Izdvojeno

U Zandvoortu će se omogućiti DRS kroz posljednji nagnuti zavoj

Piše: Ante Vetma

Prije 4 tjedana, 7 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Formula 1 se ovog vikenda vraća u Nizozemsku na stazu u Zandvoortu, a čini se da će ove godine ispuniti ono što su prošle godine u posljednji trenutak otkazali – omogućit će vozačima da koriste DRS kroz posljednji zavoj.

Nagib od 18° možda će predstaviti sigurnosni rizik i FIA poručuje da temeljito sve provjeravaju, ali kako trenutno stvari stoje – DRS će biti omogućen.

“Naš trenutni stav je da ćemo imati DRS kroz posljednji zavoj. Tako želimo malo poboljšati utrkivanje u Zandvoortu,” rekao je Nikolas Tombazis, FIA-in tehnički direktor za jednosjede.

“Motrimo situaciju i otvorenog smo uma. Pitat ćemo ekipe za povratnu informaciju. Već smo ih pitali za simulacije, ali to ćemo učiniti i nakon prvog slobodnog treninga.”

“Ako postoji i najmanji sigurnosni rizik – poduzet ćemo potrebne mjere i promijeniti odluku nakon prvog treninga.”

Pirellijev šef za motosport Mario Isola kaže da će to promijeniti opterećenje za gume, ali je još rano za predvidjeti detalje:

“Kad se otvori DRS to inače prebaci opterećenje na prednje gume pa se troše puno brže od stražnjih. Moramo provjeriti podatke da vidimo hoće li stražnje gume proklizavati u takvim uvjetima.”

“Možemo imati površinsko pregrijavanje, primjerice, ali je to teško predvidjeti u ovom trenutku.”

Isola smatra da će razlika između hard i medium guma u Zandvoortu biti puno veća pa će ekipe strategiju temeljiti na mediumu i na softu.

Komentiraj

7 komentara

  1. Isola smatra da će razlika između hard i medium guma u Zandvoortu biti puno veća pa će ekipe strategiju temeljiti na mediumu i na softu.

    Znači, znamo strategiju Ferraria: soft-hard-hard 🤣



    21

    0
  2. Mick Schumacher 47
    toky13 Donator Prikaži

    Kako sada stvari stoje, nece biti ni drs ni slick guma.
    Kisica se najavljuje, ali do nedjelje se jos 100 puta promjeni prognoza.



    2

    0
  3. Taj DRS je nešto nqjgluplje što su stare prdonje izmislile ,koje budaletine ,kakvo je to utrkivanje
    Zar svima nije cilj da stazu prođu što brže ,ali stare prdonje te uštroje i ograniče papirom ili dijelovima staze ,suludo
    Već ako je uveden neka ga svatko koristi kada hoće a to znači non-stop ,ali stare prdonje žele malo drame ,a naravno to odgovara najbojima ,ajmo ukinuti prvih 10 nema pravo na DRS ,samo da bi bilo zanimljivo ,f1 je odavno otišla u 3pm ,samo prevare ,laži i obmane
    Ako doneseš pravila za 2 godine onda ,začepi prljavu gubici i neka se ljudi utrkivaju ,sve prevara
    E sad ovo ,sad ono pravilo ,sad uvodimo gume nove ,mrš lopovi
    Ali nažalost nije to samo u f1 nego u svemu ,kretenizam vlada ovim svijetom !!!



    3

    2
  4. Kako je ovo izvedivo? Čvršća suspenzija i tire wall? Drugačiji način ostvarivanja downforcea? Posljedni zavoj na izlazu ima prijenos karaktera iz pozitivnog u off camber (konveksnost), a nagib od 20-ak stupnjeva i dalje uzrokuje nevjerojatan lateralni load na gume. Ukoliko ovu zamisao uspiju provesti bez incidenata, za mene je to jedan od najvećih fizikalnih dosega Formula 1 bolida.


    0

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Italija: Radio komunikacija Sainz-Ferrari

Radio transkript // Ante Vetma

Riccardo AdamiFive minutes, five minutes Three minutes All on medium apart from five starters on softs, included Verstappen at the front Closest soft starter is Ocon on soft, Ocon on soft, P14 Carlos SainzWho is on softs, Charles, Max, Ocon… George as well And De Vries Pit-limiter on, and focus on the lights Last car is on the grid Utrka kreće Checo 0,2s behind You are doing a good job, DRS...

Per Enzo

Oktanski koktel // Ante Maras

14081988, datum koji je duboko urezan u Ferrari i koji označava kraj jedne ere Ferrarija i početak jedne nove To je datum smrti Il Commendatorea, dan kad je ovaj svijet napustio Enzo Ferrari, jedan od najvećih ljudi svijeta autoindustrije i motosporta, a možda i najveći Sukladno njegovim željama, vijest o njegovoj smrti je objavljena dva dana poslije, kako bi "nadoknadio" zakašnjenje koje je nastalo prilikom prijave datuma njegovog...

Treba li mijenjati pravila za dobivanje superlicence?

Lociranje // Lovro Andraka

Kompleksna i poprilično stroga pravila za dobivanje superlicence stigla su u središte pozornosti tijekom posljednjih nekoliko dana zahvaljujući velikom interesu Red Bulla za već dosta razvikanim američkim vozačem Coltonom Hertom koji ne ispunjava sve kriterije za natjecanje u Formuli 1 iduće sezone Unatoč tome, 22-godišnji Herta nikako nije bezveznjak u svijetu utrkivanja - s 18 godina, 11 mjeseci i 25 dana postao je najmlađi...

Još kolumni