Izdvojeno

Leclerca ne frustrira nova greška Ferrarija, bit će razočaran ako ne dođe do podija

Piše: Lovro Andraka

Prije 1 mjesec, 12 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Iako se ne radi o velikoj greški, Ferrari je ponovo imao jednu nespretnu situaciju u kvalifikacijama za VN Belgije, no njihov vozač Charles Leclerc koji je već nekoliko puta ove sezone bio žrtva njihovih loših odluka kaže kako ga to ne frustrira.

Leclerc je imao kaznu starta sa začelja grida, no bio je u borbi za poziciju s ostalom petoricom vozača s takvom kaznom, među kojima je bio i njegov glavni rival Max Verstappen. Obojica su se probila do završne runde, a tamo je Leclerc bio zbunjen gumama koje su bile montirane na njegov bolid za prvi izlazak na stazu.

“Čekajte, kakve su ovo gume?”, pitao je Leclerc preko timskog radija odmah po izlasku iz garaže.

“Oprosti, to je pogreška”, odgovoreno mu je iz ekipe.

Monegašanina je iznenadilo to što je na bolidu imao svježi set softa jer je plan bio izaći na korištenom softu, a zatim u drugom pokušaju ići s novim setom. Nakon što je dao zavjetrinu kolegi Carlosu Sainzu, rečeno mu je da odradi brzi krug, što je na kraju bio njegov jedini brzi krug u Q3 jer je drugi put izašao samo da ponovo povuče Sainza. To vrijeme bilo je četvrto najbrže i Leclerc će sutra startati 16., odmah pored Verstappena.

“Mislim da je došlo do pogreške u komunikaciji, nije velika stvar, ali spomenuo sam to jer sam bio pomalo iznenađen. To ionako ne mijenja ništa za ostatak vikenda”, rekao je Leclerc nakon kvalifikacija.

Novinari Motorsporta izravno su ga upitali je li frustriran zbog nove ovogodišnje male greške Ferrarija, a njegov odgovor bilo je kratko “ne”.

Dodao je kako očekuje da će u utrci Ferrari biti nešto konkurentniji Red Bullu i da se nada da će situacija biti drukčija na Zandvoortu idućeg tjedna.

“I ja ću biti razočaran ako se ne probijem do podija, ali s obzirom na to da je pored mene, ako će imati današnji tempo, onda će meni biti vrlo teško doći do podija”, rekao je Leclerc o Verstappenovoj izjavi u kojoj je kazao da podij smatra minimumom.

“Ali nikad se ne zna. Uz dobar prvi stint i čistu utrku siguran sam da se možemo vratiti do vrha.”

Komentiraj

12 komentara

  1. Pa normalno da ga ne frustrira kad je već navikao. Možda bi ga prije isfrustriralo da jedan vikend ne naprave grešku, who knows



    10

    0
  2. Max Verstappen 1
    vlado Pretplatnik Prikaži

    “Leclerca ne frustrira nova greška Ferrarija, bit će razočaran ako ne dođe do podija”

    Koji je izvor ove izjave?


    0

    4
  3. lec je prvo napravio brzi krug a onda pomogao sai…



    2

    0
  4. A sta rec nego….FERRARI! To je tako u toj garazi!


    0

    0
  5. Ferrari
    RedOne Prikaži

    Nekako je dojam da ako nasumično odaberemo 10 Ferrari fanova s ovog portala i stavimo ih na ključne pozicije u ekipu na jedan vikend, taj vikend odlazi u povijest kao veliki povratak na početak 2000-tih; jer gore od ovoga što se dešava teško da može biti.
    Žalosno je što ne možemo uživati u trkama zbog strepnje od vlastite ekipe. I uvijek je nešto.
    Tko je makar jednom radio s Talijanima zna kakav je to stav prema poslu. Tako se ne vodi F1 ekipa.



    5

    0
  6. Vjerujem da je itekako isfrustriran i razočaran svime što mu događalo ove sezone, ali – sjetite se onog Binottova “prijetećeg prsta u zraku” – naravno da Charles ne smije javno iznositi nezadovoljstvo!
    S druge strane, i on i Max danas očekuju postolje…..to znači da Checo ili Sainz moraju kiksati.
    Bojim se samo da će Ferrari opet izvesti neki “biser” s barem jedim bolidom danas, pa ćemo možda imati neočekivani 1. 2. i 3. nakon utrke!



    4

    0
  7. Mick Schumacher 47
    senna66 Donator Prikaži

    Ne frustrira?
    Baš kao i navijače Ferrarija. Jednostavno te više ništa ne može iznenaditi.



    3

    0
  8. Formula 1
    tomz Prikaži

    Nešto mi vuče na neki ludi scenarij danas gdje Charles wina…



    2

    1

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Italija: Radio komunikacija Sainz-Ferrari

Radio transkript // Ante Vetma

Riccardo AdamiFive minutes, five minutes Three minutes All on medium apart from five starters on softs, included Verstappen at the front Closest soft starter is Ocon on soft, Ocon on soft, P14 Carlos SainzWho is on softs, Charles, Max, Ocon… George as well And De Vries Pit-limiter on, and focus on the lights Last car is on the grid Utrka kreće Checo 0,2s behind You are doing a good job, DRS...

Per Enzo

Oktanski koktel // Ante Maras

14081988, datum koji je duboko urezan u Ferrari i koji označava kraj jedne ere Ferrarija i početak jedne nove To je datum smrti Il Commendatorea, dan kad je ovaj svijet napustio Enzo Ferrari, jedan od najvećih ljudi svijeta autoindustrije i motosporta, a možda i najveći Sukladno njegovim željama, vijest o njegovoj smrti je objavljena dva dana poslije, kako bi "nadoknadio" zakašnjenje koje je nastalo prilikom prijave datuma njegovog...

Treba li mijenjati pravila za dobivanje superlicence?

Lociranje // Lovro Andraka

Kompleksna i poprilično stroga pravila za dobivanje superlicence stigla su u središte pozornosti tijekom posljednjih nekoliko dana zahvaljujući velikom interesu Red Bulla za već dosta razvikanim američkim vozačem Coltonom Hertom koji ne ispunjava sve kriterije za natjecanje u Formuli 1 iduće sezone Unatoč tome, 22-godišnji Herta nikako nije bezveznjak u svijetu utrkivanja - s 18 godina, 11 mjeseci i 25 dana postao je najmlađi...

Još kolumni