Izdvojeno

Leclerca ne frustrira nova greška Ferrarija, bit će razočaran ako ne dođe do podija

Piše: Lovro Andraka

Prije 5 mjeseci, 12 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Iako se ne radi o velikoj greški, Ferrari je ponovo imao jednu nespretnu situaciju u kvalifikacijama za VN Belgije, no njihov vozač Charles Leclerc koji je već nekoliko puta ove sezone bio žrtva njihovih loših odluka kaže kako ga to ne frustrira.

Leclerc je imao kaznu starta sa začelja grida, no bio je u borbi za poziciju s ostalom petoricom vozača s takvom kaznom, među kojima je bio i njegov glavni rival Max Verstappen. Obojica su se probila do završne runde, a tamo je Leclerc bio zbunjen gumama koje su bile montirane na njegov bolid za prvi izlazak na stazu.

“Čekajte, kakve su ovo gume?”, pitao je Leclerc preko timskog radija odmah po izlasku iz garaže.

“Oprosti, to je pogreška”, odgovoreno mu je iz ekipe.

Monegašanina je iznenadilo to što je na bolidu imao svježi set softa jer je plan bio izaći na korištenom softu, a zatim u drugom pokušaju ići s novim setom. Nakon što je dao zavjetrinu kolegi Carlosu Sainzu, rečeno mu je da odradi brzi krug, što je na kraju bio njegov jedini brzi krug u Q3 jer je drugi put izašao samo da ponovo povuče Sainza. To vrijeme bilo je četvrto najbrže i Leclerc će sutra startati 16., odmah pored Verstappena.

“Mislim da je došlo do pogreške u komunikaciji, nije velika stvar, ali spomenuo sam to jer sam bio pomalo iznenađen. To ionako ne mijenja ništa za ostatak vikenda”, rekao je Leclerc nakon kvalifikacija.

Novinari Motorsporta izravno su ga upitali je li frustriran zbog nove ovogodišnje male greške Ferrarija, a njegov odgovor bilo je kratko “ne”.

Dodao je kako očekuje da će u utrci Ferrari biti nešto konkurentniji Red Bullu i da se nada da će situacija biti drukčija na Zandvoortu idućeg tjedna.

“I ja ću biti razočaran ako se ne probijem do podija, ali s obzirom na to da je pored mene, ako će imati današnji tempo, onda će meni biti vrlo teško doći do podija”, rekao je Leclerc o Verstappenovoj izjavi u kojoj je kazao da podij smatra minimumom.

“Ali nikad se ne zna. Uz dobar prvi stint i čistu utrku siguran sam da se možemo vratiti do vrha.”

Komentiraj

12 komentara

  1. Pa normalno da ga ne frustrira kad je već navikao. Možda bi ga prije isfrustriralo da jedan vikend ne naprave grešku, who knows



    10

    0
  2. Max Verstappen 1
    vlado Pretplatnik Prikaži

    “Leclerca ne frustrira nova greška Ferrarija, bit će razočaran ako ne dođe do podija”

    Koji je izvor ove izjave?


    0

    4
  3. lec je prvo napravio brzi krug a onda pomogao sai…



    2

    0
  4. A sta rec nego….FERRARI! To je tako u toj garazi!


    0

    0
  5. Ferrari
    RedOne Prikaži

    Nekako je dojam da ako nasumično odaberemo 10 Ferrari fanova s ovog portala i stavimo ih na ključne pozicije u ekipu na jedan vikend, taj vikend odlazi u povijest kao veliki povratak na početak 2000-tih; jer gore od ovoga što se dešava teško da može biti.
    Žalosno je što ne možemo uživati u trkama zbog strepnje od vlastite ekipe. I uvijek je nešto.
    Tko je makar jednom radio s Talijanima zna kakav je to stav prema poslu. Tako se ne vodi F1 ekipa.



    5

    0
  6. Vjerujem da je itekako isfrustriran i razočaran svime što mu događalo ove sezone, ali – sjetite se onog Binottova “prijetećeg prsta u zraku” – naravno da Charles ne smije javno iznositi nezadovoljstvo!
    S druge strane, i on i Max danas očekuju postolje…..to znači da Checo ili Sainz moraju kiksati.
    Bojim se samo da će Ferrari opet izvesti neki “biser” s barem jedim bolidom danas, pa ćemo možda imati neočekivani 1. 2. i 3. nakon utrke!



    4

    0
  7. Mick Schumacher 47
    senna66 Donator Prikaži

    Ne frustrira?
    Baš kao i navijače Ferrarija. Jednostavno te više ništa ne može iznenaditi.



    3

    0
  8. Formula 1
    tomz Prikaži

    Nešto mi vuče na neki ludi scenarij danas gdje Charles wina…



    2

    1

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Zatvori ❌

Kolumne

Što bi bilo kad bi bilo… 3. dio

Oktanski koktel // Ante Maras

Prije gotovo 3 godine napisao sam 2 članka koji su prikazali nekakve drugačije ishode nekih od najpoznatijih događaja u povijesti najdražeg nam sporta koji su pokazali koliko bi drugačija bila F1 tijekom svoga postojanja do dana današnjeg U ovome posljednjem nastavku ću se više bazirati na određene događaje u Formuli 1 u posljednjih 30 godina, točnije neću zadirati toliko u prošlost, iako F1 prije 30 godina lagano ulazi u daleku...

Što je novo u novoj sezoni

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

S obzirom na to da smo se u ovo vrijeme prošle godine pripremali za najveću promjenu tehničkog pravilnika u zadnjih 30 godina - lako bi bilo zaključiti da nas od ožujka čeka "još malo ovog istog" Međutim, to je prilično daleko od stvarnog stanja Čekaju nas nova vozačka imena, rošade među ekipama, promjene šefova ekipa, promjene u kalendaru i određena "usavršavanja" tehničkog, financijskog i sportskog...

Poredak vozača: 5-1

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

Pročitajte najprije:Poredak vozača: Pozicije 20-16Poredak vozača: Pozicije 15-11Poredak vozača: Pozicije 10-6 5 Lando Norris Kako je McLaren krenuo u sezonu bili smo prilično uvjereni da će ovo biti neobično loša godina za Landa Norrisa i Daniela Ricciarda Bahrein je bolje ne spominjati, a na drugoj utrci sezone, u Saudijskoj Arabiji, je zapeo u Q2 Cijele prošle sezone se nije dogodilo da na dva uzastopna GP vikenda ostane...

Još kolumni