanje folija zabrani, zaključeno da bi pokušavanje spremanja folije negdje u kokpitu predstavljalo veći rizik od njihovog izbacivanja.

“Pretpostavljam da postoje razlozi zbog kojih je to pravilo odbačeno za koje ja ne znam, ali možda postoje druga rješenja”, komentirao je Leclerc prijašnji pokušaj zabrane.

Komentiraj

20 komentara

  1. Mclaren
    Piro Prikaži

    Tak je i Alonsu uletjela folija za sendvić nedavno. Kaos.



    10

    0
  2. James Hunt
    Luca Badoer Prikaži

    Stavi je između nogu…



    10

    0
  3. A kako je tek Goatfiju na zadnjem mjestu dok 19 folija leti prema njemu? To nikog nije briga. 🤨



    52

    1
  4. Max Verstappen 1
    vlado Pretplatnik Prikaži

    Apsolutno se slazem.

    Bas je bezveze gledati kako se plastika baca . Kao da sam otvorio sladoled i omot prepustio vjetru.

    Ne mogu da vjerujem ali vjerujem da ovaj detalj nije uzet u obzir. Moje rjesenje je kesica sa unutrasnje strane bolida.



    4

    1
  5. Neka im stave dzep na odijelo i trpaj, iza utrke svi do žute kante i recikliranje…



    16

    1
  6. F1puls
    ivanh Prikaži

    ..u onu “rupu” iznad glave ..😅



    28

    0
  7. Ja želim drugačij obračun za plaću!?

    Joj, krivi forum…



    16

    1
  8. Tipično; svaki vozač kada mu neka stvar krene po zlu želi da se to promjeni….

    Serđo; treba kažnjavat vozače koji u Q naprave crvenu zastavu
    Serđo u sljedećoj utrci uzrokuje crvenu zastavu… “ja ništa neznam”



    10

    1
  9. Michael Schumacher
    karte_m0lim Donator Prikaži

    najbolje da ih ubace u aribox i da to turbina samelje a motor sagori .. još ih treba napravit od visokokaloričnog materijala, tako da im to bude neki kao boost..



    7

    0
  10. Stefan Bellof
    BandoBoris Prikaži
    x1

    Mozda bi Ferrariju pomoglo da ko u Crash Team Racingu mogu bacati TNT na druge vozace i da im stave boostove na stazu. To jos jedino moze spasit sezonu.



    7

    1
  11. Michael Schumacher
    27Ferrari28 Donator Prikaži

    Treba sad razdvajat otpad, ne možeš samo bacit. Treba to sortirat, prije utrke vozači dobiju tri vrečice, jedan je papir, bio otpad i plastika.
    E nekad se moglo sad ništa.



    4

    1
  12. Ferrari
    Spoilt Prikaži

    A možda Domenicali predloži da se uz stazu stavi neka kanta pa vozači u utrci za svaku uspješno ubačenu foliju unutra dobiju po bod 🤔



    3

    1

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Italija: Radio komunikacija Sainz-Ferrari

Radio transkript // Ante Vetma

Riccardo AdamiFive minutes, five minutes Three minutes All on medium apart from five starters on softs, included Verstappen at the front Closest soft starter is Ocon on soft, Ocon on soft, P14 Carlos SainzWho is on softs, Charles, Max, Ocon… George as well And De Vries Pit-limiter on, and focus on the lights Last car is on the grid Utrka kreće Checo 0,2s behind You are doing a good job, DRS...

Per Enzo

Oktanski koktel // Ante Maras

14081988, datum koji je duboko urezan u Ferrari i koji označava kraj jedne ere Ferrarija i početak jedne nove To je datum smrti Il Commendatorea, dan kad je ovaj svijet napustio Enzo Ferrari, jedan od najvećih ljudi svijeta autoindustrije i motosporta, a možda i najveći Sukladno njegovim željama, vijest o njegovoj smrti je objavljena dva dana poslije, kako bi "nadoknadio" zakašnjenje koje je nastalo prilikom prijave datuma njegovog...

Treba li mijenjati pravila za dobivanje superlicence?

Lociranje // Lovro Andraka

Kompleksna i poprilično stroga pravila za dobivanje superlicence stigla su u središte pozornosti tijekom posljednjih nekoliko dana zahvaljujući velikom interesu Red Bulla za već dosta razvikanim američkim vozačem Coltonom Hertom koji ne ispunjava sve kriterije za natjecanje u Formuli 1 iduće sezone Unatoč tome, 22-godišnji Herta nikako nije bezveznjak u svijetu utrkivanja - s 18 godina, 11 mjeseci i 25 dana postao je najmlađi...

Još kolumni