Izdvojeno

Horner: Moram zahvaliti Totu na direktivi, ovako dominantni nismo bili od 2010. ili 2013.

Piše: Lovro Andraka

Prije 1 mjesec, 14 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Šef Red Bulla Christian Horner bio je oduševljen tempom svoje momčadi nakon dvostruke pobjede u Belgiji koju je nazvao jednim od njihovih najdominantnijih nastupa još od početka 2010-ih, a uz to se našalio kako bi trebao zahvaliti Totu Wolffu na tehničkoj direktivi uvedenoj za ovu utrku.

Podsjetimo, na VN Belgije na snagu je stupila tehnička direktiva o mjerenju dupinjanja i stabilnosti središnjeg dijela podnice za koju su najviše lobirali članovi Mercedesa.

“Na prvu bih vjerojatno trebao zahvaliti Totu na tehničkoj direktivi!”, našalio se Horner.

“Sad zaozbiljno, mislim da je ova staza istaknula naše vrline. Imamo vrlo efikasan bolid, pronašli smo jako dobre postavke i Max je jednostavno bio fenomenalan od prvog kruga na prvom treningu.”

“Bilo je puno očekivanja od te tehničke direktive, stoga je možda drugima naškodila više nego nama. Mi nismo baš mijenjali pristup pripremi bolida.”

Max Verstappen stigao je do uvjerljive pobjede s prednošću od gotovo 18 sekundi ispred timskog kolege Sergija Pereza nakon starta s 14. mjesta.

“Max se i dalje morao probiti kroz poredak i to je odradio vrlo efikasno u prvih nekoliko krugova, stoga je došao do vrha puno brže nego smo očekivali. Soft gume su mu dobro odgovarale u tom prvom stintu.”

“Tempo koji su Max i Checo imali bio je dovoljan da prođemo Carlosa [Sainza] i da ostvarimo jedan od najdominantnijih nastupa kao momčad od 2010. ili 2013.”, rekao je Horner.

Red Bull je slavio na 10 od 14 ovosezonskih utrka – 9 puta najbolji je bio Verstappen, a jednom je slavio Perez. Najuspješnija sezona po broju pobjeda za austrijsku momčad bila je 2013., kada je Sebastian Vettel sam uzeo 13 pobjeda, što je apsolutni rekord pobjeda za vozača u jednoj sezoni kojeg dijeli s Michaelom Schumacherom i njegovom sezonom 2004. S obzirom na Red Bullovu i Verstappenovu formu te činjenicu da je ostalo još osam utrka do kraja sezone, možemo očekivati rušenje tih rekorda.

Komentiraj

14 komentara

  1. Christian j, ne vadi.



    23

    1
  2. Hahaaaa
    Bravo Horner & Red Bull
    Nažalost rijetko kada u životu budemo u prilici vidjeti kako pravda i istina brzo izlaze na svijetlo dana i pobjeđuju
    Uistinu mi je drago što se ovo događa i što je ekipa Red Bulla ponizila sve ostale kao rijetko tko u sportu ,istina i to vam govorim kao navijač ferrarija ,svaka čast cijeloj ekipi Red Bulla ,Max majstore svaka čast ,kad se samo sjetim kako su Maxa pljuvali i ponižavali ljudi koji nikada neće voziti niti auto niti motor preko 300 -350 km/h i to na ravnim a zamisli ih tek da se utrkivaju ,znao sam i onda a i sada da će Max biti strašan vrh vrhova jer ima ,ima onaj pobjednički instinkt ,jednostavno Max to ima u sebi ,a najgore što ga još uvijek neki ljudi omalovažavaju i ne žele mu priznati koliko je dobar i brz ,e to je tek tužno ,mislim si kakvi su to ljubitelji formule 1 ,umjesto da su sretni što mogu vidjeti takvig vizača na djelu i uživati ,ne ,ne ako vozi za Red Bull ili neki drugi tim ,pljuvanje ,kakvi likovi ,kakvi ljudi ??!!!?!!!



    17

    8
    • Nemoj zaboraviti i to da imaju neki koji smatraju da mu je titula poklonjena.



