Izdvojeno

Brown: Imamo više opcija za to drugo mjesto u McLarenu

Piše: Marko Litvić

Prije 1 mjesec, 11 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 3 minuta

Niz zanimljivih odluka i objava na društvenim mrežama doveo je do toga da McLaren mora pronaći novoga momčadskog kolegu za Landa Norrisa. Sve je počelo kad je Sebastian Vettel objavio da odlazi u mirovinu od Formule 1.

Zatim je Fernando Alonso iznenadio sve i objavio da će on otići u Aston Martin i zamijeniti Vettela. Alonsova dotadašnja momčad Alpine je tad objavila kako će za njih voziti mladi Australac – Oscar Piastri. No kad se Piastri oglasio na svojim društvenim mrežama, tu je započeo kaos.

Australac je, prema glasinama koje su se pojavile, imao sklopljen dogovor s McLarenom da će on zamijeniti svoga sunarodnjaka Daniela Ricciarda. To je pokrenulo dvoboj između Alpinea i McLarena koji je čak otišao do Odbora za priznavanje ugovora Formule 1, koji bi u sljedećih 24 sata trebao donijeti konačnu odluku kome pripada Piastrijev ugovor. Do toga trenutka, riječima direktora McLarena Zaka Browna, sve su samo nagađanja. Možda Piastri na kraju ni ne bude vozač McLarena.

“Imamo više planova. Trenutno je u tijeku sjednica Odbora za priznavanje ugovora i mislim da je bolje neka ništa ne komentiramo dok ne znamo konačnu odluku.”

“Imamo više opcija za to drugo mjesto i Piastri je jedna od njih. Da nije, ne bismo ni bili na toj sjednici. Vidjet ćemo kako će to proći, a onda nakon toga donijeti odluke.”

Brown se našalio kako je dosad jedino prekrižio sebe kao mogućega vozača i to samo zato što mu Andreas Seidl to ne dopušta. Spomenuo je kako ima vozača u McLarenovom razvojnom programu, te kako se tamo isto nalaze mogući kandidati za mjesto u bolidu. Jedan od vozača kojega je posebno hvalio je Colton Herta, koji se u međuvremenu počeo spominjati kao potencijalna zamjena za Pierrea Gaslyja u Alpha Tauriju. Komentirao je još dva vozača u McLarenovom sustavu – Patricia O’Warda i Alexa Paloua, te situaciju koja je nastala oko Paloua u SAD-u, a jako je slična Piastrijevoj situaciji u Formuli 1.

“Pokušao sam sebe staviti na mjesto vozača, ali mi je Andreas to zabranio, tako da sam ja jedini vozač na kojega sigurno ne možemo računati. (smijeh)”

 “Imamo svoj razvojni program u kojemu je Colton Herta odlično odradio posao. Pato je bio u bolidu na kraju prošle sezone i on je također odradio odličan posao.”

“Naravno, imamo i tu situaciju sa Alexom u Americi. Vidjet ćemo kako će to završiti, ali jedno je sigurno, želimo i njega posjesti u bolid Formule 1. Svi dosad navedeni vozači imaju puno pobjeda u jako kompetitivnom natjecanju. Indycar smatram jako prestižnim automobilskim natjecanjem, tako da mislim kako imamo puno opcija, samo moramo polako odabrati.”

Zak Brown

Komentiraj

11 komentara

  1. Iako je F1 oduvijek bila globalna, ipak je nekako okosnica i centar svega bila Europa, a ovo mi sve više izgleda kao početak maksimalne deeuropeizacije F1, kako po pitanju staza, tako i vozača… još malo, pa i timova…



    11

    2
    • Michael Schumacher
      Unwoken European Prikaži

      Da budeš još precizniji – okosnica je Engleska jer je po običaju 80-90% timova s tvornicama u Engleskoj.



      3

      0
      • Sebastian Vettel 5
        Pastor Prikaži

        I ja bih jedva dočekao da se to potpuno promjeni. Audi je, nadam se, samo početak. Pa neka i Ameri stvore jednu ekipu koja će sve voditi od kuće. Ne bih imao ništa protiv. Dosta je više i engleza…



        4

        2
        • Audi bi bio pocetak kad bi momčad radio od nule, a ne kupovao Sauber



          1

          1
        • Nigel Mansell
          drv Prikaži

          Sauber nije engleski nego švicarski tim, tako da se s ulaskom Audija u F1 preko Saubera ništa ne mijenja po pitanju broja engleskih timova.

          Ukupni utjecaj engleza je s Audijevim ulaskom ipak manji, jer Audi ima puno veću težinu od Saubera.



          3

          0
    • -po pitanju staza….gledam u razmaku od 10 godina počeviši od ove: 2022. – 10 evropskih, 2012. 9 evropskih, 2002. 11 evropskih, 1992. 10 evropskih. 1982. 10 evropskih. narastao je kalendar, ali okosnica i centar je tu.
      -po pitanu vozača: 2022. – 6 van evrope (albon je thai, jelte), 2012. 9 van evrope, 2002. – 8 van evrope, 1992. 6 van, 1982. 11 van.
      -timovi – 2022. – 1 van, 2012. 3 van (službeno po zastavi), 2002., 1 van, 1992. 0, 1982. 2 van .

      zaključak: ja ne vidim nikakav početak deuropeizacije f1. također, nemam ništa protiv novih timova i vozača sa svih strana svijeta.
      o stazama bi se dalo raspravljat.



      18

      0
    • Lewis Hamilton
      smr201 Prikaži

      Ako neka ekipa želi uzeti nekog vozača (npr. Amerikanca) samo radi boljeg marketinškog potencijala nauštrb brzine to će vrlo brzo osjetiti na rezultatima.
      Sumnjam da je netko toliko očajan.


      0

      0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Italija: Radio komunikacija Sainz-Ferrari

Radio transkript // Ante Vetma

Riccardo AdamiFive minutes, five minutes Three minutes All on medium apart from five starters on softs, included Verstappen at the front Closest soft starter is Ocon on soft, Ocon on soft, P14 Carlos SainzWho is on softs, Charles, Max, Ocon… George as well And De Vries Pit-limiter on, and focus on the lights Last car is on the grid Utrka kreće Checo 0,2s behind You are doing a good job, DRS...

Per Enzo

Oktanski koktel // Ante Maras

14081988, datum koji je duboko urezan u Ferrari i koji označava kraj jedne ere Ferrarija i početak jedne nove To je datum smrti Il Commendatorea, dan kad je ovaj svijet napustio Enzo Ferrari, jedan od najvećih ljudi svijeta autoindustrije i motosporta, a možda i najveći Sukladno njegovim željama, vijest o njegovoj smrti je objavljena dva dana poslije, kako bi "nadoknadio" zakašnjenje koje je nastalo prilikom prijave datuma njegovog...

Treba li mijenjati pravila za dobivanje superlicence?

Lociranje // Lovro Andraka

Kompleksna i poprilično stroga pravila za dobivanje superlicence stigla su u središte pozornosti tijekom posljednjih nekoliko dana zahvaljujući velikom interesu Red Bulla za već dosta razvikanim američkim vozačem Coltonom Hertom koji ne ispunjava sve kriterije za natjecanje u Formuli 1 iduće sezone Unatoč tome, 22-godišnji Herta nikako nije bezveznjak u svijetu utrkivanja - s 18 godina, 11 mjeseci i 25 dana postao je najmlađi...

Još kolumni