Izdvojeno

Posljednji trening: Perez ispred Verstappena i Sainza, Leclerc izletio u barijere

Piše: Ante Vetma

Prije 1 mjesec, 13 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Nakon prvih dvadeset minuta treninga na vrhu poretka bile su dvije Alfe Romeo (Zhou ispred Bottasa) i dva Aston Martina (Stroll ispred Vettela), što dovoljno govori o testnim planovima ostalih ekipa. Primjerice, pratili smo krug Georgea Russella koji je već u izlaznom krugu pokušao pojačati tempo da propisno zagrije gume. Međutim, tijekom svog “brzog” kruga imao je problem s isporukom energije iz baterija pa vrijeme nije bilo impresivno. Štoviše, usput je uništio set najmekših guma koje očigledno ne traju previše, barem ne na Mercedesovom bolidu.

U međuvremenu je i Guanyu Zhou dobio 10 mjesta kazne za startni poredak zbog ugradnje novog turbopunjača.

Prvi kompetitivniji krug došao je od Carlosa Sainza nakon skoro pola sata treninga. Sainz je do ciljne crte došao za 1 minutu 46 sekundi i 461 tisućinku, što je bilo 1,334s bolje od Zhoua. Par sekundi nakon njega Charles Leclerc je također prošao ciljem – 4 desetinke sporiji od Sainza. U međuvremenu se između njih ugurao i Alexander Albon.

Njihova vremena bila su na vrhu dok nije došao Sergio Perez koji je bio pola sekunde brži. Par minuta kasnije, novih pola sekunde u odnosu na njega našao je Max Verstappen.

Da trening ne prođe bez incidenta pobrinuo se Charles Leclerc koji je izletio u šljunčanu zamku i udario u barijere. Brzina nije bila prevelika, udario je skoro pravilno bočno, a od štete se činilo da je nastradalo prednje krilo. Na vlastiti pogon se uspio vratiti natrag u garažu. Sedam minuta prije kraja proglašena je crvena zastava, što je značilo da do kraja više nećemo stići vidjeti previše krugova. Trening je nastavljen 4 minute prije kraja. Verstappen je u tom posljednjem pokušaju pronašao još dvije desetinke, ali je Perez pronašao još više i zasjeo na vrh.

Oštećenja na Ferrariju sigurno neće biti prevelika pa će ekipa stići pripremiti bolid do kvalifikacija koje su na rasporedu za dva sata.

Rezultati

P#VozčaEkipaVrijeme+Krugovi
111S.PEREZRed Bull1:45.04718
21M.VERSTAPPENRed Bull1:45.1840.13719
355C.SAINZFerrari1:45.8240.77712
44L.NORRISMcLaren1:45.9650.91820
514F.ALONSOAlpine1:46.0611.01416
663G.RUSSELLMercedes1:46.0711.02419
716C.LECLERCFerrari1:46.1201.07311
85S.VETTELAston Martin1:46.1661.11917
931E.OCONAlpine1:46.6011.55423
1010P.GASLYAlphaTauri1:46.6041.55719
113D.RICCIARDOMcLaren1:46.6461.59917
1244L.HAMILTONMercedes1:46.7691.72219
136N.LATIFIWilliams1:46.8111.76420
1423A.ALBONWilliams1:46.8361.78919
1577V.BOTTASAlfa Romeo1:46.8811.83420
1618L.STROLLAston Martin1:46.9751.92816
1720K.MAGNUSSENHaas1:46.9821.93513
1822Y.TSUNODAAlphaTauri1:47.0351.98823
1924G.ZHOUAlfa Romeo1:47.0892.04219
2047M.SCHUMACHERHaas1:52.4947.4476

Komentiraj

13 komentara

  1. Biti će zanimljive kvalifikacije, ne zna se tko će gdje startati. Jel to Leclerc obolio do Vettel sindroma?



    4

    1
  2. Svakome se dogodi greška i sl., ali ovo s Leclercom me već počinje brinuti. Zašto me brine? Zato jer sam ga gledao kao vozača u klasi Hamiltona i Maxa. Još uvijek ga gledam, ali već s par upitnika.
    Voditelji Sky-a su sve dobro rekli. Da ga je gušt gledati i da je brz vozač, ali ovih nekih bitnih grešaka ima češće nego što se očekuje.

