Izdvojeno

Konačan startni poredak za VN Belgije

Piše: Ante Vetma

Prije 5 mjeseci, 5 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 1 minuta

Max Verstappen, Esteban Ocon, Lando Norris, Charles Leclerc, Guanyu Zhou, Mick Schumacher i Valtteri Bottas već su prije kvalifikacija uzeli nove elemente pogonske jedinice i zbog toga su na njihove pozicije utjecale brojne kazne.

Konačan startni poredak možete vidjeti na grafici ispod.

↓↓
1 Carlos Sainz
2 Sergio Perez
3 Fernando Alonso
4 Lewis Hamilton
5 George Russell
6 Alexander Albon
7 Daniel Ricciardo
8 Pierre Gasly
9 Lance Stroll
10 Sebastian Vettel
11 Nicholas Latifi
12 Kevin Magnussen
13 Valtteri Bottas
14 Max Verstappen
15 Charles Leclerc
16 Esteban Ocon
17 Lando Norris
18 Guanyu Zhou
19 Mick Schumacher

Yuki Tsunoda krenut će iz pit-lanea zbog promjene pogonske jedinice nakon ulaska u parc ferme.

FIA-in dokument: Startne pozicije

Komentiraj

5 komentara

  1. Ayrton Senna
    FerrariF1 Prikaži

    I kako je sad Max ispred Charlesa a bilo je rečeno da će startati iza njegaa.. Što sam propustio.?


    0

    0
    • Ne, ni u kakvoj kombinaciji Leclerc nije trebao startati ispred Verstappena. Startnu poziciju vozača sa začelja određuje statna pozicija koju su osvojili, kako je Verstappen osvojio PP on starta prvi od svih vozača koji su dobili kaznu da startaju sa začelja.



      4

      0
  2. James Hunt
    Luca Badoer Prikaži

    Ocekivano da maknu jedan AT. Jucer je i Di Resta spomenuo tu ideju


    0

    0
  3. Bottas bolje plasiran sa 20-25 mjesta kazne , nego da je vozio kvale bez kazne , ne uzimajuci u obzir da je zadnji jucer bio.
    Bas su ih “kaznili”.



    2

    0
  4. Mclaren
    raca Prikaži

    Velike nadogradnje McLarena na pokazivaču broja okretaja, nisu se isplatile. Max, svoj svijet


    0

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Zatvori ❌

Kolumne

Što bi bilo kad bi bilo… 3. dio

Oktanski koktel // Ante Maras

Prije gotovo 3 godine napisao sam 2 članka koji su prikazali nekakve drugačije ishode nekih od najpoznatijih događaja u povijesti najdražeg nam sporta koji su pokazali koliko bi drugačija bila F1 tijekom svoga postojanja do dana današnjeg U ovome posljednjem nastavku ću se više bazirati na određene događaje u Formuli 1 u posljednjih 30 godina, točnije neću zadirati toliko u prošlost, iako F1 prije 30 godina lagano ulazi u daleku...

Što je novo u novoj sezoni

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

S obzirom na to da smo se u ovo vrijeme prošle godine pripremali za najveću promjenu tehničkog pravilnika u zadnjih 30 godina - lako bi bilo zaključiti da nas od ožujka čeka "još malo ovog istog" Međutim, to je prilično daleko od stvarnog stanja Čekaju nas nova vozačka imena, rošade među ekipama, promjene šefova ekipa, promjene u kalendaru i određena "usavršavanja" tehničkog, financijskog i sportskog...

Poredak vozača: 5-1

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

Pročitajte najprije:Poredak vozača: Pozicije 20-16Poredak vozača: Pozicije 15-11Poredak vozača: Pozicije 10-6 5 Lando Norris Kako je McLaren krenuo u sezonu bili smo prilično uvjereni da će ovo biti neobično loša godina za Landa Norrisa i Daniela Ricciarda Bahrein je bolje ne spominjati, a na drugoj utrci sezone, u Saudijskoj Arabiji, je zapeo u Q2 Cijele prošle sezone se nije dogodilo da na dva uzastopna GP vikenda ostane...

Još kolumni