Izdvojeno

Brown o Szafnaueru: Ne bih rekao da ima kredibilitet za optužbe o etici

Piše: Lovro Andraka

Prije 1 mjesec, 5 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Izvršni direktor McLaren Racinga odbrusio je šefu Alpineove F1 momčadi Otmaru Szafnaueru koji je već nekoliko puta izjavio da je očekivao više odanosti i integriteta od Oscara Piastrija.

Epilog borbe između Alpinea i McLarena za Australčeve vozačke usluge trebao bi stići uskoro jer se zbog ove situacije u ponedjeljak sastaje FIA-jin Odbor za priznavanje ugovora. Odbor će donijeti odluku o tome za koga Piastri smije voziti dogodine, no cijela priča možda se nastavi i nakon toga – Auto Motor und Sport piše da Alpine u slučaju presude Odbora u korist McLarena namjerava osobno tužiti Piastrija za 5 do 10 milijuna dolara za troškove njegovog razvoja.

“Ne znam detalje tog odnosa, stoga mislim da ne bi bilo pošteno da zauzimam bilo čiju stranu jer jednostavno nisam upućen”, blago je započeo svoj komentar Brown u intervjuu za Sky Sports.

“Ali sudeći po nedavnom, načinu na koji je Fernando [Alonso] otišao i iznenadio Otmara, koji je ne tako davno bio kažnjen s 400 000 eura i 15 bodova, ne bih rekao da ima najvišu razinu kredibiliteta za optužbe vezane uz etiku.”

Brown se time prisjetio “ružičastog Mercedesa”, odnosno Racing Pointovog bolida iz 2020., momčadi u kojoj je Szafnauer tada bio šef. Momčad je zbog ilegalnih kočionih kanala dobila spomenutu novčanu kaznu od 400 000 eura i oduzeto im je 15 konstruktorskih bodova.

Tih 15 bodova u konačnici je koštalo Racing Point trećeg mjesta u prvenstvu, a profitirao je upravo McLaren. Brown i Szafnauer i tada su bili u verbalnom ratu, stoga ne čudi da se to još jednom rasplamsalo.

Komentiraj

5 komentara

  1. Eto, ni F1 nije lišena “dužničkog ropstva”!
    Ukoliko se presudi u korist Alpinea, Piastri će morati voziti za njih.
    Ukoliko presuda bude u korist McLarena, Piastri bi opet mogao biti primoran voziti za njih da izbjegne sud i plaćanje duga…..



    1

    0
    • Williams
      Montoya Prikaži

      Pa valjda je i taj Piastri dao nekom lojeru da prouči ugovor s Renaultom prije nego je potpisao za McLaren.
      Šta je to neki ugovor ko sa HR teleoperaterima pa piše malim slovima ” if then goto”



      2

      0
      • kako sam ja shvatio piasti ima ugovor s alpine akademijom i vjerojatno bi ga onda alpine akadamija tužila pa povrat uloženog.
        a što se tiče f1 ugovora, mislim da je sve čisto i da može vozit za mcl.


        0

        0
        • Williams
          Montoya Prikaži

          Ni akademijin ugovor nije vječan. Mick Schumacher više nije pod Ferrarijevim akademijom. Tako možda i ovaj nije. Potpisao je dan poslije isteka pa se možda hvataju za to da je pregovarao i dogovarao dok je bio pod ugovorom


          0

          0
  2. rugala se sova sjenici da ima veliku glavu…


    0

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Italija: Radio komunikacija Sainz-Ferrari

Radio transkript // Ante Vetma

Riccardo AdamiFive minutes, five minutes Three minutes All on medium apart from five starters on softs, included Verstappen at the front Closest soft starter is Ocon on soft, Ocon on soft, P14 Carlos SainzWho is on softs, Charles, Max, Ocon… George as well And De Vries Pit-limiter on, and focus on the lights Last car is on the grid Utrka kreće Checo 0,2s behind You are doing a good job, DRS...

Per Enzo

Oktanski koktel // Ante Maras

14081988, datum koji je duboko urezan u Ferrari i koji označava kraj jedne ere Ferrarija i početak jedne nove To je datum smrti Il Commendatorea, dan kad je ovaj svijet napustio Enzo Ferrari, jedan od najvećih ljudi svijeta autoindustrije i motosporta, a možda i najveći Sukladno njegovim željama, vijest o njegovoj smrti je objavljena dva dana poslije, kako bi "nadoknadio" zakašnjenje koje je nastalo prilikom prijave datuma njegovog...

Treba li mijenjati pravila za dobivanje superlicence?

Lociranje // Lovro Andraka

Kompleksna i poprilično stroga pravila za dobivanje superlicence stigla su u središte pozornosti tijekom posljednjih nekoliko dana zahvaljujući velikom interesu Red Bulla za već dosta razvikanim američkim vozačem Coltonom Hertom koji ne ispunjava sve kriterije za natjecanje u Formuli 1 iduće sezone Unatoč tome, 22-godišnji Herta nikako nije bezveznjak u svijetu utrkivanja - s 18 godina, 11 mjeseci i 25 dana postao je najmlađi...

Još kolumni