    Nakon svih kazni Goatifi sutra starta u TOP 10 🤘



    10

    3
    • Sebastian Vettel 5
      dzalac Prikaži

      Max je tek postao ono sto je, napravio je X izleta i incidenata dok je cijelo vrijeme imao bolid za postolja i pobjede



      9

      4
      • @dzalac Lekler vozi isto dugo i vozio je za Alfu i gresio onda preaso u Ferari i tu pravio greske to bi trebalo sve da je sada iza njega, Max je iz tih gresaka nesto naucio i sada kada jebitno pravi minimalne greske ili zna kako da se izvuce dok ovaj kad ga odvali probije zid covek.



        1

        0
    • Nista nije on bolji od Grozana npr veliki talenat ali zna da pukne pod pritiskom takodje ponekad gura bolid preko svojiih mogucnosti kao npr Imola Francuska ove godine. Daleko od toga da nije brz ali izgleda da nema on to da vozi na limitu cesto predje taj limit i onda bude ovo ili sljunak ili zid itd itd



      1

      0
    • mene isto brine… lik u svakoj sesiji ima greske, razbija bolide a kakti se bori za naslov a jedva da je u rangu prosjecnog vozaca… ferrari mu je dao sve a ovaj to ne zna iskoristit. slazem se sa skyevcima, vrijeme je da hamilton pokaze sto zna



      2

      1
    • Iako je govorio da nema pritiska ja opet mislim da postoji ta mala doza “nesvjesnog” pritiska i zbog toga tjera bolid do krajnih granica i napravi gresku.



      4

      0
    • Meni se ponekad čini kako Charles djeluje jako impulsivno, kroz trku više ide srcem nego mozgom. A to mi je još gore kada je kišni vikend.. Razumijem i određena pucanja pod pritiskom, ali ponekad baš napravi glupave greške nažalost..


      0

      0
  3. Izgleda da se Checo nameracio na pole ovde



    2

    2
  4. Zanima me hoće li 1. Vozači danas davati tow 2. vozačima u Q3. Pole ovde je vjerojatno najnebitniji pole u sezoni.



    3

    0
  5. Michael Schumacher
    VRSV546 Prikaži

    baš gledan izlet Leclerca, da je bia asfalt stuka bi dobro bolid, puno bolji i sigurniji je šljunak, i jedan veliki plus šta neprašta greške…
    dakle koji p materinu nije šljunak na svim stazama!!!



    1

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Italija: Radio komunikacija Sainz-Ferrari

Radio transkript // Ante Vetma

Riccardo AdamiFive minutes, five minutes Three minutes All on medium apart from five starters on softs, included Verstappen at the front Closest soft starter is Ocon on soft, Ocon on soft, P14 Carlos SainzWho is on softs, Charles, Max, Ocon… George as well And De Vries Pit-limiter on, and focus on the lights Last car is on the grid Utrka kreće Checo 0,2s behind You are doing a good job, DRS...

Per Enzo

Oktanski koktel // Ante Maras

14081988, datum koji je duboko urezan u Ferrari i koji označava kraj jedne ere Ferrarija i početak jedne nove To je datum smrti Il Commendatorea, dan kad je ovaj svijet napustio Enzo Ferrari, jedan od najvećih ljudi svijeta autoindustrije i motosporta, a možda i najveći Sukladno njegovim željama, vijest o njegovoj smrti je objavljena dva dana poslije, kako bi "nadoknadio" zakašnjenje koje je nastalo prilikom prijave datuma njegovog...

Treba li mijenjati pravila za dobivanje superlicence?

Lociranje // Lovro Andraka

Kompleksna i poprilično stroga pravila za dobivanje superlicence stigla su u središte pozornosti tijekom posljednjih nekoliko dana zahvaljujući velikom interesu Red Bulla za već dosta razvikanim američkim vozačem Coltonom Hertom koji ne ispunjava sve kriterije za natjecanje u Formuli 1 iduće sezone Unatoč tome, 22-godišnji Herta nikako nije bezveznjak u svijetu utrkivanja - s 18 godina, 11 mjeseci i 25 dana postao je najmlađi...

Još kolumni