Brown: Imamo više opcija za to drugo mjesto u McLarenu

Izdvojeno

Marko Litvić

Prije 2 godina 3 min 11 komentara

Niz zanimljivih odluka i objava na društvenim mrežama doveo je do toga da McLaren mora pronaći novoga momčadskog kolegu za Landa Norrisa. Sve je počelo kad je Sebastian Vettel objavio da odlazi u mirovinu od Formule 1.

Zatim je Fernando Alonso iznenadio sve i objavio da će on otići u Aston Martin i zamijeniti Vettela. Alonsova dotadašnja momčad Alpine je tad objavila kako će za njih voziti mladi Australac – Oscar Piastri. No kad se Piastri oglasio na svojim društvenim mrežama, tu je započeo kaos.

Australac je, prema glasinama koje su se pojavile, imao sklopljen dogovor s McLarenom da će on zamijeniti svoga sunarodnjaka Daniela Ricciarda. To je pokrenulo dvoboj između Alpinea i McLarena koji je čak otišao do Odbora za priznavanje ugovora Formule 1, koji bi u sljedećih 24 sata trebao donijeti konačnu odluku kome pripada Piastrijev ugovor. Do toga trenutka, riječima direktora McLarena Zaka Browna, sve su samo nagađanja. Možda Piastri na kraju ni ne bude vozač McLarena.

“Imamo više planova. Trenutno je u tijeku sjednica Odbora za priznavanje ugovora i mislim da je bolje neka ništa ne komentiramo dok ne znamo konačnu odluku.”

“Imamo više opcija za to drugo mjesto i Piastri je jedna od njih. Da nije, ne bismo ni bili na toj sjednici. Vidjet ćemo kako će to proći, a onda nakon toga donijeti odluke.”

Brown se našalio kako je dosad jedino prekrižio sebe kao mogućega vozača i to samo zato što mu Andreas Seidl to ne dopušta. Spomenuo je kako ima vozača u McLarenovom razvojnom programu, te kako se tamo isto nalaze mogući kandidati za mjesto u bolidu. Jedan od vozača kojega je posebno hvalio je Colton Herta, koji se u međuvremenu počeo spominjati kao potencijalna zamjena za Pierrea Gaslyja u Alpha Tauriju. Komentirao je još dva vozača u McLarenovom sustavu – Patricia O’Warda i Alexa Paloua, te situaciju koja je nastala oko Paloua u SAD-u, a jako je slična Piastrijevoj situaciji u Formuli 1.

“Pokušao sam sebe staviti na mjesto vozača, ali mi je Andreas to zabranio, tako da sam ja jedini vozač na kojega sigurno ne možemo računati. (smijeh)”

 “Imamo svoj razvojni program u kojemu je Colton Herta odlično odradio posao. Pato je bio u bolidu na kraju prošle sezone i on je također odradio odličan posao.”

“Naravno, imamo i tu situaciju sa Alexom u Americi. Vidjet ćemo kako će to završiti, ali jedno je sigurno, želimo i njega posjesti u bolid Formule 1. Svi dosad navedeni vozači imaju puno pobjeda u jako kompetitivnom natjecanju. Indycar smatram jako prestižnim automobilskim natjecanjem, tako da mislim kako imamo puno opcija, samo moramo polako odabrati.”

Zak Brown

Odgovor

11 komentara

  1. Eddie Irvine
    Alphonse Lemerde Prikaži

    Iako je F1 oduvijek bila globalna, ipak je nekako okosnica i centar svega bila Europa, a ovo mi sve više izgleda kao početak maksimalne deeuropeizacije F1, kako po pitanju staza, tako i vozača… još malo, pa i timova…



    11
    9

    2
    • Flavio Briatore
      Unwoken European Prikaži

      Da budeš još precizniji – okosnica je Engleska jer je po običaju 80-90% timova s tvornicama u Engleskoj.



      3
      3

      0
      • Sebastian Vettel
        Pastor Prikaži

        I ja bih jedva dočekao da se to potpuno promjeni. Audi je, nadam se, samo početak. Pa neka i Ameri stvore jednu ekipu koja će sve voditi od kuće. Ne bih imao ništa protiv. Dosta je više i engleza…



        4
        2

        2
        • Niki Lauda
          wapi Pretplatnik Prikaži

          Audi bi bio pocetak kad bi momčad radio od nule, a ne kupovao Sauber



          1
          0

          1
        • Nigel Mansell
          drv Prikaži

          Sauber nije engleski nego švicarski tim, tako da se s ulaskom Audija u F1 preko Saubera ništa ne mijenja po pitanju broja engleskih timova.

          Ukupni utjecaj engleza je s Audijevim ulaskom ipak manji, jer Audi ima puno veću težinu od Saubera.



          3
          3

          0
    • Honda
      zekohonda Donator Prikaži

      -po pitanju staza….gledam u razmaku od 10 godina počeviši od ove: 2022. – 10 evropskih, 2012. 9 evropskih, 2002. 11 evropskih, 1992. 10 evropskih. 1982. 10 evropskih. narastao je kalendar, ali okosnica i centar je tu.
      -po pitanu vozača: 2022. – 6 van evrope (albon je thai, jelte), 2012. 9 van evrope, 2002. – 8 van evrope, 1992. 6 van, 1982. 11 van.
      -timovi – 2022. – 1 van, 2012. 3 van (službeno po zastavi), 2002., 1 van, 1992. 0, 1982. 2 van .

      zaključak: ja ne vidim nikakav početak deuropeizacije f1. također, nemam ništa protiv novih timova i vozača sa svih strana svijeta.
      o stazama bi se dalo raspravljat.



      18
      18

      0
    • Lewis Hamilton
      smr201 Prikaži

      Ako neka ekipa želi uzeti nekog vozača (npr. Amerikanca) samo radi boljeg marketinškog potencijala nauštrb brzine to će vrlo brzo osjetiti na rezultatima.
      Sumnjam da je netko toliko očajan.


      0
      0

      0

Pročitajte više o idućim temama:

Reagirajte na ovaj sadržaj:

Novo na forumu Otvori

Bok, internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Pretplati se Doniraj jednokratno

Stvaramo uspomene zajedno!

Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.

Kontaktiraj nas

Medijska prava

Sve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.

© Pulsmedia, guramo od 2015.