Izdvojeno

Sainz i Leclerc najbrži u Belgiji, ponovo problemi s Ferrarijevom pogonskom jedinicom u Haasu

Piše: Ante Vetma

Prije 1 mjesec, 9 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Prekrasne scene šuma Ardena već tradicionalno nagoviještaju kraj ljetnih godišnjih odmora i povratak Formule 1. Tako su i prvi kadrovi iz Belgije od prije sat vremena označile da je vrijeme za, uvjetno rečeno, drugi dio sezone. Iako je kiša danas padala u Spa-Francorchamps – staza se već osušila i vozači su bez problema mogli odmah na gume za suho.

Tijekom vikenda dobili smo inforamciju da će nekoliko vozača dobiti kazne za startni poredak, uključujući Verstappena, Norrisa, Ocona, Bottasa i Leclerca.

Kroz prvih 30 minuta najzanimljivija situacija dogodila se u boksu kad je Nicholas Latifi dobio znak mehaničara da može izići iz garaže, ali je baš u tom trenutku nailazio Max Verstappen u svom Red Bullu. Umjesto kočenja – Max je požurio i zaobišao ga sa strane bližoj garažama. Suci su istražili slučaj i zaključili da nije potrebno dijeliti kazne.

U drugoj polovici treninga počeli smo viđati malo kompetitivnija vremena. Max Verstappen je bio na vrhu s 1:46.755 prije nego je Carlos Sainz bio brži za dvije desetinke sekunde. Par minuta kasnije Leclerc je imao još bolji početak kruga od Sainza, ali je u zadnjem sektoru ipak dovoljno zaostane da bude drugi.

Dok je Leclerc završavao svoj krug vidjeli smo žutu zastavu zbog Kevina Magnussena koji se zaustavio na izlasku iz La Sourcea. S obzirom na poziciju bolida – proglašeni su uvjeti crvene zastave. U njegovom Haasu je otkazao Ferrarijev motor.

Kad se trening nastavio počela je padati kiša i više nije bilo značajnih krugova. Charles Leclerc imao je mali izlet izvan staze, ali je uspio iskontrolirati bolid bez problema.

Rezultati

P#VozačEkipaVrijeme+Krugovi
155C.SAINZFerrari1:46.53816
216C.LECLERCFerrari1:46.6070.06916
31M.VERSTAPPENRed Bull1:46.7550.21710
463G.RUSSELLMercedes1:47.3960.85813
518L.STROLLAston Martin1:47.4370.89913
623A.ALBONWilliams1:47.8351.29715
73D.RICCIARDOMcLaren1:48.0811.54314
822Y.TSUNODAAlphaTauri1:48.3101.77216
944L.HAMILTONMercedes1:48.4201.88210
1011S.PEREZRed Bull1:48.4741.93613
116N.LATIFIWilliams1:48.4851.94713
1224G.ZHOUAlfa Romeo1:48.6722.13415
134L.NORRISMcLaren1:49.4702.93215
1414F.ALONSOAlpine1:49.6643.12617
155S.VETTELAston Martin1:49.8133.27512
1631E.OCONAlpine1:50.3153.7775
1720K.MAGNUSSENHaas1:50.9824.4449
1847M.SCHUMACHERHaas1:51.2594.72115
1940L.LAWSONAlphaTauri1:52.0655.52714
2077V.BOTTASAlfa Romeo2

Komentiraj

9 komentara

  1. Michael Schumacher
    ZJ11 Prikaži

    Evo prilike za merc, max i charles uzimaju nove PU i idu na zacelje.



    3

    0
  2. Koji pjesnički uvod u članak ❤️😁
    Staza super izgleda s novim pješčanim zamkama. Ona na izlasku iz prvog zavoja izgleda jako zanimljivo i puno puta smo mogli vidjeti kako tuda prolaze nakon starta kada je gužva.



    1

    0
  3. Prognoza:
    Sainz pole, Checo 2, Mercedesi 3, 4….?
    🤔🤔



    1

    1

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Italija: Radio komunikacija Sainz-Ferrari

Radio transkript // Ante Vetma

Riccardo AdamiFive minutes, five minutes Three minutes All on medium apart from five starters on softs, included Verstappen at the front Closest soft starter is Ocon on soft, Ocon on soft, P14 Carlos SainzWho is on softs, Charles, Max, Ocon… George as well And De Vries Pit-limiter on, and focus on the lights Last car is on the grid Utrka kreće Checo 0,2s behind You are doing a good job, DRS...

Per Enzo

Oktanski koktel // Ante Maras

14081988, datum koji je duboko urezan u Ferrari i koji označava kraj jedne ere Ferrarija i početak jedne nove To je datum smrti Il Commendatorea, dan kad je ovaj svijet napustio Enzo Ferrari, jedan od najvećih ljudi svijeta autoindustrije i motosporta, a možda i najveći Sukladno njegovim željama, vijest o njegovoj smrti je objavljena dva dana poslije, kako bi "nadoknadio" zakašnjenje koje je nastalo prilikom prijave datuma njegovog...

Treba li mijenjati pravila za dobivanje superlicence?

Lociranje // Lovro Andraka

Kompleksna i poprilično stroga pravila za dobivanje superlicence stigla su u središte pozornosti tijekom posljednjih nekoliko dana zahvaljujući velikom interesu Red Bulla za već dosta razvikanim američkim vozačem Coltonom Hertom koji ne ispunjava sve kriterije za natjecanje u Formuli 1 iduće sezone Unatoč tome, 22-godišnji Herta nikako nije bezveznjak u svijetu utrkivanja - s 18 godina, 11 mjeseci i 25 dana postao je najmlađi...

Još kolumni