Izdvojeno

Binotto: Za prekoračenje brzine je kriv senzor

Piše: Ante Vetma

Prije 1 mjesec, 11 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Ferrari je pojasnio da je za Leclercovo prekoračenje brzine u pit-laneu kriv senzor koji se pregrijavao nakon što je naljepnica s vizira kacige Maxa Verstappena završila u kočnicama Leclercovog bolida.

Ova kazna koštala je Leclerca pete pozicije pa je završio iza Fernanda Alonsa. On je najprije preuzeo odgovornost za prekoračenje brzine, ali je Mattia Binotto rekao da se ipak radi o senzoru:

“Prekoračenje je zaista bilo rubno.”

“Nismo koristili uobičajene senzore jer su se pregrijali i nisu funkcionirali, a pomoćni sistem možda nije bio toliko precizan.”

“Sve u svemu, bila je to nesretna situacija. Ne radi se o našoj odluci da odemo u boks i da budemo hrabri pa pokušamo osvojiti dodatni bod za najbrži krug.”

Leclerc je limit od 80 km/h prešao za samo 1 km/h.

“Bila je to prilika za još jedan bod, a razmak između Charlesa i Fernanda je bio dovoljan za promjenu guma. Mislim da je to bila ispravna odluka. Znali smo da će biti blizu s Fernandom.”

“Znali smo također da ga možemo ponovo prestići s tako svježim gumama, a to bi pomoglo i zbog DRS-a i brzine na pravcu. Još jednom kažem – mislim da je to bila dobra odluka.”

Kao i dosad – Binotto ne vidi razloga da mijenja cirkus unutar svoje ekipe:

“Naravno da uvijek postoje stvari koje se mogu pokušati popraviti i lekcije koje se trebaju naučiti. Ali, ako pogledam unatrag na sezonu – mislim da je puno toga izvana izgledalo drukčije i nije bilo realno percipirano. Ponekad nismo radili pogreške, ali je možda izgledalo da ih radimo.”

“Štoviše – ako pogledate ovo danas, mislim da je poziv u boks bio ispravan. Morate biti hrabri u F1.”

Komentiraj

11 komentara

  1. Mclaren
    Piro Prikaži

    Prihvaćam komentar. Tko ne riskira….
    Ali puno oni riskiraju ove sezone.



    5

    0
  2. Ma ovaj lik živi u nekoj drugoj dimenziji. Šta sve izjavi lik, ne znam više da li se može šta i komentarisati, nema veze sa realnošću…



    5

    0
    • Hahaaaa
      Cijela ekipa ferrarija trebala je puno bolje iskoristiti ljetnu pauzu,a najbolji potez bi im bio da su otišli svi zajedno u Brazil,Peru ,Boliviji ,Kolumbiju i tamo pronašli pravog šamana i svi zajedno popili Ayausku e onda bi možda i bili u nekoj drugoj dimenziji i možda bi im se otvorili novi horizonti ,ok
      Malo šale ali njih bi zbilja trebalo tamo poslati ,jer ja ne znam kako je ovo moguće što rade ,ma znam sve je to super ,navijači ferrarija nemojte se živcirati ,zar ne znate da Binoto -Blentoto lijepo rekao da ferrari ostvaruje sve ciljeve i da oni ove godine nisu ni računali na prvo mjesto 🙉,hahaaaaa a u 3pm ,već tada je trebao dobiti šimecki u duppe ,ajde ,Blentoto pakuj stvari i pravac Bolivija a poslije Peru ,pa šta ću tamo ,šta ćeš i ovdje,ideš probati DMT ,tamo te ćeka najbolji čovjek za te stvar ,šaman ,a šta je DMT jel to neki bogati sponzor ,budalo blesava,lova nam nikada nije bila problem mi smo ferrari a i buđet je ograničen tako da ,ajde , ajde gubi se vodite ga odmah ali odmah u zračnu luku …
      10 min. Poslije ma ovoj budali nema pomoći ali ajde ,zamolio me ovaj …… ….. .. …. !


      0

      0
  3. Ferrari
    jura718 Prikaži

    Jad i bijeda od šefa. Ili u Ferrariju nemaju aspiracije za naslov ili je ovaj toliki egomanijak da misli da je nepogrešiv. U svakom slučaju, ja kao Ferrari fan, smatram da ništa od naslova ne samo ove godine, to je sigurno, nego i do 2026. nema ništa. Vidi se da nisu za sam vrh, nemaju pravo vodstvo, a bez pravog vodstva nema ništa. Jasno je da Red Bull ima sekundu po krugu brži bolid, barem u rukama Maxa. Ali Ferrari pada u formi, to je strašno, biti će opet treći u konstruktorima, a s obzirom kakva je razmak bio u odnosu na Mercedes na početku sezone, to je stvarno sramota. Suma sumarum, dok se ne promjene stvari iz korijena, neće Ferrari vidjeti naslova.

