Izdvojeno

Ricciardo svoju odluku vezanu uz 2023. ostavlja za nakon trostrukog vikenda

Piše: Marko Litvić

Prije 4 tjedana, 14 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Poznato je kako će Daniel Ricciardo napustiti McLaren na kraju sezone jer ta kombinacija očigledno nije funkcionirala, unatoč Australčevoj pobjedi na prošlogodišnjoj VN Italije.

Odmah nakon što je objavljen njegov odlazak, počela su se postavljati pitanja o budućnosti 33-godišnjeg Australca. On je izjavio kako želi ostati u Formuli 1, a kao tri najizglednije opcije izdvojili su se njegova prethodna momčad Alpine, te Haas i Williams. Ricciardo je rekao kako će razmotriti sve opcije, no tek nakon zahtjevnog trostrukog vikenda (Belgija-Nizozemska-Italija).

“U ovom trenutku moj izbor serije je F1. To je jedina kategorija u kojoj vidim sebe u bliskoj budućnosti. Tako da je to jedina stvar za koju sam apsolutno siguran da želim. No vidjet ću sve, ovaj vikend je bio naporan i na početku smo trostrukog vikenda, tako da imam osjećaj kako će slijedeća tri tjedna biti neumoljiva. Ne konkretno za ovu temu, nego samo kao gust raspored.”

“Želim da ove tri utrke prođu i onda ću vidjeti kako se osjećam. Ne želim donositi nikakve nagle odluke ili napraviti nešto impulzivno. Vidjet ćemo kako će se situacija razvijati, no glavni cilj mi je, ako sjedim za volanom iduće sezone, da je riječ o volanu Formule 1.”

Iako je zadnjih dvadesetak mjeseci bilo naporno za Ricciarda, on kaže kako njegova ljubav za Formulom 1 ne jenjava.

“Mislim da, kad stavite kacigu i vozite se 300 i nešto kilometara na sat, jednostavno ne možete misliti na puno drugih stvari. To je jedan od elemenata koji je zaslužan za to što sam se toliko zaljubio u motosport i brzu vožnju, taj osjećaj slobode i nedodirljivosti dok ste u bolidu. Oduvijek sam uživao u tome.”

“Znao sam da će biti buke ovoga vikenda i uvod u njega je bio sve samo ne godišnji odmor. Ali sam bolid vozio sa smiješkom na licu i osjećajem slobode u sebi. To je bilo lijepo i za mene neizbježno.”

Daniel Ricciardo

Komentiraj

14 komentara

  1. Nažalost, meni se iskreno čini da za njega nekako nema mjesta ni u jednoj ekipi.



    5

    0
  2. obećavao je puno!!
    meni je nekako ohladio odkada je došao u Meclaren konstantno je gubio od Norisa.



    4

    0
  3. predlažem mu ferrari hypercar u wec-u dogodine.


    0

    0
  4. Ne bi imao nista da ode u mirovinu.. Moje simpatije je izgubio..


    0

    2
  5. CRB do petka valjda donosi odluku o Piastriu pa će onda biti sve jasnije.
    Mislim da je u trenutnim okolnostima za Alpine Ricciardo prvi izbor, zatim Gasly i na kraju Mick. Naprimjer, Ricciardo je u prosjeku (ako se sve utrke računaju) od Ocona bio brži nekih 0,25 s, dok je Alonso brži samo nekih, u prosjeku 0,12 s od Ocona. Naravno ni Ocon nije više vozač od prije 2 godine, brži je sigurno, a Ricciardo se sigurno ne dovodi da negdje bude drugi vozač. Nek si i on malo razmisli i sam sebi prizna jel ovo u McLarenu samo do bolida ili je gotovo. A ako je gotovo nek se ne sramoti više, jer Alpine ne traži sporijeg vozača od Ocona, a ostale momčadi jednostavno nemaju smisla za vozača njegovog renomea.



    2

    0
  6. Od najdrazeg vozaca na gridu koji je divebombao hama i ekipu je dosao do obicnog seljaka koji se smije na svaku glupost i gubi dane na modne gluposti po americi. Nema tu više žara. Za njega najbolje da ide dalje.



    4

    4
  7. Nemam sumnje da je Ricciardo odličan vozač, klasa ispod prvak kategorije. Ovo šamaranje koje prima od Norrisa mi je nerealno. Tu nešto ne štima, neki sistemski problem. Vozio je odlično u RB, Renaultu ne znam zasto ne bi i u McL. Ako više ne daje 100% i ako mu nije stalo do utrkivanja neka piči van F1. Ali ako se on i dalje trudi i posvećen je 100% ovaj otkaz mu je onda super došao, da se završi noćna mora. Te bi u tom slučaju želio da nade novu momčad, Alpine.



    9

    0
  8. Michael Schumacher
    Unwoken European Prikaži

    Ako ne ode u f1 mirovinu, čini mi se da je mali Šumaher out.


    0

    0
  9. Ako je istina da je Ricciardova odšteta zbog jednostanog prekida ugovora 20 i kusur miliona, pod uvjetom da ne vozi narednu godinu, onda ima smisla da preskoči narednu sezonu. Sumnjam da bi bilo tko bio spreman da mu ponudi niti približno toliko novaca.
    No, onda se otvara pitanje da li će biti mjesta nakon 2023. godine …. stvari se brzo mijenjaju, a DR nema više onaj pedigre koji je imao ranije, a nije više niti mlad. Možda ipak svjedočimo zadnjim utrkama DR, što je možda i bolja opcija od slučaja gdje bi se vukao na dnu poretka sezonu ili dvije bez osvojenog poena.


    0

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Italija: Radio komunikacija Sainz-Ferrari

Radio transkript // Ante Vetma

Riccardo AdamiFive minutes, five minutes Three minutes All on medium apart from five starters on softs, included Verstappen at the front Closest soft starter is Ocon on soft, Ocon on soft, P14 Carlos SainzWho is on softs, Charles, Max, Ocon… George as well And De Vries Pit-limiter on, and focus on the lights Last car is on the grid Utrka kreće Checo 0,2s behind You are doing a good job, DRS...

Per Enzo

Oktanski koktel // Ante Maras

14081988, datum koji je duboko urezan u Ferrari i koji označava kraj jedne ere Ferrarija i početak jedne nove To je datum smrti Il Commendatorea, dan kad je ovaj svijet napustio Enzo Ferrari, jedan od najvećih ljudi svijeta autoindustrije i motosporta, a možda i najveći Sukladno njegovim željama, vijest o njegovoj smrti je objavljena dva dana poslije, kako bi "nadoknadio" zakašnjenje koje je nastalo prilikom prijave datuma njegovog...

Treba li mijenjati pravila za dobivanje superlicence?

Lociranje // Lovro Andraka

Kompleksna i poprilično stroga pravila za dobivanje superlicence stigla su u središte pozornosti tijekom posljednjih nekoliko dana zahvaljujući velikom interesu Red Bulla za već dosta razvikanim američkim vozačem Coltonom Hertom koji ne ispunjava sve kriterije za natjecanje u Formuli 1 iduće sezone Unatoč tome, 22-godišnji Herta nikako nije bezveznjak u svijetu utrkivanja - s 18 godina, 11 mjeseci i 25 dana postao je najmlađi...

Još kolumni