Izdvojeno

Hamilton: Mercedes je jako daleko od vodećih, ali i prije je znalo tako biti petkom

Piše: Ante Vetma

Prije 1 mjesec, 6 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Lewis Hamilton smatra da je njegova ekipa daleko od vodećih, sudeći po onom što su iskusili na prva dva slobodna treninga jučer na stazi Spa-Francorchamps.

Hamilton je dan završio na šestoj poziciji, više od 1,3 sekunde iza Red Bulla Maxa Verstappena. George Russell je bio još dvije desetinke dalje od njega.

“Dajemo sve od sebe. Možda se radi o gumama, o temperaturi guma, možda se radi o razini krila… Može biti dosta toga, ali jednostavno nismo dovoljno brzi.”

“Nemam katastrofalan osjećaj, ali jako puno zaostajemo. Međutim, često se zna dogoditi da je tako petkom, a onda se u subotu sve malo promijeni. Nadam se da će tako biti i sad.”

George Russell se slaže da su u Mercedesu navikli na slabiji tempo petkom:

“Prilično smo naviknuti na to. Idemo vidjeti možemo li preokrenuti stvari. Ne postoje garancije da ćemo uspjeti, kao što smo uspjeli u Mađarskoj.”

“Mislim da se mučimo dosta s temperaturama u gumama. Danas mi je to bio problem na svim komponentama guma. To je nešto na čemu moramo raditi u ovim uvjetima.”

“No, znam da se može naći jako puno vremena ako se taj problem riješi, zato smo optimistični. Ali, definitivno, zaostatak za Maxom i Ferrarijima je ogroman.”

Komentiraj

6 komentara

  1. x1

    Ovi kadrovi bolida iz SPA su fascinanti…nocni show programi po ulicama se mogu sakriti…



    20

    0
  2. Mislim da su dosta vozili na hard gumama dok su ostali peglali med i soft.
    Isto tako ni Maxova prednost s drugog treninga ne znači puno jer je staza bila vlažna i roskala je kišica i sl.
    Sve će se vidjeti danas na kvalama.
    Za Hamiltona klasika ovakve izjave s kojima ne može izgubiti. Ako budem loši onda je to najavio u petak, a ako budu dobro, onda je Goat jer je s lošim došao na postolje… 😂



    11

    6
  3. Michael Schumacher
    Unwoken European Prikaži

    U čemu je problem s ovom stazom? Što se tiče lovatora problem je u zelenilu. Naime, znanstveno je dokazano da ti stablo neće dati pare. Ovi žele da su pored staze trgovine, casina, disko klubovi. Skraćeno žele atmosferu Miamia i Las Vegasa.

    Jedno je sigurno, najbolje staze su uvijek u vukojebinama, na livadama i proplancima, a najgore trash staze su u centrima gradova. Problem je što krive staze okreću više novaca.



    23

    0
  4. Kaze Hamilton da su potrosili sve gume na treningu i sad nemaju nist za utrku.



    3

    1

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Italija: Radio komunikacija Sainz-Ferrari

Radio transkript // Ante Vetma

Riccardo AdamiFive minutes, five minutes Three minutes All on medium apart from five starters on softs, included Verstappen at the front Closest soft starter is Ocon on soft, Ocon on soft, P14 Carlos SainzWho is on softs, Charles, Max, Ocon… George as well And De Vries Pit-limiter on, and focus on the lights Last car is on the grid Utrka kreće Checo 0,2s behind You are doing a good job, DRS...

Per Enzo

Oktanski koktel // Ante Maras

14081988, datum koji je duboko urezan u Ferrari i koji označava kraj jedne ere Ferrarija i početak jedne nove To je datum smrti Il Commendatorea, dan kad je ovaj svijet napustio Enzo Ferrari, jedan od najvećih ljudi svijeta autoindustrije i motosporta, a možda i najveći Sukladno njegovim željama, vijest o njegovoj smrti je objavljena dva dana poslije, kako bi "nadoknadio" zakašnjenje koje je nastalo prilikom prijave datuma njegovog...

Treba li mijenjati pravila za dobivanje superlicence?

Lociranje // Lovro Andraka

Kompleksna i poprilično stroga pravila za dobivanje superlicence stigla su u središte pozornosti tijekom posljednjih nekoliko dana zahvaljujući velikom interesu Red Bulla za već dosta razvikanim američkim vozačem Coltonom Hertom koji ne ispunjava sve kriterije za natjecanje u Formuli 1 iduće sezone Unatoč tome, 22-godišnji Herta nikako nije bezveznjak u svijetu utrkivanja - s 18 godina, 11 mjeseci i 25 dana postao je najmlađi...

Još kolumni