    P.S. ne znam tko je izjavio, ali neki poznat lik u svijetu F1 je rekao da je Ferrari sam sebi kriv za sve ove godine bez naslova. Zašto? Jer su toliki egoisti, žele samo Talijane u ekipi, a očito je da to nije dovoljno za sam vrh. Moraš imati najbolje ljude na pozicijima, nebitno koje su nacionalisti.



    9

    1
    • Ja sam rekao vec sada vise od dve godine kada ce Ferari osvojiti titulu? Kada dovede Maxa sa kompletnom ekipom mehanicarima Hornerom, Adrianom nesto kao Sumaher nekada samo to nevidim narednih dve tri godine.



      2

      1
  4. James Hunt
    Luca Badoer Prikaži

    Senzor na stolu za popravke, pored njega ceduljica “we are checking”…



    4

    0
  5. …riješit’ će to oni, mlada su ekipa…



    5

    0
  6. Ne.
    Prekoračenje brzine je došlo kao posljedica vaše gluposti da idete po FL i pokušate smanjiti Maxovu prednost nad Čarlijem sa 96 bodova na 94 (moš’ mislit’?) uz “znanje” da ćete biti blizu sa Alonsom, a trebalo vam je barem još 3 sekunde rezerve da Čarli bude ispred Alonsa. Povrh svega, nije bio ni blizu FL (0,6sec sporiji) i još kao šlag na kraju desi se prekoračenje brzine i gle čuda, sad više nije prednost 94 boda (ili 96), već 98 (ali, ko da je to uopšte bitno).
    Ali da, probali ste, riskirali,….🤦🤦🤣



    16

    0
  7. Jedna stvar mi nije jasna…Kad tim pravi greške nekako mi je i jasno da će Binotto da pere ljagu i traži krivce tamo gdje ne postoje, ali mi nije jasno zašto kada konkretno Charles pogriješi – on to prizna, a Binotto priča drugu priču, opet pere ljagu i sa njega. Ponekad mi izgleda kao da uopšte ne komuniciraju i tako u medijima ispadnu neusaglašeno.



    2

    1
  8. Hoćemo braćo usvojiti kao posljedni argument? Imamo li kvorum? OK, usvojeno da je krv senzor, hajmo dalje. 😂



    7

    0
  9. Hahaaaa koji mamlaz
    Pa jel može gore
    Daj mršnite van tog mutavog uhljeba ,koji kretten
    Ovaj ima obraz ko gume za kišu na bolidu f1



    5

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Italija: Radio komunikacija Sainz-Ferrari

Radio transkript // Ante Vetma

Riccardo AdamiFive minutes, five minutes Three minutes All on medium apart from five starters on softs, included Verstappen at the front Closest soft starter is Ocon on soft, Ocon on soft, P14 Carlos SainzWho is on softs, Charles, Max, Ocon… George as well And De Vries Pit-limiter on, and focus on the lights Last car is on the grid Utrka kreće Checo 0,2s behind You are doing a good job, DRS...

Per Enzo

Oktanski koktel // Ante Maras

14081988, datum koji je duboko urezan u Ferrari i koji označava kraj jedne ere Ferrarija i početak jedne nove To je datum smrti Il Commendatorea, dan kad je ovaj svijet napustio Enzo Ferrari, jedan od najvećih ljudi svijeta autoindustrije i motosporta, a možda i najveći Sukladno njegovim željama, vijest o njegovoj smrti je objavljena dva dana poslije, kako bi "nadoknadio" zakašnjenje koje je nastalo prilikom prijave datuma njegovog...

Treba li mijenjati pravila za dobivanje superlicence?

Lociranje // Lovro Andraka

Kompleksna i poprilično stroga pravila za dobivanje superlicence stigla su u središte pozornosti tijekom posljednjih nekoliko dana zahvaljujući velikom interesu Red Bulla za već dosta razvikanim američkim vozačem Coltonom Hertom koji ne ispunjava sve kriterije za natjecanje u Formuli 1 iduće sezone Unatoč tome, 22-godišnji Herta nikako nije bezveznjak u svijetu utrkivanja - s 18 godina, 11 mjeseci i 25 dana postao je najmlađi...

Još kolumni