Izdvojeno

Wolff: Ovo je bilo neprihvatljivo, vrijeme je da se saberemo i odlučimo što ćemo učiniti iduće godine

Piše: Ante Vetma

Prije 1 mjesec, 12 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Iako je na Velikoj nagradi Mađarske tempo Mercedesa izgledao ohrabrujuće – u Belgiji je došao hladan tuš. Ni nova tehnička direktiva nije pomogla, kako se George Russell nadao, a dva Mercedesa su završili na sedmoj i osmoj poziciji uz 1,8, odnosno 2,1s zaostatka.

“Ne može se dogoditi da ste prije tjedna bili na pole positionu, a sad 1,8 sekundi iza. Uvjeti su bili drukčiji, jasno, ali postoji nešto što tek moramo shvatiti. Nešto ne pogađamo.”

“Očigledno, Red Bull je ovdje u vlastitoj kategoriji, s obzirom na to da je i Ferrari osam desetinki iza njih. Ali, to nam nije utjeha.”

“Za mene su ovo najgore kvalifikacije u posljednjih 10 godina. Bez obzira na startne pozicije za sutra, biti na pole positionu prije tri tjedna i onda potpuno izgubiti tempo – to jednostavno nije prihvatljivo.”

Toto Wolff

Lewis Hamilton je bio šokiran zaostatkom kad ga je čuo na team-radio nakon kvalifikacija. Nije mu jasno što je pošlo po krivu:

“Nisam očekivao da će biti baš dvije sekunde. To je puno, puno gore nego što sam mislio da će biti.”

“Naravno da nam to sad nema smisla, pokušali smo sve. Sve sam pokušavao, mijenjao krila, setup, sve sam učinio ovog vikenda.”

“Pokušao sam puno toga i iznenađuje nas da smo toliko daleko. Možda su oni napredovali, ne znam imaju li nadogradnje ili ne, ali teško je.”

Lewis Hamilton

Wolff dodaje da ne postoji jednostavan odgovor zašto je Mercedes bio toliko spor:

“Da to znamo – mogli bismo uštimati bolid. Bolid ima previše otpora na pravcu. Lewis je rekao da je imao dojam da vuče padobran iza sebe. Stražnji dio bolida je nestabilan. Imaju podupravljanje kroz osmi i deveti zavoj. Poskakuje kroz brze sekcije i ne pruža samopouzdanje vozaču.”

“Nisam čuo nijednu pozitivnu stvar oko toga kako se bolid ponaša ovog vikenda. Mislim da je sad vrijeme da se saberemo i odlučimo što ćemo učiniti iduće godine.”

Toto Wolff

Komentiraj

12 komentara

  1. Nova pravila oko vašeg bolida, khm, mislim novi bolid oko novih pravila u vezi dupiniranja.



    10

    3
  2. Robert Kubica
    Yura Prikaži

    Ybg frende, nauci da ne mozes uvijek pobjedivati



    21

    4
  3. Carlos Sainz 55
    Tudum Donator Prikaži

    Odustaju od no sidepod koncepta. Vidi se po Lewisovim i Totovim komentarima.



    15

    0
  4. Bernie Ecclestone
    Comi_mcree Prikaži

    Šta mislite, jesu li svesno žrtvovali performanse za ovaj vikend, da ispadne da im ne odgovaraju nova pravila 🤔



    4

    5
    • I meni je pala takva opcija na pamet, ali vjerujem da nisu. U Bakuu su krenuli u napad van staze i danas se pokazalo da ipak nije do toga na što su ciljali.
      Kao što tajna Mercedesove brzine u kvalama nije bio “party mode” kako je tada RB mislio i nakon ukidanja Party moda, RB je bio još sporiji.
      Jednostavno su RB i Ferrari pogodili dizajn bolida od krila do krila kao cjelinu, dok ostali nisu. Ne može to tek tako neki upgrade riješiti. I AM i Hass kopiraju naveliko pa ništa.



      14

      0
  5. Plači mala plači :D



    9

    8
  6. Nigel Mansell
    The Simpsons Prikaži

    Mercedes pili (na)opako😂😂😂



    4

    1
  7. Ekipa iz Mercedesa sada prolazi ono što su druge ekipe prolazile zadnjih 8 godina.

    Tako je to u Formuli 1



    9

    3
  8. Toro Rosso
    25_321 Prikaži

    Koliko je samo plakao da ovi varaju, a sad kad su dosli novi testovi i dalje isto (ako ne i gore)?
    Duzan je ispriku konkurentima.



    7

    4
  9. Kiksali ste u razvoju i sad plačate danak.

    Mene ne brine Merc nego što je Ferrari još više zaostao danas.



    2

    0
    • Michael Schumacher
      ZJ11 Prikaži

      Nije Ferrari toliko zaostao koliko je spa staza za low drag koncept a to je red bull obe godine. Sjetite se samo 2019 i da je u spa ferrari tada bio jak sa svojim low drag bolidom i samo je u prvom sektoru dobivao pola sekunde, a 2017 i 2018 je force india imala najbolji sektor 1 sa slicnim konceptom. Jedina prednost redbulla je sto uz low drag imaju i dovoljno downforcea u krivinama i prema videu od wtf1 su jedini koji nisu donijeli novo straznje krilo u spa sto pokazuje i ostatak sezone jer su uvijek bili najbrzi na pravcu a malo sporiji kroz krivine od ferraria a u spa krivine ne igraju toliku ulogu jer su jako brze i sa malim krilima se moze dobit puno downforcea za razliku od ostalih staza gdje trebas vise krila za isti downforce gledajuci cijeli krug.
      Ako ovako bude i u zandvortu e onda je ferrari popusio sa tehnickom direktivom.

      Za merc me boli briga nek se muce



      8

      4

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Italija: Radio komunikacija Sainz-Ferrari

Radio transkript // Ante Vetma

Riccardo AdamiFive minutes, five minutes Three minutes All on medium apart from five starters on softs, included Verstappen at the front Closest soft starter is Ocon on soft, Ocon on soft, P14 Carlos SainzWho is on softs, Charles, Max, Ocon… George as well And De Vries Pit-limiter on, and focus on the lights Last car is on the grid Utrka kreće Checo 0,2s behind You are doing a good job, DRS...

Per Enzo

Oktanski koktel // Ante Maras

14081988, datum koji je duboko urezan u Ferrari i koji označava kraj jedne ere Ferrarija i početak jedne nove To je datum smrti Il Commendatorea, dan kad je ovaj svijet napustio Enzo Ferrari, jedan od najvećih ljudi svijeta autoindustrije i motosporta, a možda i najveći Sukladno njegovim željama, vijest o njegovoj smrti je objavljena dva dana poslije, kako bi "nadoknadio" zakašnjenje koje je nastalo prilikom prijave datuma njegovog...

Treba li mijenjati pravila za dobivanje superlicence?

Lociranje // Lovro Andraka

Kompleksna i poprilično stroga pravila za dobivanje superlicence stigla su u središte pozornosti tijekom posljednjih nekoliko dana zahvaljujući velikom interesu Red Bulla za već dosta razvikanim američkim vozačem Coltonom Hertom koji ne ispunjava sve kriterije za natjecanje u Formuli 1 iduće sezone Unatoč tome, 22-godišnji Herta nikako nije bezveznjak u svijetu utrkivanja - s 18 godina, 11 mjeseci i 25 dana postao je najmlađi...

Još kolumni