      13

      6
    • Kad je dosao u F1 isao mi na zivce jer je u vecini slucajeva uneredio Kimmiju i Sebu utrku…ali imao je ubitacki instikt kao Kimmi u Mcl …s godinama je sazrio i postepeno pokazivao da je sve ubojiti…kako mi se zamjerio Ferrari kako je unistio Vettela i bacili ga ko staru kantu tako me je Max kupio s voznjama i stavom prosle godine protiv Lewisa…i drago mi je vidjet kako rastura !!



      12

      1
    • Pa ček prvo da ustanovimo jel Hamiltonu poklonjeno ili? Jesmo li ga trebali pljuvati ili uživati u njegovim voznjama?



      1

      1
  3. Sebastian Vettel 5
    dzalac Prikaži

    Kada netko spominje kako je direktiva naskodila ferrariju, a proizisla je zbog kukanja mercedesa i njegovih vozaca onda je ta osoba napadnuta u komentarima na portalu zbog plakanja. Nakon ovakve izjave Hornera sve je jasno.



    13

    1
  4. Jedan Apaurin za Tota



    15

    2
  5. Ajd, barem je štucovo Ferrari.
    Jbga, 2. mjesto u WCC donosi više para nego 3.

    A Kiki lagano meće onih 10mm. 🤣



    18

    1
  6. 7:1 Horneru ili 8:0 konstruktorski.. Jos moraš porasti Horneru. Sličan kompleks kao Alonsu od Hamiltona.



    5

    4
    • Nando
      FA14 Prikaži

      Tesko da Horner ima kompleks od Tota,uostalom Horner je od samog pocetka u Red Bull i triba mu skinit kapu za sve uspjehe kojih nije bilo malo,dok je Toto dosao u momcad koja je vec pobjeđivala.
      Velika je steta sto Red Bull nije imao motor za borbu za prvaka.
      Horner je u mnogim svojim izjavama u godinama dominacije mercedesa bio jasan da je mercedes bolji dok vidimo sad kakve alate koristi Toto da bi se priblizio Red Bullu.



      9

      1
    • Horner je početka 2005. u RBu i stvarao je tu momčad zajedno s Markom i Neweyem.
      RB je bio prvak 2010-2013 momčadski i vozački prvak.

      U to doba je Toto kupio mjesto u upravnom odboru Williamsa (2009-2011), bio CEO Williamsa (2012) i CEO Mercedesa(2013).
      Došao je 2013 u Merc u kojem je Brawn još uvijek cijelu godinu vodio tehniku i sport, dakle i taj famozni bolid 2014 nema nikakve veze s TW.



      9

      1

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Italija: Radio komunikacija Sainz-Ferrari

Radio transkript // Ante Vetma

Riccardo AdamiFive minutes, five minutes Three minutes All on medium apart from five starters on softs, included Verstappen at the front Closest soft starter is Ocon on soft, Ocon on soft, P14 Carlos SainzWho is on softs, Charles, Max, Ocon… George as well And De Vries Pit-limiter on, and focus on the lights Last car is on the grid Utrka kreće Checo 0,2s behind You are doing a good job, DRS...

Per Enzo

Oktanski koktel // Ante Maras

14081988, datum koji je duboko urezan u Ferrari i koji označava kraj jedne ere Ferrarija i početak jedne nove To je datum smrti Il Commendatorea, dan kad je ovaj svijet napustio Enzo Ferrari, jedan od najvećih ljudi svijeta autoindustrije i motosporta, a možda i najveći Sukladno njegovim željama, vijest o njegovoj smrti je objavljena dva dana poslije, kako bi "nadoknadio" zakašnjenje koje je nastalo prilikom prijave datuma njegovog...

Treba li mijenjati pravila za dobivanje superlicence?

Lociranje // Lovro Andraka

Kompleksna i poprilično stroga pravila za dobivanje superlicence stigla su u središte pozornosti tijekom posljednjih nekoliko dana zahvaljujući velikom interesu Red Bulla za već dosta razvikanim američkim vozačem Coltonom Hertom koji ne ispunjava sve kriterije za natjecanje u Formuli 1 iduće sezone Unatoč tome, 22-godišnji Herta nikako nije bezveznjak u svijetu utrkivanja - s 18 godina, 11 mjeseci i 25 dana postao je najmlađi...

Još kolumni